Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1229 ggr
crinalina
7/6/12, 10:11 PM

Wow vilken aktivitet!

Jag är så grymt imponerad och glad över den otroliga, fantastiska och enormt inspirerande aktiviteten vi har här inne nu.

Jag var aldrig in här igår eftersom jag jobbade och var trött efteråt. Och nu har jag suttit i två timmar och har bara hunnit läsa igenom hälften av alla nya kommentarer. Jag har kommenterat på en del men en del har fått stå över tills vidare.

Härligt!

Detta gör mig otroligt glad!

Tack underbara ni! Vi är bäst! Cool

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
7/6/12, 10:14 PM
#1

Kan inte annat än hålla med!!! Man har ju inte tid att göra annat för då missar man mängder. Heja oss. Vi kommer att utvecklas så det knakar. Skrattande

SHIAWASE
7/7/12, 12:46 AM
#2

Verkligen fart har!!  "Aldre inlagg" ar ju inte ens "aldre" langreFlört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
7/7/12, 1:33 PM
#3

Ja det har verkligen blivit fart här, har ju gluttat ett bra tag innan jag började skriva själv och då var det inte såhär många nya trådar på G hela tiden som det är nu

nice är detCool

målle
7/7/12, 10:25 PM
#4

Det är så mkt skriverier här nu att jag bara inte KLARAR AV att läsa allt just nu och svara på allt, jag blir nästan överväldigad och de långa inläggen skummar jag knappt igenom! Men nästa vecka, from måndag är jag ensam hemma i en hel vecka, ni kan bara ana hur jag ska gotta mig i allt här inne! Läsa alla inlägg, svara där jag vill, kolla Youtube, kolla in några av medarbetarna till The Secrets's hemsidor etc etc! Jag vet att mamma vill träffa mig något i nästa vecka (framför allt på min födelsedag) men jag kanske inte har tid! Skrattande

Upp till toppen
Annons: