Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 4668 ggr
målle
8/16/12, 1:21 PM

SKRATTA!

Hahahaha! Ja, är inte att skratta en sån härligt, underbar känsla?! Hela kroppen skrattar och mår bra när man skrattar!

Ibland kan jag börja skratta helt sådär utan anledning, för mig själv eller inför min sambo eller vemsomhelst, det spelar ingen roll, kroppen vill skratta och då skrattar jag! Det bästa är när man liksom får igång skrattet så man bara inte kan sluta! Magmusklerna värker, tårarna tränger fram i ögonvrån och du skrattar, skrattar och skrattar!

Det nästan bästa skrattet är det skrattet som kommer när man egentligen inte "får" skratta. Vet ni vad jag menar? SkrattandeFlört

Dela gärna med er av era skratt!

Annons:
målle
8/16/12, 1:22 PM
#1

Jag kan börja med att berätta för er att Ellen DeGeneres ALLTID får mig till att skratta mer eller mindre när jag ser hennes show på TV! Skrattande

SHIAWASE
8/16/12, 2:26 PM
#2

Javisst! Malle!! Skratt ar harligt!!:) Jag ar nog sadan som kan fa skrattanfall,, helt plotsligt utan att jag vet varfor,,, Vem Ellen DeGeneres ar har jag ingen aning om, men ska ta och googla pa henne!! Glad Har pa japansk tv har vi skratt i massor (nu har ju jag inte tittat pa sistone , men) ,,, och igar pa tv-inspelningen var det ocksa skratt i MASSOR!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
8/16/12, 2:32 PM
#3

Ja!! Jag har ofta nära till skratt, älskar att skratta! Skrattande
Ibland får jag känslan av att folk tittar snett på en och tycker att man är omogen för att man skrattar. Men vaf** varför ska jag hålla inne på skratt om jag är road? Ett som är säkert är att jag aldrig kommer bli någon torrboll som aldrig skrattar Flört

Jag skrattar åt allt från Monty Python-sketcher, till knäppa bilder som folk har gjort till felsägelser och min egen dumhet.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
8/16/12, 4:29 PM
#4

Jag har lyckan att ha ett jobb som bjuder på mycket skratt. Barnen är underbara och jag njuter verkligen varje dag på jobbet.

Annars är jag en sån där hemsk person om kan skratta ihjäl mig av andras klumpigheter. Typ Americas funniest homevideos. Det får inte vara elakt och man ska se att ingen skadas. Just när någon gör något så där riktigt korkat klumpig så har jag svårt att hålla mig.

Hämtade min son från skolan i våras och hans fröken ville berätta om något som hade hänt men han sa bestämt ifrån att det fick hon absolut inte göra. Hon tyckte att det nog vore bra om mamma fick veta, men det var tvärnej. Så jag sa att du kan berätta själv sen om du vill. Sen sprang han ut och då berättade fröken ändå (för att han fått en del skrubbsår så hon tyckte att jag faktiskt borde veta) att han kört in huvudet och fastnat i en stol Förvånad och kom absolut inte loss igen. En vuxen hade fått gå med honom tvärs genom hela skolan, med stolen runt halsen, bort till slöjdsalen där de lyckades bända loss stolen.

Sen frågade jag honom hemma vad det var fröken hade velat berätta för mig. Han ville inte säga först men sen kröp hela historien fram och jag skrattade så jag grät. Han blev ju jättesur förstås. Men jag förklarade "jag skrattar inte för att vara elak men när jag tänker på hur det såg ut så kan jag inte låta bli. Tänk dig själv att det hade varit -kompisens namn-, och du hade fått se honom gå genom hela skolan med en stol runt halsen, hade du verkligen inte skrattat då? Då började han också skratta "jo det hade ju sett jätteroligt ut förstås" Nu kan vi fnissa åt den historien ibland.

Det är lite min humor i ett nötskal.

MissInAction
8/16/12, 4:51 PM
#5

#4
Hahaha! Härligt att du skrattade åt det Skrattande Jag fick också en rolig syn för mig.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
8/16/12, 6:14 PM
#6

Hahahah jag fick oxå en himla rolig syn där haha!

Annons:
Alexandraea
8/16/12, 6:16 PM
#7

Håbe, vilken rolig historia om din son, hahaha! Glad

När jag känner att mitt fantastiska humör sviktar så brukar jag antingen ringa en av mina bästa vänner som alltid får mig att skratta hysteriskt, eller så brukar jag titta på någon av mina favorit-komediserier; Arrested development (roligaste serien nånsin), The Office UK (näst roligaste serien nånsin) eller Vänner (fortfarande rolig trots att jag sett alla avsnitt säkert 100 ggr vid det här laget). Glad

målle
8/16/12, 6:18 PM
#8

Men hörrni! Visst är det väl kul med människor som har så roligt/speciellt skratt att man bara inte kan låta bli att skratta när den personen skrattar, fast man kanske inte riktigt uppfattat varför personen skrattar! Min svärmor är ett toppenexempel på en person med sådant skratt! Haha!

MathildaF
8/16/12, 7:38 PM
#9

Håller me! Jag älskar verkligen att skratta. Jag är en sån som oftast bryter ihop i tårar av allt skratt när ingen annan ens tycker det är kul(vilket får mig att skratta ännu mer) jag lever rätt mycket i min egna värld så kan drömma mig bort till roliga minnen eller fantisera ihop en rolig händelse av skratt och bara bryta ihop när jag tränar eller är ute och går. Är väldigt tacksam för att jag har många humoristiska kompisar och även min familj. Min syster har ett smittande skratt:D skrattat hon så skrattar jag, speciellt om vi kollar på filmen Bridesmades:D

målle
8/16/12, 8:20 PM
#10

Haha det verkar som vi är rätt lika där MathildaF Skrattande Jag är precis likadan!

MathildaF
8/16/12, 8:28 PM
#11

Ja de är vi nog målle:) haha. Älskar me Ellen DeGeneres:) hon är klockren!:D

målle
8/17/12, 7:10 PM
#12

Killarna i Top Gear får mig oxå att skratta, mycket! Haha!

[Torahzen]
8/17/12, 9:23 PM
#13

Nya serien Lilihammerär bra, rekommenderas. Boka in måndagkvällar.

Annons:
[Kathja]1
8/17/12, 9:25 PM
#14

Del 1 finns på pirate… Tyst

SHIAWASE
8/18/12, 1:20 AM
#15

Kikade in pa TarotiFokus, och hittade denna trad, startad av Pagan,,

varsegoda att skratta:

http://tarot.ifokus.se/discussions/502aa287d4ebea24cb01369b-sa-tokigt

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
8/18/12, 10:47 AM
#16

Oh och Mia och Klara är ju klockren humor! Asgarvar av de!

MathildaF
8/18/12, 10:55 AM
#17

Målle: Dom är skitroliga:) Älskar Mia!!

målle
8/23/12, 11:59 AM
#18

Tänkte jag skulle bjuda er på ett litet skratt Glad

Hittade denna text på en gammal kompis FB-sida;

"Ibland när jag duschar tvättar jag kroppen med hårschampo men så läste jag på flaskan: För volym och extra fyllnad. Shit! Inte konstigt att jag har gått upp i vikt! Från och med nu så duschar jag i diskmedel, på den flaskan står det: Tar bort även det svåraste fettet….."

**Skrattande
**

[Torahzen]
8/23/12, 1:09 PM
#19

*lol* Skrattande

crinalina
8/28/12, 11:39 AM
#20

Skratta är helande på alla plan! Den här läste jag på fb igår: Keso är köttfärs gjord på mumintroll! Jag skrattade så tårarna sprutade och jag fick kramp i magen. Hahahaha

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
målle
8/28/12, 1:24 PM
#21

Hahaha what?!? Mumintroll? Haha

LoAEmma
8/28/12, 1:49 PM
#22

Huu nu vet jag inte om jag vill äta keso nå mera Flört

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
8/28/12, 2:28 PM
#23

Ja tank, nar jag var liten, trodde jag att aggulan var mosade kycklingarFörvånad sa tokigt det kan bli va?

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
8/28/12, 2:41 PM
#24

hahaha! Jo men vad ska man annars tro som liten? Skrattande

LoAEmma
8/28/12, 3:23 PM
#25

Många som tror att ägggulan blir till kycklingen :D

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

MissInAction
8/28/12, 6:37 PM
#26

#20
Och fetaost är muminfilé.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Pagan
8/28/12, 8:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

# 18 Klockren målle

Jag gillar Babben, minns hennes sketch då hon stod i sin trivselvikt i nätstrumpor och kort kjol och kallade sig själv för kassler eller att hon kallade karlarna för blandfärs - hälften gris resten nöt, det kan få mig att asgarva än i dag.Skrattande

Kul att gå in på arga lappen.se också, herre jösses vad folk skriver lappar till varandra, en hel del saker som kommer fram i ljuset i ren affekt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
MissInAction
8/28/12, 9:13 PM
#28

#27
Hahah! Nötfärs! Det ska jag komma ihåg Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
8/29/12, 10:00 AM
#29

Pagan - haha åh tack för du påminde mig om Arga lappen! Ett tag kikade jag in där varje dag och garvade till tusan! MÅSTE kolla in den sidan igen! Hade helt glömt bort den!

[Evigheten]
9/1/12, 7:47 PM
#30

Nu har jag inte läst alla inlägg men har iallafall lust o skratta idagSkrattande hoppas polisskolan på tv får mig att vika av skrattFlört hundra år sedan jag såg en sådan film minns inte ens om man skrattade eller inte åt sådana filmer…Obestämd

Pagan
9/1/12, 8:57 PM
#31

Lade in en ny liten söt historia som #15 hänvisade till, lite fräck och vågar inte teckna ner den här, Ni får kolla in självaTyst

Polisskolan, ja jösses, gillar den färgade killens alla ljud och kommisariens (var han väl?) alla pinsameter, ja 100 år sedan, kanske humorn var annorlunda då, men jag tror jag skrattade en del då han (Kommisarien) åkte in i rumpan på hästen, han fick en sådan fager frisyrSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Kathja]1
9/1/12, 9:38 PM
#32

Evigheten - log då jag såg att de kör Polisskolan 6 på tv nu. Bra jobbat!

szirius
9/1/12, 10:00 PM
#33

Jag har hittat några forum för föräldrar som mist barn, för att dela erfarenheter och stötta…och där skriver flera att de fått dömande kommentarer och nedlåtande (så har de tolkat det) blickar då de skrattat…som att man inte FÅR göra det på många månader… man ska tydligen sörja dygnet runt…helt galet ju!Förvånad

Jag är glad för alla skratt jag får…skratt är hälsosamt och läkande, öppnande…

Igår skrattade jag så jag fick ont i magen när maken körde sönder hörnet på min dansmatta i källaren med den muntra kommentaren "det var inget fel på gräsklipparen iaf!" Skrattande

Pagan
9/1/12, 10:15 PM
#34

ja det är himla ledsamt Sz, men så är det säkert, tabu att vara glad när man mist någon nära. Att sorg liksom ska mätas, vad man känner och hur man mår har folk ju ingen som helst aning om.

Men vad i jösse namn hade din karl på din dansmatta att göra med gräsklipparenFörvånad har Ni gräs inne eller?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
szirius
9/1/12, 10:23 PM
#35

# 34 haha, nä jag har min danssal nere i källaren och gräsklipparen, som står i garaget "bredvid"  hade inte startat några gånger och han skulle bara "provstarta" den innan han drog ut den…och så gick det som det gickFlört…i vanliga fall skulle jag säkert ha blivit skitarg på honom men nu bara skrattade jag…det är nåt positivt i det hela, jag orkar liksom inte irritera mig på onödigheter…

Men med sorg..ja precis…man kan ha gråtit flera timmar och kommer ut o skrattar lite …ska man dömas för det? Give me a break! (JAG har som tur är inte upplevt detta, men kulturen är också annorlunda här nere)

Pagan
9/1/12, 10:37 PM
#36

Ja här är det nog annorlunda, eller nog, det ÄR annorlunda. Vet att då jag och en kompis hade kul på bussen och skrattade så vi tjöt. Var lite övertrötta efter massa övertid då hörde vi kommentarer som tydligt menade att det var alkoholen som intagit våra sinnen. Kan bara försöka känna in hur det hade känts om jag hade mist en nära och fått liknande kommentarer. Att min sorg inte var stor nog liksom. Fy vad ledsamt!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

LoAEmma
9/1/12, 11:05 PM
#37

szirius, vart är det ni bor nu igen?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Pagan
9/1/12, 11:14 PM
#38

Ungern, svarar en som som inte kan låta fint folk väntaTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

LoAEmma
9/2/12, 12:08 AM
#39

Ah så var det! Haha tack för att du kallade mig för fint folk också ;)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
9/2/12, 8:16 AM
#40

#31 Ja det finns ju så många polisskolan filmer med… inte sett alla men 6:an såg jag igår!

# 32 Haha ja jag fick mig en hel del gott skratt igårSkrattande så det var great!

Pagan
9/2/12, 12:22 PM
#41

Klart det EmmaGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
crinalina
9/2/12, 5:35 PM
#42

Min mormor dog när jag var 17 år gammal, och jag minns att vi kusiner satt i min morbrors kök i samband med begravningen och pratade och skrattade, v hade inte sett varandra på jättelänge, ända tills vår morbror kom in och skällde på oss. Man fick minsann inte skratta. Detta var 1987.

2008 dog min pappa, och min syster och jag mindes båda det tillfället 31 år (nästan exakt) tidigare och vi sa direkt att vi får skratta, så mycket vi vill och oavsett vad andra tycker och tänker. Pappa dog på sjukhuset och vi var där, och när de tvättat och gjort honom fin så fick vi gå in till honom igen. Med oss då var vår farfar och några av pappas närmaste vänner. Jag började skratta åt mina rödmålade naglar då vi skämtat om dem tidigare på dagen med pappa, syrran tittade på mig och förstod vad jag skrattade åt och började skratta även hon. Vi fick lite konstiga blickar från de andra, men ingen sa någonting. Pappa älskade humor och att skratta och vi ville hedra honom med att kunna göra det.

Efter begravningen så hade vi en fikastund med den närmaste familjen och vännerna. Min syster och jag satt bredvid varandra vid honörsbordet och när vi helt plötsligt börjar asgarva och vika oss av skratt så fick vi återigen en massa konstiga blickar. Återigen så var det rött nagellack som startade det. Jag hade nämligen tagit bort allt nagelack, resterna som var kvar sedan pappa dog, kvällen innan och hade tänkt att måla nytt men fick inte tid. Det var liksom pappas sista skämt så jag ville ha blodröda naglar. När vi så satt där under fikastunden så tittade jag ner på mina händer och där var det. En blodröd lillfingersnagel, utan minsta lilla repa. Jag hade hela morgonen strukit kläder och gjort saker med händerna framför mig utan att ha sett det. Och hur ofta är nagellack felfritt utan repor tre veckor efter man målade det…

Så vi skrattade så vi grät, och vi fick massor av blickar från de andra, men vi var ju hans döttrar så ingen sa något. Vi sa, tack pappa för skrattet. Pappas sista skämt. hahaha Jag älskar den här historien.

Man behöver skratta också. Skratt, precis som gråt, släpper på känslorna, befriar på ett positivt sätt. Skratt är ett tecken på att man är mänsklig.

Men det var ju inte alltför länge sedan man skulle gå klädd i svart ett år och inte ens fick le under det året när man förlorat något nära….

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
9/2/12, 5:53 PM
#43

Det är livsviktigt att skratta!

szirius
9/3/12, 11:18 AM
#44

Jag känner att sorg är sorg… men att inte kunna skratta på flera månader känns inte som sorg utan då har det gått för djupt och blivit en depression…men det verkar som att många anser att det är det normala vid sorgObestämd.

Det finns också många föreställningar kring sorg… "räkna med att det tar ett år innan du får nån livslust tillbaks". Jättemånga personer har nämnt just att det tar ett år innan man känner att man kan gå vidare.Har man den inställningen så blir det nog så med all säkerhet. Jag försöker vara öppen…låta känslorna komma och gå hela tiden…det finns stunder med smärta, saknad, oro, energilöshet osv. - men jag har också jättestarka stunder med livslust, glädje, harmoni, förundran över livet, nyfikenhet även nu.

Jag är så tacksam över att jag lärt mig mindfulnesKyss, för utan det skulle jag säkert ha ansett mig vara nere på botten dessa 3 veckor som gått nu….men det har jag inte! Dessa veckor har också varit fyllda av fina möten, djupa och givande samtal och varma, soliga dagar ute i hammocken.

Igårkväll skrattade jag med sonen som funderade över lillasyster…

"om hon nu är i himlen…är hon en bebis där också? Och har hon blöjor? Är det de andra stora änglarna som byter hennes bajsblöjor då? Stackars dem!"Skrattande

crinalina
9/3/12, 11:59 AM
#45

Visst är det så sirius.

Jag var i en situation när min pappa blev sjuk att min dåvarande sambos mamma och var väldigt sjuk i cancer. Hon gick bort 19 dagar efter min pappa, 2 dagar efter hans begravning.

Jag och min sambo, och min familj och hans familj, hanterade i princip allting på totalt motsatta sätt. Min sambo kunde bli arg om jag skrattade. Jag både skrattade och grät massor, han gjorde knappt något av det. Min sambo och hans familj var fyllda med ilska gentemot allt och till och med gentemot hans stackars mamma. Jag och min familj tog det för vad det var, gjorde det till något så bra som möjligt och var glada för den tid vi fick.

Idag vet jag inte hur han ser på det, vi gjorde slut kort efteråt och jag flyttade hit och gav mitt liv en nystart.

Jag brukar idag säga att det värsta som hänt mig i mitt liv var att min pappa dog, och det bästa som händ mig i mitt liv var att min pappa dog. Jag lärde mig nämligen så otroligt mycket om livet av hans död, saker jag aldrig skulle ha förstått och lärt mig annars. Jag lärde mig också mycket om döden, och slutade vara rädd för den. Jag lärde mig också att sorg kommer i många olika former, och det finns inget rätt eller fel.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
9/3/12, 12:06 PM
#46

#45 Jag brukar idag säga att det värsta som hänt mig i mitt liv var att min pappa dog, och det bästa som händ mig i mitt liv var att min pappa dog. Jag lärde mig nämligen så otroligt mycket om livet av hans död, saker jag aldrig skulle ha förstått och lärt mig annars. Jag lärde mig också mycket om döden, och slutade vara rädd för den. Jag lärde mig också att sorg kommer i många olika former, och det finns inget rätt eller fel.

Kyss

Döden har jag aldrig varit rädd för, däremot för livet…jag har sett det som ett straff att bli lämnad kvar här då personer man älskar dörnu tänker jag inte så längre. Allt har sin tid. Min tid nu är här.

[Evigheten]
9/7/12, 11:28 AM
#47

Giilar den här skratt-tråden!Skrattande

För skratta är ju så roligt! Fast gillar inte skratta åt sådana där amerikanska program där man skrattar åt att folk gör illa sig osv…

Men det finns så mkt annat, som Mr Bean eller tex radiopratarna på morgonen…brukar ofta få mig ett gott skratt i bilen då

o som igår kväll var jag såå trött så började garva att allt då, tom en liten felskrivning på ett sms…tänk vad lite som kan roa en dåSkrattande

MissInAction
9/7/12, 11:30 AM
#48

Jag och mina klankompisar - från ett datorspel - hade så vansinnigt roligt åt den här videon när den kom. Många skratt och många referenser har det blivit. Letade upp den idag igen. Precis min humor Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Alexandraea
9/12/12, 4:15 PM
#49

Om ni har tråkigt kommer här ett skratt-tips!

http://www.smurfalizer.se

Omvandlar valfri internet-sida till smurfspråk. Roligast blir det på seriösa nyhets-sajter, typ dn.se. Tungan ute

crinalina
9/12/12, 4:19 PM
#50

haha, min arbetskompis har en app på sin mobil där hon kan spela in vad någon säger och sedan spelas det upp med smurfröst. Hon tycker den är asrolig och gör det varje lördag när vi stänger caféet.

ska genast kolla in detta!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

crinalina
9/12/12, 4:21 PM
#51

Jag tog vårt underbara forums första sida, och jag sitter nu och skrattar så jag både skakar och gråter samtidigt!

TACK!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

crinalina
9/12/12, 4:24 PM
#52

"Nedan smurfar en grundläggande förklaring av vad Law of Attraction egentligen smurfar. Jag smurfar direkt smurfa att en artikel smurfar inte för att smurfa allt om denna underbara lag som smurfar oss att smurfa alla smurfa smurfar och önskningar."

hahahahhahahahahahahahahahhaahSkrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Alexandraea
9/12/12, 4:26 PM
#53

Visst är det roligt! Glad Sitter också här och skrattar så katten funderar vad jag hålller på med!

crinalina
9/12/12, 4:27 PM
#54

Det är smurf!!!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
9/12/12, 7:19 PM
#55

Hahahahaha! Tack så mycket för smurf-tipset! Jag skrattar så jag gråter här, får goa skrattkramper SkrattandeKyss
http://www.smurfalizer.se/generatedPage.aspx?charset=iso-8859-1&durl=http://www.unt.se/&url=http://unt.se//uppsala/bilist-rev-ned-staketet-och-smet-1851149.aspx


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Pagan
9/12/12, 8:17 PM
#56

obetalbart, så jäkla smurfigtSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Evigheten]
9/24/12, 8:10 AM
#57

Hahaha…Jag fick mig verkligen ett gott skratt av det här klippet Skrattande snacka om bra start på dagen!!!

målle
9/26/12, 3:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#58

Haha denna hittade jag på en blogg! Kul!

[Torahzen]
9/26/12, 3:27 PM
#59

Den här gillar jag!!!

crinalina
9/26/12, 3:30 PM
#60

Hahaha målle!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
9/26/12, 9:47 PM
#61

#58
Hahahha! Precis den här bilden tänkte jag på härom dagen Skrattande tycker den är klockren!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: