Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 1367 ggr
MissInAction
2012-07-13 22:05

Tips om video/blogg om hälsa och utveckling

Har ni 6 minuter över, så titta gärna på den här videon. Den har ett väldigt viktigt budskap, och jag tänkte direkt när jag såg den att den skulle passa på LoA-sajten! Glad

Hon är en av mina idoler, faktiskt, skulle man kunna säga. Skulle verkligen vilja ha en vän som hon.

Det är en tjej, Fran Kerr, som har en videoblogg och en "vanlig" blogg som heter HighOnHealth, som jag följt sedan julen 2009. Från början var bloggen en nästan renodlad (naturlig) hudvårdsblogg, fokuserad på att hela akne, men ur ett holistiskt perspektiv!

Under åren så har Fran glidit in mer och mer på spirituell hälsa, om vi kan kalla det så. Om vikten av att må bra, själsligt. 

Hon har rest mycket, och nu bor hon sedan 1 år tillbaka i en liten by i Peru. Hon är från Australien från början, och det hörs på hennes dialekt Flört

Jaha, tänker ni, till saken nu då!!

Jo. Mer och mer prat har det blivit om personlig utveckling - om själslig, spirituell hälsa och välmående. Och något som hon alltid har pratat om är energier.

Det här är den senaste videon, jag tittade nyss på den och den är helt klart min favoritvideo från henne på mycket länge, kanske överhuvud taget!  

Titta gärna igenom listan över hennes tidigare blogginlägg eller videos, det finns mycket smått och gott där Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Upp till toppen
Annons: