Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 2335 ggr
SHIAWASE
8/26/12, 1:45 AM

Tidsbuffert

Ofta kan vi bli otaliga nar vara inte manifestationer visar sig for oss,,, det ar ju just den otaligheten som haller tillbaka manifestationen.

Manifestationen i sig sjalv ar ju sjalvklart fantastisk, men tank vad harligt det egentligen ar att sitta och dromma, fundera hur man kanner om just den manifestationen blev verklighet, kanna hur man blir alldeles ivrig, lycklig , sprudlande, bara man tanker pa den manifestationen.

Kanna gladjevagen forsa igenom kroppen nar man sitter dar och drommer,,, Kanslan nar man tex. satter sig och kollar upp pa natet, allt som har med den manifestationen att gora,, nar man planerar och finslipar .

Skulle vi vilja vara utan denna harliga tid av drommar och tankar och kanslor?

Dessa ar ju en del av sjalva manifestationen! Resten kommer ju sedan,, men manifestationen har ju redan borjat ta form i varat drommande,, och det vill vi ju ocksa njuta av!!

Vi har sa manga fron sadda!!  Tank om alla skulle blomma pa en gang, sa fort vi tankte tanken!!! Aven de fron som vi egentligen inte onskar att de ska blommaObestämd

Tack for att Universum later oss njuta av denna tidsforskjutning, sa att vi kan bolla oss fram med varandra har pa forumet,,, Och sedan nar vi har njutit och kant av  manifestationen tillrackligt inom oss, sa dyker den upp,,, som en sjalvklarhet!!! Vi kommer da ocksa att kanna att Universum levererar allt i perfekt tajming!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
8/26/12, 7:26 AM
#1

Jag kan säga att mitt "problem" är att jag tröttnar på att drömma. Det är mysigt och inspirerande först, men efter ett tag så kan man det där på något sätt. Allt är planerat och klart. Jag vet hur huset ska se ut, vart grejerna ska inhandlas, hur min kropp ska se ut, vart vårt hus på Kreta ska ligga, kännas och vara. Osv osv.

Då övergår jag till att njuta av livet och må bra!

LoAEmma
8/26/12, 3:08 PM
#2

Ja att det ska vara så problematiskt att bara må gött!!

Tänker alldeles för mycket när jag bara ska kääääännnnaaaaa…..

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/26/12, 4:08 PM
#3

Det är för att du tänker på det som svårt och problematiskt vännen! Se det som lätt och njutningsfullt. Börja i det du kan - kolla en film och njut, lyssna på  musik och njut, sov och njut, ta en promenad och njut. Så kan du tar resten sedan. Jag tror att du vill för mycket då läser man sig. ANDAS! Ta ett steg bakåt och le mot livet och dess knöligheter.

Andas igen. Och gå och kolla på Love Actually eller någon annan mys-film. Eller ta den där semester-resan utan din tråkiga karl!!!

LoAEmma
8/26/12, 4:20 PM
#4

Hahaha!

Jo jag är väldigt bra på att njuta av nuet! Nutnjutnjut så det nästan blir för mkt haha.

Ja inte vet jag, stänga av hjärnkontoret ett tag, går det??

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/26/12, 5:55 PM
#5

Har nu suttit och kollat på LYXhotell och LYXspa, så mycket så jag trodde jag skulle börja grina av glädje och pirr. Kunde se oss där i varje bild, tittade njutningsfullt och vill nu bara åka hem, hämta mannen, packa väskan och åka iväg. Skrattande

SHIAWASE
8/28/12, 5:05 AM
#6

#1 Kathja,

Forstar den kanslan!  det ar val just darfor som jag pa sista manaderna forsoker att bara vara i nuet, att bara oppna upp, tillata,,

Tidsbufferten finns dar,, det vet jag , och jag vet att den har sin funktion, men jag vet ocksa att otalighet, eller for mycket "anstrangning" gor att den forlangs,,,

Sa nu njuter jag av NU,,, hittar satt att oppna upp,, idag njuter jag av att sitta och pata pa med jobb,, ensam hemma! Jag , tycker ju om att vara ensam med mig och mina tankar och kanslor!!!

Om man tittar tillbaka pa sina manifestationer, sa ar tidsbufferten kortast de ganger man inte har sa starka kanslor kopplade till den. Nar man liksom inte riktigt bryr sig om det hander eller inte, men nar man anda har fokuserat pa manifestationen ett tag, typ som "skulle det inte vara harligt om..".

Nar man inte har nagot motstand, sa behovs inte sa lang tidsbuffert. Det handlar ju inte om STORLEKEN pa manifestatonen, utan pa det motstand man har inom sig, och pa hur mycket vi oppnar locket for att tillata flodet.

@Emma, att stanga av hjarnkontoret hjalper!!!! MYCKET:) hitta sma saker att njuta over utan att behova tanka, sluta kampa, slapp allt , tillat friheten,, sluta alla anstrangningar, forsok inte vara duktig, strunta i vad andra tycker, strunta i "normer" som det samhalle dar du lever i har satt upp,,,, lyssna pa musik, skratta , andas, meditera, bara va,,, har och nu,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
LoAEmma
8/28/12, 11:32 AM
#7

Tack shiawase!!!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Upp till toppen
Annons: