Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1025 ggr
SHIAWASE
2012-07-22 01:09

Morgondagen ar resultatet av dagens tankar,kanslor

Mina tankar och kanslor idag skapar min morgondag!

Jag blev sa inspirerad av Crinalinas inlagg i en annan trad, och fick en sadan WOW-kansla!!!

Det ar ju sa det ar. Den vi ar , det vi har idag har vi skapat med vara tidigare tankar och kanslor. Manga av oss helt omedvetet , innan vi ens visste att genom att vara medveten om LoA kan man medvetet skapa sin verklighet!

Men , nu vet vi ju, nu ar vi MEDVETNA , och oppnar upp MER OCH MER, och tillbringar tid har och med andra saker som ger oss inspiration, harliga kanslor, harliga tankar….

Sa vara tankar, kanslor som vi har HAR och NU skapar ju varan morgondag!

Om vi jamfor hur vi kande tidigare, och hur vi kanner nu… Da kan vi ju ocksa lista ut skillnaden pa varat NU och varan morgondag!!!

Sa det ar bara att slappna av och njuta av varat NU och se framemot varan MORGONDAG!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
linnease
2012-07-22 01:22
#1

åååh, såg oxå det inlägget, och det här var den perfekta fortsättningen! Spenderat idag och igår i resultatet av gamla tankar rent fysiskt (sliten o trött i kroppen), men i tanken och känslan har jag varit i mormors fina sommarträdgård med familjen och vid Vättern och med att dricka kaffe i mammas nya fina hus och bara njutit av det… Så jag gissar att dagarna framöver kommer bli mer och mer njutbara :) :)

SHIAWASE
2012-07-22 01:49
#2

Jag tror att jag drog ur korkar till flera av mina manifisteringflaskor med dettaFlört Hur enkelt som helst,,,, men man fastnar liksom i verkligheten ibland.

Nu tog jag ett jatthopp in i Vortex och har senaste timman "duschat" i energivibrationer. Wow!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
2012-07-22 07:28
#3

Ja det är ju så självklart att det är så, så eftersom man vet om det, då blir det ännu roligare att vara positiv, känna glädje inför allt som man har just nu och allt som kommer för det blir bara bättre och bättre när man är gladGlad

vilken bra start på dagen, jag bara ler nu!Skrattande

Håbe
2012-07-22 10:36
#4

Ja det var ett riktigt användbart inlägg. Och det blir mycket lättare att inte tappa suget när det är jobbigt eftersom man vet att det inte är så här det kommer att vara.

[Evigheten]
2012-07-22 16:28
#5

precis Håbe! för då blir det som vi önskar istället, de som redan är nöjda dom fokuserar bara på nuet för de har det redan det de önskar=)

såå framtiden ser ljus ut!  oavsett hur den var igår=) idag skapar vi inför framtiden! Skrattande

linnease
2012-07-22 19:34
#6

ja!

Annons:
Upp till toppen
Annons: