Annons:
Etikettklotterplank
Läst 5396 ggr
målle
8/4/12, 10:53 AM

Klotterplank

Ibland vill eller tycker man kanske att det känns onödigt att starta en hel tråd för en fråga eller bara något man vill klottra ned och dela med sig så jag tog mig friheten att skapa ett Klotterplank!

Klottra hur mycket ni vill och vad ni vill! Allt mellan himmel och jord! ♥

Annons:
målle
8/4/12, 10:55 AM
#1

Jag inviger mitt klotterplank med att fråga VART HÅLLER NI HUS IDAG? Skrattande

Satt mig ned med en god njutbar kopp kaffe efter Ica-shoppingen och trodde jag hade massor av trådar att läsa svar i (som jag brukar ha varje morgon) men här var heeelt snoozat! Skrattande

Håbe
8/4/12, 11:38 AM
#2

Bra idé med ett klotterplank!

Sitter här och segar vid datorn. Då och då vaknar jag med huvudvärk och då är det kört. Den släpper inte. Idag är det inte så illa som det kan vara och faktiskt verkar huvudvärkstabletten ta udden av det värsta så jag kommer nog igång straxt och då ska jag ut och gräva i rabatten lite. Dvs. se om det möjligen finns några blommor mellan allt ogräset :-)

målle
8/4/12, 11:45 AM
#3

Ja, det tyckte jag med hihi! Ibland vill man liksom bara klottra ner ngt och det är synd att "förstöra" ngn av trådarna som faktiskt har ett specifikt ämne. Många ggr går man lite off topic i trådarna så då kan man ju fortsätta OT-diskussionen här tex. Jag tänkte att man kan klottra ner precis vad som här! Som inte är en tråd.

Hoppas din huvudvärk släpper! Hade själv lite mol i skallen i morse men det är borta nu, brukar hjälpa med en kopp kaffe för min del om jag har morgonvärk Skrattande

Håbe
8/4/12, 11:49 AM
#4

För min del tror jag det har med hormoner att göra. Förr, när jag var yngre, var det väldigt tydligt en gång i månaden, några dagar före mens. Nu har jag blivit så "gammal" Cool så det är en gång i månaden, eller var tredje, eller varannan vecka, eller nästa halvår…. Borde nog försvinna helt snart hoppas jag.  Skrattande

LoAEmma
8/4/12, 11:52 AM
#5

Smart grej Målle!
Ja jag trodde också jag skulle ha en massa härlig läsning! Kommer nog igång snart ;) Jag startar en ny tråd så länge!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

målle
8/4/12, 11:54 AM
#6

Aha! Haha ja vi får hoppas det ger med sig snart då!

Annons:
[Kathja]1
8/4/12, 1:43 PM
#7

Jag är på jobbet ju!!! Men har allt tittat in flera ggr idag, en annan är ju inte rökare så då får jag ta mina 5 min då och då med er fina, men ack så tomt - tills nu. Skrattande

Super bra idé, även om jag just nu inte vet vad jag ska klottra ner här…

SHIAWASE
8/4/12, 3:03 PM
#8

Jattebra ide!! sager jag ocksa,, men idag blir mitt klotter bara GODNATT och KRAM pa er allaGlad Har haft en harlig kvall med festival, japanska trummor och fyrverkerier:) Men upp fyra i morse, och i morgon ocksa, sa nublir det bara sova:):)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
8/4/12, 3:16 PM
#9

Haha vi är alltså upptagna på annat håll idag verkar det som! Själv håller jag på att förbereda en liten surprise-kräftskiva för min sambo, det doftar så gott av citron, krondill och skaldjur här! Nu ska jag i duschen så jag med kan dofta lite gott, fast jag får nog dofta chanel eller thierry mugler istället Skrattande

Kram på er och godnatt på dej SHIAWASE!

LoAEmma
8/4/12, 3:30 PM
#10

Själv äter jag lunch och messar med min kille som är på grabbhelg…! La ut en bild på en bukett blommor i torsdags kväll och nu är han sur för att jag inte sagt vem jag fått dem av hihi… Nämligen MIG SJÄLV!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

målle
8/4/12, 8:50 PM
#11

hahaha! Visst är det lite härligt när man får bevis på en smula svartsjuka Tungan ute (dock i sund mängd!!)

Btw, sambon uppskattade min lilla kräftskive-surprise, det blev lyckat och smakade mkt gott! Dock känns magen lite svullen…inte så kul när man försöker fokusera på snygge-kroppen!

[Kathja]1
8/4/12, 8:57 PM
#12

Du får väl fokusera på snygge-foten, eller snygge-örat i kväll då! Flört

målle
8/4/12, 9:01 PM
#13

haha jag ska fokusera på mitt snygga face, för det är asa-snyggt 9 ggr av 10!

Annons:
LoAEmma
8/4/12, 9:11 PM
#14

Haha härligt Målle!
Jo visst var det trevligt men det slutade i kaos…Han vill "prata om oss", vilket inte brukar sluta bra!! Gråter

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

målle
8/4/12, 10:23 PM
#15

LoAEmma, ta nu inte ut ngt i förskott, du kan omöjligt veta vad han har att säga förrän han säger det! Det kan precis lika bra vara ngt riktigt bra, du måste ju iaf ha den förutsättningen! ♥

LoAEmma
8/4/12, 10:39 PM
#16

Njaaa det tror jag knappast utifrån övriga sms. Men som sagt, hur det än blir så blir det bra!! Även fast det är tungt just nu.

Jag håller er säkert uppdaterade ;)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Sniff]
8/4/12, 11:09 PM
#17

Härligt med ett klåtterplank!

Jag kom hem idag från Urkult, och just nu sitter jag och äter kvällsfika och smsar med kompisar. Är så otroligt gladSkrattande

LoAEmma
8/5/12, 3:40 PM
#18

Herregud vilken helg! Helt upp och ner…. Igår trodde jag vi skulle sluta ses, inatt blev vi tillsammans, idag är han helt låg och inget är roligt och han verkar tveksam. Som sagt, fokus på mig själv, mina känslor och vad jag sänder ut för vibrationer! Ingen kan få mig att må dåligt utan mitt medgivande…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/5/12, 3:51 PM
#19

Sant! Fokus på DIG vännen. Låt inte hans rädslor styra ditt liv, man brukar ha nog med sina egna. Och du, - Ingen kan få mig att må dåligt utan mitt medgivande!!! är bättre. Flört

LoAEmma
8/5/12, 3:53 PM
#20

Tack vännen!!! Får se hur det här går, men måste testa iallafall.

Sorry att jag är så privat med er!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
[Kathja]1
8/5/12, 4:32 PM
#21

Be inte om ursäkt! Gör det som får dig att må bra. Skrattande

LoAEmma
8/5/12, 5:21 PM
#22

Verkar ha ett stort behov att få prata om det och att få råd iallafall! Även om det i slutändan är jag som styr över mitt liv.

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/5/12, 5:58 PM
#23

Att prata om det är ett bra sätt att hitta sin väg att vandra. Skrattande

målle
8/5/12, 7:37 PM
#24

Jag tycker vi alla är bra på att prata om vårt privata ibland Skrattande

Det måste liksom göras ibland!

LoAEmma
8/5/12, 9:17 PM
#25

Jaa visst är det så, här är man ju anonym bland vänner liksom :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

linnease
8/6/12, 7:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

klotter! :D

(edit: oj, bilden blev liten syns knappt ju… klicka på den! :) )

[Kathja]1
8/6/12, 7:21 AM
#27

Tack linnease!!!! Precis vad jag behövde höra idag. Skrattande

Annons:
linnease
8/6/12, 7:24 AM
#28

Wow, cool! Och kul, va bra! :) Här är läggdags, varvade ner med lite dator i sängen, är ni uppe redan därhemma!?! Ah, 07:21, bara ganska tidigt :)

Håbe
8/6/12, 7:36 AM
#29

Godmorgon alla!

Började dagen med att reta upp mig på min griniga gubbe. Sen kom jag på att bara för att han är morgonsur så behöver ju inte jag också vara det. Bort med det. JAG är glad och tacksam för en ny härlig dag. Ser ni! Jag kan nog bli riktigt bra på det här till slut SkrattandeFlört.

SHIAWASE
8/6/12, 7:48 AM
#30

Harlig bild och text linnease,,, har ar det eftermiddag,Flört Godnatt pa dig,,

och Malle,,, du KAN inte bli bra pa det har, du AR JATTEBRA pa det!! Godmorgon pa digGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
8/6/12, 7:56 AM
#31

Skrattande Nu var det iofs jag som skrev det där, men självklart har du rätt. Jag ÄR bra på det. Det har inte kommit till mitt medvetande ännu bara. Min jordiska hjärna gillar att krångla till saker och ting lite för mycket. Men JAG tränar mig på att inte lyssna på den gaphalsen.

SHIAWASE
8/6/12, 8:05 AM
#32

haha!!! Forlat Habe,, jag sag nog bara a:et (jag kan ju inte ens skriva prickar,,,) Men som sagt DU ar BRA pa det,,, sluta lyssna pa hjarnan sa blir det annu battre:))

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
8/6/12, 10:10 AM
#33

Hahaha jag fick scrolla uppåt och kolla vad jag skrivit som jag är så bra på haha!

crinalina
8/6/12, 11:31 AM
#34

målle, härligt när man är bra på så många saker så man inte minns vad man skrivit Tungan ute

Håbe, jag säger som Shiawase, du ÄR redan väldigt duktig på det! Skrattande

De senaste dagarna på jobbet har något märkligt hänt. Varje gång jag har pluggat in eller ur köksapparater (typ mixerstav eller juicemaskin) så har strömmen gått, en gång utan att jag hann göra något utan bara av att jag rörde vid en sladd. Det om något är väl ett tecken på en hög energifrekvens!!! Hehe Jag har inga problem hemma utan bara på jobbet, och det är bara jag och ingen annan som det händer för.

I övrigt så har jag varit här de senaste dagarna men bara på telefonen så jag har inte velat skriva något för det tar såååå lång tid och är sååå drygt att skriva på den. Cool

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
SHIAWASE
8/6/12, 11:44 AM
#35

Crinalina! Elektriska apparater ar ett intressant fenomen,,,, OCH som ALLA tradar har nastan, sa har ju jag naturligtvis tankt att skriva om detta, for nagra dagar sedan, men inte liksom kommit igang:) Wow sager jag bara.

Elektricitet ar ju frekvens. Jag hade tex for ett tag sedan ett par hogtalare till min iphone som bara slutatde fungera..Helt dott, totalt. Men (och jag vet inte varfor) tankte bara att om jag lagger dem at sidan ett tag sa fungerar de sakert sen igen,, Det gick nagra veckor, och en dag, helt plotsligt, sa kande jag att " idag kommer dessa hogtalare fungera" och visst gjorde de det!!! Samma med min dotters dator, den slutade ocksa i samma veva, vi forsokte hela familjen, men sen sa jag bara att lat den va ett tag sa kommer den att fungerar om nagra veckor eller sa,, och visst!! samma dar, en dag, sa kande jag att nu ar det dags att prova att satta pa datorn, och DEN FUNGERADE!!

Sa det ar jatteintressant med energi och apparater!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
8/6/12, 11:53 AM
#36

Häftigt Shiawase!

Visst är det spännnande just eftersom det är energi och vi är alla energi. Jag undrar dock varför det bara händer på jobbet…?

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
8/6/12, 12:04 PM
#37

kanske fler på ditt jobb som lever efter LoA? Så ni alstrar så mkt energi tillsammans! Skrattande

crinalina
8/6/12, 12:25 PM
#38

Nej det är det inte, vi är bara fyra stycken totalt men det är bara tre av oss som arbetar samtidigt. Jag jobbar alltid med chefen men han är inte LoA i sitt tänk, då har min sambo mer.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MathildaF
8/6/12, 1:28 PM
#39

Jag lyckades få min 7 år gamla iPod att börja fungera igen:) Har alltid älskat att lyssna på musik, både på dagar o nätter(somnar bäst till musik) och framförallt när jag tränar…allt går så mycket lättare. För ett tag sen så slutade min iPod fungera..den bara dog och gick inte att få igång, trots många försök me laddning osv. Jag tänkte bara att jaha den var ju gammal och välanvänd så de är väl inte så konstigt. Hade precis köpt en iPhone som jag ist lyssnade på musik i. För någon vecka sen började min iPhone att krångla med ljudet..det svajar liksom, då kom jag att tänka på hur härligt det hade varit om min iPod fungerade så jag ist kunde ha den me mig på mina långa powerwalks. För någon dag sen fick jag för mig att plocka fram den och satte den på laddning och visst FUNGERAR den😄 så nu har jag massa musik att lyssna på😃 lycka!!!

SHIAWASE
8/6/12, 1:41 PM
#40

Kul!! det ar sa apparater fungerar,,, de drar ocksa at sig av var mixade energi, vibrationer,,,, sa de behover val vila lite ibland! Lat dem vila,,, sedan kan man aven ge dem energi ,,,ocksa, sa satter de igang igen:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
8/6/12, 6:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

hehe, jag helt off topic med allt ni pratar om..  postar bara mera klotter!! klotter är kul!! :)

Annons:
målle
8/6/12, 6:24 PM
#42

Men linnease, denna tråden ÄR ju OT, hela tråden! Så fortsätt posta precis vaaaad du vill! Det var meningen med Klotterplanket! Skrattande

crinalina
8/6/12, 6:24 PM
#43

Underbart linnease!! :D Det var väl det som var tanken tror jag. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
8/6/12, 6:30 PM
#44

ABSOLUTELY!! Skrattande

[Sniff]
8/6/12, 6:59 PM
#45

Jag var och hälsade på min nin idag, han är så söt så jag dörKyss Vill få hem honom nununu!

linnease
8/7/12, 4:43 AM
#46

SkrattandeSkrattande

retep
8/7/12, 4:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#47

En vanlig dag på jobb..

När två strukturer blandas och blir Ett

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

SHIAWASE
8/7/12, 4:59 PM
#48

Vackert Peter!!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
retep
8/7/12, 5:01 PM
#49

Tack!Glad

Se mer på konstnarer.ifokus.se

Monotypi 2012

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

SHIAWASE
8/7/12, 5:04 PM
#50

Det kom visst upp en gang till, men lika vackert fortfarande!!!Flört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
8/7/12, 7:33 PM
#51

Gjorde hemmagjord pizza med massor av oooost! Mumsi mumsi…det svåra är att bara ta en bit…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
8/7/12, 7:37 PM
#52

mums med hemlagad pizza!

försökte lägga in en bild här med ett citat, funkade tyvärr inte =(

crinalina
8/7/12, 7:55 PM
#53

Jag har ett lchf-vänligt recept på pizzabotten som är superbra och gott. Både min son och min sambo älskar det, och jag med. Jag har provat mig fram med olika recept och till slut så mixade jag ihop en egen variant utifrån mina två favoriter. Det smakar som riktig pizzabotten och är lika stabil som det också. Om någon vill ha det så säg bara till. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
8/7/12, 7:57 PM
#54

Lite Random -

Har mätt, trött och fundersam landat i soffan.

Har en man som stukade knät under vår hundpromenad idag, hela benet försvann ner i ett hål då vi var ute och plockade svamp. En får väl vara glad att det inte gick ur led.

Bakade idag Flapjacks, enkelt och super gott! Lite onyttigt, men skit samma!

målle
8/7/12, 8:06 PM
#55

crinalina!! Jag vill HEMSKT eller nej jag vill FRISKT gärna ha receptet!! ;)

Annons:
[Evigheten]
8/7/12, 8:09 PM
#56

Crinalina: Jag tar gärna receptet på pizzadegenGlad brukar ha gjort med bakpulver eller jäst ibland men vore kul att få testa ett nytt recept

crinalina
8/7/12, 8:22 PM
#57

Okej,

En normalstor plåt

3 dl mandelmjöl (kan köpas färdigmalt eller så kan man mala mandlar själv, finmalet)

1 tsk bakpulver

2 dl vatten

2 ägg

200 gram riven ost, gärna blandade ostar

2 tsk fiberhusk

Salt, och jag brukar ha i oregano också

Värm ugnen till 225 grader, klä en plåt med bakplåtspapper

Blanda alla ingredienser med fiberhusken sist (det är lättare att smeta ut degen innan den svällt) och tippa ut på plåten. Lägg ett annat bakplåtspapper över och kavla eller tryck ut smeten/degen tills den mer eller mindre täcker plåten. Låt den stå i 5-10 minuter så fiberhusken får svälla tills sig. In i mitten av ugnen i ca 10 minuter eller tills den har fått lite färg. Ta ut den och låt den stå i kanske 10 minuter, eller längre om man vill förbereda den.

Toppa med tomatsås och vad man nu vill ha på och avsluta med massor av ost, gärna flera olika sorter.

Grädda i 200 grader i 5-10 minuter tills osten har fått önskat färg och konsistens.

Njuuuuuuuuut! Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

retep
8/7/12, 8:44 PM
#58

Pratar vi mat kan jag tipsa om en lasagnevariant där man använder någon kul pasta som Route, Fusilli eller liknande i stället för lasagneplattor. Vill ni se ett annat av mina klotterplank… http://konstnarer.ifokus.se/discussions/4ec6607788f472216500380e-grafikkoppartryck

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
8/7/12, 8:50 PM
#59

Vilka coola tavlor! Fick mig att flytttas tillbaka till barndomens 70-tal. Me like! Säljer och ställer du ut oxå, eller bara till husbehov?

crinalina
8/7/12, 8:57 PM
#60

Wow retep! Jag säger som Kathja-R, vilka coola tavlor! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

retep
8/7/12, 9:29 PM
#61

Tack så mycket! Jag har tidigare varit heltidskonsär 10-12 år Nu arbetar jag som verksamhetsansvarig på ett grafiskt museum. Gör olika sorters tryck och handgjord grafik så ofta jag kan och hinner. En liten presentation och en del av mina grafiska tryck http://peternordstrom.com/

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
8/7/12, 9:42 PM
#62

Vad roligt! Du är ju värsta kändisen. Tack för att du delade med dig. Skrattande

Annons:
retep
8/7/12, 10:13 PM
#63

Ha ha är nog mer känd här på iFokus än i Helsingborg…och bland miljoner Kinesiska konstnärer försvinner man lätt i mängden. Fantastiskt och givande var det hursomhelst, att som en av få Nordiska konstnärer, få delta i utställningar tillsammans med duktiga kinesiska konstnärer.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

målle
8/8/12, 10:02 AM
#64

Tack för receptet crinalina! Tror kanske jag ska göra pizza på fredag eller lördag då! Skrattande

retep - jättefina tavlor, och jag som älskar elefanter!! Skrattande

[Evigheten]
8/8/12, 10:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#65

Få se om det funkar ladda uppTungan ute

[Evigheten]
8/8/12, 10:36 AM
#66

Det gjorde de, nu fattar jag grejen!Cool

linnease
8/8/12, 6:17 PM
#67

Kollar på Abraham-Hicks senaste officiella youtubevideo (http://www.youtube.com/watch?v=liSklJMz_BY) och dricker grönt te på altanen här idag :)  Laddat ner hela workshoppen från 28/7 oxå, blir en bra dag det här! Gillar gillar gillar verkligen deras grid-tänk!

Jag har börjat gymma oxå!! Äntligen komma i form igen, känns braaaaaaaaaaaaaa, jag älskar att träna!!!

Retep, tack för inspirationen, gillar din tavla!

målle
8/8/12, 7:09 PM
#68

ja, här sitter jag med datorn i knät, Tv'n på mute, i min ensamhet och bara är trött (jätteseg och trött) men nöjd! Jag kom upp i tid idag, har tränat, dock var jag lite segare på gymmet idag än sist, men vafan, man kan inte alltid vara på topp, eller? Flört Lade iaf märke till att många av musklerna fått ökad styrka, wiiihoo!

Jag har dammsugat hela huset (sköööönt) nästan alla långbenta äckelspindlar är numer i dammsugaren (hehe). Tog mig ett riktigt hääärligt relaxande bad innan och magen är numer lugn som en filbunke! (Åh underbart) Ska bädda rent i sängen sedan och om ca 1,5-2 timmar kommer min snygga sambo hem från jobbet.

Ska jag kanske spela lite The Sims kanske..? (haha ja, jag är en Sims-nörd, ibland!) Skrattande

linnease
8/8/12, 7:56 PM
#69

Annons:
målle
8/9/12, 7:10 PM
#70

När jag och min sambo åker till New York ska vi LÄTT bo i Ty Warners penthouse suite på Four Seasons! Checka in den sviten!! Ohlala!

http://www.fourseasons.com/newyork/accommodations/suites/ty_warner_penthouse/

målle
8/9/12, 8:06 PM
#71

Men vart äääär ni?? Vill ju ha ngt att göra medans jag väntar på Bolt!

LoAEmma
8/9/12, 8:30 PM
#72

Haha jag är här!!! När springer han? Är det final? (Det enda jag vill se på hela OS så är det Bolt :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

linnease
8/9/12, 8:34 PM
#73

Jag är oxå här! Fast lite inne i trött-dimman.. kaffe kanske..? Wow, vilken svit! Vore coolt att prova nån gång..

målle
8/9/12, 8:46 PM
#74

LoAEmma - hans final är runt 21:55 enligt min sambo! Mitt i Hells Kitchen, men förhoppningsvis är det reklam där då och Bolt's lopp är ju över på 20 sekunder Skrattande

linnease - jaaa ta en god kopp kaffe och njuuut! Jag kan ibland längta till en kopp kaffe! Det är iaf höjdpunkten på morgonen! Direkt ur säng, ner till kaffebryggaren. Visst ser sviten läcker ut!! Jag ska LÄTT bo i den! Tro mej! Vet inte om du kollade på alla foton från sviten, men den på "frukostbordet" med utsikt över Central Park var bara så underbar! Det stod ju 2 kaffekoppar på bordet på den bilden och jag kunde se min sambo och jag sitta där och dricka kaffe och blicka ut över Central Park 244 meter upp i luften! Wiihoo! Jag har den bilden som skrivbordsbakgrund på datorn nu Skrattande

[Sniff]
8/9/12, 8:57 PM
#75

Åh jag vill ääääta någoooot men jag vet inte vad… tips på något gott mottages tacksamt! Skrattande

linnease
8/9/12, 8:59 PM
#76

oj, 21.55, en timma kvar till! började fundera på promenad istället för kaffe, men det regnar här, och nu fick du kaffe att låta ännu godare :) :)  Får gå ner och fixa en iaf..

Lite ensam här.. ingen att göra nåt med idag! Hade vart fint att gå en långpromme och sen fika nånstans med nån. Känns lite meningslöst att göra det själv, särskilt som det regnar o jag inte har regnkläder.

Jaaaa den med frukostbordet stod ut för mig med, så himla fint med de gamla skyskraporna o parken ♥♥ Åh, skrivbordsbakgrund alltså..? Hm, jag är ju i närheten, kanske ska manifestera mig dit! Ska vi ha en dejt i NY?!??!?!?!

Annons:
linnease
8/9/12, 9:00 PM
#77

sniff - pannkakor? :D  med nutella o banan… mmm… eller grädde o färska bär, mums!

LoAEmma
8/9/12, 9:07 PM
#78

Sniff; smoothie med mjölk och bär!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Sniff]
8/9/12, 9:09 PM
#79

#77 Är vegan så nutella går inteGråter Annars hade det varit mitt förstahandsval!

Kanske orkar jag baka en kladdkaka…

linnease
8/9/12, 9:21 PM
#80

mmm.. kladdkaka.. och kokosbollar… gott!!!

[Kathja]1
8/9/12, 9:24 PM
#81

Hej alla fina! En annan e på jobbet, men nu har jag sprungit klart (nästan iaf) för idag. Har en mat och te paus, och pustar ut lite,

LoAEmma
8/9/12, 9:27 PM
#82

Vad är det i nutella som du inte kan äta? *Okunnig*

Hej Kathja! Går det bra att jobba? När går du av?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/9/12, 9:32 PM
#83

Det går så bra så! "Mina" pojkar är snälla, för det mesta, det gäller bara att veta hur man ska göra för att ligga på plus  - ge dem kaffe, mat och kärlek - sedan kan man skälla när det behövs, hi hi. Får de sedan en kladdkaka då och då, så hör man sällan något gnäll. Flört

Jag går av i morgon kl.9 och då har jag gjort två av tre pass, sedan långledig igen. Men får se fördelarna med att jobba. Skrattande

Annons:
LoAEmma
8/9/12, 10:12 PM
#84

Ja verkligen! Är det ett stödboende eller gruppboende du är på?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/9/12, 10:14 PM
#85

Ännu bättre! Det är ett behandlingshem för kriminella, missbrukande män med neuropsykiatriska funktionshinder (ADHD mm). Skrattande

LoAEmma
8/9/12, 10:15 PM
#86

Oj, sedär!! Då måste jag säga att du är väldigt modig :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/9/12, 10:22 PM
#87

Modig? Why?

[Sniff]
8/9/12, 10:29 PM
#88

MjölkGråter Saknar nutella jättemycket, uuuuh så gott det är!

målle
8/9/12, 10:35 PM
#89

linnease - jag har gärna en dejt i NY, men jag tror inte jag får åka till NY utan min sambo FlörtSkrattande (han säger att han SKA åka dit) så way to go sambon, manifetsera det då, för jag har redan gjort det! Skrattande

Jag är oxå sugen på att äta ngt, känner mig småhungrig, men jag kör på PF nu så jag "får" inte äta förrän kl 12 imgn..(väljer jag ju såklart själv, men nu jävlar håller jag mina överenskommelser med mig själv!)

LoAEmma
8/9/12, 10:47 PM
#90

Kathja, det låter som ett speciellt gäng du jobbar med :) Att det är en utmaning alltså :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
[Kathja]1
8/9/12, 10:58 PM
#91

Visst är det väl det, ibland, men fördelen är ju att här vet man att de "inte är som alla andra", ute i resten av världen finns det många som är svårare att tas med än dessa killarna men där vet du inte vem som är vem och vad.

Här är det ju bara att ugå ifrån att man måste vara på ett speciellt sätt att för att underlätta realtionerna med dem, ute i restena v världen är det ju lättare att göra fel för där är man ju inte lika vaken alla gånger kanske.

Men jag gillar dem iaf, kul killar helt enkelt. Och det är ju super roligt att få inspirera dessa grabbarna till att tänka i nya tankebanor. Skrattande

SHIAWASE
8/10/12, 12:43 AM
#92

Ojvad ni har klattrat pa!! Godmorgon allaGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
8/10/12, 10:08 AM
#93

Kathja - jag har (sedan jag fick veta vad du arbetar med) tyckt ditt arbete verkar väldigt intressant! Känns som jag själv skulle kunna tänka mig att jobba med/inom ngt sådant el. liknande! Vad för utbildning krävs?

God morgon SHIAWASE!

[Kathja]1
8/10/12, 11:53 AM
#94

Jag är utbildad socionom (3,5 år på universitetet), men det finns utbildningar till behandlingsasistent på diverse folkhögskolor vad jag vet. Man kan jobba som drogterapeut, annan terapeut - ja lite olika! På många ställen kan man börja som extra personal utan att man har någon direkt utbildning, bara erfarenhet av människor, missbruk eller anant användbart.

Finns ju hem för barn/ungdomar oxå, men det är lättare och ger mer att jobba med vuxna tycker jag. Jag trivs kanon bra iaf! Det är ett utmanande jobb men ett jobb där man har roligt. Skrattande

målle
8/10/12, 2:04 PM
#95

Hmm det låter mkt spännande! Och sedan jag blev sjukskriven och påbörjat min väg tillbaka nu till arbetslivet har jag kommit fram till att ändra arbetsinriktning helt och hållet och jag lutar åt den typen av arbeten! Jag går ju på ngt som kallas arbetslivsresurs nu, ist för att sitta på arbetsförmedlingen och söka, söka, söka får jag nu hjälp av en handläggare att hitta passande inriktning/yrken utifårn mina egna förutsättningar, dvs utifrån det jag är sjukskriven ifrån, så jag har i stort sett möjligheten att välja och vraka vad jag vill göra i framtiden Glad

[Kathja]1
8/10/12, 3:24 PM
#96

Målle det låter ju super bra! Passa på att prova dig fram. Vi har en kille (man) som började just som "praktikant" han gick in i väggenför typ två år sedan och har jobbat hårt med att hitta tillbaka. Innan har han jobbat inom skogsindustrin och verkstadsindustrin, i viss mån som arbetsledare - så han gjorde just det du vill göra, bytte helt inriktning. Han trivs kanon med jobbet, och vi med honom, och nu har han fått en 75% tjänst.

Så prova, prova, prova!

målle
8/10/12, 3:28 PM
#97

Precis exakt så hoppas jag på att få komma tillbaka! Skrattande

Annons:
SHIAWASE
8/11/12, 8:36 AM
#98

Jamfort med manga andra sajter har pa iFokus, sa verkar denna sida vara full med "somntutor" haha:) For mig ar det eftermiddag,, sa jag tycker det ar kul att titta in har till typ "tre-kaffet"(kl. 8 morgon, svensk tid) men det ar ju inga som ar vakna da!! Godmorgon pa er i alla fall, nar ni nu vaknarGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/11/12, 9:55 AM
#99

Det är ju lördag! Själv brukar jag vara uppe i hygglig tid alla dagar men idag fick hundarna för sig att det var morgon strax före kl.6. Inte okej! Men efter ett bra tag fick jag dem att somna om och en stund senare gjorde jag det samma.

Idag har vi UNDERBART väder, så det blev att jag fastnade ute i skogen med hundarna - en bra startpå dagen.

Men nu är jag redo att dra igång dagen!

SHIAWASE
8/11/12, 10:00 AM
#100

Vilken härlig morgon Kathja😊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
8/11/12, 11:26 AM
#101

haha jag är en RIKTIG sömntuta, men då jag haft stora sömnproblem tillåter jag mig att sova ut ordentligt när jag vill och har chansen. Ibland vill jag kliva upp "normal" tid och ställer kl på 8 ungefär, många ggr snoozar jag iaf till halv nio-nio Tungan ute Idag sov jag som en prinsessa till 10:38 typ Skrattande men jag lade mig sent igår så det är väl OK? Flört

LoAEmma
8/11/12, 12:40 PM
#102

Åh jag sover som tusan på mornarna! Jag har bestämt mig för att det är okej att göra det eftersom jag har ett sånt jobb där jag ofta jobbar kväll, har inga barn eller så och jag äääälskar att dra mig på morgonen :-D

Fast lite ångest ger det, att man är en sämre människa på nåt vis. Knäppt, jag vet.

Iallafall håller jag på att mentalt nosar på en för mig intressant tanke…
Vad vill jag ha mer av i mitt liv JUST NU?

Och vet ni, jag vet inte!!! Helknasigt….

Jag vet att jag vill bo i/äga ett eget hus, det är min stora dröm!
Och att leva med en kärleksfull man :)
Ja men, just nu då?

Måste tänka mer på det här.

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
8/11/12, 1:05 PM
#103

Malle och LoAEmma!! sov ni pa mornarna!!! det ar helt ok, ALLT AR OK sa lange det kanns bra,,, jag far val hitta pa nagon annan underhallning till mitt tre-kaffeFlört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
8/11/12, 2:28 PM
#104

jag sitter och googlar som en galning här hemma (är inne på 3:e dagen nu för tusan) och fick plötsligt en lite orolig, stressad känsla i kroppen…funderade genast på vad och varför jag kände så nu…reste mig och öppnade fönstret i köket och gick sedan upp i sovrummet och öppnade fönsterna där, satte mig sedan i TV-fötåljen igen och kände efter en liten stund frisk luft strömma in! Oh gud vad gott det dofta, frisk ren klar luft! Härligt! Jag var instängd såklart! Därför jag kände mig orolig, har även känt en lust i ett par dar nu att gå i skogen, får göra det en dag snart! Älskar skogen!

Annons:
[Kathja]1
8/11/12, 2:30 PM
#105

LoAEmma - Försök hitta känslan som du vill ha, inte "saken" - börja i känslan och spinn sedan vidare på vilka yttre atribut du tror behövs för att hitta och behålla känslan (även om det såklart går att hitta känslan bara genom känslan, utan det yttre - men det är ju trevligt att "ha" saker oxå Tungan ute)

målle
8/11/12, 2:36 PM
#106

När jag drömmer och fantiserar om mitt hem (inte det jag bor i nu utan det hem jag VILL ha) brukar jag se mig själv dammsuga golven, i vårt enplansvilla haha, att det är så enkelt att dammsuga detta fina fräscha nya hus!

[Evigheten]
8/11/12, 2:53 PM
#107

LoAEmma Det är precis vad jag önskar mig med! träffa mr right och bo i vårat drömhus, kul att berätta för varandra när vi är där, för det kommer komma var så säker på detFlörtKyss

Har även bestämt mig för att köra en 30dagars fokusering, det var Hicks som berättade om det, att stänga av tv, nyheter undvika folk i onödan och skriva varje dag,meditera bara känna sig in i alla goda känslor och visualisera de känslor önskingarna ger, där man vill vara med andra ordGlad så sker det en total förändring, detta är min första dag! hihi

SHIAWASE
8/11/12, 3:04 PM
#108

Evigheten!! Jag har nog helt omedveten gjort en 30-dagars fokusering:)  Jag kanner hur det borjar skifta,,, och jag har ju som jag skrivit i andra tradar, inte tittat pa tv, last tidningare, eller haft kontakt med nagot negativt yttre pa minst en manad!!! Och detta kom bara av sig sjalv,, jag bara slutade satta pa tv:n, jag bara slutade ga in och titta pa tidningar pa natet,,,:))) Sa gor det sa lange det kanns bra:)Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
8/11/12, 3:24 PM
#109

Haha vad härligt att höra! du visste nog omedvetet att det är bra att göra såFlört

Man kan verkligen hitta den goda känslan i sig själv på djupet och göra såhär och det är bara postivt på den fysiska verkligheten med, ser framemot en rejäääl skiftning här med sen =O) hihi

[Evigheten]
8/11/12, 3:46 PM
#110

Jättemysig tråd  =O) om hur folk har träffat sina partners, jag bara ler när jag läser =O)

http://relationer.ifokus.se/discussions/4e7f8419d4ebea441600a0bd-hur-traffade-du-din-partner

crinalina
8/11/12, 7:50 PM
#111

Jag har ju redan skrivit i flera trådar om min planerade nio-dagars make over som startar på måndag kväll. Det handlar om att drastiskt förändra mig själv så det yttre stämmer bättre överens med mitt inre, men en del av det är också att bara göra saker som får mig att växa och vara i vortex så mycket som möjligt. Det innebär att jag kommer att meditera varje dag, visualisera på olika sätt (skriva, måla, drömma, leta bilder på nätet osv). Nyheter tittar jag ändå aldrig på och har inte gjort på flera år. Händer något viktigt i världen så får man veta det ändå och jag har större kontroll över vad jag anser får påverka mig. Det mesta av det som händer kan jag ändå inte påverka på något annat sätt än genom att börja med mig själv och tänka och känna kärlek och positivitet.

Jag kommer att vara här på forumet vid två tidpunkter varje dag, morgon (förmiddag för er i Sverige, vi har ju lite annan dygnsrytm där jag bor hehe) och kväll, facebook får jag vara på max en timme per dag då jag lätt fastnar där annars, i övrigt så ska dagarna (10-18) vigas åt att bara vara, träna, sola, läsa, måla, skriva, promenera, sova osv. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
målle
8/11/12, 9:57 PM
#112

Nu är det Bolt-final!!

målle
8/11/12, 10:03 PM
#113

Guld OCH nytt världsrekord!!!

LoAEmma
8/11/12, 11:03 PM
#114

Först; Faaaan missade jag Bolt!!! Jag jobbade… :( Han är ju helt grym den killen!

Kathja, ja precis det är känslan jag är efter nu, inte sakerna i första hand….ja som man ska göra mao :)

Evigheten; ja det ska bli kul när vi kan skriva om det här!!

Crinalina: Låter som en jättebra grej, det var så jag tänkte ha det förra helgen, men saker blev inte som jag tänkte mig, dock löste sig en stor grej för mig :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
8/12/12, 1:00 AM
#115

Crinalina!! Harliga dagar du kommer att fa,,,, det blir nog bade yttre och inre make-over av detGlad Den inre forandringen far vi ju ta del av har,, men den yttre vill ju ocksa se!!!!! Blir saaa nyfikenKyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
8/12/12, 8:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#116

Roligt att han heter Bolt och är snabbast i världen Skrattande

fast jag tänker fortfarande automatiskt på filmen med samma namn så fort jag ser det på FB eller här.. :)

målle
8/12/12, 8:13 PM
#117

Hahaha den där filmen har jag inte ens sett!

När jag kom hem från träningen innan idag möttes jag av en fotbollsspelande sambo/pappa och son, när jag kliver ur min bil får jag höra skrikandes av lillmannen: "(mitt namn) är kär i Bolt!! haha!

Hans far hade tydligen avslöjat min hemliga crush SkämsSkrattande Jag frågade nämligen sambon igår när Bolt vunnit om jag fick fråga chans på honom (Bolt) sambon sa det var OK, bara han fick en autograf! Haha!

[Kathja]1
8/12/12, 8:43 PM
#118

Målle - så Bolt är ditt frikort? Flört

Annons:
crinalina
8/12/12, 9:14 PM
#119

Hmm, undrar vem jag vill ha som frikort……..??? Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
8/12/12, 9:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#120

Ha ha, jag vet vem jag vill ha… Jason Statham eller (och!) Angelina Jolie Tungan ute

crinalina
8/12/12, 9:31 PM
#121

Oooh, har du två, en av varje dessutom. hehe Jag måste nog fundera lite…

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
8/12/12, 9:37 PM
#122

Ha ha, det var ju mina önske-frikort, är inte helt säker på att min man hade uppskattat att jag var med Jason. Men det beror väl på omständigheterna.Obestämd

crinalina
8/12/12, 9:43 PM
#123

Haha, ja det kan ju vara svårt. Kanske om du först lägger fram Angelina Jolie-kortet. Då kanske hans fantasi sätter igång och han börjar fundera på sina och då måste han ju tillåta dig dina också. Hahahahah Skrattande Men åååh vilken fin idé älskling kan du då säga, så tror han att det är hans idé också. Män kan vara så lätta att manipulera. (Ni män som läser detta är ju naturligtvis inte det, utan det är bara våra män som är det) Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
8/12/12, 9:45 PM
#124

DET vet jag, hi hi. Får han bara vara med på ett hörn så är det nog inga problem. Flört

crinalina
8/12/12, 9:48 PM
#125

DET kanske funkar bättre om du lägger fram Angelina snarare än om du lägger fram Jason….. Men vad vet jag! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
8/12/12, 9:52 PM
#126

Absolut! Men kanske bäst att släppa detta nu innan folk tycker att jag är allt för pinsam, hi hi. Tungan ute

crinalina
8/12/12, 9:55 PM
#127

Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
8/12/12, 10:14 PM
#128

aaaaaaaaaaaaahahahhaahhaah! Tillåt mej bara få smågarva lite åt er haha! Ja ni läste rätt, jag skratta ÅT er!

Jag tror hellre jag vill ha Ola Rapace som mitt frikort, faktiskt! Åh maj gadd va han e läcker! Tungan ute

[Kathja]1
8/12/12, 10:23 PM
#129

Hi hi, smaken är som baken. Flört

Denna kommentar har tagits bort.
crinalina
8/12/12, 10:31 PM
#131

Jeffrey Dean Morgan!! Såklart!! Det visste jag ju hela tiden ju!! Åååh!! Grrrr!!! Mmmmm….!!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
8/12/12, 10:32 PM
#132

Bra smak! Flört

Annons:
målle
8/12/12, 10:34 PM
#133

jag måste googla jeffrey dean morgan för namnet säger mej nada! Haha

Ja sån tur att smaken är som baken! Tänk om vi allihop skulle ränna efter samma karl!

Aha nu vet jag vem jeffrey dean morgan är, tack för Google! <3

linnease
8/12/12, 10:59 PM
#134

haha!

målle
8/12/12, 11:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#135

Men GUUUD kolla bara! Vilken läckerbit!

crinalina
8/12/12, 11:17 PM
#136

Haha, han påminner ju faktiskt om Jeffrey Dean Morgan! :D Coolt!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
8/12/12, 11:18 PM
#137

ja på just det fotot gjorde han faktiskt det!

Kolla vilken sned näsa han har! Kyss

målle
8/12/12, 11:20 PM
#138

förresten…betyder inte det där "c"et i en ring "copywright? Får jag förresten spara bilden då och posta här..??

SHIAWASE
8/13/12, 2:02 PM
#139

Ni klottrade sa mycket har igar, sa jag fick mig en harlig morgonstart imorse!! Tog sadant tid att lasa , sa jag hann inte skriva nagot dockFlört

Har haft ett antal "out of vortex" moment igar och idag(en jattetrevlig kvall igar dock!!), men nu ar jag tillbaka igen!! Funderade pa klader for tv-inspelningen pa onsdag, och gjorde ju det fortfraffliga "misstaget" att prova klader med provhyttsspeglar precis idag,, den tidpunkten pa manaden nar kroppen ar sa lagomt svalld och "harlig"(haha!!!) Jag har ju inte kunnat trana som jag brukar sista manaden pa grund av jobb ,,sa det kandes ju annu varre,,,, sa jag for langt ut fran vortex pa en sekund!!!

Sadana ganger blir man ( i alla fall jag) irriterad pa sig sjalv for att man overhuvudtaget bryr sig om nagot sadant som egentligen inte har med mitt inre att gora!!

Men nu tillbaka i mig sjalv,, sa inser jag ju att jag tycker att det ar viktigt att varda bade YTTRE och INRE!!!! Sa jag kommer att forstatta att varda mitt YTTRE,, och om nagra dagr sa trivs jag nog bra igen,,, kommer sakert att strala pa tv-inspelningen ocksa,, eftersom jag vet att jag trivs i den miljon, sa jag kommer befinna mig mitt vortex just da, sa da spelar det ingen roll vilken tidpunkt pa manaden det ar !!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
målle
8/14/12, 11:30 AM
#140

När jag loggade in här idag fick jag upp ett meddelande om att jag fått "kanon-medaljen" för att ett av mina inlägg fått 10 "likes", skulle vara kul att få reda på vilket inlägg det är!

[Torahzen]
8/14/12, 1:08 PM
#141

Grattis!

Här fick du en till "like" Tungan ute

målle
8/14/12, 1:42 PM
#142

hehe tack!

LoAEmma
8/14/12, 2:15 PM
#143

Coolt Målle!!!!

Herreguuud, jag sov precis fyra timmar, mitt på dagen!!

Galet….

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

målle
8/14/12, 3:21 PM
#144

Oj det måste jag säga är galet haha! Om jag somnar mitt på dagen (vilket jag för övrigt aldrig gör haha) skulle jag nog sova MAX 20-30 min!

Jag har en hel del Medaljer men som jag fattade just denna medalj var det ETT inlägg som fått 10 likes….annars skulle jag ju fått den medaljen tidigare om det var 10 likes all together…men jag orkar ju inte sitta och scrolla igenom ALLA dessa inlägg jag gjort på hela iFokus..!

målle
8/14/12, 3:25 PM
#145

nej nu hade jag fått det om bakfoten, det var såhär: Du har tilldelats Kanonen. Denna medalj delas ut till dig som skrivit ett inlägg där fler än 10 medlemmar klickat på "Bra inlägg". Fast….blir inte det samma sak som 10 likes…?

Hahah nu skäms jag lite för att jag inte lyckas reda ut detta.. SkämsObestämd

[Torahzen]
8/14/12, 4:03 PM
#146

Jag har 32 Medaljer. Hur många har ni?

Flest är inte bäst, men kul att veta.

Annons:
SHIAWASE
8/14/12, 4:59 PM
#147

Jag har 17 Medaljer ,,Glad Torahzen!! vad " duktig" du ar!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
8/14/12, 6:51 PM
#148

Jag har 8 stycken Tungan ute

[Kathja]1
8/14/12, 9:16 PM
#149

Jag har 178, brukar tänka att jag samlar ihop asa-mycket pengar så att jag blir asa-rik. Skrattande

Har nog shoppat upp typ 250 stycken sedan innan oxå. Tungan ute

[Torahzen]
8/14/12, 9:20 PM
#150

Kan man shoppa för Medaljer?

Jag har handlar för guldpengar. Just nu har jag 155 st.

[Kathja]1
8/14/12, 9:43 PM
#151

Klart att man inte kan! Var ju jag som läste fel, eller var för snabb, eller kanske berodde det på att jag jobbade samtidigt. ObestämdTyst

Och Medaljer har jag visst 32 stycken!Tungan ute

[Torahzen]
8/14/12, 9:50 PM
#152

Lika många Medaljer som mig, då! Tungan ute

LoAEmma
8/14/12, 11:50 PM
#153

Målle, ja det blir samma sak!! Kul, det måste ha vart nåt riktigt bra du skrivit :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
LoAEmma
8/14/12, 11:54 PM
#154

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

linnease
8/15/12, 3:54 AM
#155

Shit hur får ni så många Medaljer? Tycker jag hängt här ganska mycket och ganska länge men jag har bara 13 :)

Alexandraea
8/15/12, 8:00 AM
#156

Jag har också bara 13. :)

Vad är det för guldpengar alla pratar om…? Obestämd

målle
8/15/12, 8:07 AM
#157

Jag har oxå 22 Medaljer, och oavsett hur många vi alla har så är vi väl värda dem! Inte sant? Skrattande

LoAEmma - hahahha tack för att du redde ut det för mig (skäms fortfarande..) Ja jag vill ju gärna veta just vilket inlägg som 10 olika personer gillat!!

[Torahzen]
8/15/12, 8:11 AM
#158

Guldmynten finns ibland i högerspalten. när man har tagit ett så får man vänta 5 inuter innan man får en chans till nästa.

http://www.ifokus.se/about/gold

målle
8/15/12, 8:16 AM
#159

jag har hört talas om de där guldmynten men har aldrig sett de, måste man vara Insidermedlem för det?

[Torahzen]
8/15/12, 9:05 AM
#160

Nej, inte alls. jag hoppas att du ser den blå rutan, med en tom ruta för ett Guldmynt. kolla i högerspalten under listorna med sidorna man kan välja.

Annons:
[Kathja]1
8/15/12, 10:41 AM
#161

Guld-, och medalj-snack är det nog bara som ett teckan på att vi alla snart är asa-rika, hi hi

[Torahzen]
8/15/12, 11:22 AM
#162

Yes! Bling och Ka-ching Guld i munGuld i munGuld i mun

Alexandraea
8/15/12, 11:54 AM
#163

Jag snubblar hela tiden över artiklar om människor som vunnit miljoner, eller rika människor som ger bort flera miljoner till andra utan någon speciell anledning, listor över världens rikaste etc. Nu jäklarns är det pengar på gång! Cool

[Torahzen]
8/15/12, 11:58 AM
#164

Wow, då är det din tur nästa gång!!

målle
8/15/12, 12:37 PM
#165

Torahzen - jag har ingen tom ruta Rynkar på näsan Står det Guldmynt i rutan eller? Det enda jag kan se är där jag kommer åt mitt eget konto "uppdaterade inlägg" och "mina iFokus-sajter"…

LoAEmma
8/15/12, 12:55 PM
#166

Ja jag har heller aldrig sett några Guldmynt! Oroande…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

målle
8/15/12, 1:16 PM
#167

Ahaaaa nu hittade jag iaf rutan för guldmynten! Den ligger precis under annonsen om klassfoton! Nu ska jag bara hitta mynten! Hihi!

Och nu hittade jag mitt första mynt! Skrattande

Annons:
[Torahzen]
8/15/12, 1:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#168

Bra! Om det inte är någon som har sett det, så ser en tom ruta ut så här:

[Torahzen]
8/15/12, 1:22 PM
#169

Jag fick precis ett mynt till! Guld i mun

målle
8/15/12, 1:25 PM
#170

men jag fattar inte riktigt om mynten som man ska hitta kan synas lite här eller där på själva sidan, eller ligger myntet i den där boxen så får man klicka på det där i så får man myntet?

[Torahzen]
8/15/12, 1:27 PM
#171

Mynten ligger alltid där, inte någon annanstans på sidan. klicka på myntet så är det ditt.

målle
8/15/12, 1:35 PM
#172

Okidoki! Tackar för infon! Skrattande

crinalina
8/15/12, 7:19 PM
#173

Jag har 22 Medaljer och inga Guldmynt. Jag har inte för vana att surfa runt så mycket här på iFokus utan håller mig mest här. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
8/16/12, 4:03 AM
#174

Jag har inte ens varit medveten om dessa Guldmynt forran nu!! Men nu har jag tva styckenGlad Vantar pa att guldet ska regna fran lite olika hall!!!! Nu har det dykt upp massa lotteri "hintar" overallt igen,, sa det ar nog dags att kopa en lott nu,,, Och nu nar jag skriver detta sa far jag rysningar  overallt, vilket brukar for mig betyda att mitt JAG haller med mig,,,, att jag och JAG ar overrens!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
8/16/12, 8:09 AM
#175

Nagra verkar ha vaknat!!! Godmorgon pa er!! Roligt:) Sitter nu in min basta , basta golvfatolj och slappar,,, idag jobbar jag inte sa mycket, utan behover bara vara,,,, i varan otroliga varme,,!!! Sa hoppas att flera vaknar till och skriver lite inspirerande saker som jag kan "mata mig sjalv" med!!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/16/12, 8:18 AM
#176

God morgon själv (även om det väl är typ em hos dig Obestämd)

Här har vi faktiskt oxå solsken, även om det inte är super varmt ännu, runt 15 grader. Ska in till jobbet på handledning idag, måste börja jobba aktivt med det där då vår handledning och APT (obligatoriskt personalmöte) ALLTID ligger på mina lediga dagar OCH dagar då det är fint väder! Skrikandes

Man vad gör väl det då liver är super, duper gott att leva?! Skrattande

SHIAWASE
8/16/12, 8:26 AM
#177

Ha en harlig dag Kathja!!! Jag ska nu satta mig ner och titta pa The Last Samurai, en gang till….. Jag och japan, ni vet,, sarskilt historiska Japan:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/16/12, 8:41 AM
#178

Det ska jag! Är mitt mål alla dagar. Skrattande

Nu är det snart dax att väcka man och pojkar, farfar är i antågande - de ska ut och plocka hallon och sedan ska han ta med sig får tik hem eftersom hon ska löpa. Ska bli skönt då det alltid är en massa oro i lägret då det är dax, de två hanhundarna håller ju på att slå knut på sig i ren frustration. Och för att få ur sig den så ska de till att slåss. Pust!

Undrar ibland varför jag attraherade en hundälskande man, men det ingick väl i paketet. Obestämd

Håbe
8/17/12, 3:21 PM
#179

Känner mig så konstig idag. Inte i kroppen alltså. Lite nedstämd fast ändå inte. Jag är inte ledsen, jag har det bra och känner mig rätt tillfreds med tillvaron just nu: Är ganska lugn och balanserad i sinnet. Närmare harmoni än vad jag varit på mycket länge.  Men ändå känner jag mig som lite låg, ledsen, fast ändå inte. Det är som en molande klump av något …längtan, sorgsenhet, saknad… som att det fattas mig något-men jag har ingen aning om vad. Det är så skumt på något vis. Det känns som att jag missar något. Jag vill ha "något". Men jag fattar inte vad det är och hur jag ska få reda på det. Ska man bara avvakta och vänta eller? Jag ÄR ju faktiskt inte ledsen egentligen och ändå känner jag mig lite gråtmild. Hoppas det kommer på plats på något vis.

[Kathja]1
8/17/12, 4:38 PM
#180

Avvakta och njut av det du har. Det du känner tror jag att de flesta av oss som håller på med Medvetet Skapande har varit med om. En av alla faser i processen.

Håbe
8/17/12, 6:24 PM
#181

Jag tog min iphone och lurar och gick ut en promenad. Har satt ihop en lista med avslappningsmusik på spotify. Jag bara gick utan att ha något mål. Tänkte att det blir väl en sväng i bostadsområdet men upptäckte att jag hamnade i skogen. Hade känslor som bara svallade åt alla håll och kanter. Jättekonstigt. Lite skrämmande. Blev liksom helt överväldigad över hur vackert det var ute. Stod länge och tittade ut över en äng och bara sög in hur fantstiskt det såg ut. Nästan en overklighetskänsla över att "här står jag och får ta del av allt det här".  Och känslorna liksom bara svämmade över.

Gick vidare längst skogstigen och försökte reda ut vad det är som fattas. Varför känner jag mig så sorgsen när jag inte har någon anledning? Vad är det jag behöver? "Jag ska måla!"  Mm, eller hur…  "Men jag SKA måla!" Varför i hela världen ska jag måla? Jag kan inte måla. Teckna ok, men jag är usel på målning. "Men jag VILL måla"

Plöstligt överöstes jag av känslor igen och tårarna kom. Herregud om jag möter någon så kommer den tro att jag är skvatt galen ju! Fick mycket bilder i huvudet. Det kom upp bilder i huvudet från min pappas begravning. Och jag fullkomligt överväldigades av hur mycket jag saknar honom. Det var 12 år sen han dog. Och sen bara stormade känslan av jag ville be om förlåt igenom mig. Varför då? Jag har inte gjort något som jag vill be om förlåtelse för. Alltså inte idag, som skulle ha framkallat den här olusten ikroppen. Jag har haft en härlig dag. En dag där jag mått bra och haft bra möten med människor. Jag kände mig så lugn och tillfreds tills för några timmar sen. Vad är det jag ska be om förlåt för? Och till vem? Mamma? Pappa? Mina barn?…. Så förstod jag att det var jag själv. För första gången kunde jag be mig själv om förlåtelse och verkligen mena och förstå det. Sen blev jag alldeles lugn. Och varm.

Jag förstår inte mycket av det här. Det känns mest snurrigt och konstigt. Överväldigande faktiskt. Men skönt. Är lite som en urvriden disktrasa. Det här var verkligen en konstig eftermiddag. Men helt klart intressant.

Nu måste jag ha mat!

Annons:
[Sniff]
8/17/12, 8:35 PM
#182

Jag har 32 Medaljer och 1027 Guldmynt. Vilken riking jag är! Skrattande

Jag kom hem idag efter några dagar på Holmön, det var supermysigt och jag fick massor av tid till att bara vara och må bra. Härligt! Skrattande

[Kathja]1
8/17/12, 8:43 PM
#183

Håbe - kan sammanfatta det med WOW!

Du har hittat dig och dina känslor, din inre röst och ditt varande. Så underbart fina du. Vårda det ömt och ta det steg för steg, gör just som du gör nu - följ känslan så kommer du att hitta resten av din väg.

Visst är det en otrolig känsla då man hittar hem! Skrämmande och överväldigande på många plan men också rogivande om man tillåter sig själv att bara vara i det som är och inte glömmer att andas.

Sitter här och ler av lycka för dig. Tänka med vilken fart du hittat din väg hem, nu är det bara att fortsätta vandra den steg för steg. Och du behöver egentligen inte göra så mycket mer än vad du har gjort fram tills nu, puzzelbitarna kommer att komma och sakta men säkert kommer allt att falla på plats.

Låt det ta sin tid - steg för steg.

[Torahzen]
8/17/12, 9:22 PM
#184

Underbart Håbe! Så skönt att du kunden vända känslan av nedstämdhet genom att bara vara och låta känslorna komma!!!

Allt är som det ska vara.

SHIAWASE
8/18/12, 12:58 AM
#185

Habe!!! Underbart harligt nar man hittar till det stallet!!! Tararna bevisare att mostandet slapper, och att du tillater flodet!! Underbart:)Glad

Battre morgonlasning kunde du inte ha gett mig, TACK!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
8/18/12, 9:06 AM
#186

Tack allihop.

Ja det känns faktiskt väldigt bra nu. Fortfarande lite av den där vilsna känslan kvar. Som att det är något jag behöver få fatt på men jag antar att det ger sig. Men jag känner mig också väldigt lugn. Stillsam på något vis. Igår fick jag ett väldigt starkt sug av åka bort. Själv. Inte det där att jag behöver få egentid, ta paus från familjen, vila upp mig… utan mer att jag behöver få vara ifred med mig själv. Vet inte hur jag ska förklara riktigt. Det första är liksom mer något som är en reaktion på något som inte är bra. Att behöva komma bort ifrån något. Det här är en helt annan känsla. Som att vara på väg till något bra. Jag vill vara ensam med mig själv och inte behöva prata med någon. Igår när jag var på väg hem från skogen mötte jag en person som jag känner lite ytligt och det störde mig jättemycket att behöva öppna munnen och säga hej.

Och jag vet att man ska lita på universum och tro på att det löser sig, men jag är inte där än att jag kan lägga pengar som vi inte har råd med på att åka iväg någonstans och bara räkna med att det ordnar sig.

Men jag börjar plugga om två veckor och då måste jag börja med att åka på introduktion till Karlstad tors-fred. En helt främmande stad. Kommer dit redan på onsdag förmiddag och då har jag bokat träff med en gammal arbetskollega som jag inte träffat på snart 2 år. Jag funderar faktiskt på av prata med henne och avboka det. Hon är helt rätt person att förstå den här typen av argument dessutom. Då har jag några timmars tågresa plus en hel dag och natt som jag inte behöver prata mer än när jag checkar in på hotellet eller beställer mat och sånt. Ska tillbaks dit i november och då kan jag träffa kompisen.

SHIAWASE
8/18/12, 9:29 AM
#187

Ja Habe !! Jag tror att den kortresan blir perfekt!!! Jag forstar precis,, som jag skrev forut sa akte jag till Bali en vecka sjalv i Januari,, helt fantastiskt,,, Jag kan ofta hitta tid att vara hemma sjalv ocksa,,, Men ah vad jag forstar det, det ar sa viktigt att ha tid for sig och sina tankar och kanslor och att bara var sjalv.

Det verkar som om vi ar ratt sa synkroniserade har pa forumet,, aven om vi alla befinner oss i olika faser.  De sista dagarna har manga beskrivit i olika ord och sakert olika kanslor , men typ vakuum tillstand, befinna sig i en bubbla, i en kansla som ar svar att hitta eller bara i ett lugn, precis innan nagot kommer att handa. Lika for mig.. Ar fortfarande i det stadiet, men nu kanns det lugn och skont, och jag later mig vara dar, men just da sa kan det vara skont att bara vara jag och JAG,, och slippa for mycket intryck utifran.

Spannande med att borja plugga!! Da oppnas nya dorrar , ny inspirition, och massa annat!!! Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/18/12, 9:39 AM
#188

Håbe - Jag tror att ditt jag säger dig att du ska lägga mer tid på dig själv. Åka bort är bra och konkret, men försök att hitta luft i schemat så att du får egentid - som tex en promenad i skogen!

Annons:
LoAEmma
8/21/12, 9:01 PM
#189

Som sagt, jag är trött! Somnade i soffan i en timme, nu tror jag att jag går och lägger mig för natten, helt vimmelkantig!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Sniff]
8/21/12, 10:34 PM
#190

Skolan börjar imorgon!

linnease
8/21/12, 10:41 PM
#191

Varför tar de så lång tid att kamma ut dreads?!?! Får träningsvärk i handen efter bara tio centimeter..

målle
8/22/12, 9:04 AM
#192

för att det är ihoptussat hår linnease! Haha har ni inte lim i oxå? Skrattande

LoAEmma
8/22/12, 12:14 PM
#193

Är det inte dags att förnya vår framsida? Vi har ju nya intressanta artiklar som kanske ska få synas överst? :) Och en riktigt härlig ny bild att mötas av :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

målle
8/22/12, 12:17 PM
#194

Det där kan jag inte annat än hålla med om!

LoAEmma
8/22/12, 1:07 PM
#195

Tänk en bild på alla oss som jublar och sträcker upp händerna! Wohoooo liksom!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
målle
8/22/12, 2:19 PM
#196

hahaha "wohoooo liksom!" Ja det hade varit en riktigt bra bild! Det ordnar vi på vår träff! Skrattande

LoAEmma
8/22/12, 3:18 PM
#197

Ja absolut!

Länge sen jag såg Crinalina förresten!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
8/22/12, 3:20 PM
#198

Hon har ju sin kick-start ledighet! Fast det borde inte vara så många dagar kvar på den nu…Obestämd

LoAEmma
8/22/12, 3:21 PM
#199

Ja just ja! Hon kanske inte har tid för oss då…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

linnease
8/23/12, 2:16 AM
#200

haha, lim! nääääe, bara hopvirkat med virknål..hehe..

jaa, en sån ny bild vore kul!

Jag har cyklat massa idag igen! Och shoppat nya kläder, kul att känna sig ny ju! Hoppas vågen fortätter neråt, vore såååå kul, har så mycket kläder jag vill köpa, men som mest passar min atletiska toppformskropp, inte den här just nu så bra..

SHIAWASE
8/23/12, 4:46 AM
#201

Kul att lasa Linnease!! Glad Kopa nya klader vill jag ocksa gora!!! Har ar sa varmt nu, sa helst vill man ga utan kladerFörvånad sa shoppandet far bli nar  vadret har svalnat och jag har smalnat Flört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
8/23/12, 4:11 PM
#202

Men nu böjrar jag blir fundersam..vart är crinalina??

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
SHIAWASE
8/23/12, 5:19 PM
#203

Var kara Crinalina dyker nog upp sa smaningom , nar hon kanner inspiration till det, eller far tid, eller vad det nu kan vara Glad Jag forstar dig Emma, och haller med dig! Vi SAKNAR ju Crinalina,,, men hon dyker nog upp annu mer powerful an nagonsin ,,, den som vantar pa nagot gott…. Flört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/23/12, 6:45 PM
#204

Man måste inte vara här alla dagar! Det ska kännas rätt oxå. FlörtTungan ute

[Sniff]
8/23/12, 10:32 PM
#205

Jag har namnsdag idag, så jag och syrran fixade en kladdkaka och chokladbollar. Det blev den godaste kladdkaka jag ätit på länge, sitter och är proppmätt nu. Mums! Skrattande

Det här har varit en helt underbar dagGlad

linnease
8/23/12, 11:49 PM
#206

Åååh låter fint Sniff! Kladdkaka o chokladbollar..mmm. Jag måste nog baka jag med snart!

Cool, i min måndagsmanifestering denna veckan fick jag en känsla/vision av kladdkaka, det kanske var din Sniff!! :) Eller så försöker universum bara tala om för mig att jag borde göra en för det var så länge sen.. hm.

[Sniff]
8/24/12, 12:08 PM
#207

Gör så! Vad häftigt, jag tycker verkligen att du ska ta det som ett tecken på att göra en egen. Mer kakor åt folket! Skrattande

Insåg nu när jag vaknade vad mina drömmar betyder. Jag försöker skydda mig från något ju! Jag drömmer hela tiden att jag är inne någonstans och ska skydda mig från något som är utanför. Oftast är det människor som försöker ta sig in, men jag vill inte släppa in mig. Några drömmar vet jag att jag har drömt förut, några har jag bara ett vagt minne av.

Ett hus brukar betyda ens inre, så jag gissar på att det är någon känsla som jag försöker stänga ute. Kanske är den på väg att bryta sig in. Drömmarna är ganska mörka och jag är rädd i dem, så jag tror att jag stänger känslan ute för att jag är rädd för vad som ska hända om jag släpper in den.

Nu ska jag sticka iväg till skolan i ösregnet, tack för att jag fick skriva av mig liteGlad

LoAEmma
8/24/12, 2:43 PM
#208

Pappa är sjuk och jag är orolig :( Han har haft feber i en vecka, sämre nu samt jätteont i nacken… Ska till doktorn nu kl 15, hoppas han får hjälp direkt så han mår bättre snart!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Sniff]
8/24/12, 2:47 PM
#209

#208 Hoppas han mår bättre snart!

Annons:
SHIAWASE
8/24/12, 2:59 PM
#210

haha! Sniff, Mer kakor at folket,,, harligt!!! fortsatt att leva med den kanslan ocksa!!! den kandes helt perfekt!!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
8/24/12, 3:10 PM
#211

Tack Sniff!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Håbe
8/24/12, 5:33 PM
#212

Hade ett långt, och djupt, samtal med en kollega idag. Hon har ofta väldigt dåligt självförtroende, tar åt sig av vad andra gör och säger och tvivlar mycket på sig själv. För någon dag sen lånade jag henne The Secret men jag tror inte hon är riktigt där ännu. I alla fall så hade vi ett samtal idag där jag försökte hjälpa henne att vända på sitt tankemönster. Vi pratade mycket om att välja känslor och att inte låta andra människors negativitet krypa in under skinnet. Att det är hon och ingen annan som kan styra över hur hon känner.  Vi pratade om att kliva ur sängen varje morgon och verkligen tänka på allt som man tycker om i sitt liv. Fick mail tillbaks nyss där hon tackade för att jag är så klok och hjälper henne att komma in i ett bättre tänk…  Klok? Jag? Hur gick det där till egentligen??? SkrattandeCool.

LoAEmma
8/24/12, 6:29 PM
#213

Du besitter ju självklart förmågan Håbe, du har ju gjort stoora framsteg i ditt eget liv :-)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
8/24/12, 6:42 PM
#214

Habe, du AR KLOK!!! underskatta inte dig sjalvFlört Du ar bastSkrattande

Och visst ar det en harlig kansla nar man kanner att man har kunnat fa full kontakt med en annan person, att det man ville saga har natt fram!!!

For henne, just da, sa var precis du, den som kunde na fram till henne. Det ar en harlig kansla for bada tva!!! Tjohoo!! Sager jagGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/24/12, 6:44 PM
#215

Kan inte annat än hålla med de andra Håbe - klart att du är klok! Annars hade du inte brytt dig om att skapa dig ett liv i harmoni och framför allt hade du inte fixat det så galant.

LoAEmma
8/24/12, 6:46 PM
#216

Ja det är fantastiskt när man kan inspirera andra :)

Som den här tjejen gör…vad kan man säga annat än FANTASTISKT!

http://rosaglasogon.se/2012/08/23/hur-attraherar-man-ratt-sorts-vanner/comment-page-1/#comment-15069

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
Håbe
8/24/12, 7:12 PM
#217

Klart jag är klok egentligen. Det har bara inte känts så fram till nu Flört.

Det brukar alltid vara jag som behöver stöd, råd och uppmuntran. Jag har liksom varit så dålig på att samla ihop trådarna i mitt i eget liv så jag knappast haft så värst mycket att hjälpa någon annan med. Eller så har det känts i alla fall. Så det är lite extra roligt att upptäcka att jag faktiskt kan vara till hjälp för någon annan. Och när jag försöker formulera mina svar för henne så gör jag ju det samtidigt för mig själv. Så det blir inte bara hon som fick hjälp utan även jag eftersom jag också blev lite klokare av mitt eget resonemang.

linnease
8/24/12, 7:37 PM
#218

Åh visst är det coolt att det funkar så! Dubbel-bra liksom!! :)

retep
8/24/12, 8:11 PM
#219

Så härligt…Du kan vara glad och stolt åt din framgång…

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
8/24/12, 8:13 PM
#220

Det är ju så vi gör allihopa tror jag, hjälper andra samtidigt som vi själva kommer till nya inikter och nivåer i livet.Skrattande

[Evigheten]
8/25/12, 4:59 PM
#221

Delar med mig av Bob Proctor's bok, har inte läst hela ännu själv men kapitel 3 och framförallt 4 var bra att läsaGlad

[Evigheten]
8/25/12, 5:00 PM
#222
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: