Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 2068 ggr
[Kathja]1
8/24/12, 6:51 PM

Gruppmanifestering - 27 augusti

Så var det snart måndag igen! Som vanligt så kör på med våra måndagar för dig som vill hänga på och få en extra energiskjuts mot dina drömmar.

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…   Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 27/8 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också.  De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Annons:
LoAEmma
8/24/12, 7:30 PM
#1

Man kan väl skriva in om det är något särskilt man vill ha hjälp med?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/24/12, 8:14 PM
#2

Självklart! Beställ på. Skrattande

MathildaF
8/26/12, 7:04 PM
#3

Jag är med igen! Sänd mig extra kärlek Kathja-R LoAEmma MathildaF

crinalina
8/27/12, 3:44 PM
#4

Jag är med! Jag var även med förra veckan fast jag inte skrev in mig.

Kathja-R

LoAEmma

MathildaF

Crinalina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
8/27/12, 3:48 PM
#5

Jag försöker vara med igen. Försöker fortfarande hitta en form som fungerar och känns bra för mig.

Kathja-R

LoAEmma

MathildaF

Crinalina

Håbe

MissInAction
8/27/12, 5:29 PM
#6

Tänker vara med nu igen Glad

Kathja-R

LoAEmma

MathildaF

Crinalina

Håbe

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Kathja]1
8/27/12, 9:26 PM
#7

Coolt! Tänkte först strunta i vår manifestering eftersom jag fastnade i ett snack som mest gjorde mig frustrerad (inte med min man ifall någon nu tror det Tungan ute)  -men så tänkte jag att jag ju i alla fall måste skaffa mig en trevligare känsla så jag skuttade in på youtube för att hitta lite sift musik. Men icke! Allt var fel, så då tog jag min favvis bit…

- Och vips så såg jag mig själv stå på toppen av ett berg, så högt upp att jag var ovan molnen. Och där stod jag och skrek - JAG ÄR RIK!!!! Hi hi.

Sedan fann jag mig själv i min mörkgråa Lexus, jag var ute och åkte bland bergen i södra Europa, och medans jag körde så kastade jag ut gudpengar till folk på utsidan. Alla skrattade och var glada för min skull de klappade i händer och sjöng.

Det blev en helt okej maifestering med andra ord. Tungan ute Inte vad jag hade tänkt mig men väldigt givande och trevlig. Tack alla fina! Kyss

(här får ni min bästa "sväva bort meditations musik")

Håbe
8/27/12, 10:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Äntligen hittade jag ett sätt som funkade för mig! Jag har haft en dröm om att börja måla i ganska många år men stoppar på att "jag kan inte!" Så för en och en halv vecka sen när jag hade mitt lilla hopbryt eller vad det nu var (efter det så landade så mycket och kom på plats) så var det en av de tankar som jobbade stenhårt i min hjärna. "Jag ska måla! Jag MÅSTE måla!" Har fortsatt att skjuta det åt sidan. Av samma anledning men jag har tänkt på det jättemycket. Att jag kanske borde…

Så jag tänkte att det kanske inte handlar om att göra något värstingkonstverk. Det kanske är något annat? Något som jag behöver få ut för min egen skull? Själva målandet. Inte resultatet.

Så jag tände lite ljus i min nya rekreations-/meditations-/ måbra-hörna (min flumhörna enligt maken Skrattande) Satt en stund och bara varvade ner och sen satte jag igång att måla på en duk som jag redan hade gjort en bakgrund på för något halvår sen. Och det bara flöt fram. Och jag kunde fokusera och få den där lugna känslan av kärlek och lugn utan att tankarna for omkring som en flipperkula. Visste inte vad tavlan skulle bli när jag började, men den blev själv vad den ville bli. Blev nästan förvånad när det gått en timme och jag tog ett steg tillbaks och tittade på den. Oj! Var det den skulle bli? Cooolt!

Jag inne i ett riktigt flyt av balans och lugn (insikt?) där saker bara faller på plats sakta men säkert och ikväll blev det ett steg till.

…och jag målade för mig själv men jag är så himla mallig över resultater så jag måste ju få visa upp den för någon/några Flört.  Den är inte klar än, behöver skaffa en tunnare pensel för findetaljerna.

[Kathja]1
8/27/12, 10:42 PM
#9

Det är ju så underbart Håbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss på dig för att du lyssnade på dig själv och målade. Kyss

MissInAction
8/27/12, 11:07 PM
#10

#8
Wow vilken fin!!! Du har verkligen talang Glad
Jag har också tänkt i så många år nu att jag vill ta upp måleriet igen. Har duk och oljefärger. Kan ev. tänka mig att testa lite mer i akvarell också. Men måste göra plats för sånt, och prioritera bort annat för att ha tid. Saknar verkligen skrivandet, tecknandet och målandet.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: