Annons:
Etikettloa-och-relationer
Läst 1712 ggr
proppen85
2012-08-03 10:29

Vibrera

Hej alla! Har en undran :)

Ska försöka förklara mig på bästa sätt. Om man vill få in en speciell person i ens liv igen efter att det blivit lite kaos i relationen med den personen, är det lättare då att försöka tänka/ känna känslan av hur "lätt" det kommer att bli att reparera det som skett( lr hur man nu ska lägga fram det)??

Istället för att tänka på hur komplicerad situationen är och hur den kan bli reparerad? Hänger ni med? :) Är det lättare att komma i vibration med sin "önskan" om jag skulle se hur "lätt" allt löser sig istället?

Kan jag lixom hindra manifesteringen av önskan om jag tänker på hur "svårt" det kan bli etc? Någon som kan hjälpa med den tanken jag har? :) Älskar den här sidan! Får mig alltid på bättre tankar om man ibland sviktar :)

Annons:
SHIAWASE
2012-08-03 11:52
#1

Vad kul proppen85 att hora att du tycker om den har sidanGlad For det gor vi ju ocksa!!

Nar det galler relationer sa brukar alltid Kathja och Crinalina komma med nagra kanonsvar (lattforstaeliga ocksa),, sa de kommer val sa smaningom, eller fran nagra andra:)) Det finns massor av relationstradar har,,, Relationer ar ju en stor del av vara liv.

Jag tanker att du ska bara tanka pa allt det fantastiska som den personen ar!! Alltsa inte att du vill"reparera" nagot eller HUR det ska ga etc.

Se till att du sjalv mar bra, att du kanner att du har massa med goda, karleksfyllda tankar om den personen.

Nu ar det ju sa , att vi moter de manniskor vi matchar, vissa moten ar korta, vissa livslanga,,, vissa vill man ha langre i sitt liv fast det inte blir sa, men det beror pa ett man vibrationsmassigt inte matchar varandra langre…

Sa det anda man kan gora ar att se till att sjalv ma sa bra som mojligt, att koppla upp till sig, sjalv, och da kommer alla mojliga fantastiska relationer in  i tillvaron, Kanske kommer denna relation tillbaka eller inte,,

Sedan har vi ju pratat i andra tradar ocksa,, om man vill forbattra relation med nagon, sa ar det samma sak,,, titta pa DIG sjalv, och bara dig sjalv,,, relationen forbattras !! om du hojer din vibration (eller blir det en total o-match, sa glider den personer bort..)

Detta later kanske inte alls som ett svar som du vill ha… men det ar sa jag ser pa det, och darfor ar jag tacksam for alla relationer jag har nu ,,, men vet ocksa att vi star aldrig stilla, inte heller vara relationer. Den viktigaste relationen som finns ar den med MIG och MIG!!Ar den i klang och linje,,,, sa ar allt annat ocksa det!! Ingen annan kan gora dig lycklig , bara du sjalv, men ar du lycklig och i linje med dig sjalv, sa kommer du att ha sa mycket karlek att ge till din omgivning sa att du kommer att skapa massa fantastiska relationer som kommer att ge dig enormt mycket ocksa!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2012-08-06 13:05
#2

Hej proppen85, precis som Shiawase redan har sagt så handlar det om dig och det är dig du ska fokusera på. Hur du vill känna och hur du vill må.

När det gäller ordet reparera så är betydelsen att laga det som är trasigt och när man tänker på det så tänker på det som är trasigt. Reparera är alltså inte ett ord som du bör använda.

Det är också så att man kan aldrig lösa någonting genom att fokusera och tänka på problemet utan man kan enbart förändra något genom att fokusera och tänka på lösningen. Så man ska aldirg tänka att någonting är svårt för då blir det svårt, tänk alltid att saker är lätt.

I ditt fall då så skulle jag säga att det du kan fokusera på, förutom dig själv är de bra stunderna med den här personen du vill komma narmare igen.

Om jag tex bråkar med min sambo så för att komma i rätt känsla igen så tänker och känner mig tillbaka till någon av mina favoritstunder med honom, första gången vi var på date, första kyssen, första gången vi sa att vi älskar varandra, eller bara ett tillfälle med en väldigt skön och positiv känsla. En stund då jag mådde som jag vill må helt enkelt.

Så fundera lite på VAD DU VILL känna, fundera INTE på hur du kan reparera någonting, känn känslorna du vill känna igen. Fokusera på att vara glad och lycklig nu och här. När du är i närheten av den personen så fokusera på allt du vill känna utan att känna att du saknar det eller känner en längtan efter det. Bara konstatera att det är så du är menad att känna och var säker på att du kommer att känna så igen.

Vet inte om du fick någon hjälp av mitt svar, men fråga gärna igen om du behöver få något mer klargjort.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Upp till toppen
Annons: