Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 2409 ggr
MissInAction
2012-08-14 22:00

Vad får dig att må bra? Artikel från Healing

Sitter och bläddrar igenom gamla trådar inne på Ryssland, och kom över denna. Så jag tänkte slänga in den här, ifall någon kan ha glädje av den Glad
Det är en artikel av Andina, som finns inne på Healing. 

Vad får dig att må bra?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
2012-09-25 22:39
#1

Putt!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
2012-10-26 21:48
#2
MissInAction
2012-10-26 22:15
#3

Tack för tipset! Glad
Vilket språk sjunger hon på? Låter som något afrikanskt.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-10-26 22:19
#4

Jag mår bra av att kunna få andas, av att bestämma över mitt liv själv, över att få göra skillnad, över att lära mig nya saker, av att vara med min man och mina barn, jag mår bra av att gå i skogen, av att njuta av solen, av att tänka på alla de där sakerna som jag drömmer om att kunna göra. Skrattande

MissInAction
2012-10-26 22:24
#5

Eller är det japanska? Obestämd


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-10-26 23:01
#6

Jag mår bra av mitt NU! :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Torahzen]
2012-10-27 12:13
#7

Hon sjunger på olika språk, jag hör engelska och svenska. De andra vet jag inte, men det låter vacker. både språk och musik.

SHIAWASE
2012-10-27 14:37
#8

Kollade upp henne, det lat lite hawaiianskt,, sa jag sokte pa det, och det  visade sig hon har tillbringat tid pa hawaii (big island,,, dar vi ska ha var retreat:)) Men sedan hittade jag hennes blog dar star det:

Man kan naturligtvis berätta om mig att jag skriver musik och sjunger, att mitt område är helande sånger och att jag sjunger på Plejadiska, ett språk som ingen begriper, ett språk som öppnar rösten, är underbart att sjunga på och som låter lyssnaren få skapa sina egna bilder och innehåll. att jag ger ut min musik på eget bolag, att info om mig och musiken inkl möjlighet att lyssna på den finns på www.malou.se. att jag har varit verksam inom musiken i hela mitt liv (som börjar bli rätt långt nu.. hihi :-) och troligtvis kommer att fortsätta med det tills jag beslutar mig för att lämna den här kroppen. Men man kan också bara kort och gott säga: jag är underbar, japp så e´re. (och du min vän, som läser det här, det är du också.)

Plejadiska ar alltsa det sprak hon sjunger pa,, intressant!! Har ingen aning om vad plejadiska ar,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-10-27 15:30
#9

Plejadiska låter som ett "hittipå-språk" tycker jag. Skrattande

SHIAWASE
2012-10-27 16:16
#10

Jo,, det later ju som det,,,, men sedan om man googlar vidare, sa finns det de som kanaliserar fran plejadiska ,, (nagonting:), har inte fordjupat mig,, men det kanske ar nagot sprak fran nagonstans,,,, har ingen aning,,Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2012-10-27 17:24
#11

Plejadiska låter lite Star Trek, men det är fint!

[Kathja]1
2012-10-27 18:34
#12

Men hon skriver ju själv på sin sida att hon har hittat på språket…

Annars finns det visst Plejadiska Rådet och en Plejadiska agendan  - låter som att det är någon form av Alien som vissa människor står i kontakt med (kanaliserar). De snackar om nio dimensioner och att vi är fast här i våran men att de ska komma till vår räddning, eller iaf vår upplysning.

Plejadenerna har visst valt att leva med oss i vår värld under de senaste 26 000 åren. Det är mycket om ljusvarelser, om dimensioner, uppstigna varelser och annat sånt där. Intressant, men inte min grej.

MissInAction
2012-10-28 01:03
#13

Haha, kul! Jomen faktiskt… Plejaderna är namnet på en öppen stjärnhop. Alltså astronomi :-)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
2012-10-28 09:11
#14

OK,! Jag har ocksa hort lite om plejaderna, men ar inte tillrackligt intresserad for att googla:)<, Men det kandes som om hon kanske "kanaliserar" sitt sprak , aven fast hon sager att hon har hittat pa den,, menmen det spelar ingen roll Hon sjunger pa ett sprak som vi inte ka forsta, men det later ju fintGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2012-10-28 09:32
#15

Ja, precis!

Jag tycker det är fascinerande med Plejaderna och om liv på andra planeter.

[Kathja]1
2012-10-28 12:51
#16

Måste erkänna att jag fastnade i de där Ljus-typerna och satt och kollade runt en hel del i går kväll. Intressant, men lite svårt att greppa. Tungan ute

Tror ni på liv på andra planeter?

[Torahzen]
2012-10-28 19:57
#17

Jag varken tror eller vet om det finns liv på andra planeter men det låter väldigt sannorlikt att det gör det. Varför ska vi vara de enda i hela universum? Det finns ju massor med solsystem.

MissInAction
2012-10-28 21:37
#18

Oh ja, jag är övertygad om att det finns! Med tanke på hur enormt stort Universum är - vi kan nog inte ens föreställa oss det - så är det mest sannolikt att det finns Glad
Dessutom har man ju funnit mikroskopiskt liv på planeter i vårt solsystem, och det är ju nära!! Så varför inte, liksom Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-10-28 22:42
#19

Är en intressant fråga iaf, mitt intellekt säger mig att det borde finnas men min känsla säger mig att det inte gör det, för att det inte behövs liksom. Obestämd

Upp till toppen
Annons: