Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1435 ggr
[Joar]
7/3/12, 8:27 PM

Hej

Får killar också vara med här?

Detta är nytt för mig men jag tycker redan om det jag läst. Detta är något som jag kommer att fortsätta med.

Annons:
[Kathja]1
7/3/12, 8:33 PM
#1

Hej själv! Självklart får killar vara med också, alla får vara med. Välkommen! Kul att du hamnade här, hoppas att du kommer att trivas i gänget. Just nu har vi en massa aktivitet här inne, det är så roligt och inspirerande. Känn dig välkommen att slänga dig in i trådarna helt hämningslöst, eller skapa en egen om andan faller på. Här tar och ger vi med öppna sinnen. Skrattande

[Joar]
7/3/12, 8:36 PM
#2

Tack för välkomnandet.

Jo jag skall se vad jag hittar för något att läsa. Men just nu är klocka massor så jag skall gå och läsa ett tag innan jag somnar. Läser mera imorgon när jag ändå är ledig. Glad

crinalina
7/3/12, 9:16 PM
#3

Hej Joar och välkommen hit till oss! Precis som Kathja-R redan har sagt så är du självklart välkommen! Läs när du känner för det och kommentera när du vill. Undrar du något så är det bara att fråga på. Jag lovar att du kommer att få många svar från alla möjliga håll.

Trevlig läsning! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
7/3/12, 10:25 PM
#4

Hej!
Ja här får alla vara - desto roligare om vi blir fler! Glad
Som sagt, titta runt här och skriv lite i trådarna där du känner för det.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LoAEmma
7/3/12, 11:51 PM
#5

Välkommen Joar!

Ja och du är ännu ett tecken på att LoA fungerar, vi har pratat om manligt och kvinnligt i en annan tråd och då har det kommit upp några gånger att det bara verkar vara kvinnor här…Och så hittade du hit! :)

Extra välkommen.

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
7/4/12, 12:05 AM
#6

Valkkommen Joar!

LoA Emma ja tank vad vi kan nar flera ar fokuserade pa samma sakGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
7/4/12, 6:41 AM
#7

Hej igen Joar!

Jag har varit inne pa din blogg, och tank vad intressant att du kommer hit precis nar diskussionerna har gatt runt manligt, kvinnligt, om vi valjer att fodas till kvinna/man, vi har t o m kommit in pa begreppet "hen" ,, men jag tror att de flesta av oss ar inne pa att det viktigaste av allt ar att alla kan vara sig sjalv,,,,,Man maste ju kanna sig "hemma" i sig sjalv for att kunna ga vidare;)

Sedan bor du tydligen pa Aland? Vargoga har inne bor ocksa pa Aland!!  Verkligen intressant att se LoA in Action!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Joar]
7/4/12, 7:33 AM
#8

Roligt att det finns flera som bor på denna holme. Flört

Tack alla för välkomnandet.

Vad spännande att ni just pratade om kvinnligt och manligt och att jag dök upp. Glad

Alexandraea
7/4/12, 9:26 AM
#9

Hehe, förmodligen var det ingen slump att du dök upp just vid detta tillfälle! Glad

Välkommen!

[Joar]
7/4/12, 9:56 AM
#10

Jag tror på ödet jag. Flört

crinalina
7/4/12, 12:34 PM
#11

Vi tror på LoA vi. Flört hehe

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Joar]
7/4/12, 12:37 PM
#12

Ja det gör jag med men ödet är en grej till. Eller kanske LoA är ödet? Foten i munnen

crinalina
7/4/12, 12:48 PM
#13

Jag tolkar ödet som något som är förutbestämd oavsett vad man gör, det har ingenting med vad man själv innerst inne vill. Medan LoA handlar om vad man innerst inne vill, och därefter kan det ske nästan oavsett vad man gör…. Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Joar]
7/4/12, 12:51 PM
#14

Ja okej. Tungan ute

Upp till toppen
Annons: