Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1692 ggr
linnease
8/20/12, 7:34 PM

Make up Money

Istallet for att Make Money.. :) Perfekt ju! Det ar ju det jag ar bra pa!!! Jag kan hitta pa vilka grejor som helt i mitt huvud, halla vibben av det, och lata det manifestera sig! Fick inspirationen fran den har bloggposten, super:

http://speakingofchanneling.blogspot.se/2012/08/making-up-money.html

Ett bit av den: "We only want to remind you to not get stuck with the idea that money is the only means to experience what you want. We would say the most powerful means to experience what you want is your mind. Your mind is more powerful than what you call money. Oh, it seems like money is everything for sooo many of you. And this is why we would like to remind you that you are as rich as you feel. And whatever you can "make up in your mind", and you can make up anything, you can live. Regardless of your "money-status". We would make up loans paid off if you have any of those, becasue that is what we see holding alot of you back. /…/ And from there, we would imagine living what we would love."

Blev inspirerad, borjade bygga en vibb for ett eget hus, stooort fint, antagligen vid havet, troligen i Varberg, men det far LoA skota om.. Hittade nagra fina i Varberg pa Hemnet som har mycket av vibben jag vill ha, kul!

Annons:
[Kathja]1
8/20/12, 7:59 PM
#1

Det låter bra, jag kommer susandes i min Lexus, tar bara 35 minuter till dig i ditt hus i Varberg. Skrattande

Men innan dess ska jag kolla in länken… Flört

linnease
8/20/12, 8:13 PM
#2

haha, fint!! jag kan bjuda pa finkaffe for jag kom just fram till att huset har lattemaskin :) eller god mat, for det visade sig att det har varsta koket oxa Skrattande

[Kathja]1
8/20/12, 8:56 PM
#3

Nice! Jag kommer så kan jag stå för underhållning och glada tillrop, hi hi.

SHIAWASE
8/21/12, 2:28 AM
#4

Bra lank Linnease!

Fastnade for raderna nedan:

You are a POWERFUL creator, alright ~ then, who cares about money? Experiment until you believe in yourself. That is the most powerful advice we can give! We would never encourage to try "making money" as our goal, we would make our goal to explore our infinite power to create, way beyond any money can give us… Freedom on all levels!!! That is what is NATURAL for you!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
8/21/12, 9:34 AM
#5

Gillade artikeln! man kan ju skapa vad som helst med tanken, de är ju så, bara inse hur kraftfulal våra tankar egentligen är!

SHIAWASE
8/21/12, 9:39 AM
#6

Ja,Evigheten, vi glommer sa latt bort den enorma kraft vi har!!! TANK ATT VI FAKTISKT KAN SKAPA VAD VI VILL,,, VI SJALVA ar skaparna av var tillvaro… Nar man inser det blir allt sa mycket lattare ocksa!! TjohoGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Evigheten]
8/21/12, 1:20 PM
#7

Ja det är fantastiskt bra! då är det bara att fundera ut vad man innerst inne vill med sitt liv =) leva sig in i känslan hur det känns och bara luta sig tillbaka och agera på impulser som kommer, rätt enkelt jue! Glad

linnease
8/21/12, 6:31 PM
#8

jaaaaaaa!! Glad

målle
8/25/12, 9:55 PM
#9

"We would make up loans paid off if you have any of those, becasue that is what we see holding alot of you back"

Denna mening är precis som om de skrivit direkt till mig, skrev ju nyss till Kathja i din gamla tråd där hon svarat att du hjälpt henne framåt på FB nyss, att jag önskar betala av lån och krediter! Jag fantiserar om pengarna och vad de kan göra, jag ska försöka strunta i pengarna i sig och istället tänka, önska, känna allt som kan komma av pengar, men ändå inte behöver komma av just pengar! Wiihoo! Thank you Linn!

Nu har du hjälpt både mej och Kathja framåt! ♥

[Kathja]1
8/25/12, 10:16 PM
#10

"you are as rich as you feel" och jag känner mig ASA-Rik!  Guld i mun

linnease
8/25/12, 10:32 PM
#11

Woohoooo, kul Målle!!

Kathja, är du säker?! Du har sagt det ett tag men har inga pengar till mat innan helgen är över.. hmm… Känner du vekligen det eller försöker du övertala dig själv? *börjarblinyfiken*

[Kathja]1
8/25/12, 10:43 PM
#12

Nej jag känner det allt, i alla fall för det mesta. Och nog har vi både mat och pengar nu för tiden. Skrattande Trots att vi lever på en lön och extra manifesteringar. Men det ordnar sig alltid. Flört

linnease
8/25/12, 11:59 PM
#13

braaaa Skrattande

Annons:
[Kathja]1
8/26/12, 7:20 AM
#14

Gulle du! Jag känner mig oftast så rik att jag blir förvånad när jag inser att jag inte kan boka en resa till dottern i Scottland, eller 14 dagar på Kreta, eller beställa vår Lexus, eller… Har mer än en gång blivit frustrerad över att känslan och siffran på kontot inte är i synk.

Så det får bli på att träna på att Make up Money istället. Skrattande

målle
8/26/12, 2:44 PM
#15

Jag känner mig faktiskt rätt så långt ifrån asa-rik, men jag tror jag kommer dit snart! Måste bara lita på mig själv, tänka fler rika tankar och verkligen tro på det jag önskar! Där brister jag oftast..

[Kathja]1
8/26/12, 2:50 PM
#16

Du kommer dit! Jag är där nästan jämt, utom vid månadens slut då räkningarna ska betalas. Det är svårare då det bli så påtagligt att känslan och verkligheten ännu inte är helt i synk. Men det kommer att ge sig, det vet jag.  Skrattande

När jag tänker, eller säger "jag är rik" så känner jag hur jag inte kan låta bli att le - det måste ju vara bevis nog att känslan är äkta.  Det pirrar i hela kroppen! SkrattandeGuld i mun

målle
8/26/12, 3:00 PM
#17

Jag har ju sagt länge länge, tror tom innan jag började LoA:a att jag kommer vinna på Lotto, jag vet inte när men jag vet att jag kommer göra det och det tror jag verkligen att jag kommer göra! Jag hoppas bara det sker snart! Skrattande

LoAEmma
8/26/12, 3:13 PM
#18

Hur går det med trisslotterna då?

Make up money, alltså fantisera fram dem eller?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/26/12, 4:02 PM
#19

Vara fri i hur de ska komma! Eller t.o.m vara fri från pengar. Man kan ju får hus, resor, kläder, mat och allt anant utan att köpa det! Det handlar om att inte låsa fast sig i HUR, bara leva i känslan av hur det är när man är där man vill vara och ha det man vill ha. Enjoy helt enkelt!

crinalina
8/27/12, 3:30 PM
#20

Perfekt! Ytterligare en pusselbit faller på plats i mitt inre! Tack kära ni för alla pusselbitar ni ger mig idag! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
målle
8/28/12, 10:25 AM
#21

När vi pratar om "trollen" Skrattande

From The Secret Daily Teachings

"If you have "needing money" in your vibration, then you will keep attracting needing money. You have to find a way of being happy NOW, feeling good NOW, and being in joy NOW, without the money, because those great feelings are how you will feel with the money.

Money doesn't bring happiness - but happiness brings money. May the joy be with you.."

SHIAWASE
8/28/12, 1:11 PM
#22

Perfekt Malle!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: