Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 3194 ggr
[Kathja]1
7/13/12, 8:37 PM

Gruppmanifestering, mån 16/7 kl.21

Det är en sådan otrolig energi här inne så nu passar vi på att utnyttja den och köra en gruppmanifestering! Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…

Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 16/7 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också.

De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Annons:
crinalina
7/13/12, 8:38 PM
#1

Jag är med!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
7/13/12, 8:39 PM
#2

Och jag såklart! Flört

MissInAction
7/13/12, 8:50 PM
#3

Och jag är med om jag kommer ihåg och "kan" - är som sagt i Göteborg nästa vecka! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Marie-S
7/13/12, 9:38 PM
#4

Jag vill också vara med! :-) Hej förresten! Nu har jag gluttat runt här i några veckor (tack vare Kathja-R) och det känns som att det är dags att krypa fram bakom stenen. Det är inspirerande att läsa om er alla och hur ni stöttar och ger råd och sprider härlig energi. Även mig fast jag inte gett mig till känna förrän nu. ;-)

[Torahzen]
7/13/12, 9:39 PM
#5

Jag är med om jag kan!

[Kathja]1
7/13/12, 10:05 PM
#6

Hej Marie! Trevligt att se dig här!!!

Annons:
linnease
7/13/12, 10:13 PM
#7

Kul!! Det här blir bra, bra intro oxå Kathja! Jag är med :)

Håbe
7/13/12, 10:31 PM
#8

Jag är med! Det här låter spännande och intressant.

[Evigheten]
7/13/12, 11:00 PM
#9

Jag är oxå med! Glad

LoAEmma
7/13/12, 11:40 PM
#10

Jag är med, givetvis! Ska vi bara tänka kärlek osv, inte mer specifikt än så?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

målle
7/13/12, 11:44 PM
#11

Jag vill gärna vara med men sambon och sonen kommer hem då så jag får se hur tiden ligger till, men är det meningen att jag ska vara med så kommer jag vara det!

szirius
7/14/12, 12:06 AM
#12

självklart är jag med!Glad

SHIAWASE
7/14/12, 2:25 AM
#13

Jag ar ocksa med ! Helgdag, kl. 14,,, men jag ska forsoka fixa lite egen tid da!!

Valkommen Marie-S !!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
7/14/12, 5:41 AM
#14

Mitt inlagg imorse blev ju helknasigtFlört Fick ju som sagt inte sa mycket somn inatt , 21:00 er tid ar 4:00 pa tisdag morgon, min tid!!!

Men jag besammer mig innan jag somnar att vara med kl. 4:00, sa rakna mig som med, sa kanske jag far nagon jattehaftigt drom!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Alexandraea
7/14/12, 10:51 AM
#15
[Kathja]1
7/15/12, 10:20 PM
#16

Puffar lite så ingen missar!

I morgon kväll kör vi vår första Gruppmanifestering. Skrattande

joosefina
7/15/12, 10:24 PM
#17

Åh, jag vill vara med - ska bli intressant!

Josefin

[Evigheten]
7/16/12, 10:35 AM
#18

Jepp det kommer bli spännade! Skrattande

[Evigheten]
7/16/12, 10:38 AM
#19

Lista inför kvällen så det blir lättare att se vilka man ska tänka på =)

Bara att kopiera och lägga dit ditt namn.

-Evigheten

LoAEmma
7/16/12, 11:21 AM
#20

Lista inför kvällen så det blir lättare att se vilka man ska tänka på =)

Bara att kopiera och lägga dit ditt namn.

-Evigheten
-LoAEmma

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
Marie-S
7/16/12, 11:25 AM
#21

Lista inför kvällen så det blir lättare att se vilka man ska tänka på =) Bara att kopiera och lägga dit ditt namn. -Evigheten -LoAEmma -Marie-S

szirius
7/16/12, 11:32 AM
#22

-Evigheten
-LoAEmma
-Marie-S

- Szirius

MissInAction
7/16/12, 12:56 PM
#23

Evigheten  LoAEmma  Marie-S Szirius MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
7/16/12, 1:11 PM
#24

Evigheten 
LoAEmma 
Marie-S
Szirius
MissInAction

Shiawase (antingen i vakentillstand, eller somntillstand:men med ar jag)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/16/12, 1:16 PM
#25

Evigheten

LoAEmma

Marie-S

Scirius

MissInAction

Shiawase

Kathja-R Skrattande

joosefina
7/16/12, 1:40 PM
#26

Evigheten

LoAEmma

Marie-S

Scirius

MissInAction

Shiawase

Kathja-R Skrattande

Josefin

Josefin

11totem
7/16/12, 2:00 PM
#27

Evigheten

LoAEmma

Marie-S

Scirius

MissInAction

Shiawase

Kathja-R

Josefin

11totem

Annons:
retep
7/16/12, 5:31 PM
#28

Evigheten LoAEmma Marie-S Scirius MissInAction Shiawase Kathja-R Josefin 11totem retep

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

crinalina
7/16/12, 6:11 PM
#29

Evigheten

LoAEmma

Marie-S

Szirius

MissInAction

Shiawase

Kathja-R

Josefin

11totem

retep

crinalina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
7/16/12, 6:24 PM
#30

Evigheten

LoAEmma

Marie-S

Szirius

MissInAction

Shiawase

Kathja-R

Josefin

11totem

retep

crinalina

Håbe

linnease
7/16/12, 7:38 PM
#31

Evigheten

LoAEmma

Marie-S

Szirius

MissInAction

Shiawase

Kathja-R

Josefin

11totem

retep

crinalina

Håbe

linnease

szirius
7/16/12, 9:05 PM
#32

NUUUUUUUKyss

linnease
7/16/12, 9:15 PM
#33

Jag får ett stort "it's DONE!"  med ett stort leende .. Skrattande

vi är alla såååååå på spåret!!!!!!!!

(Wow, jag fick en sån DONE-känsla att jag är klar med det här redan! Och en stoooor känsla av att jag ska ut och röra på mig, ut på långpromenad och köpa choklad, haha!)

Kram alla.. kan mycket väl komma mer inspiration ute på stan, återkommer isf Kyss

crinalina
7/16/12, 9:20 PM
#34

Haha, jag fick också DONE-känslan. Precis när du skrev det. Coolt!!! Jag har för övrigt tillbringat den senaste timmen med att skriva och jag var i en sådan känsla och flow att jag inte var medveten om tiden! Woohoo!! Precis så som jag vill att det ska vara! Det är ju när jag skriver så som jag är som mest i linje med mig själv, mina önskningar och Vortex. Hur var det för er andra? Och TACK ALLA! :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Håbe
7/16/12, 9:24 PM
#35

Ha ha, jag hade tänt ett ljus och släckt ner lite för att fokusera bättre. Det kändes verkligen jättebra och härligt. Varmt! Men efter en stund började jag fundera "hur vet man när man är klar???" Då kom dottern instudsande "Va, har du tänt ljus?! Får jag blåsa *pfff*" och så tände hon taklampan i stället. Tvärstopp liksom! Jag antar att det var universums sätt att tala om att det är klart när jag tycker att det känns så Skrattande.

[Kathja]1
7/16/12, 9:31 PM
#36

Tack alla fina som var med! Jag satte mig och mediterade en stund med lite skön pianomusik i öronen…

Först hade jag ovanligt svårt att koncentrera mig, det var någon som var inne och störde, jag kände det som att någon var med och bara tyckte "vilket trams", men det behöver inte ha med någon av er att göra!

Sedan såg oss sitta på en äng, vi hade picknick, några smög bakom en stor ek som stod en bit bort (kanske de som inte vågade vara med idag…). Vi var så glada över att ses!

Så kom där som älvor, eller kanske änglar, och spred glitter över oss och sa "det är er framgång, gör det ni ska göra" - några blev sittande kvar och tittade på glittret, lite som att ni inte visste vad ni skulle ta er till - men nöjda.

Linnease du blev tre och flög fram och åter och hojtade "jag kan, jag kan allt", hi hi. Någon gick iväg lycklig med sin man och sina flickor, och en liten pojke - blicken var fäst i fjärran och nöjda kramade de varandra. Crinalina och Shiawase ni drog er undan och skrev och skrev, det sken om er som vore ni självlysande!

Där var några som jag inte är helt säker på vem som var vem - håbe (tror att det var du) du satt med din familj och ni var så nöjda och kärleksfull - som i total harmoni och kärlek. Du satt och tittade din son (eller iaf en pojke) i ögonen en lång, lång stund, det var som att ni var ett.

Tora du var med i kanten av allt, som att du inte hade tid, du hade en väska du bar på.

Själv reste jag mig upp och gick iväg, efter mig anslöt det fler och fler människor som jag mötte längs vägen - så stannade jag och började prata, lite som att jag predikade, alla lyssnade och jag kände mig så inspirerad och lycklig.

Sedan möttes vi på ängen och alla var så uppspelta och ville berätta om din framgång, vad de skulle göra och hade gjort. Alla var så glada att jag kände hur jag bara satt och log.

Tack!

[Evigheten]
7/16/12, 9:47 PM
#37

Jag fick samma känsla i kroppen som jag brukar få när jag visualiserar och mediterar, kroppen känns lättare nästan så att den ville lyfta, känslor av glädje och kärlek blandades och efterråt fick jag impulsen att skicka ett sms till en person jag grubblat som tusan idag, haft blandade känslor hit och dit men det bara blev klockrent att sms:a kändes så rätt=)

Katha-R vad coolt att du såg en massa saker!

men det är någonting mer som händer precis nu.. känner som en stark energi runt eller i mig svårt att förklara, mkt kraftfullare än då jag satt med manifestationen

[Kathja]1
7/16/12, 9:55 PM
#38

Låter som att det var en lyckad manifestation, hi hi. Super kul! Detta kommer vi att göra fler gånger.

Evigheten - när jag är med i just gruppmeditationer/manifestationer så brukar komma upp som en känsla av vad som händer, mer än bilder. Men när jag återger det blir det ju i bilder.  Obestämd

Inspirerande var det iaf!

joosefina
7/16/12, 9:57 PM
#39

Vi hamnade i 'min skog' där jag brukar tanka energi. Där finns en cirkel - byggd

låg stenmur - där hamnade vi och energierna flödade. Härligt!

Josefin

LoAEmma
7/16/12, 10:03 PM
#40

Oh va spännande Kathja, såna visioner vill jag också ha!!
….men jag missade ju helt tiden!! Sorry, ska bättra mig. Sände lite nu till alla på listan, men svårt när man inte är ensam hemma.

Men detta fortsätter vi med va?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
7/16/12, 10:06 PM
#41

Det tycker jag, om intresse finns. Obestämd

Annons:
MissInAction
7/16/12, 10:10 PM
#42

Åh, jag glömde totalt bort detta ikväll. Jag tog en dusch vid 21-tiden och sen har jag legat i sängen och tittat på tv här på hotellet. Har det bra :) Synd att jag missade manifesteringen men kul att det var så givande för er! Nästa gång hoppas jag kunna vara med :)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
7/16/12, 10:12 PM
#43

Ja det här tycker jag vi fortsätter med regelbundet! Cool tror det är riktigt kraftfulla grejer!

crinalina
7/16/12, 10:16 PM
#44

Självklart ska vi fortsätta med detta!! :-) Mycket kraftfullt! Förslag på stående på måndagar kl 21. De som kan och vill är med när de kan och vill.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
7/16/12, 10:20 PM
#45

Jag tror jag behöver lite mer vägledning in i meditationen, och sen lite mer specificerat vad vi ska manifestera/visualisera till gruppen :)
Inte så van sånt här…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
7/16/12, 10:27 PM
#46

LoAEmma - Det behöver inte vara så avancerat! Sätt dig skönt, dra ner belysningen, se till så att du får vara i fred, sätt på lite skön musik, tänd ett ljus (sägs fugera som en portal till det andliga), ta några djupa andetag, tänk på det vi ska manifestera, och slappna sedan av och fokusera på din andning eller/och musiken. Jag läste igenom namnlistan en gång oxå innan jag började.

Sedan låter man bara tanken/anden fara fritt - och vill den inte fara någon stans är det inget fel i det! Att ta en stilla stund och bara tänka på det man vill manifestera samtidigt som man strävar mot att känna sig lugn och fridfull, funkar hur bra som helst det oxå.

retep
7/16/12, 10:38 PM
#47

Jag gick in i ett Kärleksflöde när jag skrev in mitt namn här tidigare i kväll. Är fortfarande kvar i det , nära er och allt som Är.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

SHIAWASE
7/17/12, 12:07 AM
#48

Kul att se dig har igen retep!!

Klockan var ju 4 pa morgonen har:) Men jag vaknade precis fyra och lag kvar i sangen och bara var,, tills jag efter en halvtimma kanske somnade om men da befann jag mig fortfarande i samma tillstand fast i ett dromstadium, och dar var vi alla fysiskt tillsammans i en grupp meditiation!!! Nu ar klocka sju, jag sitter med min morgonlasning! denna sida alltsa, och befinner mig i et lugnt och harmoniskt tillstand!!TACK all

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
7/17/12, 12:49 AM
#49

Vad snabba ni var haha, jag var iaf borta o svävade i en hel timmeFlört.

Jag såg oss sitta i en cirkel och det var en så otroligt fin stämning, ord som medsystrar och medbrödrar kom, välvilja, kärlek, vänskap - att vi alla vill varandras bästa! Verkligen superhärlig energi det blev!Kyss

Nu är jag lite uppspelt, vet inte om jag kommer kunna somna, det liksom snurrar av energier i hela huset känns det somGlad

linnease
7/17/12, 6:11 AM
#50

wow, gillar dina bilder Kathja! kände massa från dem, kändes helt rätt! (och började skratta ganska bra när jag kom till min del i dem, fniss!)

och häftigt att flera såg oss i cirklar.. och värme, gemenskap, mmm…

kram alla!!

11totem
7/17/12, 8:34 AM
#51

Jag mediterade också lite.

Jag fick en stark trygghets känsla och som linnease beskrev DONE-känslan ;)
Massa kärlek flödade och omtanke till er alla. SÅ mycket kärlek.

Ni är underbara människor!!!

Kram

SHIAWASE
7/17/12, 8:37 AM
#52

Visst ar det harligt nar man inser nar man verkligen KANNER att vi allt ar egentligen ett, att vi alla hor ihop, och att man kan koppla upp sig tillvarandra pa det har sattet!! Universum ar fantastiskt!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

11totem
7/17/12, 8:40 AM
#53

Ja, det är jätte härligt och häftigt! Riktigt fantastisk.
Det är en så skön känsla!

LoAEmma
7/17/12, 11:00 AM
#54

Tror jag vill för mycket! När jag ska prova meditera snackas det bara för fullt i huvudet på mig om andra saker, om att det inte funkar osv, så resultatet blir ju såklart att det inte funkar. 
Upplever inte alls det som ni andra gör :-(

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
7/17/12, 11:17 AM
#55

Nar det "snackas" i huvudet sa lat det bara vara sa! Det ar precis som du sjalv sager, du vill for mycket! Sa ar det ibland for oss alla, lat det da bara vara, och acceptera att du i alla fall far en lugn stund:) Forvanta dig inte en SPECIELL upplevelse, utan bara sitt, ANDAS in och ut (langsamt) ofta ar det lattare att ha musik eftersom det gor det lattare att slappa tankarna.

Forsok att skapa ca 15 minuter varje dag, mera om det kanns bra, mindre om det kanns bra… Allt eftersom sa kommer du att fa andra upplevelser, men de kommer i takt med dig sjalv.. Det ar OK att ha massa tankar,,,,, sa smaningom sa kommer tillfallen da de forsvinnerGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
7/17/12, 11:19 AM
#56

LoAEmma - Sådan var jag oxå i början, hade jätte svårt för att meditera och sluta tänka en massa. Men då började jag med vägledda meditationer (finns på youtube) och efter att ha gjort det några ggr så fick jag kläm på hur det funkade.

Jag tror att det är med detta som med så mycket annat att man tror att det ska vara på ett visst sätt så man försöker att få till något som  inte funkar med en själv. Även här handlar det ju om att prova sig fram och hitta sin väg.

LoAEmma
7/17/12, 11:21 AM
#57

Tack så mycket för råden! Får nog kolla in de där filmerna Kathja!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

11totem
7/17/12, 11:22 AM
#58

Ingen press LoAEmma. Ingen press.
Ta det lugnt.

När jag började meditera kunde jag heller inte få ett stilla lugn inom mig.

När det kom mycket saker i huvudet när jag är stressad skriver jag upp dem på en lapp så att jag inte "glömmer" och då blir det lättare att slappna av sen..
Om det allmänt kom upp mycket tankar under en meditation, låter jag dem komma mjukt, lägger inte så stor vikt på dem, utan säger åt dem att komma sen och koncentrerar mig på andningen eller hur havet sköljer mig.
Bara andas, släpp alla spänningar i kroppen, slappna av, bara ligg och vila… tänk att allt löser sig. Allt är precis som det ska.

Och när det gäller LOA så dröm dig bort med bra känslor!

Det är lättare att meditera med Guidad mediation tycker jag och du hittar massor av sådana videosar på youtube.

Övning ger färdighet helt enkelt.

Tålamod :)

Hoppas att detta hjälper lite

LoAEmma
7/17/12, 11:25 AM
#59

Tack totem! Jo jag måste hitta det där mellanläget, för när jag väl slappnar av och får tyst på tankarna så somnar jag, ofelbart!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
7/17/12, 1:57 PM
#60

# 44 stående måndagar är jag med på Glad

crinalina
7/18/12, 2:13 PM
#61

Nu är ju detta en gruppMANIFESTERING och inte en gruppMEDITATION. Det är en väldigt stor skillnad på detta. Alla är nämligen i manifesteringskänslan vid olika tillfällen, även om det naturligtvis kan vara lättare för många att hitta rätt känsla vid meditation.

Jag tex mediterade inte utan jag var i ett skrivande flow. Det är de stunder då JAG känner mig närmast Vortex, och det är då som jag känner som högst vibrationer.

Vill ni manifestera så finns det ju självklart en massa råd och tips här på sajten och på andra ställen, vill ni göra någonting annat som känns och passar er bättre så går det precis lika bra det också.

Det viktiga är inte vad ni gör utan hur ni känner.

Jag satte mig och tittade igenom listan på namn, och även de som sagt att de skulle vara med fast inte skrivit in sig i listan, ungefär 40 minuter innan det var tid och så funderade jag på vad jag ville göra under denna manifestering. Helt plötsligt, utan att vara medveten om det, så hade jag slagit av datorn och jag satt med papper och penna och skrev. Så kvart över nio fick jag en känsla av att nu är det bra. Då tittade jag på klockan.

Jag skulle tro att det var en sådan förväntan och energi redan innan kl 21 och att det var det jag kände av, och så bara följde jag känslan.

Så nästa gång vi har en gruppmanifestering, känn inte som att ni måste kunna meditera eller känna på ett visst vis utan följ era hjärtan och gör det som känns rätt för er att göra. Vi är alla olika, och vi når rätt känsla på olika vis.

Är det någon mer som är intresserad av stående måndagar? De som kan kan och de som inte kan kanske kan vara med i det de gör ändå. Eller har ni förslag på någon annan dag och tid som är bättre?

Åsikter tack! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
7/18/12, 2:27 PM
#62

Måndagar är bra för mig.Glad

Annons:
LoAEmma
7/18/12, 2:56 PM
#63

För mig med! Bra att du redde ut lite där crinalina!

Lätt att man försvårar för sig själv! 
Vad skrev du under den stunden? På din novell eller om manifesteringen?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
7/18/12, 3:13 PM
#64

Jag märkte att det var flera som fick lite prestationsångest över det, men det ska man ju inte ha. Alla gör på sitt vis, det som känns rätt för just dem. Då blir det alltid bra och alltid rätt.

Det var en helt ny idé som kom till mig faktist, på en novell. Blir spännande att se vad som blir resultatet av det. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
7/18/12, 3:18 PM
#65

Spännande! :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
7/18/12, 3:23 PM
#66

Haller med dig Crinalina!! ALLA maste gora det som kanns bra for dem sjalva:) For mig ar det meditation, men det behover inte vara sa for alla. Jag forstar PRECIS kanslan du beskriver nar du skriver. Jag skriver ocksa mycket (inte noveller som du ,,, men annat) och innan jag skriver sa forsoker jag bara komma in i Vortex,, (fast for dig kanske det ar mer sa att du hamnar i Vortex genom att skriva…)for da kommer allt utan att jag behover tanka.!! Sa jattebra att ta bort prestationsangesten.

Det finns INGET som ar RATT eller FEL,,, ingen som ar BATTRE eller SAMRE…. gor det som kanns bra for dig sjalv i just den stunden…

Lite OT, men jag hoppas att kunna oversatta dina bocker till Japanska nagon dag!!! Och kanske hjalpa din son som vill utveckla sig har i Japan ocksa:)!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
7/18/12, 3:43 PM
#67

Absolut Shiawase! Du är självklar om du är intresserad! Tack!Skrattande

När det blir dags för grabben att röra sig mot dina breddgrader ska jag absolut höra av mig till dig. Tack för det också! Det uppskattar vi båda två. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
7/18/12, 4:36 PM
#68

gäääärna flera måndagar! :)

Håbe
7/18/12, 4:44 PM
#69

Jag är gärna mer fler gånger. Även om jag måste erkänna att jag nog tillhör dem som fick prestationsångest när jag läste efteråt. Lite känslan av att "oj, jag gjorde nog helt fel…". Men jag mådde så bra och fick sån energi hela dagen efteråt så då var det väl som det skulle antar jag. Men jag satt där just då och undrade lite vad det var jag egentligen skulle göra.

Annons:
[Evigheten]
7/18/12, 5:10 PM
#70

Det finns absolut inga fel över hur man gör, huvudsaken man är glad och bara skänker en tanke på de områdena som man har med =) huvudsaken det, då kan det baara bli bra av det hela!Glad

crinalina
7/18/12, 6:37 PM
#71

Precis Evigheten, och den tanken behöver inte ens vara precis vid den tidpunkten, har man tiden i huvudet och tänker tankarna så kommer det av sig själv när man är i känslan, oavsett vad man gör. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
7/18/12, 8:19 PM
#72

Åh jag glömd eju helt bort! Jag visste ju från början inte om jag skulle kunna vara med eftersom min sambo var på väg hem och de skulle anlända runt den tiden och jag satt ju här med datorn i knät som vanligt och så hör jag ytterdörren öppnas, kollar på klockan, 21:14, åh typiskt nu missade jag ju men å andra sidan var jag glad över att de kommit hem igen så jag är heeeeeemskt hemskt gärna med nästa gång!!

[Kathja]1
7/18/12, 8:39 PM
#73

Jag är med de måndagar jag kan, jobbar ibland, men annars är jag på.

Vill också tillägga att det var synd att vissa fick prestationsångest inför detta trots att jag i inledningen skrev "Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…" - för det betyder ju just att var och en får hitta sitt sätt!

Hur man gör är inte det viktiga utan att man gör! Flört

MissInAction
7/18/12, 10:39 PM
#74

Ja jag är gärna med på måndagar :)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
7/18/12, 10:52 PM
#75

Ny tråd för nästa manifesteringstillfälle, 23/7, är skapat, du hittar den här. Flört

Upp till toppen
Annons: