Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1168 ggr
SHIAWASE
2012-07-12 09:08

Heja LoA

Den har sidan maste ju nu vara en av de mest aktiva sidorna ar pa i Fokus!!(Jag har ingen aning om aktivitet pa andra sidor) Och bara det visar ju vad bra man mar av att ma bra!!Glad

Har altar vi inte problem eller tycker synd om varandra, utan har kommer raka svar, fyllda med omtanke och karlek (det ar vibrationen jag uppfattar fran den har sidan). Och dessutom svar som ger ledtradar till en konkret och ENKEL vag framat!!!

Hela den ar sidan ar ju nu ett fantasiskt exempel pa hur LoA fungerar och ett fantastiskt exempel pa hur vi TILLSAMMANS kan skapa en battre tillvaro!!!

Tank vad vi skulle kunna manifestera om vi alla ar fokuserade pa samma frekvensniva! Fantastiskt!

Det ar ju bara flera och flera som kommer och skriver, och ALLA tradar ar inspirerande och ger oss olika paminnelser, tankestallare etc. etc.

Heja LoA!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
LoAEmma
2012-07-12 17:38
#1

Ja och heja oss! Det är klart dagens roligaste läsning :-D

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Pelle Långlös
2012-07-12 17:51
#2

Håller med #1

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

MissInAction
2012-07-12 18:17
#3

Jaa visst är det härligt med så mycket inspiration och engagemang!

Det påminner mig om event som Earth Hour och liknande, då man bjuder in människor över hela världen att tänka på något särskilt under en viss tid - jag har alltid tänkt att det måste kännas i energin! Eller jag är övertygad om att det känns Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-07-12 21:07
#4

Ja det är alldeles fantastiskt och jag kan berätta att aktivitetsnivån på forumet i skrivande stund står på 4244 poäng, den högsta rankingen ligger på mellan 1500-9999 poäng, och det är bara ca 2-3 veckor sedan vi spräckte gränsen för att ligga i högsta gruppen. Sedan dess så har det ständigt ökat. För ett par månader sedan så var vi nere på lägsta nivån. Så nog tror jag att vi är det just nu snabbast växande forumet vad gäller aktivitet.

Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
2012-07-12 21:11
#5

Wióhoo vi är grymma! Vilket forum är mest aktivt då? Råttor? Kaniner?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

MissInAction
2012-07-12 21:29
#6

Verkligen roligt! Skrattande

På en del sajter kan ju aktiviteten verkligen gå upp och ner, liksom i cykler. Det beror nog lite på ämne också, om det är beroende av trender och så. Djursajterna har nog i allmänhet högt AI, ja.
Min Rysslans-sajt ligger på drygt 300 nu. För några dagar sedan var den nere på 100. Men det ligger däromkring.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
crinalina
2012-07-12 21:35
#7

LoAEmma, det kan jag tyvärr inte se. Man kan, så vitt jag vet, bara se den sajt man är admin på.

Men det spelar ju ingen som helst roll hur de andra har det. Jag tvivlar på att någon av de andra har det lika härligt och upplyftande som vi har det här inne iaf. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Upp till toppen
Annons: