Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1531 ggr
crinalina
7/26/12, 7:28 PM

Ny utvecklingsfas

Jag har under de senaste veckorna känt mig lite disträ och som om jag varit lite som i dimma. Jag har läst och lärt mig en väldig massa nya saker om mig själv och om hur jag bäst tillämpar LoA i mitt liv. Mycket tack vare alla er här.

Jag uppskattar och tackar er välidgt mycket för det. Kyss

Nu har jag dock kommit till en ny fas i mitt utvecklande och mitt liv och jag känner att jag behöver landa och börja leva mer medvetet och njutningsfullt i mitt liv. Vad är meningen med all kunskap och lärdom om jag inte njuter av det som jag manifesterat? Så jag har bestämt mig för att ta en liten paus från allt som har med LoA i teori och kunskap att göra och istället börja närvara där jag faktiskt är.

När jag tog beslutet i morse så kände jag hur jag började känna mig mer levande igen, jag har gått och sjungit och dansat på jobbet hela dagen och bara njutit av att vara där, av att ha ett jobb som jag verkligen uppskattar och trivs på.

Jag kommer säkert att kika in här lite då och då och detta är inte för alltid, men det är någonting jag behöver för att fortsätta min resa. Jag kommer att sakna er men jag är säker på att ni alla kommer att fortsätta växa även ni.

Jättestor kram och en massa kärlek till er alla ♥

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
LoAEmma
7/26/12, 7:51 PM
#1

Åh näää va tråkigt för oss Crinalina! Du kommer att vara mycket saknad!
Men all lycka till dig, och såklart ska du göra det som du mår bäst av!
Stora kramar! ♥♥♥

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Alexandraea
7/26/12, 9:07 PM
#2

Åh, vi kommer att sakna dig och dina kloka råd! Glad Men jag är glad att höra att du kommit till en ny fas i din utveckling, låter härligt och spännande. Stor kram tillbaka och lycka till med allt! ♥ Glad

[Kathja]1
7/26/12, 9:07 PM
#3

Underbart vännen! Vi råkas när vi råkas, allt har sin tid. Flört

linnease
7/26/12, 9:24 PM
#4

Woohoo, cool Crinalina! :) Låter bra o spännande.. Ha det så gott!! ♥ Kram!!

SHIAWASE
7/26/12, 10:56 PM
#5

Ha et bra!!! Det ar ju  sa det fungerar:) Och bra nar man lyssnar pa sig sjalv och kanner av sitt behov:)Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
7/26/12, 11:19 PM
#6

Låter bra det CrinolinaKyss! Kanske blir det mer tid på dina bokprojekt nuFlört

All lycka!

Annons:
[Evigheten]
7/27/12, 10:25 AM
#7

spännande med sådana insikter, får önska dig allt gott och lycka till med att bara njuta av livet! Glad

retep
7/27/12, 10:59 AM
#8

All lycka och framgång till dig!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Upp till toppen
Annons: