Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 2563 ggr
crinalina
8/12/12, 6:45 PM

Förnya dina utdaterade drömmar!

Ibland så kommer man till en plats där man känner stiltje, och även om man vet att man är rätt så kan det börja kännas lite "stumt". Man är inte ledsen, eller olycklig, eller ens neutral men man saknar liksom udden av känslorna. De högsta topparna känns utplanade till samma höjd som de näst högsta topparna. När man är där kan det vara svårt att veta för att komma vidare, eller ens hur man ska kunna njuta mer av det som redan har och redan njuter så mycket av. Man visualiserar och drömmer men manifesteringarna blir mindre än normalt och kanske mer sällan.

Det är lätt att glömma bort att varefter som man manifesterar nya saker i sitt liv, så förändras man och växer och utvecklas. Det betyder att den dröm som var så sann och rätt för ett halvår sedan kan ha blivit totalt utdaterad idag, och det kan vara därför man inte kommer vidare längre. För det är inte längre den rätta drömmen.

Det kan då vara en bra idé att hitta ett sätt att kickstarta sig själv, skaka om dig själv, både det yttre och det inre.

Jag har, som ni säkert läst er trötta på nu hehe Tungan ute, bestämt mig för att kickstarta mig själv genom att ge mig själv en nio-dagars make-over. Jag ska helt enkelt med små enkla medel, och en massa fokus, förbättra, och till viss del förändra, mitt utseende. Jag ska kickstarta hela den processen genom att titta på en film som jag vet väcker en väldig massa positiva och starka känslor inom mig och som får mig att gråta av alla dem känslorna för att de är så starka. Detta för att väcka mitt inre till liv på samma sätt. Jag ska sedan tillbringa tid under mina make-over dagar med att göra sådant som berör just de positiva och kreativa känslorna, måla och skriva, En viss tid varje dag kommer att tillbringas med att meditera för att behålla fokus och en del tid kommer att tillbringas med att visualisera för att skicka iväg de nya drömmarna till manifestering.

Så om ni känner som att ni inte kommer någon vart, sluta vänta på inspiration, sluta vänta på manifesteringar, sluta vänta.

Ibland är en dramatisk kickstart det som behövs. Vad din kickstart blir är upp till dig. Skicka ut en tanke om att du behöver vakna upp från din dvala, eller ditt stiltje. Det var det jag gjorde och helt plötsligt hade jag en oplanerad och oväntad långledighet utan förvarning och då kom inspirationen till MIN kickstart.

Du ska vara i mitten av ditt Vortex, inte bara sväva runt i utkanterna.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
linnease
8/12/12, 7:06 PM
#1

Jaaaaa, så bra! :) :) Genialiskt Crinalina! Helt rätt för mig just nu.. :)

Måla? Åh, jag blir sugen på att börja teckna igen! Knappt gjort sedan jag var 12..

crinalina
8/12/12, 7:16 PM
#2

DO IT!!!! Skrattande Kanske kan det leda dig vidare?!

Och tack själv, det var du som satte mig på utdaterade drömmar spåret ju! You Rock!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
8/12/12, 7:55 PM
#3

Yeah!!! I'll just DO IT!! Skrattande Ska leta upp papper o penna nu.. hm, och nån idé vad jag ska rita.. Rita av nåt foto kanske!

crinalina
8/12/12, 8:02 PM
#4

Vad som helst duger till att börja med, bara det känns rätt!! Heja heja!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2/28/13, 10:57 PM
#5

Hm, jag ar har igen! Vart de sista dagarna, lite oinspirerad med saker, gamla grejor inspirerar mig inte langre, inte ens sant som var supernice bara forra eller forrforra veckan. Inte hittat nat nytt an heller riktigt. Lite roligt att du skrev just ett halvar, Crina, ett halvar sedan denna traden nu 🙂

Lannelia
3/1/13, 7:10 PM
#6

Vad kul att hitta denna tråd NU! Jag har känt under en tid att jag skulle behövt komma igång! Få saker i rullning, få lite driv och motivation till komma igång och GÖRA saker för att hitta nya önskningar och vägar till utveckling Funderar Senaste tiden har det varit som varit "stilla". Noll motivation till sånt som jag egentligen tycker är roligt. Så jag har gått och längtat i mina tankar efter en rejäl skjuts för att komma igång. Jag hade också omedvetet fokuserat på det stillsamma och tröga nuet så först fick jag ju såklart MER stillsamhet och stagnation. Och till slut fick jag t.o.m en spark i arsel, eller rättare sagt i RYGGEN, (en morgon när jag vaknade och skulle sträcka på mig lite så sträckte jag typ ryggen o låg pall i sängen!) det var DÅ poletten trillade ner och jag insåg vilka dåliga tankar jag hade haft om nuet. Det hjälpte mig att omfokusera mer på känslan av ett trivsamt nu och känslan av det jag ville uppnå och det var då som ett enormt driv, motivation, nya tankar och ideér började växa fram. PRECIS det driv och den motivation jag ville ha 🙂


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Annons:
Lannelia
3/1/13, 7:11 PM
#7
linnease
3/1/13, 9:18 PM
#8

Ja sa sant Lannelia! Enda jag behover gora med! 😃

Upp till toppen
Annons: