Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1339 ggr
SHIAWASE
2012-08-11 08:04

Rota runt bland alla godsaker!!

Till er som besoker sidan, och som skriver,, las garna om aldre och nyar inlagg och diskussioner, artiklar flera ganger!!!

Eftersom vi expanderar standigt, och forandras standigt, eftersom inget star stilla, sa det som inte klickar till idag, kan klicka till , med STORT KLICK , en annan dag!!!

Allt kommer till dig precis i ratt stund,,, Sa bara for att nagot inte tilltalar mig idag, behover det inte vara sa imorgonGlad Sa las , rota omkring har pa sidan, hitta det som passar just dig, kanner du dig inspirerad sa skriv nagot,, eller inte,,,

Just nu verkar det som om att manga som ar aktiva skrivare har, verkar ha "kommit pa nagot" vekar "vara pa gang" det kanns som om nagot ar pa gang att explodera!!! For manga har,,,

Och allt hander i ratt takt,, las, njut och uppskatta andras manifestationer, sa kommer dina ocksa att blomma snart!

Det ar namligen nagot som kan vara svart, i alla fall for mig,, att verkligen pa djupet uppskatta andras fantastiska manifestationer, sarskilt nar det kanns som om man sjalv star stilla,,, men det har jag lyckats lossa pa  under sista aret,, och da lossnar andra saker ocksa!!

Sa som sagt, las, sok runt, rota runt bland alla godheter som finns har!! Det finns sa mycket, sa det passar ALLA olika typer av behov, och det kommer mer och mer!! Forumet expanderar ju ocksaFlört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
crinalina
2012-08-11 18:25
#1

Ja det är väldigt viktigt att känna glädje och kärlek MED andra, i deras glädje och kärlek, för att man ska kunna känna äkta glädje och kärlek för sitt eget. Den motsatta känslan till att känna glädje och kärlek MED andra är att känna avundsjuka, eller ännu värre - svartsjuka MOT andra. Eller ännu värre ändå - missunnsamhet!

Missunnsamhet, svartsjuka och avundsjuka är en känslor av brist för om du redan har det andra får eller har så finns det ju ingenting att vara eller bli missunnsam, svartsjuk eller avundsjuk på.

Därför är det viktigt att känna positiva känslor för andras lycka. När du känner kärlek för det andra har och glädje med dem så skickar du ut glädje och kärlek för den saken och då får du tillbaka mer av glädje och kärlek för den saken vilket formas till saken i visuell form.

När någon får (manifesterar) det du önskar dig, se till att känna enbart positiva känslor för det. Kan du inte känna positiva känslor så försök att åtminstone inte känna någonting alls, det är bättre än att känna negativa känslor iaf.

Men glädj dig med din näste! Så kommer dina önskningar lättare och snabbare till dig också.

Speciellt när du har önskat något specifikt och du ser andra i din omgiving "få" det, bli inte otålig eller känn negativa känslor. Vet att det är ett tecken på att nära för dig, OM du känner positiva känslor för att andra får det du önskar.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2012-08-29 00:49
#2

Det är så sant Shiawase, har inte varit här på länge och hittar massa gamla och nya godbitar. Som trillar ned som polletter eller faktiskt mycket som jag funderat över själv som ni tagit upp här. Fantastiskt. Crinalina när jag läser ditt inlägg så inser jag hur jag förändrats det sista året/ åren. Förut när jag såg ett par gå hand i hand så var tanken, åååhhh vad fint, som följdes av - jag vill oxå. Då bekräftade jag bara min brist. Nu blir jag bara innerligt glad av alla vänner som hittar kärleken efter många år av singelliv och gläds av alla som går hand i hand. Bra där, av mig!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2012-08-29 14:04
#3

Jattebra Otroulig!! Det ar nog nagot av det svaraste ,,, men det viktigaste,,, att gladjas  at andras lycka och framgang:)

Det intressanta ar ju att tex. en viss information som var helt ointressant for tex. ett ar sedan, kan vara det viktigaste budskap vi fatt nagonsin nu, ett ar senare!!! Sa att rota runt ar bra for oss alla!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: