Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1006 ggr
koj
7/11/12, 3:18 PM

...Påverka ett "jobbsökande"?

Hej alla experter! Glad

Jag har nyligen flyttat till grannlandet för att arbeta några månader. Har fått kontakt med en kvinna från ett företag där jag hemskt, hemskt gärna skulle vilja bli anställda hos. Även min vän. Det hade varit drömmen att båda fick arbete där tillsammans då de skulle underlätta en hel del med vissa saker.

Jag har alltid trott mycket på detta med positiva/negativa energier, min mamma har alltid uppmuntrat mig med att tänka positivt osv. Dock är det är ganska nyligen som jag upptäckt detta med LOA. Låter jätte intressant. Dock har jag inte så mycket erfarnhet av just LOA så därför skulle jag vilja fråga er angående detta jobb.

* Jag blev omdedd av denna personalansvarige att sända henne mitt CV. Jag och min vän tänkte då skicka in bådas CV:n samtidigt så att vi möjligtvis kan få arbeta tillsammans om fallet nu blir så. Jag har städat mitt rum, ventilerat och sånt för att rensa mina energier, tänkte snart ta en dusch osv. Hur tar jag mig till väga inom LOA för att försöka "få detta jobb"?

* Jag vet att man ska tänka att "Jag/Vi har redan fått detta jobbet", det man tänker lockas tillbaka, eller har jag fel? Hur är det jag ska göra, finns några tips? Har inte så mycket erfarnhet av detta.
Och finns det några andra tips utöver LOA?

Tacksam för svar! Flört

/koj.

| koj.

Annons:
koj
7/11/12, 3:21 PM
#1

~ Jag har inte vågat skicka in mitt CV än, ville vänta och se här först! Känner mig lite nervös faktsikt haha.

| koj.

SHIAWASE
7/11/12, 3:31 PM
#2

Nar det galler LoA , sa finns det MASSOR av intressant lasning pa denna sida,, sa ta dig garna tid att lasa igenom,,, sa att du forstar hur allt hanger samman.

Nar det galler jobb, sa SKRIV ditt CV nar du kanner dig pa TOPP, nar du mar BRA, nar du ar SAKER pa att du kommer vi jobbet.

LoA handlar om KANSLOR….

Skicka ivag detta ocksa, nar du KANNER att det ar OK.

Det basta ar ju ocksa  om du kan kanna att du ar lika lycklig vare sig du far jobbet eller inte, men samtidigt att du bara VET att du far det:)

For att na dessa kanslor ar det som sagt , bra att titta runt har, finns tips om bocker, videos och annat ocksa!!!

LoA fungerar vare sig man ar medveten om den eller inte,,, MEN just darfor ar det ju sa mycket intressantare att kunna utnyttja denna "lag" medvetet!! sa lycka till:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
7/11/12, 3:32 PM
#3

Efter du skickat din önskan ska du bara må gott, känna lugnet och veta att jobbet är ditt :-)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

koj
7/11/12, 5:06 PM
#4

Tack ska ni ha #3, #2 ! Jag tar åt mig allt ni sagt. Glad

/koj.

| koj.

SHIAWASE
7/11/12, 5:07 PM
#5

Lycka till! sager vi alla, aven de som inte har hunnit svara annu:)Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
7/11/12, 5:38 PM
#6

du kan tex göra såhärGlad föreställ dig hur det känns (vilka känslor du får) när du får detta jobb och gör det varje dag en stund och gå sen vidare och känn tacksamhet över allt du har just nu och släpp tanken på jobbet. Nästa dag sitt en stund igen och känn känslorna över att ha det jobbet och släpp igen och var bara glad och tacksam över ännu en ny dag osv

och viktigaste undvik all tvivel!

Annons:
koj
7/11/12, 5:43 PM
#7

Oh mycket bra tips Evigheten! Tack, tack, tack.

/Koj

| koj.

[Evigheten]
7/11/12, 5:51 PM
#8

och som dom andra sa va i rätt känsla, sätt på musik som peppar dig, allt som får dig att må bra och känn glädjen innan du skickar iväg cv:etGlad

crinalina
7/11/12, 7:06 PM
#9

Du har fått kanonbra svar, som väntat här.

Som Shiawase redan nämnt så handlar LoA om känslor, det handlar om att följa sitt hjärta och de goda känslorna så se till att du skriver ditt CV när du har bra känslor.

Bra känslor när det jobb är att känna hur det känns när du får jobbet, hur det känns när du går till jobbet, hur det känns när du jobbar och hur nöjd du känner dig efter dagens jobb. Känslor, känslor, känslor. Du kan klämma in när du och din kompis får jobbet, men det är upp till henne att se till att hon är i rätt känsla. Du kan inte få ett jobb åt någon annan.

Se sedan till, som också redan nämnts, att du har en bra känsla när du skickar in ditt CV. Om det inte känns bra att du och kompisen skickar in CV tillsammans så skickar ni dem separat. Känslor igen. De är A och O. Allt sak kännas så bra som det bara går. Välj alltid det alternativ som känns bäst i hjärtat och kroppen.

När det sedan är inskickat så kan du antingen göra som Evigheten föreslår, att sitta och känna en liten stund varje dag. Eller så kan du bara sluta tänka på det helt och hållet och bara se till att njuta av livet som det är just nu (mycket viktigt inom Medvetet Skapande). Även där är det det som får DIG att känna mest glädje och kärlek inombords. Det är olika för alla vilket som känns bäst.

Så följ hjärtat och de goda känslorna. Och lev ditt liv nu så glatt och njutningsfullt du kan.Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

koj
7/11/12, 9:26 PM
#10

Mycket bra skriver #9! Jag tackar och bockar. Ska ta åt mig detta till fullo Flört Tack!

| koj.

Upp till toppen
Annons: