Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1769 ggr
[Kathja]1
8/19/12, 6:01 PM

Gruppmanifestering - 20/8

Veckorna går ibland allt för fort, nu är det snart måndag igen och jag höll på att missa vår Gruppmanifestering! Skäms

Men självklart så kör på med våra måndagar för dig som vill hänga på och få en extra energiskjuts mot dina drömmar.

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen… Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 20/8 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också. De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Annons:
MathildaF
8/19/12, 10:26 PM
#1

Jag är med igen:) Kathja-R MathildaF

Håbe
8/19/12, 10:30 PM
#2

Jag har äntligen ett rum, som är lugnt och trivsamt och där jag kan stänga dörren. Jag är med!

Kathja-R

MathildaF

Håbe

retep
8/20/12, 10:52 AM
#3

Jag tänkte inte riktigt på det, men var visst med förra veckan också! Kathja-R MathildaF Håbe Peter

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Torahzen]
8/20/12, 11:40 AM
#4

Jag är med på ett litet hörn:

Kathja-R

MathildaF

Håbe

Peter

Torahzen

SHIAWASE
8/20/12, 11:47 AM
#5

Jag ar som vanligt med pa mitt satt!!

Kathja-R

MathildaF

Håbe

Peter

Torahzen

Shiawase

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/20/12, 11:48 AM
#6

Härligt! Vi är ett troget gäng, och nog kan man märka att livet tar sina skutt framåt för oss alla. Skrattande

Annons:
målle
8/20/12, 12:07 PM
#7

Jag ska verkligen försöka vara med på ett hörn jag med!

Kathja-R

MathildaF

Håbe

Peter

Torahzen

SHIAWASE

målle

[Evigheten]
8/20/12, 12:11 PM
#8

Hänger på igen! Glad

Katha-R

MathildaF

Håbe

Peter

Torahzen

SHIAWASE

målle

Evigheten

Marie-S
8/20/12, 5:20 PM
#9

Jag är också med! Kathja-R MathildaF Håbe Peter Torahzen SHIAWASE målle Evigheten Marie-S

Marie-S
8/20/12, 5:20 PM
#10

Jag är också med! Kathja-R MathildaF Håbe Peter Torahzen SHIAWASE målle Evigheten Marie-S

LoAEmma
8/20/12, 6:59 PM
#11

Kathja-R

MathildaF

Håbe

Peter

Torahzen

SHIAWASE

målle

Evigheten

Marie-S

LoAEmma

Önskar klarhet och perfekt hälsa!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

linnease
8/20/12, 8:44 PM
#12

Jag med! Jag vill ha ett eget hus den här gången! Ett eget ♥ Hemma ♥! Glad

Kathja-R

MathildaF

Håbe

Peter

Torahzen

SHIAWASE

målle

Evigheten

Marie-S

LoAEmma

linnease

[Kathja]1
8/20/12, 8:53 PM
#13

Det är visst önskedag idag! Super! Då vill jag ha fler klienter som jag kan coacha i Medvetet Skapande - fick blodad tand idag. Tänk att folk betalar mig för att jag ska snacka LoA. Skrattande

Mer sådant tack! Och så vill jag hålla några föreläsnignar oxå så att jag har lite att varva med. Tungan ute

Annons:
linnease
8/20/12, 9:01 PM
#14

Jaaaaaa! Oj, nu är tiden inne.. :)

linnease
8/20/12, 9:18 PM
#15

fick en vision av en drake

och ordet simple

sedan kom en ny, fin lyxbil och ville säga hej till någon här..

flow… just flow with the energies

you are loved

nothing to worry about - it's assured.

kladdkaka! :)

hålla händer - we're not separate

and… it's done! Kyss

KRAAAAAAM alla!

LoAEmma
8/20/12, 9:20 PM
#16

Fick precis till mig "det är ingen brådska, du har gott om tid" ungefär. Jag blev så lugn och tårögd :)

Inledde med en dusch typ kvart i nio, fick redan då ett sånt lugn i kroppen och knoppen. Det fortsatte sen och jag känner mig fortfarande mycket tillfreds. Sitter och lyssnar på min mammas absoluta älskade favoritartist Björn Afzelius. Jag är uppväxt med den musiken och det ger också en fin känsla som bidrar tror jag :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
8/20/12, 9:23 PM
#17

Härligt!

Jag tände lite ljus och skrev upp alla namn på en lapp och skickade kärlek harmoni och framgång till var och en på lappen sen bara blundade jag och slappnade av och bara kände kärleken flöda inom mig

härlig känsla man har nu!! :-)

[Kathja]1
8/21/12, 12:06 AM
#18

Tack alla fina!

Jag satte mig med lite soft musik för en stilla stund. Tankarna yrde lite hit och dit först men sedan styrde jag dem mot linneases hus och mot LoAEmmas önskan om klarhet. Sedan skänkte jag alla min tanke och en massa ljus och kärlek.

Plötsligt är jag i mitt kök, och det är precis som jag har drömt om att det ska bli då vi har fixat vår lyxiga renovering, sedan ser jag mig själv gå runt i huset och det har blivit så fint! Sedan går ut i köket igen och ser en stor lila tavla med guldram på väggen då börjar jag gråta av lycka och blir så fylld av kärlek och lugn så det svämmar över åt alla håll. Underbar känsla!

Linnease - kanske var det min Lexus du fick besök av? Obestämd

Håbe
8/21/12, 7:04 AM
#19

Jag har fortfarande svårt att hitta en form som funkar för mig. Svårt att hamna i rätt stämning när jag stressar runt precis innan. Så jag kommer alltid igång en kvart senare. Antar att det är bättre än kvart senare än inte alls men nästa gång ska jag försöka planera in att börja tidigare. Tända lite ljus och gå in och stänga dörren om mig 5-10 minuter innan vi börjar så att jag hinner landa lite. För jag vill ju vara med för det är verkligen en härlig känsla när det funkar.

LoAEmma
8/21/12, 11:56 AM
#20

Tack Kathja! ♥

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
målle
8/21/12, 1:34 PM
#21

och jag kom på NU att det var gruppmanifestering igår…haha som vanligt!

[Torahzen]
8/21/12, 1:56 PM
#22

Jag tog en lugn stund i soffan, visserligen framför TV:n men jag tänkte på er alla. Jag kände också en släng av lycka och harmoni.

Kram på er!

Upp till toppen
Annons: