Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 2617 ggr
[Kathja]1
2012-07-18 22:42

Gruppmanifestering - 23/7 kl.21

Nu har vi provat på detta med Gruppmanifestering och det föll ju väl ut så vi kör på måndag igen, tanken är att vi har det som stående grej för dem som vill var med.

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…

Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 23/7 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också.

De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Annons:
koj
2012-07-18 23:06
#1

Oh vad spännande, jag hänger gärna på och får lite extra energi!

| koj.

crinalina
2012-07-18 23:44
#2

Jag är med!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

joosefina
2012-07-19 01:43
#3

Jag är med - absolut!

Josefin

SHIAWASE
2012-07-19 02:20
#4

Jag ocksaGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
2012-07-19 09:41
#5

Jag är med!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Håbe
2012-07-19 09:42
#6

Jag är med om vi är hemma.

Annons:
MissInAction
2012-07-19 10:03
#7

Jag är med.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LoAEmma
2012-07-19 10:21
#8

Kathja-R

Koj

Crinalina

Joosefina

SHIAWASE

LoAEmma

Håbe

MissInAction

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

11totem
2012-07-19 10:37
#9

Kathja-R

Koj

Crinalina

Joosefina

SHIAWASE

LoAEmma

Håbe

MissInAction

11totem

målle
2012-07-19 12:11
#10

lägg till mig i den där listan då! Skrattande

szirius
2012-07-19 15:42
#11

Kathja-R

Koj

Crinalina

Joosefina

SHIAWASE

LoAEmma

Håbe

MissInAction

11totem

Målle

Szirius

[Evigheten]
2012-07-19 17:39
#12

Jag är med! Glad

Kathja- R

Koj

Crinalina

Joosefina

SHIAWASE

LOAEmma

Håbe

MissInAction

11totem

Målle

Szirius

Evigheten

Marie-S
2012-07-20 08:22
#13

Jag är med!   Kathja- R Koj Crinalina Joosefina SHIAWASE LOAEmma Håbe MissInAction 11totem Målle Szirius Evigheten Marie-S

Annons:
Ammijo
2012-07-20 09:33
#14

Jag är en LOA-are som hittade hit via sökning på attraktionslagen. Så jag är gärna med på måndag! Fokuserar ni på någon särskild önskan? Hälsa, kärlek??? I annat fall väljer jag att fokusera på överflöd åt alla. Personligen tycker jag det känns lättare att koncentrera sig på samma sak till alla.   Kathja- R Koj Crinalina Joosefina SHIAWASE LOAEmma Håbe MissInAction 11totem Målle Szirius Evigheten Marie-S ammijo

LoAEmma
2012-07-20 11:10
#15

Varmt välkommen hit ammijo! Läs trådstarten så ser du vad vi fokuserar på :-)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
2012-07-22 20:52
#16

Puffar lite så att vi inte glömmer bort vad vi ska göra i morgon kväll! Skrattande

LoAEmma
2012-07-23 10:30
#17

Oj måste komma ihåg!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
2012-07-23 10:38
#18

Jag har sagt till LoA att påminna mig. :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-07-23 11:19
#19

Bra tips Crinalina! Jag jobbar idag så jag får nog oxå be om en påminnelse. Obestämd

[Evigheten]
2012-07-23 11:27
#20

ser framemot kvällen! Cool har en extremt positiv flow idag gentemot förra månaden så nu kommer de bli ännu mer spännande!!

Annons:
crinalina
2012-07-23 20:07
#21

Nu närmar vi oss kl 21. Kärlek, harmoni och framgång är i fokus! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2012-07-23 20:55
#22

Ååh, LoA tog mig hit i precis rätt tid, jag är med :) Och jag slänger in Marc här med, han verkar behöva lite extra looove just nu tror jag :)

Kathja- R

Koj

Crinalina

Joosefina

SHIAWASE

LOAEmma

Håbe

MissInAction

11totem

Målle

Szirius

Evigheten

Marie-S

ammijo

Linn

Marc

retep
2012-07-23 20:56
#23

Jag är också med… _Peter

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Evigheten]
2012-07-23 21:47
#24

det kändes bra igen, energin bara flödade och man känner sig så gladGlad

[Kathja]1
2012-07-23 21:50
#25

Visst är det härligt!

Jag jobbar nu ikväll så jag smet ut och ställde mig vid ett träd bakom ett hus, hi hi. Fick ett väldigt trevligt budskap till mig och blev laddad med positiv energi, vilket ju var bra eftersom jag 3 minuter senare hade en skällande klient som sällskap. Han skällde dock inte på att jag just innan hade stått och fånlett med en tår i ögat. Oskyldig

linnease
2012-07-23 22:03
#26

Fiint :) jag lade mig ner på mjuka mattan på golvet o slappnade av nästan trekvart, blev riktigt skönt utvilad, flimrade förbi lite bilder och tankar men inget som fastnade. sköööönt var det iaf!

edit: Marc somnade och sussar fortfarande.. Perfekt!

crinalina
2012-07-23 22:06
#27

Jag skrev igen, äen denna gång utan att vara medveten om det.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
MissInAction
2012-07-23 22:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Jag har känt mig ur balans och haft svårt att komma in i rätt känsla senaste 1.5-2 veckorna och hade svårt att motivera och inspirera mig själv idag. Men så tittade jag på lite make up-videos på youtube, som jag alltid mår bra av. Och sedan tipsade mamma om en video från ett radioreportage i Ålandsradion, där min kusin var med och kulade. Jag tänkte att jag tittar på det också, det kommer hålla på en liten stund över nio. Och det kändes bra, faktiskt. Glad

Sedan lyssnade jag lite på musik i en Zen-video jag hittade på youtube, och ritade lite på en liten lapp. Allmänt inspirerad bara och kände fokus. 

Det kändes absolut bra med tanke på att jag missade förra måndagen.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
2012-07-23 22:15
#29

aa riktig härlig känsla! kul att höra hur det gått för er, nu kommer jag somna såå gott efter det här =)

Marie-S
2012-07-23 22:32
#30

Jag får en stark känsla av kärlek. Kärleken väller upp inom mig så att ögonen tåras. Om tankarna går till harmoni och framgång infinner sig inte samma känsla. Så jag väljer kärleken. Kärleken berör mig och mina närmaste. De dyker upp en och en. Mamma först (som är cancersjuk och verkligen inte sig lik. Hon har alltid funnits där och nu vill hon och orkar hon ingenting. Bara väntar på sin operation.Trots att jag inte borde har jag varit/är jag besviken på henne för att hon ”lämnar mig i sticket”), men jag får en känsla av att ”det är okej, det blir bra”. Jag ”förlåter” henne för att hon har blivit sjuk och kärleken sprider sig som strålar. Sen kommer pappa fram, jag skickar honom styrka genom mina kärleksstrålar. Sen kommer barnen, mina flickor, jag känner att nu är det ”vi”, nu får vi klara detta själva. Ingenting blir som förut. Till sist min älskade B som jag ”tillåter” att bara vara den han är. Jag sänder kärlek till oss, till det som är. Jag ser en påfågel som breder ut sina vackra fjädrar, en regnbåge i alla dess färger och solen som strålar bakom. Det är vackert och inbjudande. Allt är bra, allt är som det ska vara. Jag tillåter mig själv att släppa alla krav, jag behöver dem inte mer…

[Kathja]1
2012-07-23 22:42
#31

Vad underbart Marie! Skrattande

SHIAWASE
2012-07-24 00:02
#32

Harligt alla !!! Sjalv sa befann jag mig i drommarnas varld! Men jag har sovit ovanligt bra, och kanner mig fantastiskt utvilad idag, och fylld av energi!!! Sa jag kanske var med pa ett horn andaFlört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2012-07-24 08:30
#33

För mig funkade det tyvärr inte alls. Jag bad barnen om att få vara ifred i 10 minuter. Satte på mig hörlurar för att stänga ut alla störljud. Men de var på mig som iglar. Stod och pickade på mig och viskade "mamma mamma.." Ville ju inte bryta mitt fokus så jag bara sa till snabbt "nej, inte nu. Jag vill vara ifred en stund" men de gav sig inte. Det är som att bara tanken på att jag inte är tillgänglig gör dem superfrustrerade. Så det hela slutade i total härdsmälta. Typ! Jag blev skitarg för att de inte lyssnar på mig, för att jag blev så frustrerad för att det verkligen var något jag ville göra, för att jag blir så uppgiven för att det känns så himla omöjligt att försöka hitta det där må-braet. Jag har liksom svårt med det alldeles själv. Jag behöver inte få ytterligare motstånd utifrån också. Så jag var arg och sur, min man blev arg för att barnen inte lyssnade (på en annan sak) jag blev arg på honom för att jjag tyckte att han skällde ut dottern orättvist och hårt. Hon ylade för att hon blev ledsen för att få skäll för något som var en olyckshändelse. Min man blir sur för att jag klagar på honom och går upp och lägger sig…… Ja som ni ser så gick det inget vidare :-/

Men jag återkommer nästa vecka. Då ska jag förbereda alla i god tid innan. Och gå in i sovrummet och stänga dörren.

målle
2012-07-24 15:55
#34

och jag glömde totalt bort det, precis som förra gången…Rynkar på näsan

Annons:
SHIAWASE
2012-07-24 16:11
#35

Malle, Allt har sin tid och plats, och allt kommer i perfekt timing for just dig!Glad Sa nar timingen ar ratt, sa kommer du INTE att glomma bort det !!

Och Habe! Jag forstar att din situation inte ar nagot att skratta at,, men din beskrivning ar ratt sa draplig faktisk:) sa jag skrattade nagot:) Det kanns igen det dar, nar allt bara satts i rullning,,,, det ar det som ar det "fantastiska" med barnen,,, de kan verkligen satta igang oss:) Jag hade ocksa en del av det idag!! Har har sommarlovet precis borjat:) Minsta ar pa dagis men en  14-aring och en 11 -aring (dottrar),, de fyller livet med "variation",,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2012-07-24 20:23
#36

Haha, Håbe, jag kan inte låta bli att skratta här heller, jätteroligt beskrivet :) :)

(Hoppas det går bättre nästa gång :) )

Håbe
2012-07-24 21:39
#37

:-) Om jag ska vara ärlig så skrattar jag åt det själv när jag läser det. Just då kunde jag hålla mig för skratt. Värsta dysfunktionella familjen Cool.

Har en kompis som brukar säga att mina små vardagsrapporteringar är höjdpunkterna på FB. Jag själv tror allvarligt att den här familjen är skvatt galen mellan varven. Men vi är rätt sköna ändå Skrattande.

Idag har vi haft en härlig dag i alla fall och nästa vecka ska jag vara med, väl förberedd.

LoAEmma
2012-07-25 00:21
#38

Håbe, tror de flesta familjer är rätt dysfunktionella Flört

Tycker du hanterar det alldeles utmärkt!! En kram till dig!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

retep
2012-07-25 00:41
#39

Det tror inte jag…inte så det skall vara, eller behöver vara! LoA omfattar allt i livet och till stor del att harmonisera familjeliv och relationer.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

LoAEmma
2012-07-25 00:55
#40

Menar bara att det sägs att de flesta familjer klassas som dysfunktionella, och en mindre del klassas som "normala".

Var mer ett skoj från min sida, menar ju inte att familjer ska gå och må dåligt pga olika missförhållanden såklart, utan mer att alla familjer är unika och att man ibland känner att min familj måste nog vara knasigare än vanligt. Harmoni behöver alla i sina relationer såklart ♥

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

retep
2012-07-25 01:20
#41

❤…ingen kritik menad, vill bara visa på vad det kan betyda att först harmonisera sin vardag, för att sedan med större kraft och flöde manifestera andra och mer materiella önskningar.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
[Kathja]1
2012-07-25 07:39
#42

Håbe -  glömt inte att man aldrig får mer än man klarar av! Så att du har fått din galna familj visar att du är en stark kvinna som fixar detta. Och det gör man, man klara allt bara man vill och tror på det.

Det där brukade trösta mig när jag var i mitt kaos då ungarna var små, och stora med för den delen. Vi är en familj utan andra diagnoser än dyslexi, men med ångest och fobier i mängder. Båda mina flickor har i perioder haft klippkort på Bup har det kännt som, utan att det har gjort så mycket nytta.

Det har varit matnojor, skolfobi, allmän fobi, panikångest, rymningar… Ja, en massa kul! Och hjälp så många gånger jag tänkte att jag skadar dem för livet, detta kommer aldrig att gå, de kommer aldrig att bli vettiga vuxna.

Och nu har jag tre underbara, mogna, förståndiga, kärleksfulla ungar på 18, 20 och 21 år! Så kan det gå. Skrattande

Och givetvis vet jag att jag fick dem av en orsak, att jag attraherade både dem och deras lätt dysfunktionella pappa med alkoholprobem - men det är jag otrolgit tacksam över! Utan allt det där hade jag inte varit den jag är idag och jag är stolt över mig själv, jag älskar mig själv - och jag är nöjd med hur livet har blivit.

Så Håbe, nog är det jobbigt och frustrerande då man är mitt i det, men det är värt det. Se det som en gåva som kommer att göra att du utvecklas till en ännu starkare och insiktsfullare kvinna. Kyss (men det gör du säkert redan)

Håbe
2012-07-25 09:14
#43

Ja Kathja-R det gör jag faktiskt . Inte just i det ögonblicket kanske, men innan och efter Tyst.

Och precis som du skriver så får man den där känslan att "mina stackars ungar kommer att få spendera många pengar på psykoterapi när de blir stora sen" lite då och då. Men så hör man hur andra har det och så inser man att det nog är som det är för ganska många trots allt.

Jag jobbar som förskollärare sen många år och där möter jag på barn med betydligt större problem än mina men de är inte i närheten av att sätta mig i gungning på det sättet som de där två gör.

Jag har helt enkelt lite saker att jobba på. Och ni hjälper mig på ett alldeles fantastiskt sätt med det och det är jag oerhört tacksam för.

crinalina
2012-07-25 09:40
#44

Håbe, min son är nästan 23 år, om några veckor, och han är den enda människan i världen som kan få mig att tappa min harmoni och balans på två röda. Jag är förmodligen också den enda i världen som kan göra detsamma med honom. haha Det beror ju naturligtvis på att vi står varandra så nära och känner varandra så bra och man kan släppa ut sina ilskor och ändå veta att man älskar varandra ovillkorligt. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2012-07-25 09:54
#45

Ja, barn ar de absolut basta "komponenterna " for att lara oss att fokusera pa oss sjalva, att inte lata omgivningen stora var harmoni, att kunna stanna kvar i kanslan , kvar i harmonin trots att omgivningen stormarGlad Finns det nagra battre "larare"!!!! Inte alls,,,,

Som jag skrev haromdagen,  har jag tre dottrar med STARKA personligheter, och viljor(varav en har intratt tonarsstadiet),,,, sa WOW,,,, vilken traning jag far,,, Nu ar ju jag ocksa en person med STARK personlighet, och vilja och aven min man ,haha,, sa vi ar ju inte direkt den lugna familjen,,, Vi HORS och SYNS overallt::

Men en bra familj for att lara sig att FOKUSERA pa sig sjalv och SINA kanlsor, och SITT EGET skapande!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

retep
2012-07-25 10:30
#46

👍 upp för en rad härligt upplyftande inlägg

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Upp till toppen
Annons: