Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1462 ggr
SHIAWASE
8/18/12, 10:55 AM

Själens egna val

Saker hander som far oss att fundera pa livet,,, och dess storhet:) Jag sjalv tror ( eller kanner starkt att det ar sa ) att vi ar sjalar som innan vi kommer hit i varan fysiska manifestation, valjer miljo, valjer vara foraldrar, valet baseras pa vad vi vill ga igenom for att kunna expandera pa basta mojliga satt. Den familj vi har valt har vi gjort for att vi inser att det ar just dessa sjalar som vi vill ha mest utbyte med far att fortsatta var expansion. Men i vissa fall, sa kvarstar vi inte som familj, vi fods i en , kanske adopteras bort till en annan, inte allt ar forutvalt av oss, men varat HOGRE JAG ar helt med pa noterna,, sedan nar vi blir aldre, och var fria vilja far ett storre utrymme , sa arbetar LoA pa ett annat satt,, dar har vara aktiva tankar och kanslor en storre betydelse. Vissa sjalar valjer att komma hit till oss en liten, liten kort stund,,,oftast ar denna fodelse till var varld, inte till for den sjalens egna expansion, utan for att ge de blivande foraldrarna och andra berorda ett tillfalle till expansion. Vissa valjer att inte fodas, eller att fodas och sedan aterga till det icke-fysiska snabbt, eller att vara sjuka och aterga efter nagon manad, ett ar eller sa. Sadana moten ar oerhort svara for de inblandade, men inte for sjalen sjalv, utan det ar en stor sjal, som har valt att gora denna insats for de som den har utvalt till foraldrar och anhoriga. Dessa sjalar, som valjer , i vara ogon, ratt sa drastiska tilltag , ger inte bara tillfalle till de narmaste till att expandera utan ocksa till alla andra, som far lasa om tex. en olycka i tidningen, titta pa tv, eller hora om "tragedin" pa annat hall. For oss som hor om sadana tragedier pa avstand, kanner jag att det ar viktigt att kanna en stor tacksamhet till just den sjalen som valde just detta satt, att visa oss pa vagen. Att kanna med de anhoriga och familj ar ocksa viktigt, kanske inte medlidande, men medkansla, men just vi som star dar pa avstand, vi har tillfallet att verkligen kanna uppskattning, karlek och vordnad for den sjalen som valde detta satt, och aven for de anhoriga som valde att ta emot denna sjal, men inte fick behalla den. Sadana har tankar nar det galler tragedier kan ofta vara provocerande, eftersom vi alla kanner sa olika,, och det ar ju ok, att kanna olika, men detta var lite av hur jag kanner.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
8/18/12, 11:00 AM
#1

Tack! Fint skrivet, skrivet har själv inte haft inspiration att få till det. Kyss

retep
8/18/12, 12:11 PM
#2

Fina tankar och härlig inspiration från dig SHIAWASE!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Pagan
8/18/12, 4:18 PM
#3

Jag känner och tror detsamma Shiawase. Vi har själva valt och gjort upp våra planer inför varje liv.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

szirius
8/28/12, 5:26 PM
#4

Delar samma tankarGlad.

Mkt känns (iaf ännu, det kan nog förändras) rätt privat att skriva om, men jag har haft många andliga upplevelser under denna tid och känner att min förmåga att ta emot budskap och ha en kontakt uppåt öppnat sig enormt nu. Min personliga tro är att våra själar behövde vara såpass när varandra för ett tag, för att skapa denna kontakt, som fortfarande finns kvar fast nu på ett annat plan, och kanske inte på själsnivå längre…

Sedan ingår ju även min make och vår son i denna enorma vävning av trådar vi alla 4 har till varandra, genom olika liv…men vad deras expansion ligger i, är deras uppgift att känna….

Upp till toppen
Annons: