Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1741 ggr
[Kathja]1
2012-08-10 12:12

Gruppmanifestering - 13/8

Hej vad det går!

Nu är det dax för vår 5e Gruppmanifestering, vi kör på med våra måndagar för dig som vill hänga på och få en extra energiskjuts mot dina drömmar.

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…

Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 13/8 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också.

De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Annons:
LoAEmma
2012-08-10 19:18
#1

Kathja-R

LoAEmma

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

MissInAction
2012-08-10 23:31
#2

Jag skulle verkligen behöva det här för jag har hamnat way ur balans.

Kathja-R

LoAEmma

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
2012-08-11 08:05
#3

Min första arbetsdag på 5 veckor så jag kanske ligger utslagen kl, 21. Men min plan är att vara med.Skrattande

Kathja-R

LoAEmma

MissInAction

Håbe

SHIAWASE
2012-08-11 08:09
#4

Habe, for mig ar ju den har tiden kl. 4 pa morgonen, sa jag ar oftast utslagen, haha! MEN jag vaknar alltid till vid ung. 4 somnar om men hamnar i ett annat slags somntillstand, sa jag ar nog med, och valdigt narvarande t o m, kanske! Sa det gor inget, du kan delta i vaket eller icke vaket tillstand:)

Kathja-R

LoAEmma

MissInAction

Håbe

Shiawase

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
2012-08-11 15:18
#5

Hänger på denna gång!

Evigheten

Kathja-R

LoAEmma

MissInAction

Håbe

Shiawase

crinalina
2012-08-11 19:23
#6

Jag älskar våra måndagskvällar!! Och den här veckan får det vara starten på min make over vecka!

Kathja-R

LoAEmma

MissInAction

Håbe

Shiawase

Evigheten

Crinalina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
crinalina
2012-08-12 20:18
#7

Puffar lite

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MathildaF
2012-08-12 22:48
#8

Jag hänger gärna på:) Kathja-R LoAEmma MissInAction Håbe Shiawase Evigheten Crinalina MathildaF

Fjäril
2012-08-13 17:37
#9

Och jag är gärna med igen Glad

Kathja-R

LoAEmma

MissInAction

Håbe

Shiawase

Evigheten

Crinalina

MathildaF

Fjäril

Sajtvärd på Övernaturligt

målle
2012-08-13 17:59
#10

Ni kan ju tänka på mig om ni vill men jag kommer inte vara med…tror tyvärr att denna tiden vi valt inte passar mig, kl 21 sitter jag ofta framför Tv'n med sambon och glömmer eller vill inte gå ifrån..tyvärr.

Det är liksom vår tid då vi umgås så att säga.

Alexandraea
2012-08-13 18:03
#11

Jag med! Glad

Kathja-R

LoAEmma

MissInAction

Håbe

Shiawase

Evigheten

Crinalina

MathildaF

Fjäril

Alexandraea

[Kathja]1
2012-08-13 19:09
#12

målle - du kan ju vara med även framför tv:n! Bara att gosa till det med gubben och sända oss en tanke, krångligare behöver det inte vara.

Själv jobbar jag idag så jag lär nog inte kunna göra mer än stanna till en minut eller två och tänka på er.  Kyss

målle
2012-08-13 19:35
#13

Haha sådär har jag aldrig tänkt på det Kathja! Sist satt jag ju på toa… Skrattande Ska se om jag kommer ihåg det!

Annons:
SHIAWASE
2012-08-13 23:32
#14

Godmorgon pa er! Hoppas ni hade en trevlig stund:) Sjalv sov jag ju, men som vanligt sa vaknade jag till, och jag ar ratt saker att det var just vid den tiden,,, somnade sedan om och fortsatte att vara i dromtillstandet:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
2012-08-13 23:35
#15

Meeeen och jag glömde!!! :( Verkar inte ska vara med på det här jag!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
2012-08-13 23:47
#16

Hoppas att du hade en trevlig kvall i allafal LoAEmma!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
2012-08-13 23:48
#17

Jadå det har jag haft!! :D

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

målle
2012-08-14 11:21
#18

Jag glömde bort tiden och det var dags för lilleman att lägga sig så sambon borstade både sina och lillemans tänder och jag hängde tvätt, sade godnatt till lilleman och fortsatte hänga tvätt i min ensamhet när jag plötsligt fick en väldigt behaglig lugn känsla av att jag var glad att jag hänger tvätt, att mina kläder blir rena, fräscha och luktar gott och jag kan tvätta när jag vill hur mycket jag vill. Den känslan gjorde mig glad och lugn och då kom jag till att minnas Gruppmanifesteringen, kikade på klockan och den var ca 21:15, så nog var jag med på ett hörn där iaf! Skrattande

SHIAWASE
2012-08-14 17:07
#19

Sakert Malle!!! Ratt sa intressant och fascinerande eller hur??

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-08-14 21:17
#20

Jag jobbade och blev störd i ett, nästa gång går jag ut i skogen och ställer mig!

Annons:
målle
2012-08-15 08:15
#21

SHIAWASE - ja för just den lilla känslan som visserligen relativt snabbt for genom kroppen när jag hängde kläderna var verkligen äkta, jag kände en genuin njutning och lycka av att få hänga mina nytvättade, rena, fräscha väldoftande kläder Skrattande

Upp till toppen
Annons: