Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 2532 ggr
[Evigheten]
9/2/12, 8:05 AM

Ni som har manifesterat saker, se hit! =)

Jag blev ju RIKTIGT nyfiken nu, på alla som faktiskt redan HAR manifesterat en massa saker i sina liv…

Vad använde ni för tekniker/metoder dom gånger ni faktiskt fick det?  Ja berätta precis allt! vilka känslor osv osv osv ja allt!!

Hoppas på ett gott och bra minne nu Flört

Annons:
SHIAWASE
9/2/12, 9:45 AM
#1

En liten paminnelse baraFlört Vi manifesterar hela tiden, dagligen, varje sekundFörvånad Men inte alltid medvetet! Sa vi har ju manifesterat alla vara handelser och saker, bade bra och mindre bra…

MEN jag forstar vad du menar!! Det ar sa harligt att lasa om andras kansla ,,,,

Jag har ju skrivt om mina nagon i nagon annan trad,,,, Kanske inte gigantiska  saker ,,, men allt  som att jag kom hit till Japan, allt som hande har i borjan,, var lagenhet som vi bor i.. MEN allt detta var inte medvetet pa sa satt att jag satte mig ner och tankte, nu ska jag manifestera. MEN  jag kanner den  kanslan sa val, och vet att det ar den man behover , alltsa inte tanka NU SKA JAG MANIFESTERA,,

Utan bara hamna i tillstandet nar man bara dras till manifestationen, dar man sitter med ett dumt leende i soffan for att man ar helt inne i manifestationens verklighet,,, sa omgivningen fragar" vad sitter du och ler at?" Man hamnar i ett lage dar man vet att den verkligheten finns dar, men man ger det inte sa mycket tanke-energii, bara kanner av,, drommer sig bort, har roligt.

Sedan aterkommer man till den verklighet man har nu,,, har bra, mar bra, men glommer bort den dar "dromsessionen" i soffan, framfor datorn eller vad det nu kan vara. Man lever sitt NU och bryr sig inte om sa mycket om den dar manifestationen blir fysisk verklighet ellerinte,,, och sa ratt som det ar sa manifesteras den!! Och forst tanker man inte pa att det ar en manifestation, eftersom man mar sa bra och ar sa lycklig anda, men sedan helt plotsligt sa klickar det till ,, och da hoppar man upp av gladje, och ryser i hela kroppen och vet inte vart man ska ta vagen,,, nar man inser att JAG, HELT SJALV , manifesterade detta!!! Och nar den manifestationen har landat, sa borjar man fokusera pa nasta,,, eftersom vi hela tiden vill expandera sa kommer det alltid nya saker vi vill manifestera i var verklighet!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
9/2/12, 10:39 AM
#2

Exakt så är det!! Jag har tex alltid manifesterat mina jobb, även långt innan jag var medveten om att jag manifesterade. Mitt nuvarande jobb var dock en medveten manifestation. Jag manifesterade nämligen ett deltidsjobb några dagar i veckan, dagtid, bra chefer som var lättsamma , uppmuntrande och tacksamma, skaplig lön, socialt men ändå, i en miljö som det där caféet (i tanken tänkte jag på cafét jag nu jobbar på fast jag bara varit där ett par gånger). Det tog några månader från första tanke tills jag blev tillfrågad om jag ville jobba där, fast jag personligen aldrig pratat med ägaren och aldrig nämnt mun Anne för någon. Men min sambo känner honom, och hans bror som har ett syatercafe där jag bförst jobbade lördagar ett par månader.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
9/2/12, 11:03 AM
#3

Crinalina, visst ar dessa manifestationer en kick! !

jag tror att det ar jjust  darforsom sa att for vissa  av oss sa klickar ALLT till nar vi for forsta gangen far tag pa bok, eller annat material angaende LoA (som passar just mig) eftersom, vi egentligen har levt efter LoA hela tiden, och manifesterat med just dessa kanslor etc. Jag har ocksa gjort det,,, Sa nar jag forst laste Hicks bok om detta, sa var det som att allt klickade till, jag fick en bekraftelse pa att jag hade gjort allt "ratt" hittills,, (det finns ju inget ratt och fel,, men brist pa annat ord sa,,)men genom att bli medveten om det sa tar man saker och ting till en helt annan niva och kansla!!

Darfor ar det ju ocksa sa att for nagon som aldrig ens har tankt i dessa banor sa tar det langre tid att ta in allting,,, det klickar inte lika snabbt…vilket inte heller ar samre an nagot annat.

MEN , det viktiga ar ju att inse att dar vi ar just nu ar PERFEKT,,,, det finns inga "nivaer" bara olika faser,,, och ingen fas ar batte an nagon annan:)

Och Evigheten!! Ta och funderar igenom ditt liv hittills!! Det finns sakert dar nagra saker som bara har hant,, och du har tankt att "Ah!! vilken tur jag hade" (eller nagot liknande) men om du tanker tillbaka pa vad du tankte och kande innan den manifestationen, sa kommer du hitta den ratta "manifestationskanslan" for just dig:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
9/2/12, 12:13 PM
#4

Absolut så är det, tänkte mer på de medvetna manifestationerna Flört Faktiskt handlar det inte så mkt om att hitta min egen känsla utan tycker det är riktigt kul att se hur det fungerar för alla andra och se om det är lika eller HELT olika! "nyfiken"

Då jag drog till mig "dåliga saker"  så tänkte jag på det med en kraftfull känsla och tänkte på det så ofta, ältade det och förväntade mig det till 100% då hände det (det här förstod jag efterråt när jag nyss började lära mig om attraktionslagen).

Vet oxå med mig att jag alltid haft en bra hälsa och aldrig lagat tänderna, detta drar jag till mig  omedvetet och det sker så lättsamt och känns bara så självklart men det beror ju på att det varit så nästan hela mitt liv…är nog helt enkelt det man förväntar sig till 100% som skerFlört

men med mina medvetna manifestationer, vet jag inte riktigt om jag exakt har ett sätt…får se om några år!Tungan ute fast det känns som att det som har manifesterats är det som känns naturligt! inget man måste sätta sig ner och verkligen anstränga sig… typ sätta sig ner med en suck och kämpa nuuu ska jag manifestera det här

Men det är kul att höra om andra som kanske sysslat med det här längre än jag… med dessa MEDVETNA förändringar man kanske vill göra  Tungan ute

Ni som tänkt dessa känslor har ni gjort det bara vid ett tillfälle? eller har det blivit som ett naturligt flow som dyker upp lite då och då när det känns naturligt eller något annat sätt kanske? =)

SHIAWASE
9/2/12, 1:30 PM
#5

Haller med dig!! Man bli inspirerad av andras manifestationer! och deras vag dit, kanslorna och tankarna!!!

Ofta ar det ju ocksa sa, nar man forsoker att medvetet fokusera och manifestera , att man istallet for att hamna i ett stadium av tillatelse, att man hamnar i ett stadium av avsaknad, av manifestationen, ,, det ar just darfor som det ar sa roligt att lasa om dessa medvetna manifestationer, och hur man har balanserat kanslorna:)sa att man kan hitta vagen dit!

Jag personligen,,, ar just nu inte inriktad pa medvetna manifestationer, utan (som jag har skrivit i ett antal inlagg)pa att tillata dem bli fysisk verklighet.

Just nu mar jag sa bra att bara vara, sa jag har slappt tankarna pa de fysiska manifestationerna  (jag manifesterar lyckokansla varje dag!!Tjohoo!)

MEN jag vill GARNA hora inspirerande inlagg har, i den har traden !!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
9/2/12, 2:00 PM
#6

JAAAAAA! mera mera mera! låt oss inspirera varandraFlört

Lyckokänsla är det bästa att manifestera!!!! keep going!!

Happy Happy everyday!!!Skrattande

Annons:
crinalina
9/2/12, 4:02 PM
#7

Jag tror, att det är de omedvetna medvetna manifesteringarna som kommer snabbast och som blir mest rätt. De som är spontana och man inte tänker på som manifesteringar.

Som med mitt jobb, jag ville ha just som jag skrev ovan, men det var en känsla och tankar som kom inifrån, och inte som jag satte mig ner och stakade ut, inte till att börja med, men jag skrev ner det när tanken och känslan mognat. Det är den känslan som är den äkta. Den är svår att förklara och jag tror att det är väldigt personligt och alla har sin egen personliga privata version av det. Den liksom bara fanns där..

Vet inte om jag gör mig förstådd nu… hahhaha

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
9/2/12, 4:07 PM
#8

När man sitter här och bara vill få sina önskningar uppfyllda tar man till sig allt det som skrivs och det man hör. Och försöker göra "rätt".

En sån här tråd piggar verkligen upp och man blir inspirerad!
Samtidigt aningen modfälld att det inte lyckats för mig ännu.

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
9/2/12, 4:08 PM
#9

Jag tror att jag forstar,, om det nu ar samma kansla som jag harFlört vilket jag tror:)

PRECIS, de omedvetna medvetna manifesteringarna!!!

Vi ska inte forsoka sa mycket,!!!

Evigheten!! Du vill ju fa inspiration fran kanslor i sammanband med manifestationer, kommer nog sa smaningom,,, :)

Men tills dess far vi noja oss med vara till synes lite luddiga resonemang, men som egentligen ar de klaraste resonemangen av allaGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
9/2/12, 4:18 PM
#10

Det finns så mycket som man medvetet har manifesterat, omedvetet utan att veta om det. Alla medvetna drömmar och rädslor som någon gång har gått i uppfyllelse är ju just det.

Just nu håller jag på att manifestera en ny karriär, jag känner att jag är redo att prova någonting nytt. Vad det är har jag precis börjat få en känsla av, men jag behåller den för mig själv just nu. Jag vill bara njuta av känslan av vad som väntar. Åååh, nu pirrar det i hela mig när jag tänker på det!!! Yeah!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
9/2/12, 4:55 PM
#11

Omedvetna medveta manifesteringar…för dom känns så rätt, det bara är så man bara förväntar sig det kommer ske…omedvetna medvetna manifesteringar…

De här orden ska få sjunka in ordentligt, så klockrent! omedvetna medvetna manifesteringar

Tror jag greppar lite den där inre känslan man får när man gör omedvetna medvetna manifesteringar…då finns inte några "blockeringar" eller tvivel

Jag är någonting på spåret…känner någon insikt som växer fram snart…bra att prata om det här!Glad

Precis! vilja men inte vilja för mycket… bara lite lagom! perfaFlört

crinalina
9/2/12, 5:07 PM
#12

Som jag ser, och känner det, så är de omedvetna medveta manifesteringar rena och oskyldiga, det är den äkta och innersta önskan som visar sin rena kärlek, och det är den känslan man agerar på då som gör dem medvetna. Inte åt andra hållet, då man medvetet försöker plocka fram det som finns i det omedvetna. Det är, som du säger, utan blockeringar och tvivel.

Men jag tror inte att man kan medvetet locka ut dem. Man kan bara vara öppen för känslan när den dyker upp, och då kan man greppa den, göra den medveten, och sedan släppa den tills den manifesteras…..

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Sugarcream
9/11/12, 9:46 AM
#13

Evigheten, jag är likadan med hälsan och tänderna som dig :) Är alltid frisk (fem sjukdagar på jobb på nästan fem år) och alltid bra tandhälsa :) Inte lagat en tand sedan jag var barn. Och det manifesterar jag omedvetet för det känns som en självklarhet för mig att alltid vara frisk eftersom jag alltid är det :) Coolt är det. Sedan känns det svårare manifestera vissa andra saker men med detta har jag lyckats bra får jag säga:)

Annons:
SHIAWASE
9/11/12, 9:50 AM
#14

Sugarcream,,,

Tank vad latt vi har att manifestera det som kanns sjalvklart for oss!!! KANN AV den kanslan, SUG IN den kanslan,,, kan vi gora det sa kan vi manifestera vad som helt,, bara vi kanner att det ar HELT SJALVKLART, HELT NATURLIGT!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
9/11/12, 11:34 AM
#15

Vad härligt!Glad visst händer det att jag för en förkylning, men inte så att jag behöver vara hemma. Har varit så hela livet, minns när man gick i skolan och alla andra var hemma sjuka, men vi syskon var alltid friska och kunde gå till skolan. Jag minns även vad som triggade igång det självklara med att ha hela tänder hela livet. Jag hade en klasskompis vars pappa berättade att han aldrig hade lagat en tand, då bestämde jag mig för att så ska det bli för mig med!Tungan ute

JAA Shiawase!  Nu när jag förstår att attraktionslagen fungerar på det sättet, så vet jag att man kan få precis allt!! inom alla områden jag vill i mitt liv! eftersom jag vet att det man förväntar sig och ser som självklart är det som kommer.

Just be Happy! Glad

Upp till toppen
Annons: