Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1171 ggr
Pelle Långlös
7/13/12, 3:01 PM

Där låg den

Tappade ett töjsmycke idag. Den var borta från örat när jag kom hem. Tänkte aja den är borta. Gick och la mig för att vila. Sen bestämde jag mig för att ringa bussbolaget och höra om dom hittat det smycket jag sökte. Nä inte i bussen fanns den. Då tänkte jag, den måste ligga på busshållsplatsen. Knallade dit och visst låg den där. Är så glad för smyckena är så dyra (enligt mig) samt att hålen minskar så fort att jag måste börja om på ett lägre mått. Men nu är jag glad att jag fann den.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
SHIAWASE
7/13/12, 4:01 PM
#1

Bra att du ar GLAD Pelle Langlos!! GLAD ar en harlig kanslaGlad Om du tanker tillbaka (utan att satta igang att analyseraFlört) sa kan du ju sakert komma ihag kanslan nar du upptackte att du hade tappat tojsmycket (Ah NEJ!!),  sedan kanslan nar du lade dig och vilade (da SLAPPTE du liksom det hela) Och sedan kanslan nar du ringde (da, nar du hade SLAPPT det hela sa kom det ju tlll dig vad du skulle gora)OCH sedan VISSTE du att det skulle finnas pa busshallsplatsen, och det gjorde det ju, och da blev du GLAD!!

Ett bra exempel du har gett dig sjalv pa olika kanslor, och hur man kan vanda pa dem:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Pelle Långlös
7/13/12, 4:03 PM
#2

Åh. Så där har jag inte alls tänkt men det är ju jättebra.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

MissInAction
7/13/12, 4:03 PM
#3

Vilken lycka att den fanns där! Skrattande

#1
Klockrent!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: