Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 2049 ggr
[Kathja]1
7/13/12, 9:24 AM

Massmanifestering!

Nu när det är en sådan otrolig energi här inne, varför inte köra en (eller flera) massmanifesteringar?

Först tänkte jag att vi kunde ju lajan upp under en meditation och manifestera den vägen, men alla kanske inte mediterar och det kan svara svårt med tiden eftersom vi ju är lite utspridda, så det få kanske vara…

Men vi kan ju i alla fall skapa en manifestering kring ett gemensamt ämne, eller sak i alla fall. Någon som är på?

Förslag på vad? Måste ju erkänna att det första som ploppade upp i mitt huvud var sol och värme, men det är kanske inte lika aktuellt för alla. Tungan ute

Så förslag på vad vi kan enas kring? Sedan kör vi så det ryker! Dax att förändra världen flickor och pojkar och alla andra. Kyss

Annons:
MissInAction
7/13/12, 9:45 AM
#1

Jaa jag är på!!
Och jag är för sol och värme också Tungan ute det har varit lite väl svalt och regnigt här sen senaste veckan.

Annars kan jag tänka mig en utvecklande sommar, eller frid i sinnet.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
7/13/12, 9:53 AM
#2

Jag är oxå med! vore verkligen kraftfullt om man fick till en tid och dag där alla sitter samtidigt var ni än finns i världen för då blir önskan kraftfullGlad

SHIAWASE
7/13/12, 10:00 AM
#3

Jattekul!!! sol och varme har vi ju har,,,, men vad som helst ar ok for mig! Ska ta mig en funderareGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/13/12, 10:44 AM
#4

Evigheten - det var så jag tänke med. Men vi kan ju sätta en tid och dag och de som kan gör då, och alla andra sluter upp när det passar.

[Evigheten]
7/13/12, 11:12 AM
#5

Ja det låter som en bra ide=)

Jag kom på en alternativ ide att vad man än kommer överens om att tänka på kärlek,lycka, välstånd tex att man då tänker på varje person som är med på den här övningen plus en stund för en själv då blir energi väldigt stark och det är baara positivt!

[Evigheten]
7/13/12, 11:15 AM
#6

Katha-r lustigt att du skapade en sån här tråd för jag har tänkt på det här konceptet sen jag läste en gammal tråd här på iFokus o tänkte på att, tänk om vi gjorde det alla härSkrattande

Annons:
[Kathja]1
7/13/12, 11:16 AM
#7

Superbra förslag Evigheten!

11totem
7/13/12, 11:26 AM
#8

Jag är på!!! För värme och sol även vad Evigheten föreslog!!

Kanske Söndag kväll skulle passa alla? Runt 21.00????

[Kathja]1
7/13/12, 11:32 AM
#9

Vi får ta det i nästa vecka, jag jobbar i helgen, eller senare på kvällen. Men tråden får vara öppen en stund tills vi bestämmer oss. Skrattande

11totem
7/13/12, 12:06 PM
#10

okej, ja det låter bra! Så alla kan, precis :D

szirius
7/13/12, 1:54 PM
#11

På många andra sajter har man en speciell kväll och tid varje vecka då man mediterar tillsammans. Tema kan bytas eftersom det kommer in idéer.God hälsa är ett ganska stående koncept, för mår man bra i kropp o själ så funkar alla manifesteringar så mkt bättre, iaf för mig…

Man kan ju också bestämma att alla kollar på samma youtubeklipp o "super in" infon under precis samma tid. Själv brukar jag upprepa texten högt för mig själv, det känns kraftfullare då.

Vi har ju haft sommarvarmt sen april o värmebölja i några veckor, så jag ropar ju hurray när jag ser ett moln på väderprognosen, hahaha Tungan ute- men jag försöker alltid skicka 5-10 grader upp till Svedala…har inte lyckats så bra denna sommar…jag ska bättra migOskyldigFlört

11totem
7/13/12, 2:25 PM
#12

Ja, bättra dig szirius !!! :D haha fast skicka lite till malmö, lund trakterna också då… ;)

MissInAction
7/13/12, 4:01 PM
#13

#11
Jamen det låter ju som en kul idé, kan vi inte testa det här? Glad Kanske ha en nålad tråd som uppdateras varje vecka? Eller om det finns mer praktiska sätt… tänkte om vi ska bestämma tema "demokratiskt" eller genom att någon (kanske genom en lista) väljer?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
LoAEmma
7/13/12, 4:13 PM
#14

Jättekul ide, jag är på!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

szirius
7/13/12, 5:05 PM
#15

#12 Svedala är mitt ord för SverigeFlört så självklart får både Malmö o Lund sitt…bor ju inte där själv…i "Svedala" alltsåTungan ute

linnease
7/13/12, 5:57 PM
#16

Åh, spännande! Jag är på!

Sett sånt här förut och inte varit så intresserad av det, liksom varför skulle det vara bättre att göra det ihop? Men nu börjar jag verkligen se vilken kraft det finns i det, hur man kan ladda ner idéer och inspiration och visioner och guidning åt varandra om man vill det.. superspännande ju!

Gillar verkligen Evighetens inlägg #5 - om vi börjar med att hålla det generellt sådär kommer energierna i luften liksom styra oss dit det behövs, dit vi verkligen vill.. och idéen att fokusera en stund på varje person verkar riktigt bra, skriva ner bilderna vi får och dela med oss efter.. wow!

#11 också, "God hälsa /../ mår man bra i kropp o själ så funkar alla manifesteringar så mkt bättre" Absolut!!

crinalina
7/13/12, 7:52 PM
#17

Fantastiskt! Men säger som flera andra här inne att sol och värme behöver jag då verkligen inte manifestera, vi har precis som szirius haft ovanligt varmt under väldigt lång tid nu och nu går vi in i den varmaste tiden på året. Ett moln är fantastiskt och regn längtar jag nästan efter nu, det kommer väl i september (kanske några droppar i augusti).

Födelsedräkten är alldeles för varm att ha på sig här nu. hehe

Men vi kan ju ha flera saker vi manifesterar och vi kan ju alla manifestera bättre väder till Sverige. Skrattande

God hälsa, lycka och allmänt välstånd är bra saker att börja med tror jag.

När? Nästan vilken kväll som helst funkar för mig, utom på söndag. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
7/13/12, 8:02 PM
#18

Ja kvällstid skulle funka bästa vilken dag som helst, då sover barnen och man kan fokusera bättre=)

[Kathja]1
7/13/12, 8:26 PM
#19

Tycker att vi kör måndagar klockan 21! De som kan de är med. Har ingen aning om hur tiden blir i Japan, Kanada osv, men jag hoppas att så många det går kan vara med.

Nu på måndag 16/7 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång. Jag gör en ny tråd så kan de som vill vara med skriva in sig där, så skänker vi alla och envar en tanke åt. Och är det någon som vill vara med men inte kan, så tänker vi på dig oxå.

Sedan tycker jag att de som vill kan återkoppla efteråt. Hoppas att det känns okej för er…

Nu kör vi! Skrattande

MissInAction
7/13/12, 8:49 PM
#20

#19
Kul!! Cool
Jag får se om jag kan och kommer ihåg att delta dock, eftersom vi kommer vara i Göteborg hela den veckan och måndag blir första kvällen. Ska bo på hotell. Men jag ska försöka.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Kathja]1
7/13/12, 8:57 PM
#21

Annars blir det fler måndagar! Skrattande

MissInAction
7/13/12, 9:05 PM
#22

#21
Jippi! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
7/13/12, 10:10 PM
#23

super! tiden borde passa mig bra.

[Torahzen]
7/14/12, 9:13 AM
#24

Jag är absolut med. Är osäker om jag kan vara med nu på måndag, men det komer ju fler gånger!

Upp till toppen
Annons: