Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1378 ggr
SHIAWASE
2012-08-06 05:14

Tillåtandets konst

Jag har ju haft detta som tema nu sista manaden, att slappa motstandet, att oppna dorren, att TILLATA flodet!! Och det fungerar, fantastiskt:)

Jag vet ju att for mig, sa handler det just om detta, jag ar jattebra pa att visualisera, affirmera , afformera etc.

Men jag ar liksom inte tillatit flodet att satta igang…Men nu, har jag borjat slappna av, och bara saga VALKOMMEN,,, och da kommer ju allt detta som redan existerar i froform men som inte har blommat ut i fysisk form annu:)

Annu ett citat fran Abraham-hicks angaende detta:

Look for things that you appreciate where you are. It will put you in a place of perfect allowing, even when you are not yet manifesting all that you want."There are many people right now experiencing the dream that is coming for me, who were at one time standing right where I'm standing. I'm right on track. There is not anything amiss here. Everything is unfolding perfectly. I am perfect where I am and grvitating to something that will satisfy me even more" That's the attitude that lets it expand.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
crinalina
2012-08-06 12:02
#1

Ja, det är ju just tillåtandet som är det lite trickiga med hela manifesterandet, och det är det som är tricket också. När man slappnar av och helt enkelt slutar bry sig om vad som finns i nästa nu och bara lever i detta nu. Här där du är, just nu.

Jag kan ibland känna att även när jag tror att jag är avslappnad och i nuet så när jag verkligen tänker och känner att nu ska jag stanna upp och bara vara i nuet så känner jag en förändring ske inom mig, i mina celler och min energi förändras. Det känns då i hela mig. Det krävs ingen stor övning eller grej av det utan jag bara stannar upp i det jag gör för stunden och verkligen ser och känner det som jag har här och nu, och ju oftare jag gör det desto lugnare känner jag mig.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MathildaF
2012-08-06 13:03
#2

Vad härligt att läsa:) precis vad ja behövde. Har också lite svårt med tillåtande men förhoppningsvis lossnar det för mig nu. Eller de ska lossna för mig nu och gå framåt:P

crinalina
2012-08-06 13:07
#3

MathildaF, prova "det HAR lossnat för mig nu och det går raskt framåt!!"

Och le och var glad så mycket du kan när du tänker och känner det. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MathildaF
2012-08-06 13:17
#4

Det har lossnat för mig nu och det går raskt framåt😝

SHIAWASE
2012-08-06 13:21
#5

Harligt MathildaF!! Visst ar det en harlig kansla nar man verkligen kanner att det har lossnat!! och att man tillater allting att bara kommeGlad Var tacksam for att det HAR lossnat!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MathildaF
2012-08-06 13:31
#6

Ja det är hur härligt som helst:) Får fjärilar i magen när jag tänker på de😝

Annons:
Upp till toppen
Annons: