Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1171 ggr
crinalina
8/27/12, 1:54 PM

Hej på er alla!

Nu är jag tillbaka, och jag har saknat er så det är skönt. Under min makeover-boot-camp så följde jag bara mitt flow och det ledde till att jag inte slog på laptopen på nästan två veckor. Det var en välbehövlig paus. Istället så bara var jag. När jag inte tränade eller solade, så slöade jag på soffan framför tv:n och tittade på program där folk får en nystart på olika vis. Det gav mig en massa positiva känslor utan att väcka en massa tankar och känslor om mig och mitt liv.

Jag har under de senaste två veckorna inte funderat, vändit och vridit, känt efter, önskat, medvetet manifesterat eller något i den vägen över huvudtaget. Det var nödvändigt för mig att få den här chansen att bara göra det. Omedvetet så har jag kommit till svar på frågor jag inte visste att jag hade.

Så hur gick min makeover-boot-camp då?

Den gick jättebra.

Jag gick inte ner något nämnvärt i vikt, men däremot så hände massor i centimetrar.

Uppifrån och ner:

Axlar: -8 cm

Byst: -12 cm

Under byst: -3 cm

Midja: -3 cm

Runt navel: -5 cm

Under navel: -6 cm

Höfter: -3 cm

Armar och lår: -1.5 cm

Jag solade lite och fick en fin, lätt solbränna på djupet. Jag färgade håret i en röd/kopparröd färg (egentligen så färgade jag hela håret svart, eftersom jag hade svart i det från innan, för att kunna bleka det och  när jag blekte det så kom det ut i denna fantastiska röda färg, med svarta stråk i det, som passar min hudton helt perfekt), och så klippte jag av mig mitt långa hår som jag haft läääääänge (inte superlångt bara normaltlångt).

Och helt plötsligt så känns det som att jag tittar på mig när jag tittar i spegeln!

Jag har kommit på att det som hände var att mitt inre och mitt yttre båda har utvecklats i stadig takt, men de har utvecklats åt olika håll. Det var därför jag har känt mig vilsen ett tag utan att veta om det.

Nu är vi på samma plan igen. Skrattande

Jag kommer fortsätta min väg mot mitt nya fantastiska jag, med hjälp av träning och kost. Jag ska byta ut min garderob till kläder som matchar mitt inre, och mitt yttre bättre, och jag ska förändra vissa andra saker i min yttre värld. Det kommer att komma mer om det framöver.

Jag hoppas att ni alla har haft det bra!

Nu ska jag läsa igenom alla underbara trådar.

Kram på er!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
LoAEmma
8/27/12, 6:49 PM
#1

Nuu hittade jag hela storyn!
Härligt att läsa om dina framsteg :-) Du är varmt välkommen tillbaka, som du vet har jag saknat dig :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/27/12, 7:04 PM
#2

SkrattandeKyssFlört

målle
8/27/12, 7:19 PM
#3

♥-ligt välkommen tillbaka crinalina! Jag funderar på att göra ngt liknande som du gjort. Men det får mogna lite till, men sugen ligger där!

crinalina
8/27/12, 7:24 PM
#4

Hej och tack! Min laptop vill nu inte starta så om jag blir lite distanserad igen så beror det på det och inget annat.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
8/27/12, 8:26 PM
#5

Haha laptopen vill fortsätta ta det lugnt!

SHIAWASE
8/28/12, 12:20 AM
#6

Kul att se dig igen Crinalina!! Forstod ju att du skulle komma tillbaka anu mer kraftfull, Harligt att befinna sig i den kansla som du har hittat, det ar ju den kanslan som AR bast!! Kram pa dig.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Upp till toppen
Annons: