Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 984 ggr
linnease
7/14/12, 4:57 AM

Snabb! :)

Wow! Fastnat i supertrött och låg sista dagarna, men i em lyckades jag äääntligen tänka lite på vad jag skulle vilja ha istället. Och skrev ner på ett papper att lite fler vänner här i Kanada vore nice, en tjejkompis eller ett par! Killen som jag hälsar på jobbar ju, visserligen eget och inte fulltid, men ändå.

Och så kom det över en släkting till familjen hit ikväll på kaffe, en tjej i min ålder, supermysig, hade en jättetrevlig kväll med henne och pappan i huset här, och hon bjöd med mig att gå på museum med henne och hennes syskonbarn nästa vecka :) :)

Nästan fööör lätt, får det vara så enkelt, haha?!

(Skrev ner att jag vill ha en rejäl, stabil bunt med helt egna pengar på banken oxå.. typ hundra tusen och uppåt. Vore coolt om det går lika fort och lätt!)

Annons:
[Kathja]1
7/14/12, 8:02 AM
#1

Coolt linnease! Du är manifesteringarnas drottning, hi hi. Klart att pengarna är på plats till i nästa vecka oxå. Med den energin som vissa har här inne så skulle det int förvåna mig ifall vi drar igång får Miljonärsklubb, med pengar på kontot, innan månaden är slut. SkrattandeGuld i mun

Hoppas att ni får trevligt på er "dejt".

LoAEmma
7/14/12, 12:11 PM
#2

En fråga, har inte riktigt förstått, är det en nyfunnen kompis du hälsar på eller är ni ett par? :-)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Upp till toppen
Annons: