Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 5508 ggr
SHIAWASE
2012-07-02 04:24

Dagliga manifestationer

Ofta glommer vi bort att var uppmarksamma pa alla dagliga "mini" manifestationer som vi gor.

Men om vi kan uppmarksamma dessa, sa blir det lattare att identifiera den "ratta kanslan" for storre manifestationer!

Det vore roligt att hora vilka mini-manifestationer alla lyckas med!!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2012-07-02 04:32
#1

Eftersom vi befinner oss i regnperioden har sa ar det ju inte sa konstigt att det regnade i morse, en himmel med graa , tjocka moln. Jag hade bestamt mig att springa idag, och jag ville inte hoppa over springturen p g a regn.  Vi har ju varan karate-dojo, sa jag tankte att jag far val trana dar om det nu regnar, men samtidigt sa ville jag ut i naturen for att fa inspiration. Tankte inte sa mycket mera, satte pa mig skor, och nar jag kom ut sa hade regnet minskat nagot, sa jag tankte att ok, satter det igang igen far jag val springa i regnet.

Jag satte igang, regnet slutade, efter ca 20 minuter, sprack molnen upp, och solen tittade fram Glad Jag fick en harlig springtur, i ett harligt vader, nu skiner solen och himlen ar bla! Jag har fullt med energi,,, uppskattar min kropp annu mer, och fick inspiration till den har traden under springturen!!Good Job!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2012-07-02 05:21
#2

Det verkar iaf som att man ska vara härinne den här tidiga tiden på mornarna - det har REGNAT Guldmynt över mig denna timme jag suttit här nuTungan ute

Så det ÄR alltså sant - morgonstund har guld i mun, hahahaSkrattande

LoAEmma
2012-07-02 11:36
#3

Oj va härligt!! Jo som jag skrev i vikttråden så styrde jag ju upp (eller ner) min vikt i morse, lovely!!!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

franzeen
2012-07-02 15:40
#4

ÅH gud vad härligt det låter :)
Det ger en sådan motivation OCH stolthet, glädje!

Ah, tack för att du delar :)

[Kathja]1
2012-07-02 19:08
#5

Jag manifesterade min middag! Är på jobbet och på matlistan stog det att vi skulle få pyttipanna nu på kvällen. Jag är inte så mycker för det och såg att det kunde bli ett problem att äta det nu då jag har ett sug efter att äta minimängder med kolhydrater och desto mer kött och grönt. Så jag tänkte att jag önskar att vi får en god sallad och en bit kött istället…

Och så dök det upp snitzel med potatis (som jag såklart hoppade över) och sallad istället för pytt. Tack för det!Skrattande

MissInAction
2012-07-02 20:11
#6

Och jag manifesterade en fantastisk dag Tungan ute
Vunnit i en radiotävling två biljetter till ABBA-allsång i stan på onsdag. Skrivit in mig på Arbetsförmedlingen med hjälp av en mycket vänlig och hjälpsam kvinna, på rea köpt en tröja som jag ville ha - som jag tidigare köpt men visade sig vara missfärgad - varenda buss jag har åkt med idag har "klaffat" och jag har ätit god lunch, har fått ett paket som jag beställt, har fått hjälp med vissa blanketter som jag behöver…och jag har gått omkring med ett leende på läpparna hela dagen. "En fantastisk dag" kanske är lite luddigt men det har jag faktiskt haft Cool


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
szirius
2012-07-02 22:12
#7

jag har manifesterat en massa skithumör idag, haha, men kvällen är inte slut, nu vänder jag skutan, hepp hepp!Oskyldig

[Kathja]1
2012-07-02 22:40
#8

Skithumör kan vara givande ibland. Tungan ute

franzeen
2012-07-03 08:49
#9

Jag brukar bland annat manifestera ett ledigt löpband på gymmet när jag vill ha det! haha funkar alltid.

Även när jag ska handla mat ute så att jag ska få mycket mat för pengarna!

att jag möter vänliga människor och kunder! :)

SHIAWASE
2012-07-03 09:17
#10

#9 Appropa vanliga kunder! Nar ja var tjugo, och fortfarande bodde i Sverige, sa jobbade jag pa Seven-Eleven ett tag. Da levde jag helt naturligt (omedvetande) efter LoA!.

Jag bestamde mig for att alla kunder som kommer, skulle lamnda butiken glada och leende, och sa blev det! (Jag var glad och bemotte ALLA kunder val, hur sura och arga de an kunde visa sig forst:)Vissa kunder t o m valde att handla pa Seven-Eleven istallet for  ga pa ICA i narheten, for de blev sa glad av att handla pa Seven-Eleven av mig!!  Jattekul !

Sa visst moter vi de manniskor vi matchar!

Jag brukar manifestera rea-pris pa mat! Det gjorde jag ju faktiskt idag, ( hade glomt det:))halva priset pa flera av mat-varorna!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

franzeen
2012-07-03 09:39
#11

Åh vad härligt!!!

crinalina
2012-07-03 11:25
#12

Jag brukar manifestera grönt ljus vid övergångsställen, jag går btw. Sedan jag medvetet började göra det så har jag aldrig behövt stanna för rött ljus någonstans. Det är helt sanslöst roligt att inse det varje gång. hehe

Det där med kunder är intressant. Jag jobbar ju på ett café och det jag trivs bäst med att göra är att vara bak i köket och förbereda sallader och annat, och diska. Jag ser allt folk som kommer iaf. Jag gillar när jag har att göra hela tiden, utan att behöva stressa, och jag gillar att någon gång ibland göra en smörgås men inte hela tiden.

När det blir mycket folk samtidigt så brukar jag bli tvungen att ta beställnigar och servera, och göra mackor. Jag gillar inte alls det, delvis för att köket då är asafullt med disk när jag kommer tillbaka in dit. Så jag brukar kvällen innan, och på morgonen, manifestera en dag med lagomt mycket folk där jag har att göra hela tiden utan att behöva ta beställningar och där jag får tillbringa dagen bak i köket och ändå alltid vara sysselsatt med någonting. Utan stress.

Detta funkar skitbra, så länge jag är på bra humör. Går jag dit med stress i kroppen så blir det en stressig dag. Naturligtvis!

Alla dagar tidigare i veckan kan ha varit jättestressiga för dem andra, men när jag jobbar är det alltid lugnare. Men inte för lugnt. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-07-03 14:45
#13

Jag manifesterar alltid lediga parkeringsplatser, det är liksom SJÄLVKLART att jag genast ska hitta en plats, och så har det varit så länge jag börjat med dettaGlad. Jag tänker knappt på det själv, men alltid när nån annan åker med så säger de " vilket jäkla FLYT du har att hitta parkeringsplatser"Cool.

Att möta trevliga människor brukar också funka bra…jag brukar bara glömma bort att tänka så innan jämtOskyldig

Härliga elever, föräldrar o kollegor brukar jag också alltid dra till mig…min "hangup" finns bland chefernaSkäms, där har jag lyckats bedrövligt. Men jag har LÄRT mig mkt!Skrattande

Annons:
SHIAWASE
2012-07-03 15:20
#14

Kul med parkeringsplatser!! Jag brukar manifestera lediga sittplatser pa taget har i TOKYO!!! Ni kanske har sett bilder pa tagen harifran, dar man har tag-perrong personalen "knolar" och trycker in folk!!

Jattekul nar man da lyckas manifestera sig en sittplatsSkrattande

Sadana "sma-saker" gor vardagen lite roligare, och ger sjalvfortroende for STORRE saker!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2012-07-03 15:45
#15

När du nämner tågplatser så kommer jag ihåg i vintras när jag var i Sverige på besök, jag skulle ta tåget från staden där större delen av min familj bor till Stockholm tidigt på morgonen för att åka tillbaka hem till Spanien igen, mitt i värsta pendeltrafiken (långt ifrån Tokyokalabaliken dock).

Min svåger skulle ta samma tåg och eftersom han åker relativt ofta så talade han om för mig att det är alltid försenat med minst 20 minuter, om inte från då man kliver på så tills de är framme i Stockholm iaf, och det finns aldrig några sittplatser. Så chansen att vi skulle få sittplatser var väldigt liten. När han berättade det så log jag bara och sa; det är lugnt, det blir bra det här.

Tåget kom i exakt rätt tid, vi gick på och precis innanför dörren så fanns två lediga sittplatser bredvid varandra (trots att det stod folk runt omkring) och tåget kom in till Stockholm Central några minuter tidigare än utsatt tid. Min svåger var helt chockad. Han hade aldrig varit med om det tidigare. Jag bara log, för jag visste ju vad det berodde på. Tungan ute Tack så mycket sa jag!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-07-03 18:44
#16

Jag brukar få folk att svänga av om jag tycker att de kör för långsamt framför mig. Skrattande

Ja och parkeringsplatser fixar jag alltid. Var uppe i Göteborg för ett tag sedan, hade noll kronor på kontot men var tvungen att åka upp så min dotter fick fixat ett pass. På vägen upp beställde jag en gratisparkering, nära skatteverket (ligger mitt i stan, granne med stora polishuset). Väl där hittar jag en parkering på en liten gata på andra sidan ån. Bestämmer mig för att jag kommer kunna stå där gratis. Detta är alltså i Göteborg där alla Sveriges nitiska lapplisor håller till! Och när jag kom tillbaka en timme senare så var bilen utan p-bot. Skrattande

MissInAction
2012-07-05 00:13
#17

I dag ringde jag och avbokade en hotellvistelse i Göteborg, eftersom vi pga sjukdom bestämt att åka två veckor senare istället. Jag ringde senare upp igen för att boka nytt. Men först så, när jag stod i duschen, manifesterade jag att jag skulle hitta ett hotell som ligger centralt och ett 20 kvm stort rum för ca 8000-8500 kr, jag velade med priset. (Ja det var väl försiktigt, det finns ju billigare - men vafasen Tungan ute) Och vi hittade ett mitt på Drottningtorget (ultracentralt) med 20 kvm rum, för 8880 kr. Så rätt nära ändå Flört

Sedan manifesterade jag att jag inte skulle behöva vänta på bussen hem från stan i kväll. När jag kom till hållplatsen så såg jag bussen 100 m bort Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2012-07-05 00:34
#18

# 17 Aaah, härligtGlad

Kommer på nu att jag i höstas var så sugen på lyx o hotell o restaurangmat o spa, gick o dagdrömde om det. Så blev jag oväntat inbjuden på en lärarkonferens där allt detta ingick en helg. Fy fasen vad underbart det var! Glad

Haaa, blir på bra humör av att minnas tidigare manifestationerFlört

MissInAction
2012-07-05 00:37
#19

#18
Vad kul! Och ja, det är väl jättebra om man kan dra sig till minnes och hamna i trevligt stämningsläge med sköna känslor Cool


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MathildaF
2012-07-05 16:38
#20

Jag har manifesterat mig till en remiss till en privatklinik som min läkare sa inte skulle gå att ordna:D

Jag har manifsterat mig till många nya vänner:)

Jag har manifesterat mig till pengar:)

Man borde tänka oftare på allt man lyckats manifestera, så att man håller de goda humöret uppe och inte tappa tron om större önskningar:)

Annons:
SHIAWASE
2012-07-06 00:40
#21

#20  Precis!

Sarskilt  nar man kanner sig lite lag, sa om man kan komma ihag tidigare manifestationer (bade stora och sma) , sa hittar man lattare tillbaka till den kanslan ocksa.

Just det att vara mera UPPMARKSAM och MEDVETEN om sina kanslor och om vad man faktiskt manifesterar Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
2012-07-06 23:50
#22

Idag manifesterades det ett byte av jobbtid för mig imorgon så jag får sluta tidigare, vilket innebär att jag får semester tidigare samt får umgås med min älskling och hans dotter imorgon kväll.

Min axel har också börjat må bättre, som jag också önskade mig.

TACK TACK!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
2012-07-07 19:47
#23

Jag jobbar ju på ett kafé så jag har tillgång till nymalet och nybryggt kaffe när jag vill, men jag jobbar mest längst in i lokalen (kaffemaskinen står direkt innanför dörren) med att diska och förbereda sallader och annat. Varje dag jag jobbar så manifesterar jag dock en god kopp kaffe ståendes framför mig utan att jag behöver be om det. Varje dag så har jag det. Ibland så kommer någon bara med den, och ibland så blir jag tillfrågad om jag vill ha en kopp kaffe. Alltid när jag har tid att njuta av den och alltid när jag som mest vill ha den.

Idag har jag också manifesterat en lugn helg, med mycket slöande och läsande och bara njutande. Vi skulle ha gått på bluesfestival ikväll (mest för att göra något annat för en kväll), men jag har egentligen inte haft någon lust till det ens när vi bestämde det. Jag är också lite av en mobiloman, jag kollar min mobil (en smartphone så jag är uppkopplad på nätet dygnet runt och har alltid koll på tiden) hela tiden, dag som natt. Jag kollar t om email mitt i natten om jag vaknar och ser att jag fått ett nytt.

Så idag när jag gått från jobbet och satt och tog min vanliga iskaffe och läste, så upptäckte jag att jag lämnat mobilen på jobbet. Det är ingen där förrän på måndag morgon. Och när jag sedan kom hem så visade det sig att min sambo är trött och inte alls sugen på att gå på någon bluesfestival ikväll.

Så när jag stänger av datorn om en timme så får jag min lugna helg. Ingen kan störa mig om jag inte själv väljer att slå igång datorn. Och jag kan för första gången på evigheter bara slappna av. Tack!! Precis vad jag behövde just nu.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-07-07 20:00
#24

#23
Vilken välsignelse det var att glömma mobilen då! Skrattande
Verkligen skönt, att slippa den ständiga uppkopplingen och uppdateringar om precis allt som händer och sker.

Njut av helgen!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Sugarcream
2012-07-07 22:37
#25

Ni duktiga kan ni förklara för mig. Ikväll var det planerat sen några veckor tillbaka att jag o några vänner skulle ses o äta umgås mm, några jobbvänner. Men igår ställdes det in så det blir inte av. O saken e att jag har sett fram emot detta så länge, längtat o tänkt på hur kul vi ska ha in i det sista tills jag fick höra det blev inställt. Förstår inte riktigt. Har jag då attraherat att det blev inställt eller ligger inte våra vibrationet på samma nivå?

Sugarcream
2012-07-07 22:43
#26

Och så undrar jag hur ni gör när ni manifisterar? Tänker på hur det e det man vill ha? Bara så "lätt"? Vill så gärna tro på detta o det har fungerat på mig förr men ibland smyger sig en känsla av osäkerhet in o man tvivlar lite på det man vill kan ske. Det svåra ibland e att övertyga sig själv att det går. Allt går!

[Torahzen]
2012-07-08 09:12
#27

#25, jag har samma problem när det gäller just sociala sammanhang. Jag har inte så stort umgänge och ser därför verkligen emot att få träffa kompisar i olika konstellationer. Tyvärr blir det ofta ändringar. Det känns som det inte är meningen att jag ska ha kompisar. Eller måste jag ägna mer tid åt mig själv. Är det tänkt att jag ska vara mer ensamvarg för att jag ska utveckla någon sida hos mig ?!?

Annons:
[Kathja]1
2012-07-08 09:29
#28

Tora - tänk på hur du pratar om dig själv och ditt umgänge. Du blir vad du tänker. Tänk på det som stort, tänk på alla trevliga träffar ni har osv - sluta tänk på att det är litet och på att det ofta blir ändringar. För då blir det de.

Tänk bara på alla människor som går runt och säger "alltid är det något" (som i något negativt som händer) och nog gör det de för dem! Har en kompis som alltid pratar som sina sina bilar i negativa ordalag - och jag har aldrig i hela mitt liv mött en människa vars bilar går sönder så mycket som hennes. Det är allt ifrån att hon varje år kör av vägen, eller blir påkörd, till att hantaget lossnar på förardörren, eller bakluckan trillar ner i huvudet på henne, eller den börjar att koka, eller…

Så tänk på vad du tänker! Ja det gäller ju klart oss alla! Tungan ute

LoAEmma
2012-07-08 11:51
#29

Superbra tråd!!

Jag har också haft mkt blockeringar vad gäller vänner och att känna sig populär. Jag vill att folk ska vilja komma till mig på fest, trivas och ha jättekul! Men, jag bjuder sällan hem folk för det brukar "alltid" bli så att folk inte kan komma, och om det ens blir nåt så är det typ tre fyra pers bara… En riktig lågvattengrej har varit min födelsedag. Där har jag manifesterat skit nästan varje år när det är dags för födelsedagsfest. Jag vill såå gärna men även där får jag knappt ihop några vänner. Folk har annat för sig, vill inte, eller blir sjuka typ. Min trettioårsfest hade jag två vänner på, resten var min systers kompisar!

Nä där har jag verkligen massor att tänka om om! Inte lika stort behov längre men man vill ju såklart känna sig omtyckt och "poppis" :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
2012-07-08 13:04
#30

Tank vad olika vi ar:)

Jag har inget behov av manga vanner,,, Jag ar valdigt social, tycker om folk, bjuder garna hem, nar jag kanner for det,  men jag trivs sa oerhort bra med mig sjalv, och har alltid gjort det sedan jag var barnGlad Jag har inget behov av manga nara vanner,,, jag har daremot enormt stort att fa vara ENSAM. Jag har de nara vanner jag har,, och det racker, jag traffar mycket folk och har bekanta , och det racker ocksaGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2012-07-08 16:50
#31

Det där med vänner och vänskap är ju ett intressant område. Precis som Shiawase skriver så trivs jag också otroligt med mitt eget sällskap, och med sambons såklart. men jag har också haft perioder då jag har haft behov av vänner och jag har också, tills för inte alltför länge sedan, ofta känt som en mindre person än de flesta andra när vi träffas i grupp.

Så här gjorde jag för att komma hit där jag är idag.

Först och främst så insåg jag att mitt eget sällskap måste jag tycka om för om inte jag gillar mitt sällskap så kan jag ju knappast begära att någon annan ska göra det. Så jag tog en rejäl titt på mig själv och jag insåg att "jäklar, jag är ju grymt kul och härlig att umgås med ju". Detta gjorde jag alltså när jag var i sällskap med andra, likväl som när jag var ensam.

Sedan så tittade jag på andra, och istället för att, som man ofta gör omedvetet, hitta saker som inte är bra med andra (ful kjol, för mycket smink, för högt skratt, kan inte gå i de skorna osv dvs saker som många omedvetet tänker om andra för att försöka få sig själva att må bättre om sig själva) så valde jag att medvetet börja lägga märke till positiva saker med andra och framför allt saker som jag visste att jag ville ha eller vara. (Wow, vilken fin klänning och så bra hon bär upp den, vilken fin färg på ögonskuggan så bra hon passar i den, vilka roliga saker hon säger på ett sådant lättsamt sätt, shit vilka snygga skor och så fint hon går i dem, vad avslappnad hon är i sitt sätt…. osv….)

Det som hände då var att jag lyfte fram mina egna positiva sidor och folk började bli mer avslappnade i mitt sällskap och började oftare söka mitt sällskap.

Sedan är ju LoA roligt ibland. Det var tre av mina nära vänner som flyttade härifrån under en period av ett par månader och jag behövde bla hitta någon ny att prata just LoA med. Då hittade jag detta forum. Jag jobbade mycket under perioden som mina vänner försvann en efter en och märkte inte av det så mycket just då, och efter den väldigt intensiva perioden så ville jag bara vara för mig själv ett tag. När jag sedan ville börja umgås så insåg jag att jag har ju inga vänner, jag måste hitta nya vänner. Men så tänkte jag att det kommer när det kommer. På två dagar så sprang jag två 3 vänner som jag kommer jättebra överens med som jag nästan "glömt bort" fanns där. Då insåg jag att jag har ju vänner om jag vill träffa dem.  Men det gör väldigt sällan, eftersom jag är så nöjd med mitt eget sällskap.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-07-08 18:14
#32

Dagens manifestering - Jag har ju en dotter som bor i Scottland sedan någon månad. Nu i förmiddags så skrev jag in lite grejer i min väggkalender och då jag kom till September skrev jag "åka till Fia" för att jag tänkte att tills dess kan jag nog tåla mig och då har vi råd, för jag måste ju få träffa henne.

En timme senare Skypar jag med henne och hon säger "mamma jag tänkte att jag skulle komma hem i September, för då kan jag få ledigt".

Tack för den leverensen!!!

crinalina
2012-07-08 18:45
#33

Det påminner mig om min manifestering förra sommaren. Det var i juni och jag längtade massor efter min son, men vare sig hans eller min ekonomi gav utrymme för någon resa vare sig för mig eller honom.

Iaf så tänkte jag att jag skulle bli såå glad och vara sååå nöjd om jag fick träffa honom ett tag under sommaren. Dagen efter tar han kontakt med mig och undrar om det finns någon möjlighet att han kunde få komma hit om en vecka. Jag svarade att självklart får han det men jag kan inte hjälpa till med pengar för resan. Det är lugnt sa han, pappa betalar.

Till saken hör att hans "pappa" (styvpappa sedan grabben var 8 månader som stannat kvar som pappa) aldrig någonsin har gjort någonting för att göra mig glad och lycklig. Inte ens om det gjort sonen lycklig. Men nu ville han inte ha sonen boendes där hos sig hela sommaren så då valde han att hellre betala en resa hit.

Tack så mycket sa jag och fick rå om grabben i nästan en hel månad. :D Utan att betala ett öre för att få hit honom.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
2012-07-08 19:14
#34

Har just kommit hem från Råsunda med sonen. Vi har kollat på AIK som vanligt. Förra matchen var riktigt dålig. De spelade verkligen uselt. Sonen var lite missmodig och började innan matchen prata om att de nog skulle förlora. Till saken hör att innan vi åkte sprang ihop med grannen som också var på väg till matchen och han sa att "vi kommer förlora med 0-2 och antagligen inte ha ett enda skott på mål…" Så sonen var lite nedstämd redan innan.

Så jag berättade för honom att jag håller på att läsa en jättebra bok. Där får man lära sig att man ska tänka på det man vill ha och att man verkligen ska försöka känna hur det känns. "Så nu tänker vi att AIK kommer in på planen, och de spelar en helt fantastisk match. De bara öser in mål. Det är nog den bästa matchen på hela säsongen. Wow visst känns det härligt?! Och hör hur alla vrålar på läktarna" Jag tror att han fick in lite känsla där för han flinade lite nöjt. Jodå, det skulle verkligen vara häftigt.

Så går matchen igång och det tar 2,46 så tar AIK ledningen. "Där ser du! Jag sa ju att det funkar"

4:07 slår de in 2-0 och sonen stirrar på mig som om jag vore en trollkarl eller något. "Vad var det jag sa!" Till och med min man tittade lite skeptiskt på mig :-)

Matchen slutade 3-1. Om det var säsongens bästa vet jag inte men  beställningen av många mål och överlägset spel funkade ju i alla fall. Ska bli intressant om sonen kommer att fundera vidare på det här spåret nu.

Annons:
szirius
2012-07-08 19:16
#35

Nu har det kommit så många manifestationer så jag vet inte vart jag ska börjaSkrattande.

Igår firade vi vår bröllopsdag o jag bestämde mig för att helt släppa pengatankar när vi åt ute, jag tog vad jag kände för utan att kolla på priset osv. Tänkte att nu har vi säkert spräckt budgeten men skit i det. Vilken lycka idag då vi hade såå mkt mer kvar än vad jag troddeGlad.

Vi hade ett visst belopp idag som vi tänkt handla mat för, men även lite "extrapengar" vi kunde ta av om vi var tvungna. Gjorde likadant nu, " äh, nu plockar jag bara, det får kosta". Fick MASSOR med mat - för ca 50 kr mer än det belopp jag tänkt ut innanFlört

Har varit hos släkten idag o svärmor hade tagit med hela bilen full med bebisprylar, svensk mat, en kasse med pocketböcker (och jag hade bara läst 2 av dem, trots att jag läser mkt) och sonen fick massa fina kläder - sååå tacksam!Glad

Och så pratade vi om första tiden efter förlossningen…här nere har man tradition att man blir uppassad de första 2 veckorna. Släkt, vänner o grannar lagar mat då, så man ska slippa tänka på det. Har varit sååå avis på alla som fått den möjligheten, att bara få knyta an,gosa o amma första dagarnaKyss och i stort sätt få maten serverad i sängenTungan ute. Nu frågade makens moster om nån släkting kommer att komma ner från Sverige och "passa upp" mig/oss (här finns ingen pappaledighet o maken har inte möjlighet till semester heller). Jag sa att ingen kommer ner precis efter förlossningen - då sa hon MEN DÅ KOMMER JAG OCH LAGAR MAT DE FÖRSTA 2 VECKORNA! Fy sjutton vad skönt det känns att veta om detta!Lycka!Glad

Har f.ö skrattat och haft så enormt roligt i två dagar nu, känner mig helt lyft! Precis vad jag behövde.

crinalina
2012-07-08 19:53
#36

Men åååh, jag har ju totalt glömt bort att berätta!

Häromdagen så var jag på ett lite småskumt humör under första delen av dagen, men jag bestämde mig för att vända på det. Jag var på jobbet och började dansa och sjunga tyst för mig själv i köket (det är dock öppet så gästerna kan se in där så jag höll igen dansstegen hehe) som jag brukar göra ibland. Chefen kom in och så sa han till sin fru, "she's dancing in the kitchen again" och så log han.

På radion spelade de så låt efter låt som jag gillar, de började med Euphoria som alltid ger mig en sådan känsla av uppkoppling och gåshud på armarna varenda gång jag hör den, så rätt så snart kände jag att jag vänt.

Jag fortsatte dock att jobba med att må ännu bättre, och när jag satt och läste och drack mitt Afterwork-kaffe innan jag tog bussen hem så stannade jag till och verkligen njöt av stunden och tackade för min Kindle och kände mig lugn.

När jag kom hem och tog upp telefonen ur väskan så såg jag att jag hade fått en massa meddelanden på WhatsApp, bland annat så hade min syster startat en gruppchatt tillsammans med våra kusiner (en i Kalifornien och en i Australien) vilket ledde till att jag fick deras mobilnummer (vi har bara haft kontakt på facebook innan). Tjohoooo!

Men det bästa meddelandet var ändå detta;

Bakgrund; Jag har två (halv)bröder som är 7 och 8 år yngre än mig. Den äldre av dem och jag hade under många år en väldigt nära relation och vi var nog tom bästa vänner ett tag. Han flyttade till och med från hemstaden till staden som jag bodde i. Han var också den som inspirerade min son till att bli musiker och kompositör. Några dagar efter min pappas begravning så hände en sak som gjorde att vi bröt kontakten helt (vi hade glidit isär en del redan innan) och nu mer än 3 och ett halvt år senare har vi fortfarande inte haft kontakt med varandra.

Jag har jobbat mycket med att förlåta mig själv för att jag attraherat vissa händelser i mitt liv, bla just den händelsen. Men det var längesedan jag la ner några negativa tankar och känslor i det som hände. Det som hände det hände och det var en del i att jag valde att flytta hit. Men jag saknar min bror enormt mycket stundvis.

Meddelandet från min syster var först ett foto på min bror och hans familj, och sedan så talade hon om att mamma varit där och hälsat på och att hon (min syster alltså) ska dit på torsdag. Hon talade om att när hon pratade med brorsan för några dagar sedan så hade han sagt att han gärna skulle vilja ha kontakt med mig igen………..

Jag blev så glad när jag läste så ögonen fylldes av tårar.

Det verkar som att jag har manifesterat min bror tillbaka in i mitt liv. Och för det är jag något så enormt tacksam!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-07-08 19:54
#37

#36 KyssGlad

LoAEmma
2012-07-08 22:55
#38

Förresten, är med i en grupp på fb där vi under fem veckor ska träna på att affirmera fram våra manifestationer!
Jag har valt ut tre stycken ämnen och har affirmationer till detta. Men har kommit fram till att en mening är så bra så det borde räcka med den:

Alla mina behov är tillgodosedda.

Bra va?!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
2012-07-08 22:59
#39

Den gruppen har jag hört talas om. Lycka till!!!

LoAEmma
2012-07-08 23:00
#40

Nämen, va kul! Är du med på den sidan? Attraktionslagen?

Vad tyckte du om min förkortade affirmation då?

(Verkar bara va du å jag som är här nu ;) )

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
2012-07-08 23:10
#41

Nej jag är inte med, är inget för mig.

Det är super bra. Kör så det ryker. Skrattande

Annons:
crinalina
2012-07-09 14:08
#42

Jag har flyttat den här tråden till den nya gruppen Manifestationer. Tack Kathja-R för förslaget! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-07-09 14:09
#43

Så lite så - det ska ju vara enkelt har vi ju kommit fram till. Skrattande

crinalina
2012-07-09 15:02
#44

Absolut, har du fler förslag så hojta till. Och hittar du trådar som behöver flyttas så skriv en rad i dem så ser jag dem. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
2012-07-10 20:53
#45

Idag har det inte funkat nå bra med mina manifesteringar, typ inget blev som jag tänkte…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
2012-07-11 09:17
#46

igår hade jag en daglig manifestation som fungerade direkt, minstingen vaknar alltid på natten/kvällen och går över till min säng

känner att det är dags minstingen sover hela natten i sin säng och visualiserade det på kvällen till lugn musik precis när minstingen var påväg o sova.

o gissa vad?Skrattande minstingen sov hela natten i sin säng woohoo!

koj
2012-07-11 23:38
#47

(Kanske hamnar lite off topic nu men…) Om man ska manifestera/önska och sånt, gör man det en gång under dagen, typ på morgonen, eller göra man det lite när som helst? :) Tänker man "bara" då t.ex att: "Jag önskar att jag får mycket beröm på jobbet idag och att alla tycker om mig" eller är det lite lättare önskaninagr som att "jag önskar att det kommer finnas en parkeringsplats åt mig nu när jag ska åka och handla" ?

Hmm, lite ny på denna front :)

/koj.

| koj.

szirius
2012-07-11 23:51
#48

# 47 kan vara PRECIS vad som helst! Tuta o kör bara med dina önskningarGlad

Men du kan ju fundera på varför du vill ha mkt beröm o att alla ska tycka om digObestämd…..jag menar : du ju lika gärna önska att du ska må finemang i dig själv, känna dig trygg, underbar o fantastisk OAVSETT om du får beröm och OAVSETT vad andra tycker om dig -eller hurGlad?

Annons:
koj
2012-07-12 00:09
#49

Toppen!
Jo men precis, fast nu var detta bara ett exempel, men bra tänkt oavsett. Ska jag tänka påFlört

| koj.

SHIAWASE
2012-07-12 00:23
#50

koj,

Det viktiga ar att du "kanner" dig fram, forsok kanna hur det skulle vara att ha just det dar som du vill. Har du val "onskat " dig nagot en gang , sa behover du inte ga oh tanka pa det nagot mera egentligen. Universum har redan din onskan, jobbet for dig ar da att TILLATA onskan komma till dig. Och det gor du genom att vara nojd med vad du har NU. Att fokusera for myckt pa onskan kan gora at du skickar ut signal om "brist" "saknad" av att du inte har onskan i fysisk form annu, och da blir det en forsening!!!

Ar du ny pa detta sa las garna nagon bok. Sjalv tycker jag ju om Abraham-Hicks , videor pa You Tube finns, Hicks bok Attraktionslagen, rekommenderar jag ocksa. Sedan ar det manga ar pa forumet som laser The SEcret och sakert rekommenderar den ocksa!!! Bra att lasa for att fa ett lattare grepp om konceptet!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2012-07-12 08:25
#51

Nattens manifestation: en timmes ynka sömnObestämd…här får det bli ändring minsann! Cool

SHIAWASE
2012-07-12 08:46
#52

MEN hur kunde du manifestera nagot sadant!!ObestämdGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2012-07-12 08:55
#53

#52 Tyckte att jag hade annat att göra , antar jagTungan uteOskyldig.Värmen har ett finger med i spelet också…och graviditetenSkrattande!

Men INATT kommer jag sova djupt, drömma vackra drömmar  och vakna utvilad -yes!Cool

SHIAWASE
2012-07-12 09:01
#54

Hoppas att du njot av Natten da!! Har ar det ocksa varmt och kvavt,,Och inatt har det blast sa mycket sa vi var tvungna att stanga alla fonster!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2012-07-12 19:11
#55

Idag har maken manifesterat nåt intressant. Han har velat ha kaninkött (inte min grej alls då jag inte ens äter kött men men) men det är inte precis supervanligt kött. I morse  plingade en tant på och hade hört att vi var intresserade av kaninkött och sa att hon har två att sälja - och billiga var de!  Jag sa att maken skulle återkomma, så på eftermiddagen gick han dit. Hon visade sig bo jättenära och har även höns, så hon sa att vi gärna får köpa ägg av henne för billigare än i affärerna.

Mysigt att gå till en tant o köpa äggGlad

Så tack för billigt kaninkött o billiga äggKyss Bra för henne också som säkert behöver dryga ut sin pensionskassa lite. Win-win med andra ord.

Annons:
[Torahzen]
2012-07-12 19:46
#56

Sånt är underbart då alla parter vinner!

koj
2012-07-12 20:11
#57

Oh tack SHIAWASE, mycket bra tips!!

/koj.

| koj.

crinalina
2012-07-12 21:31
#58

Koj, gör det som KÄNNS bäst för dig. I början när man börjar aktivt med Medvetet Skapande är det många som känner att de vill och behöver vara aktiva i sitt önskande och då gärna upprepar sin önskan varje dag. Och så länge man känner att man är positiv och mår bra av det så är det inget fel i att göra det. Men om/när man börjar känna den minsta lilla negativitet, eller att man uppmärksammar att nu har jag faktiskt önskat det här i flera veckor och inget har hänt, då är man fel ute.

För precis som Shiawase säger så räcker det med att man önskar det en gång, och det behöver inte ens vara medvetna önskningar (större delen är omedvetna då allt som du har runt omkring är dina manifesteringar och önskningar som slagit in, vare sig du var medveten om att du önskade det eller inte), sedan vet Universum vad du vill ha. Och det är det som finns i ditt hjärtas inre som Universum vet, även om du inte själv är medveten om det.

Det sker i tre steg.

1. Du önskar

2. LoA/Universum levererar ALLTID din önskan

3. Du tar emot

Och det är i steg 3 man måste vara för att se det som levererats. I steg 3 är man i linje med sina önskningar och det är man genom att leva i nuet. Genom att se, uppskatta och njuta av det man har idag. För det du har idag är det du önskade dig igår, eller för ett år sedan. Och det man önskat sig ville man ha och det man vill ha vill man njuta av när man har det.

Hänger du med? Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2012-07-13 06:03
#59

Av nagon anledning (har ingen aning om varfor) sa gick jag in pa barnloshet i Fokus (det kunde ju vara en fordel att andra namnet pa den sidan:)) . Och hittade ett inlagg av Szirius! Szirius,,, din bebis ar ju basta exemplet pa MANIFESTATION!!! Grattis:) Visar ocksa vikten av att slappa taget. Glad

(Det var for ovrigt enda inlagget jag laste pa den sidan…)

Jag tycker om en liknelse som Abraham-Hicks brukar saga: Att vi ar gravida med vara manifestationer. Nar man ar gravid sa har man ju bebisen i magen, men man kan inte ta pa den, leka med den etc. etc. Men man ar anda glad och nojd, och VET att den kommer. Man kan ga in i den lyckliga kanslan hur det kommer att kannas nar den kommer, Och man blir bara lycklig av att tanka pa att den finns dar i magen.

Sa jag brukar tanka sa ,, att jag ar gravid med alla mina manifestationer!!! Sa jag behover inte bekymra mig langre for om de kommer eller inte, de KOMMER nar det ar dags, sa dafor ar det lika bra att jag njuter av det jag har nuGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-07-15 22:23
#60

Nu har jag snart jobbat klart mitt helgpass, gick på i fredags kl.16 och slutar i morgon kl.9 - detta passet brukar vara ganska segt eftersom det inte händer så mycket här på helgen.

I fredags kväll skickade jag dock en önskan om att helgen skulle gå fort - och nu drygt två dygn senare kan jag säga att den susade iväg och snart är jag hemma igen! Tack för den manifesteringen!

szirius
2012-07-15 22:48
#61

#59, javisst ÄR detTungan ute, jag har skrivit om den manifestationen i nån tråd härinne ocksåFlört

Har också påpekat detta med namnet på forumet, byta till exempelvis "barnlängtan" som känns mer positivt, men ingen nappadeFlört

Främst är jag bara så oerhört tacksam, rörd och ödmjuk inför hela det här underverket…Kyss

Fin liknelse också - och visst stämmer den i känsla! Att man bär på nåt underbart som man redan gläds åt "i förväg" så att säga.

#60 härligt att tiden gått fort för digGlad

koj
2012-07-17 12:27
#62

Tack crinalina! Jag hängder med precis Skrattande Mycket bra tips!

| koj.

Annons:
szirius
2012-07-17 16:54
#63

Ska få fixa mina naglar gratis, hahaaaaGlad. En danselev som pluggar till kosmetolog har lagt ut massa bilder på FB på naglar hon gjort och jag skrev att hon var jätteduktig, då frågade hon om hon fick öva på mig - jamenvisst, bring it ON!Tungan ute

[Kathja]1
2012-07-22 20:55
#64

I förmiddags tänkte jag "jag vill se en mysig film som är inspelad i Grekland idag" och nu klockan nio visar de Mamma Mia. Tack för det! Skrattande

Alexandraea
2012-07-24 00:22
#65

För några dagar sedan såg jag en film där de var på vinprovningsresa och jag tänkte att det skulle vara kul att göra någon gång och lära sig mer om vin. Så ikväll skickar en vän ett förslag på vad vi kan göra på vår väns bachelor party om ett par veckor, hästridning i vindistriktet Penedes utanför Barcelona inkl middag och vinprovning. Yay! Glad Tack tack!

SHIAWASE
2012-07-24 05:20
#66

Det ar ju dessa mini-manifestationer vi ska vara uppmarksamma pa !!! Jag har suttit och oversatt arsredovisning for Svenska staten, och skrivit om skatter hela tiden,, och sa dyker det upp en jatte-okning av en skatteinbetalning for migObestämdhaha!! Men samtidigt i arsredovisningen sa ar ju alla belopp i flera hundra miljarder!!! sa nu liksom 10 miljarder en struntsumma for mig!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-07-24 07:19
#67

När jag jobbade i helgen gick jag förbi en skylt som står kvar här sedan det var vandrarhem i huset, nu är det ju behandlingshem - är ju lite skillnad. Eftersom  det ligger ett vandrarhem 150 m härifrån irrar sig deras blivande gäster allt som oftast till oss. Så jag såg skylten och tänkte den är borde vi ta ner.

Dagen efter hade en av killarna, som jobbar lite som vaktmästare, tänkt samma sak och slitit ner den! Så man behöver inte jobba så mycket för att få det man vill. Flört

Tack för det! Skrattande

LoAEmma
2012-07-24 09:38
#68

Åh jag har varit i Penedes!!! Jättefint!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
2012-07-24 16:20
#69

Idag har jag som vanligt jobbat, har MYCKET att gora,, Tva aldsta dottrarna har borjat sitt sommarlov nu,, (jag jobbar ju hemifran..) SA jag tycker ju att det vore trevligt om de gor sin del har hemma liksom, sarskilt nar jag har sa mycket den har veckan. I eftermiddags, stressade jag, och skulle ivag pa traningen (instruera) Aldsta dottern hamtade lillasyster pa dagis och erbjod sig laga mat!! Hon ville steka upp Gyoza (Kinsesiska dumplings tror jag det heter) Jag sa da en VALDIGT ICKE LoA kommentar som att: Nej strunta idet, jag gor det nar jag kommer hem, du kommer anda att branna dem,,, Förvånad(sa upplajnad var jag da,,,haha)

Nar jag kom hem, sa skulle hon precis satta igang, och jag tyckte det var forsent (jag trodde ju att hon redan hade fixat allt och att de hade atit),, Sa jag "korde ut" henne ur koket och satte igang med maten…NATURLIGTVIS sa BRANDE jag dessa Dumplings nar jag stekte dem(haha) och det har jag ALDRIG gjort forut.. Sa dar fick jagFlört

Jag hade ju ett val nar jag kom hem,, lata henne gora allt i sin egna fart, da hade allt sakert blivit PERFEKT::::och jag hade haft tid att satta mig ner och Chilla innan jag satte mig vid datorn igen:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2012-07-25 13:41
#70

WOW!!! sager jag bara LoA in action….

Som ni vet sa har jag MASSOR av jobb, och jag tycker om det jag gor, men idag sa kande jag bara att jag behover lite omvaxling,,, Jag har varit med i en hel del  TV-program har,, om allt mojligt, diskussions program om sverige, nojes progam etc. Men nu har det varit tomt ett tag,, inte pa sista aret kanske…

Idag, sa kandes allt ratt sa jobbigt, efterom oversattningen jag gor ar SA!!!! SVAR!!!!!, sa for att PAUSA sa satter jag mig ner och skriver ner vad som kommer i mitt huvud, Jag skriver en hel sida om att jag vill ha ett TV- erbjudande (reguljart program helst ) sa skriver jag VARFOR jag vill ha det,, darfor att det ar KUL, jag alskar TV miljo, inspelningarna,,, och allting. och framfor allt jag ar JATTEBRA pa sadant,,, Sedan skrev jag  och att jag ar SA tacksam och UPPSKATTAR det jag har (mycket mera detaljerat, det blev tva sidor) MEN att jag vill ha MERA av det roligta etc .etc.

Naval, jag lamnade detta, atergick till matlagning, vissa aggressionsutbrott pa familj (haha) och satte mig nu framfor datorn for att fortsatta denna arsredovisning !!! Sa ser jag ett meddelande pa FB, fran en bekant som undrar om jag ar har i Augusti for att vara med i ett TV-program, diskutera svenska kvinnor, jamstalldhet!!!!!! MIN SPECIALITT!!! WOW, sager jag bara … Jag har ju inte fatt jobbet, MEN NI ser ju hur det fungerar HELT Fantastiskt, MIN irritation som jag hade pa familjen (som inte hjalper till ) ar totalt borta,,, och jag kanner bara WOW!!!!TACK TACK Universum,,,, sager jag baraGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2012-07-25 13:49
#71

Har ar det jag skrev,, var osaker pa om jag skulle dela med mig, det ar engelska svenska huller om buller ,,, jag var inte sarskilt medveten nar jag skrev , tror jag,, MEN detta var nast intill instant manifestation , kanske jag inte far det har jobbet, men det ar liksom av mindre betydelse,,,, Ni som forstar, kanner sakert energin i texten,,, Flört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2012-07-25 14:27
#72

Ett tillagg bara, om ni laser PDF filen, sa ser ni att detta ar vad Kathja pratar om i traden om 17 sekunder,,, REN fokusering,,, i 17 sekunder (eller mer!!) :)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

joosefina
2012-07-25 17:23
#73

WOW - underbart! Bra jobbat Skrattande

Josefin

[Kathja]1
2012-07-25 19:47
#74

Jippi!!!! För dig, och oss som får ta del av det. Kyss

[Kathja]1
2012-07-25 20:09
#75

Min senaste tydliga manifestering…

Jag har jobbar från måndag morgon till idag, onsdag morgon, och idag som är den 25 är det lönedag. Min lön kommer alltid efter kl.12 på lönedagen men i måndags så tänkte jag att "vad skönt det hade varit att kunna åka och storhandla direkt efter jobbet, slutar kl.9, så att inte hela dagen går åt. I går när vädret blev så gott så tänkte jag att "vad skönt det hade varit att komma iväg tidigt till affären så att jag hinner njuta av solen innan vi får besök" - de skulle komma kl.16.

Sedan visade det sig att vi fick vår lön igår, den 24e av någon anledning, så jag kunde åka direkt efter jobbet och jag han med att njuta av solen.

Tack för det. Skrattande

LoAEmma
2012-07-25 21:04
#76

Vad häftigt Shiawase, verkligen instant manifestation!!!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
[Evigheten]
2012-07-26 08:55
#77

kul att läsa om allas manifestationer här!

crinalina
2012-07-26 19:10
#78

Superroligt Shiawase! :D Cool manifestering.

Jag testade att manifestera en liten sak idag, för direkt manifestering.

Ibland så får jag skala morötter på jobbet, en jättestor påse och så länge jag kan minnas så när jag har skalat morötter eller potatis så hamnar skalen lite överallt omkring där jag vill att de ska hamna. På jobbet står jag över en stor soptunna och skalar, men även då så hänger det morotskal över kanten och på golvet runt omkring osv. Idag när jag skulle skala så bestämde jag mig för att det fick vara nog med det och jag tänkte helt enkelt att det är skönt när alla skal hamnar mitt i soptunnan. Jag skalade på som vanligt och glömde bort min tanke tills jag var klar och naturligtvis så var alla skal mitt i soptunnan, Inte en endaste liten bit hade slitit sig. Cool

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MathildaF
2012-07-30 13:22
#79

Har känt mig lite negativ o dragit till mig tråkiga saker senaste tiden, så förra veckan önskade ja mig en vecka med positiva saker o att ja skulle iväg o hitta på nåt kul. I lördags ringde en kompis o frågade om ja ville följa me till Liseberg i fira hennes dotters födelsedag där. Ja som ÄLSKAR att åka karuseller kunde ju inte annat än tacka ja;) har inte varit där på 6 år o tänkt varje sommar att ja ska dit men har inte blivit av. Nu har jag fått tillbaka min positivitet o räknar me massa andra roligheter framöver:P

SHIAWASE
2012-07-30 13:48
#80

Harligt MathildaFGlad

Genom vara uppmarksam pa de "mindre" manifestationerna (som isig ar lika viktiga som nagot annat, efterom det ar kanslan vi vill ha) sa oppnar vi upp for de storre, dar vi har storre blockringar:9

Jag tycker INTE om karusell:) Men verkligen kul for de som tycker om dem!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2012-07-31 12:59
#81

Jag har nästan alltid haft en ganska avspänt förhållande till pengar. Även när det varit riktigt krisigt så har jag haft inställningen att "det ordnar sig. Vet inte hur men på ett eller annat sätt så gör det det". Och det gör det verkligen. Det dyker upp småsummor där jag minst anar det. Precis så man klarar sig fram till lön.

Så idag kände jag att det är dags att göra ett ryck med städningen igen. Började plocka lite i den där vanliga vardagsröran som blir- sortera tvätt, dammsuga…. inget rensande av några skåp eller så. Hade inte alls lust med det. Började samla ihop alla pennor som min son sprider omkring sig överallt för att lägga dem i lådan där de ska vara, men i den lådan var det total oreda. Lika bra att rensa ur den. Och när jag nu ändå rensade den kunde jag ju lika bra ta de andra två i den bänken så kunde den vara klar sen. Vi har en låda där vi lägger ner alla räkningarna vart eftersom de kommer. Rensade ur den på andra papper som inte skulle vara där och då hittade jag en obetald räkning som hamnat mellan några andra papper. Den var på bara 20 kronor för trängselskatt. Ingen summa precis men vid minsta försening går den direkt upp till 500:- i förseningsavgift. Och den skulle vara betald idag! Som sagt, när det gäller pengar så ordnar det sig alltid…

Därför har jag så jag klarar mig och kan köpa det jag behöver, men inte så det blir över. Med den vetskapen och övertygelsen borde det ju inte vara så svårt att få till att få in känslan av att jag har MYCKET pengar. Min önsketanke är att ha så mycket pengar så att jag sätta mig ner och fundera på "vad vill jag göra nu? jobba? Resa? Plugga? Ligga på soffan och käka praliner?…. Att verkligen kunna göra det jag jag vill, för min egen skull. Jobba så många timmar JAG behöver, inte som plånboken behöver.

SHIAWASE
2012-07-31 13:29
#82

ett till tv-erbjudande idag!!!Glad (Och idag sa satt jag ocksa ner igen och fokuserade pa detta,,, Wow sager jag bara, kommer hem ikvall, och som pa bestallning sa finns ett mail dar!!!)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-07-31 13:31
#83

Kanon kul! Grattis, bara att välja och vraka nu då. Skrattande

Annons:
crinalina
2012-07-31 13:45
#84

Underbart! Grattis! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-08-01 20:18
#85

Vi har en tid nu kört runt med en bil där ena däcket har läckt luft. Funkar om man inte ska så långt. Tungan ute

Ekonomin har inte räckt till nya däck, men så igår snackade jag med en kompis jag har lite drygt 25 mil härifrån - och vi kom fram till att det hade varit så kul att ses. Men med tanke på vårt läckande däck var det inte riktigt läge.

Så vad gör man? Jo skickar iväg en önskan till Universum om två nya bakdäck, såklart. Och idag var mannen iväg på ett business möte och när han kom hem hade han med sig…

- två nya bakdäck, såklart! Kollegan hade dem liggande i garaget så vi fick dem. Tack för det. Skrattande

LoAEmma
2012-08-01 20:21
#86

Ohh du är så skicklig Kathja!! Hoppas du får ett kul besök hos din kompis :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

MathildaF
2012-08-01 23:20
#87

Grattis till tv-erbjudandet:)

MathildaF
2012-08-01 23:22
#88

Härligt Kathja:) du e grym me dina manifestationer

szirius
2012-08-01 23:51
#89

Vill bara berätta om min lilla prins! Han tycker att det är spännande med yin/yang, energier, ceremonier osv o igår hade han hittat en pengaceremoni där man går ut i månljuset med en skål med vatten o ett silvermynt i botten, låter månen lysa på myntet o ber till mångudinnan att man i tacksamhet tar emot världens alla rikedomar.Vi gjorde den tillsammans igårkväll.

Idag när han var ute med sina kompisar hade han hittat ett mynt värt ca 2 kr och kom instormande helt lyrisk: det FUNKADE mamma, det FUNKADE!Skrattande

(Idag har han suttit med ett ljus tänt och gjort nån meditation för att lära sig se auror. Han är gullig min lillkilleTungan ute)

LoAEmma
2012-08-01 23:59
#90

:) Hur gammal är han?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
szirius
2012-08-02 00:13
#91

#90 han är 10

SHIAWASE
2012-08-02 00:52
#92

Harligt Szirius,, sa lange vi vuxna inte hindrar barnen fran att utforska universum, sa ar de fantastiska, bejaka deras nyfikenhet, halla sig pa lite avstand och lata dem forska ut varlden!! Fantastiskt:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2012-08-02 01:27
#93

åh Szirius, va fint, så sött på nåt vis! :) och spännande att vara 10 år och utforska världen så där!!

[Kathja]1
2012-08-02 10:11
#94

Manifesterar för tillfället en massa jobb åt min man. Jag önskar mer pengar, men inte mer jobb - då får han jobba istället, hi hi. Tack för det! Skrattande

SHIAWASE
2012-08-06 08:02
#95

Eftersom jag ar i ett sadant flow just nu sa manifesterara jag massor(eller rattare sagt, manifesterar gor man ju jamnt, men jag ar sa medveten om det, och fokuserad nar jag tanker pa nagot) I alla fall sa ville jag hitta nagra sidor med gratis bildmaterial, och annat till flygblad for min mans meditationsklass , och aven till vara hemsidor, samt lite annat material,,, det kandes sa jobbigt att leta efter sidor med gratis bilder,, Min man avander ju kristaller, sa jag slutade soka efter gratis bilder, sokte pa Kristaller ,bild,, och hittar en fin bild,, klickar pa den, och vart hamnar jag!!! Om inte pa Healing iFokus!! Och dar har sajtvarden Gunilla en trad, full med lankar till sidor dar man kan hitta gratis bildmaterial!!! WOW eller hur,,, sa ser dagarna ut for mig nu for tiden:) Massa roliga momentumGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2012-08-06 08:17
#96

Och en till! Satte mig ner nu, och kande att nu ar det dags att bara koppla av med nagot, titta pa nagon lattsam, trevlitg fiml/drama etc, Jag brukar titta hulu, men de har inte haft nagot nytt, bra nu (och jag har ju inte varit inne dar pa flera veckor heller) gar in och sa ser jag en ny sasong av Gilmoure Girls, som ar precis vad jag ville haGlad Lattsamt, trevligt och avslappnande,,, Annu an instant leverans av  en onskan!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-08-06 19:10
#97

Gilmore Girls är absolut bäst! Förra året då jag manifesterade vårt bröllop (planerade allt och bjöd in folk utan att ha pengar till det hela…) så kollade jag alla avsnitt, alla säsonger av G.G. Får en absolut på rätt humör. Skrattande

Själv har jag manifesterat nya batterier till våra brandvarnare, och i går önskade jag med aktivitet här inne och idag (när vi har varit utan internet!) så har det varit fullt upp här inne.

Ja, och så har jag manifesterat en del x-tra pengar. Tack för det!

Annons:
crinalina
2012-08-06 19:21
#98

Ja, jag älskar GG jag också och har nyligen tagit hem de två första säsongerna. Sedan älskar jag också Glee som alltid väcker en massa känslor hos mig, både glada och sprudlande, arga och ledsna. Det får mig att gråta av både glädje och sorg. Underbar serie! :D

Här känns det som att jag inte manifesterar någonting alls för stunden… Fast det vet jag ju att jag gör, men just för stunden har jag svårt att se det. Men det kommer. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-08-06 19:30
#99

Glee har jag inte sett, tack för tipset!

Jag fokuserar på de där små manifesteringarna eftersom jag mest går runt och är löjligt tillfreds, men om jag tänker efter så är jag lite frustrerad över att MEGA, SUPER DuPER manifesteringen inte trillar in nu då jag tycker att jag är så på banan. Tungan ute

crinalina
2012-08-06 19:33
#100

Jag vet ju att nästa stora manifestation kommer snart, det brukar gå några månader emellan de större för mig och det är ju nu fyra månader sedan som lägenheten kom, så jag fokuserar enbart på det jag har just nu och njuter av det. Det är väl kanske därför som jag inte ens märker de små manifesteringarna just nu. Men på banan är jag iaf. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-08-06 19:37
#101

Klart att den gör! Skrattande

SHIAWASE
2012-08-07 00:59
#102

Har kommer en till sak fran mg!!! Sitter har med moronkaffe och ryser over hela kroppen!!

Jag har sedan lange velta oversattar bocker, japanska-svenska, alltsa romaner, barnbocker etc. Men jag har inte hittat nagon vag till det,, Men nu nar jag bara tillater allt sa!!

Satter pa datorn, kollar mejl, och da har jag dar en forfragon om att oversatta barn-ungdoms bocker direkt fran en japansk forfattare,, hon har 8 bocker som hon vill ha oversatta, kollar hennes hemsida och hon skriver om "landet dar man lever pa drommar,  och dar man inte betalar med pengar nar man handlar utan med sina drommar " etc. ,,, jattefina bilder, jatteharliga berattelser!!!

Solen skiner, och jag skiner,,,,, Livet ar ju fantastisktGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Alexandraea
2012-08-07 07:45
#103

Åh vad kul för dig Shiawase! Åh vilken härlig inspirerande läsning så här direkt på morgonen! Glad

Igår kände jag mig lite trött och osocial när jag vaknade så jag önskade mig en lugn dag på praktiken där jag skulle få sitta själv och jobba med något inte allför komplicerat. Först fick jag sitta och sätta i öljetter i korsetter och sedan sprätta upp en korsett som måste sys om, och eftersom den har flera lager tyg som inte fick gå sönder plus totalt 96 sömmar att sprätta upp så tog det hela min "arbetsdag" på 4,5 timmar. Mitt enda sällskap var min favoritsömmerska som satt i sitt eget hörn och sydde och en annan av mina favoriter som jobbar där som också satt vid en maskin och sydde, så det var väldigt lättsamt sällskap och utan särskilt mycket konversation då alla var fokuserade på sitt eget jobb. Precis den dag jag önskade mig! Glad

SHIAWASE
2012-08-07 07:58
#104

Oj da,, nu skrev jag och allt bara forsvann,, Kul att kunna inspirera!!Glad

Skrev just ocksa att jag beundrar dig for att du kan sitta och spratta en hel dag!! Eftersom jag sjalv gar upp i taket varje sommar nar jag ska sy barnens dansklader, men jag forstar ocksa kanslan av att sitta och gora nagot monotont for att samtidigt kunna filosofera och "vara" . Bra att du fick den dagen du vill ha, Alexandrea!!

Och ha en bra dag idag ocksaKisses

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
LoAEmma
2012-08-07 08:14
#105

Grattis Shiawase! Verkar vara ett passande innehåll i böckerna också :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Alexandraea
2012-08-07 08:22
#106

Hehe, ja jag önskar mig inte att sprätta varje dag då skulle jag nog bli uttråkad tror jag men just igår var det perfekt. Men för mig är nästan alla delar i den "kreativa processen" (rita, sy, mönsterkonstruktion, klippa tyg) på det sättet att man kan filosofera och bara vara, alternativt att man går upp i det helt så man hamnar i ett kreativt flow och inga andra tankar existerar överhuvudtaget. Det blir lite som en meditation nästan.

Synd att vi bor i olika ändar av världen annars hade jag kunnat assistera dig med barnens danskläder så du slapp gå upp i taket. Flört

Hoppas du får en fantastisk dag idag du också! Skrattande

SHIAWASE
2012-08-07 08:26
#107

LoA Emma! Precis, det var ju det som gjorde att det blev annu mer fantastiskt!

Alexandraea! Vanta du,,, jag kan sakert bjuda hit dig nasta arFlört sa du kan sy och skapa och inspireras av det Japanska!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Alexandraea
2012-08-07 09:02
#108

Jaaa! Älskar japansk kultur/mode, så då kommer jag flygandes direkt kan jag lova! Glad

SHIAWASE
2012-08-07 09:07
#109

kul, kul!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
2012-08-07 20:24
#110

Här är en manifestering jag varit medveten omFlört

Min dotter fyllde år och visste att hon önskade sig en One pieze, pratat om det nästan varje dag så =P Hursomhelst jag satte och kollade runt på nätet men hittade inte något bra, så då bestämde jag mig ändå för att jag kommer att hitta den perfekta One piezen. Sagt o gjort två dagar senare bestämde jag mig för att åka till gallerian och kika runt efter en åt henne. Hittade bara en på hm men den var inte så värst fin…så var lite tveksam. Shoppade fler presenter på en annan butik och i kassan kom vi in på att jag handlade presenter och skulle hitta en one pieze, (hur vi kom in på det vet jag inte men hehe ) hursomhelst var hon jättetrevlig och i vanliga fall brukar jag inte börja prata med dom i kassan om vad jag handlar, jag betalar bara i vanliga fall. Men nu pratade vi och hon tipsade mig om en butik ett par km bort som jag bara hört talas om men inte varit där ännu. Åkte dit och de hade flera fiina one pizes! Glad

SHIAWASE
2012-08-11 07:40
#111

Thjohoo!!  Jag klarade min audition, och TV- grejen som jag instant-manifisterade blir av!! An sa lange ska jag bara vara med i ett program (spelas in nasta onsdag) men de soker aven nya reguljarerGlad sa vi var se hur det gar !! Kul i alla fall

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2012-08-11 08:18
#112

GladNu kom jag ju pa en sak till som jag har manifesterat, fast inte alls sa som jag tankte, sa det har tagit ett tag att fatta:) Medarbetare pa denna sida!!

Jag har en blogg, men den ar pa japanska, och jag har skrivit mycket om samhallsfragor, men aven  om andliga, LoA relaterade saker, men for nagra manader sedan sa har jag inte skrivit,, jag bara inte kande for det…
Sedan har jag tankt att jag vill starta en ny blogg med fokusering bara pa LoA , andlighet etc. Alltsa INGEN fokus pa negativa samhallsfragor…. Men inspirationen har inte kommit,, Och jag ville ocksa ha en blogg dar man far mycket respons, dar man kan diskutera, svara pa fragor etc.

Sedan da helt plotslig sa kom ju inspirationen att borja skriva har (inte bara lasa alltsa) Och sa borjade det ju bara bubbla ur migGlad Och sedan kom ju forfragan om Medarbetare!!!

Jag har fortfarande planer pa min nya blogg pa japanska, eftersom jag vill na ut till japanerna!! MEN har far man sa mycket feedback, det ar sa aktivt och intressant, PRECIS, vad jag ville ha, och tack vare denna sida, sa borjar det forma sig inom mig, hur jag vill att min blog ska vara,, sa forr eller senare kommer den inspirerade Action som jag vantar pa,, allt detta hanger ihop med lite andra projekt som jag har ocksa:) Men dessa far ni hora mera om en annan dag:)

Sa slang ut era onskningar, men strunta i detaljerna. Universum fixar ihop detaljerna pa basta mojliga satt:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-08-11 10:01
#113

Super, duper grattis fina du!!!!

Alexandraea
2012-08-11 10:12
#114

Jättegrattis till TV-grejen! Glad

LoAEmma
2012-08-11 11:08
#115

Grattis!!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
2012-08-11 14:27
#116

Här är en manifestation som hände iförsig för några månader sen men ändå kul att berätta om.

Jag hade sparat ihop pengar till en bil och ville hitta en bra familjebil, till ett bra pris. Hittade en bil som bara var perfekt ringde och då var det en annan som provkörde den precis nu och han trodde den skulle bli såld men att jag kunde höra av mig nån timme senare, men jag bara kände den bilen är min! fortsatte visualisera det och ringde upp då hade det börjat lysa en lampa på airbag och nu visste försäljaren inte hur han skulle göra om han skulle fixa den först och visste inte heller vem som skulle få första tjing på den.

men då kom vi överens om att jag fick köpa om jag fick prisnedsänkning på 3000kr sagt o gjort provkörde den köpte den och det blinkade felet var inget fel utan en bilverkstad programmerade bara om det kostade endast 500kr

Bilen funkar hur bra som helst med! Glad

[Evigheten]
2012-08-11 14:36
#117

och en annan…skulle hitta en hyresgäst till en åretrunt sommarstuga för den föregående hade sagt upp sig och en ny skrev kontrakt men bara 1 vecka innan de skulle flytta in hade paret gått isär och kunde inte ta det…katastrof var de! för betala dubbelhyror var inge skoj just då kan jag lova!! men men jag stannade upp lite förlitade mig helt på att denna gång kommer jag få in en jättebra hyresgäst =) la ut annons o bara avvaktade, i sista sekunden får jag in ett riktigt bra hyresgäster, inte nog med att dom var bra, saker jag hade tänkt betala ur egen ficka här i sommar, för vissa saker behövs renoveras där, behövde jag inte göraGlad Dom erbjöd sig att fixa allt själv, och betala det! det är nog den grymmaste manifestationen hittills jag haftGlad fick mer tid till annat och mer pengar kvar! tacksam för de!

SHIAWASE
2012-08-11 14:45
#118

Tjohoo! for dig evigheten!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Evigheten]
2012-08-11 15:03
#119

Tjohoo för dig med!! grattis till jobbet!Glad

MathildaF
2012-08-11 15:41
#120

Idag har jag manifesterat en utgång med en kompis. Kände att jag ville gå ut men inte orkade kolla med henne och jag har tackat nej många gånger hon frågar om jag vill följa med ut. Men tänkte äh hon kommer fråga mig om vi ska ut ikväll, vilket hon också gjorde:) Sen manifesterade jag att min syster bad mig följa med henne hem och vara där innan jag ska ut:) vilket gör allt mycket smidigare för mig då hon bor nära utestället och jag inte själv ville fråga för att hon är lite speciell med sitt humör. Men nu så kom ju förslaget från henne:)

crinalina
2012-08-11 19:32
#121

Shiawase, jag manifesterade också mitt medarbetaruppdrag här utan att vara medveten om att det var det som var målet!! Sajtvärdsgrejen var dock en medveten manifestering. Och jättestort GRATTIS till din otrolig manifestering!! Woohoo!!

Jag har under de senaste dagarna manifesterat en nio dagar lång ledighet utan att själv behöva be om ledigt, jag har manifesterat nya insikter och en nygammal passion, som jag hade tappat bort, för mig själv och jag har manifesterat en härlig kväll i ensamhet då sambon ska iväg över till kompisen och leka senare. Just nu är de på vårat tak och leker, vilket ger mig tid och ro att leka med er här.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Sugarcream
2012-08-11 20:08
#122

Grattis shiawase :) Jag har manifesterat en semesterresa hela sommaren. Hade ingen som kunde åka med mig men jag skulle åka tänkte jag och gav mig inte, kände på mig det skulle ordna sig och så blir det för nu har jag hittat sällskap och resan ska bokas! Semester! Är bara så himla flygrädd så bävar inför det. Men så coolt detta med attraktionslagen. Läser just nu boken "be så ska du få" och den är riktigt riktigt bra. Det roliga är att jag började intressera mig för LoA för några månader sen bara men denna bok av esther och jerry hicks hittade jag hemma i bokhyllan, alltså har jag köpt den för längesen innan jag ens kände till detta :) Blev så glad när jag hittade den :)

SHIAWASE
2012-08-12 01:04
#123

Sugarcream! Intressant det dar med bocker,, och annan information, de kommer inte till dig forran du ligger ba en matchande vibration:)  Den har bara suttit dar i bokhyllan och invantat dig!! Njut av bokenGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Sugarcream
2012-08-12 19:26
#124

Haha ja och det var på liknande sätt jag började läsa rhonda byrnes två första böcker. Den första bara sprang jag på på bibblan. Den stod i ett sånt snurrställ och jag började läsa på baksidan direkt och lånade hem den och älskade den. Sedan ville jag sa den andra då var jag hemma hos en kompis så berättade jag om denna första boken för henne då sa hon att hon har liknande böcker och det var den andra :) Som jag fick låna. Häftigt :) Men funderar på köpa hem de så man alltid kan gå tillbaka och läsa. De e så lättlästa ju.

crinalina
2012-08-12 19:36
#125

Jag ramlade först över LoA via Oprah men blev avbruten i mitt lärande om det. Inte förrän ett och ett halvt år senare när jag och pojkvännen gick igenom en jobbig period och jag började önska mig någon sorts rådgivning råkade jag ramla över The Secret-dokumentären på internet. När jag tittat mig färdigt på den, och räddat mitt förhållande, så började min arbetskompis helt plötsligt prata om LoA, utan förvarning. Vi började prata om det och jag nämnde att jag sett dokumentären men att jag skulle vilja ha tag på boken också. Då sa hon att hon hade två och att jag kunde få en.

The Power hittade jag på som audiobok att ladda ner till min mp3, jag snubblade över den gratis via en sida på nätet. Jag visste inte ens att den var ute.

The Magic fick jag för mig att kolla om jag kunde hitta till min Kindle, ebok, som jag dagen innan fått i tidig födelsedagspresent. Det kunde jag och det råkade bli något fel så i slutänden fick jag den gratis. Det råkade dessutom vara nästan i exakt samma stund som den släpptes vilket säkert var anledningen till att det blev "fel" i betalningstjänsten.

Alla tre böckerna har kommit till mig när jag har behövt just den insikten som funnits i dem för att komma vidare till nästa steg. Allt kommer när man behöver det. När man är fullärd med en sak dyker det upp behov att lära mer om någon annan del. Det är häftigt och väldigt roligt!

Och nu kom jag på att jag ska läsa om The Magic under min make-over period! Tack för den insikten!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Torahzen]
2012-08-12 21:12
#126

En liten manifestation blev det idag. Jag hade tänkt att lillan skulle fåen uppblåsbar boll. Idag när vi handlade glass så fick hon en boll på köpet!Tungan ute

SHIAWASE
2012-08-16 07:24
#127

Tjoho! En tv-grej till!! Dessa saker  som kommer just nu ar innehallsmassigt inte sadant som jag slutligen vill gora, MEN DET AR ROLIGT, och definivt tecken pa att jag ar pa ratt vag!!! Det kommer, det ar pa gang:)  Helt plotsligt kommer det ena efter det andra:),,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-08-16 07:58
#128

Jippi!!! Heja dig.  SkrattandeKyss

SHIAWASE
2012-08-16 09:36
#129

Be ska ska du fa,,, sa ar det:) Jag har skrivit en del idag, och flera ganger att jag har befunnit mig i en kansla som jag inte kan identifiera,,, det slutade med att jag borjade titta pa The Last Samurai (som naturligvis Flörtbara dok upp pa datorskarmen utan andledning, haha)Har sett den forut, men tycket det var an bra film , varken mer eller mindre,,, nu hann det ga ett par minuter,, och mina tarar borjade floda, och  jag VISSTE precis, vad den odentifierade kanslan var,, allt kom som en fors , WOW,,,, dessa tarar var inte ledsna utan INSIKTS tarar,,, sa TACK for den manifestationen, och insikten, att manifestera an vag tillbaka till mig sjalv, att manifestera insikten, som jag redan visste, men som ar sa viktig for mig,,,, att manifestera mig sjalv tillbaka till mig sjalv:)!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-08-16 09:44
#130

Visst är det underbart när man bara fattar! Och hur Universum/Gud hjälper en på vägen - bara man är öppen för det man möter. Kyss

[Kathja]1
2012-08-19 19:56
#131

Idag manifesterade jag en super promenad med vår Amstaff. Vi gick 8 km längs vägen och genom två samhällen. Han brukar gå med min man så han blir lätt "dragig" när han ska gå med mig. Och han gillar INTE andra hundar.  Skrikandes

Men vi fick en icke dragig promenad, utan incidenter och han t.o.m uppförde sig då vi träffade hundar.

crinalina
2012-08-27 14:45
#132

Jag manifesterade för några veckor sedan att något skulle hända som väckte upp mig igen. Jag var som i trans, likgiltig, lycklig men inte i rätt känsla ändå. Svårförklarat.

Det var då jag manifesterade min långa ledighet. Med den ville jag hitta samma nivå för mitt inre och mitt yttre, och jag fokuserade mest på det yttre. Jag tyckte att jag var på rätt ställe med mitt inre, trots allt.

Det jag fick var minst lika mycket för det inre som det ytrre. Jag fick en känsla av att inte göra någonting. Jag slog inte på laptopen på nästan två veckor, jag skrev ingenting, målade ingenting, läste inte ens. Det enda jag gjorde var att träna, äta, sola, och slappa i soffan framför tv-program med fokus på att förändra människors liv till det bättre, på ett påtagligt vis. Makeovers av utseenden, hem, hitta rätt bröppsklänning, fixa en bra frisörsalong osv osv osv.

Det var precis det jag behövde för att hamna rätt, för att matcha mitt inre och mitt yttre.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
MathildaF
2012-09-02 21:59
#133

För kanske drygt 1 år sen läste jag boken, eat, pray and love och tyckte den va väldigt bra:) Häromdagen fick jag för mig att jag skulle kolla på filmen då de kändes som de hade varit bra för mig. Åkte till affären och skulle hyra den men då fanns den ej, så då åkte jag vidare till en annan affär där jag sett att den finns att köpa men icke fanns den där heller. Så då tänkte jag att var bra de vore om den kunde sändas på tv nån dag och idag när jag vaknade upp och slog på tv:n hos en kompis så visades just den filmen:) blev jätteglad men hann dock inte se hela filmen. Men coolt att den visades just när jag var hos min kompis på en kanal som jag i te har hemma:)

Håbe
2012-09-03 16:01
#134

Jag är helt inne på det här meditation. Känner att jag verkligen skulle må bra av det och att det skulle för mig framåt ytterligare. Men jag får ju inte kläm på det. Tankarna far omkring som flipperkulor och jag får liksom den där känslan av att "jaha…och nu då….vad är det som ska hända…" Jag vill verkligen lära mig och har suttit och kollat på lite grundkurser "lär dig meditera…" osv men det är inte praktiskt möjligt för mig att åka in till stan en kväll i veckan. Har försökt leta lite på nätet men hittar inget som är på min nivå. Funderade senast i morse på om jag skulle skapa en tråd här och be er andra om lite praktiska råd. Så jag kommer igång. Sen är det väl en träningssak som med så mycket annat men jag kan inte bara sitta där och blunda och hoppas på att något händer. Jag behöver lite konkretare verktyg att jobba med.

Så kom jag hem från jobbet och nya ToppHälsa låg i brevlådan med text på framsidan " Meditation för nybörjare. Bli lugn & lycklig. Steg för steg guide"

Jahapp så enkelt var det med den saken Cool. Nu har jag inte läst det än men det borde ju rimligtvis vara precis det jag sökte efter. Lite kom-igång-tips. Ska läsa igenom det ordentligt lite senare.

SHIAWASE
2012-09-03 16:07
#135

Ja Habe, du ar ju fantastisk!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
2012-09-03 16:08
#136

Ah, tack. Glömde ju köpa mig en hälsotidning idag…ska ta det på promenaden :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
2012-09-03 17:29
#137

Underbart Håbe!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
2012-09-03 17:58
#138

Härligt Håbe! ännu ett bevis på hur tankarna fungerar som

Märker själv nu när jag varit konstant lycklig i 2-3 dagar alla jag möter är trevliga! man pratar en stund med en massa människor och skrattar, sånt som inte händer när jag varit på sämre humör. Då pratar inte människor från tex dagis, mammorna där, på affären, gymmet eller lekparken  såhär mkt med mig… oj så kul att vara social med olika människor som man möter på lite här och där! och de är alla trevliga och glada! det är det bästaGlad

Så det är någon slags daglig omedveten manifestation som sker varje gång jag är konstant lycklig! och när jag lyckas hålla lyckokänslorna så starka i flera omgångar som det varit nu, då känns det bara lättare och lättare, mer naturligt att bara vara lycklig och glad över olika saker. Tom när jag behöver tjata på barnen om något så känner jag att jag gör det med kärlek och känner fortfarande glädjen inom mig

Jag är ett levande bevis!!! tankarna går att förändras! med tanke på hur otroligt negativ jag var förut inom många områden i mitt liv…

BE HAPPY!!!

FEEL THE JOY!!

LOVE TO YOU ALL!

Kyss

LoAEmma
2012-09-03 18:21
#139

Kan inte alla ni komma och bo hos mig en vecka eller så?? Låter härligt med alla gladisar här :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
crinalina
2012-09-03 18:35
#140

Vi kommer ikväll under gruppmanifesteringen!! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
2012-09-03 18:42
#141

Jajemen!! Flört

LoAEmma
2012-09-03 19:01
#142

Åh va roligt! Då bakar jag bullar till alla! (Rent mentalt alltså)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
2012-09-03 19:04
#143

mums! det vattnas i munnen redanTungan ute

crinalina
2012-09-03 19:06
#144

Kanelbullar?? Med massa socker och smör i?? För om jag ska äta mjöl så ska det vara ordentligt gott också! :D MuuuuMMMMSSS

Varma med god kall svensk mjölk!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
2012-09-03 19:34
#145

Jajjemän såna är det!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Håbe
2012-09-03 19:38
#146

Jaa! Och eftersom det är tankebullar så kan de innehålla kolhydrater, fett och kalorier bäst de vill. Perfekt!

Annons:
crinalina
2012-09-03 19:39
#147

Såklart! Det är ju min dröm, i min manifestering så det är såklart det blir såna! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
2012-09-03 19:46
#148

Väldigt lättsamt att baka dem också! Sitter här i soffan och bakar för fullt Flört

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
2012-09-06 15:23
#149

I gar, sa skrev hade jag ett  "samtal med en person pa FB" om att ordna gourme-resor till norden.  Jag ar involverad i oversattning av ett fantastiskt projekt i Norge, och aven Jamtland (framforallt tycker ju jag ) har valdigt speciella gourmet restauranger, lyxig mat med lokala ravaror.

Hela saken kandes jatteintressant, sa jag borjade fundera pa det.

Precis da dyker det dar norrskensfotot upp (som jag la en lank till i bild traden) och da skrev la jag upp det pa min blogg och skrev att jag precis hade suttit och funderat pa "Gourmet-Resa for kropp och Sjal till Norden"(jag lekte med olika namn och koncept)  ,, och fick en del kommentarer pa det.

Sa idag nar jag var och handlade pa supermarket , sa fick de som handlade for en viss summa, en lotterikupong till en "Gourmet Resa", och naturligtvis sa var jag ibland dem!! det ar sadana dar sma lustiga saker som far oss at le!!Glad

Hur latt ar det inte , nar vi inte bryr oss?!!!

Men unviersum gor ingen skillnad pa 10 miljoner och en lotterikupong. Det ar bara motstandet inom oss som manifesterar skillnadenKyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
2012-09-06 17:36
#150

Jag manifesterade fram en kundkorg när jag gick med fulla famnen med grejer på ett lågprisvaruhus idag haha….

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
2012-09-06 20:13
#151

Jag jobbar ju mycket i köket på jobbet med att tex förbereda sallader och diskar, men jag jobbar också längre ut i förköket med att göra smörgåsar av olika slag, och så jobbar ute på golvet med att servera och ta beställningar.

Idag hade vi ganska mycket folk under förmiddagen och jag visste att jag skulle göra fritatas under dagen, men jag hade inte haft tid att påbörja dem. Så jag tänkte att det skulle vara bra skönt om jag kunde göra dem nu utan att bli störd. Ofta när jag gör något så måste jag avbryta för att hjälpa till med något annat.

Två minuter senare säger chefen till sin fru (det var vi tre som jobbade) att : Nu får vi lämna Carina ifred så hon kan göra fritatas i lugn och ro!

Det har ALDRIG, och då menar jag ALDRIG (på ett och ett halvt år) hänt att han sagt så förut!!! Det tyckte jag var en cool direktmanifestering.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
2012-09-06 20:55
#152

Coolt Crinalina!!!!

[Kathja]1
2012-09-08 18:13
#153

Det gäller att ha koll på sitt fokus annars blir det inte alltid som man vill. Härom dagen pratade vi bilar och jag sa med eftertryck att en SAAB vill jag INTE ha. Vi har nu en gammal en som kämpar på men har sett sina bättre dagar - tacksam över den men det är inte mitt första val (denna har vi faktiskt fått).

Så i förrgår fick dottern för sig att köpa en bil som nu står här hemma tills hon har fått sitt körkort - och givetvis en SAAB som nu rent formellt är min mans.

Men det är väl bara att vara tacksam över att man får det man fokusera på, hi hi.

Annons:
SHIAWASE
2012-09-09 00:35
#154

haha! jattekul Kathja!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2012-09-09 22:52
#155

jaani…ibland verkar grejer ramla ner otroligt mkt snabbare när man tänkt dessa "INTE" tankar….hmm, ska man prova tvärtomleken kanske?Obestämd

Jag vill då iaf INTE ha en lexus Flört(skickar den till dig om den dyker upp KathjaTungan ute)

LoAEmma
2012-09-09 23:16
#156

Hahaha ja är dom känslorna starkare så kanske det funkar bättreFlört

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
2012-09-10 09:07
#157

Szirius - Tack för Lexusen gulle du! Den gör sig fint på gårdsplan, för att inte tala om hur fint jag gör mig i den.

Just för tillfället tror jag att tvärtomleken, eller iaf attrahera med negativa känslor leken, funkar för mig iaf! Förutom att jag fick en SAAB till som nu står och kompishänger med vår SAAB så fick mannen i livet ett erbjudande om kompanjunskap i går.

Då hade jag gått i två dagar och, tyst för mig själv, muttrat över att han inte drar in mer pengar, att han borde kanske skaffa ett annat jobb, eller bara bli sjukpensionär - vad som helst så att det trillar in pengar även från hans håll. Och några timmar senare så blir han erbjuden ett kompanjonskap! Sedan får vi se om det blir något, han får ju känna på saken - men iaf, det funkade fint att fixa det där oxå! Flört

SHIAWASE
2012-09-10 09:16
#158

Underbart Kathja!!Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2012-09-10 17:16
#159

Hmmm, tvärtomleken…. Intressant tanke. Jag känner att jag behöver skaka om lite i stillheten av mitt underbara och sköna liv. Kanske det kan funka för att få saker att hända. Tål att provas.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-09-10 18:00
#160

Crinalina -Då är vi två! Har funderat lite på ifall det är så att man ska fortsätta att vara helt nöjd eller om det behövs omskakning Obestämd Har ännu inte kommit fram till vilket som gäller. Tungan ute

Annons:
crinalina
2012-09-10 18:16
#161

Näe, jag hamnade ju precis i tanken, men nog börjar jag känna lite frustration stundvis över att inte få in mer pengar. Eller, jag får in mer pengar ibland, men det är som extra jobb på mitt vanliga jobb. Jag vill ha in regelbundet mer pengar.

Jag vill ha en förändring. När det står still på samma ställe för länge blir jag rastlös. Jag har jobbat på samma ställe i ett och ett halvt år nu, med samma arbetsuppgifter (fast fler än i början), och det längsta jag varit på ett och samma jobb tidigare är i 2 år. Jag växer och frodas med förändringar. Jag gillar utmaningen av ett nytt jobb.  Men jag gillar också tryggheten i det jobb jag har nu. Så jag vill ha ett nytt jobb men med ännu bättre trygghet än jag har nu.

Hmm…. Börjar nog bli dags att göra antingen den där bränna upp-övningen, låsa in i låda-övningen eller lägga på moln och blåsa bort-övningen när det gäller jobb och pengar. Det är där jag stagnerat nu.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-09-10 18:35
#162

Du kan väl tipsa om vad du gör som får det att funka - behöver oxå skaka om lite så det lossnar.

Ska nog prova en skaka om meditation i kväll när vi ändå ska manifestera. Skrattande

crinalina
2012-09-10 18:44
#163

Haha, jag funderade på precis samma sak!! Let's do it! Låt oss skaka om oss ikväll!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-09-10 19:31
#164

Kan man inte döpa om gnälltrådenObestämd…jag känner att jag dras till den tråden när jag sitter fast och vill ha råd…snarare det än att jag behöver/vill gnälla, för det kommer jag ingen vart medFlört…eller ska man öppna en annan sån tråd i stället?

Äh, ja gör´t så får vi se om nån hänger påGlad

SHIAWASE
2012-09-11 00:05
#165

Jag ar sa tacksam for alla oversattningsuppdrag jag far!!

Under varen har det varit manga, jattesvara, jobbiga langa lagtexter (svenska skattesystemet eller regeringspropositioner, kommunindelningstexter fran borjan pa 1900-talet, etc)

Sa jag har onskat mig roligare, mer inspirerande uppdrag!

Jag har inte lagt sa mycket energi pa onskan, utan mer slangt i vag den emellanat, men jag har samtidigt varit sa tacksam over de jobb som kommer in , man lar sig ju otroligt mycket ocksa!

MEN NU , har det borjat trilla in jatteharliga uppdrag,,, som ar sa roliga och inspirerande:) Nu i morse tittade jag i mail-boxen, och da kom ett uppdrag om oversattning av en barnbok, (som jag skrev om tidiare ) fantastisk berattelse, och fantastiska bilder!! (fran japanska till svenska:)

Sa nu kommer jag kunna njuta annu mer av mitt jobb!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2012-09-11 08:46
#166

Thjohoo!!

Precis nu , fick jag ett telefonsamtal fran en av japansk mest omtyckt morgonhshow progarm!:)

De ringer senare for mer detaljer, men tydligen har de "hort sa mycket "om mig varifran, vet jag ju inte,, kanske min blogg!!

Sa de undrar om de kan fa intervjua mig och aven min familj, NATURLIGTVIS sager ju jag, som (ni har sakert forstatt det vid det har laget) tycker om att synas och horas!!

Glad

Jag ta emot det som kommer, men VET att vissa saker kan komma pa grund av mixad vibration,, Just nu kanns det som om min vibration ar ratt sa klar och omixad,, vi far SE!! Jag haller er informerade,, Jag skulle inte klara av att INTE halla er informerade!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-09-11 08:49
#167

Åh vad underbart! Blir knottrig när jag läser det där så det uppdraget kommer att bli kanon och säkert leda till fler underbara uppdrag. Önskar oxå att få höras mer och via nya kanaler, dax för mer än internet. YeY! Skrattande

Annons:
szirius
2012-09-11 10:24
#168

#166 Kan du inte lägga ut det programmet sen så att man får seTungan ute? Gärna med svensk text till…min japanska är det lite sådär med nämligen…Flört

MathildaF
2012-09-11 18:59
#169

Har manifesterat fram min mens till att komma tidigare:) brukar alltid få min mens samma dag varje månad, då jag äter å-piller. Brukar alltid få min mens på fredagarna(vilket suger om ja vill ut på helgen, alla känns mycket jobbigare då) Denna helgen ska ja hälsa på en kompis i Oslo och för nån dag sen tänkte ja: åååh va jobbigt och tråkigt att ha mens hela helgen när ja ska iväg. Vad skönt de vore om ja kunde få mensen tidigare och slippa den i helgen. Sen släppte jag tanken på de! Idag när jag vaknade så hade mensen kommit:) första gången jag blir glad över att få min mens. Haha. Jobbigt med mensvärk nu, men hellre nu än i helgen,

MathildaF
2012-09-11 19:01
#170

Shiawase:) vad härligt:) lycka till! Jag önskar att jag blir lika bra som du på att manifestera fram saker jag vill ha:D

LoAEmma
2012-09-11 23:33
#171

Idag manifesterade jag fram en fin vinterjacka till mig!
Ser ut precis som jag tänkt mig, till ett okej pris. Hade ingen ångest när jag betalade hehe…. (Brukar ofta ha det annars om nåt kostar mer än tvåhundra haha, denna kostade 1500 vilket är mkt för mig)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

szirius
2012-09-11 23:55
#172

Har precis blivit bjuden på resa hem till Sverige o kära pappa m fam nästa vecka! Tacktacktack!Kyss

LoAEmma
2012-09-12 00:41
#173

Va härligt! Välkommen szirius!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
2012-09-12 08:27
#174

Harligt Szirius,,

Jag kanske ska ta och slanga ut en onskan till Universum ocksa, att bli bjuden , eller vinna, eller pa nagot annat satt fa en resa till Sverige!!!

Meditate

Sa!!! Da var den onskan levererad

Buried in sand

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
2012-09-12 09:44
#175

#174 Ja GÖRTGlad

Kan ni inte hjälpa till att manifestera varmt o fint väder tills jag kommer, så jag slipper frysa så fasansfulltTungan ute…igår morse var jag ut o fick knottror på hela kroppen - 19 grader, huuuuu kände jagCool. Hur ska det då gå när det är 5 på mornarna uppe i Norrland???

Om ni ser en figur i tjock vinterjacka,storkängor o mössa så är det nog jag!Skrattande

[Kathja]1
2012-09-12 09:54
#176

Ska vi fixa en släng av sommar med 25 grader?  #allt går# Skrattande

szirius
2012-09-12 10:02
#177

Ja, nåt som är lagom skönt till sandaler o klänningFlört!

(Jag får nämligen inte på mig mina byxor riktigt än -fast jag har gått ner 10 av 14 kg redan)

crinalina
2012-09-12 11:04
#178

Underbart LoAEmma, och szirius vad härligt!

Själv hade jag en dag full av medvetna manifestationer igår, en del som jag inte alls ville ha egentligen.

Jag skulle jobba några timmar extra, jag började kl 10.30 men visste inte vilken tid jag skulle sluta. Det kunde bli när som helst mellan 13 och 15. Dagen innan jobbade jag också några timmar extra och då hade jag bestämt att det skulle bli 3 timmar, vilket det blev. Igår kände jag att jag ville sluta kl 13 så jag skickade ut en önskan om det. Då skulle jag hinna till spelbutiken, ta en kaffe och köpa mandelmjöl och hinna till banken innan bussen hem.

Anledningen till att jag jobbade var att en på jobbet hade tid för ett lagligt ärende kl 11.15, kl 12.15 fick chefen ett sms att hon inte ens kommit in ännu. Jag tänkte, nåja, jag överlever om jag får jobba längre. Det ger ju mer pengar. Kl 13.03 klev hon in genom dörren. Woohooo!

Jag var till spelbutiken, hann med en kaffe, köpte mandelmjöl och insåg att jag hinner nog in på banken också, det finns en busshållsplats precis där. Under den korta promenaden till banken så märkte jag hur skönt det kändes att gå och genom mitt huvud for en tanke om att jag kanske skulle gå hem istället, men jag slog genast bort den.

Så efter banken slog jag stod jag och väntade på bussen, och när det gått 20 minuter över utsatt tid så tänkte jag att nähe, jag måste ha missat den, den måste ha varit för tidig (vilket händer ibland) och kommit under de två minuter jag var inne på banken. Så jag började gå hemmåt, 2 minuter senare passerade bussen. Jaha ja, där manifesterade jag visst en promenad hem. Kanske har att göra med att jag INTE väger 55 kg. hahaha

Den tredje manifestation var inte ett dugg rolig. PMS och mensvärk. Som jag aldrig har, men vi har ju pratat om det, och jag sa ju då att jag INTE har det… Jo, det har jag… Eller hade igår. Idag är det lugnt igen..

Jisses, vilken makt vi har!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-09-12 11:57
#179

#178 kanske bland det svåraste det där…att minnas att fokusera på och bara prata/tänka på det man vill och har…

Jag går i den där fällan rätt ofta och skryter för mig själv, typ " jag är verkligen ALDRIG förkyld!" och tycker att jag är grymt positivFlört! Och så vips så börjar jag snora nästa dag…

Försöker mata in nya meningsuppbyggnader, som " jag är alltid FRI från förkylningar" eller " jag är alltid frisk" eller liknande, så att man inte behöver använda "inte" och " aldrig"…

Tror att det här har samma tendens som känslolivet…att när man börjat "få koll" på att hålla en högre frekvens så slår det mkt hårdare och snabbare när man väl tappar fokus. Resultatet kommer liksom direkt - universum är ju snäll som påminner en får man väl tänkaTungan ute

crinalina
2012-09-12 12:07
#180

Jag tror att jag föll i fällan pga min lilla övning häromkvällen. Tvärtomleken. Jag är i vanliga fall väldigt noga med hur jag formulerar mig och försöker att alltid använda positiva formuleringar istället för negativa formuleringar som innehåller orden inte eller aldrig. Men, jag slappnade väl av lite där och föll på eget grepp så att säga. hahaha

Men det är ju intressant att få bekräftat att man kan manifestera saker tvärtomvägen också, men man måste som sagt vara väldigt medveten om hur man använder sig av det. haha

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-09-12 12:14
#181

Jag, och mannen, satt just och ylade en massa "inte" meningar efter att jag just hade fått erbjudande om att gå en utbildning via jobbet i hur man bäst behandlar missbruk. Jag som alltid har sagt att jag INTE ska jobba med missbrukare. Min man har ännu fler "inte" grejer som han har hamnat i och gjort, bara det faktumet att han INTE skulle ha några döttrar, vilket funkade fint tills han sträffade mig och blev pappa till mina två flickor.

Så i frustration över kursen jag måste bestämma om jag ska gå eller ej satt vi och ylade saker som: jag vill inte bli asa rik, jag vill inte ha en lexus, jag vill inte vara vältränad, jag vill inte kunna sluta mitt jobb och göra annat, jag vill inte… Lite kul faktiskt. Men självklart få man se till vad det är man sätter sina "inte" framför annars kan det bli galet. Tungan ute

Annons:
crinalina
2012-09-12 12:41
#182

Precis!! Jag har insett att i vissa fall och med vissa saker så kan det faktiskt hjälpa att vända på sin önskan och göra en inte-mening av det.

Till exempel så vill ju jag gå ner i vikt. Jag vill väga 55 kg. Så:

Jag väger INTE 55 kg!!

Det är en total sanning, vilket gör att det ger en äkta och stark energi, och eftersom INTE inte existerar i Universum så uppfattar LoA bara resten av orden.

Alltså jag väger 55 kg! Något som jag har svårt att säga med ärlig känsla då jag ju naturligtvis vet att jag inte gör det.

Så jag väger INTE 55 kg!

Jag har INTE megamycket pengar!

Jag är INTE ASA-rik!

Alla dem meningarna är ju sanna! Och det ger en stark energi att säga dem.

Så har jag känt under de senaste dagarna.

Men som sagt det gäller att vara medveten om vilka meningar man sätter in det i så det inte blir fel som för mig, med pms:en, eller för dig med kursen…

Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-09-12 12:49
#183

Det är helt logiskt det där. Tror att det ska bli lite "inte" fokus idag.

Btw så tog jag idag ner en resväska från förådet, la dit några sommarklänningar (ja i väskan inte i förrådet!), lite underkläder och två bikinis - har även kollat så jag vet vart passet ligger. Kände mig så underbart upprymd då jag höll på! NU är jag redo för min resa till värmen.

crinalina
2012-09-12 12:58
#184

Härligt! Såg du mitt pass där med ditt pass? haha

Jag har INTE hittat mitt pass! Tungan ute

Och visst är det väl logiskt. Men åtminstone jag har varit så inställd på att inte använda negationer så jag har helt missat att man faktiskt kan använda dem till sin fördel.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-09-12 16:18
#185

Har idag manifesterat ännu en coaching-klient. Tack, tack, tack. Skrattande

LoAEmma
2012-09-12 18:04
#186

Oh, jag vill också coacha, tror jag ;)
Vad har du gått för coachutbildning Kathja?

Jag manifesterade nyss en sak på fem sekunder, väldigt märkligt…

Det var en kakafoni här utanför min balkong av fåglar som sjöng och kvittrade i säkert två timmar. Såå fint! Lät som man var i ett tropikhus :-)
Efter min springtur så kom jag in och tänkte, efter jag kissat ska jag spela in fågelsången med min telefon. Om dom inte hinner sluta…

Och vad händer??
Tvärtyst…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
2012-09-12 18:06
#187

Japp, var försiktig med hur du använder ordet inte. :D

Min dagliga manifestation är ju helt klart mitt pass!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-09-12 18:12
#188

LoAEmma - jag ha ingen coaching utbildning, jag är socionom (3,5 år på Göteborgs Universitet) med erfarenhet av att jobba bla som skolkurator och nu MI-samtal med mina missbruks-"pojkar" på jobbet. Så samtala och leda människor i samtal det har jag gjort en hel del. Skrattande

Annons:
Otroulig
2012-09-13 18:56
#189

I morse tänkte jag att min hund nog skulle må bra av en kompis ( han har lite mycket energi) så då tänkte jag att DET var ju en ny önskan - en kompis till min hund. Kanske kan ingå i paketet tillsammans med den underbara mannen och gården på landet Flört

Två timmar senare ringer en kompis och undrar om inte jag kan ta hand om deras hund på lördag hela dagen Glad

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MathildaF
2012-09-13 21:19
#190

Eftersom att jag är sjukskriven så får jag pengar från försäkringskassan varje månad. Hade bara några hundralappar kvar nu innan i veckan men tänkte bara: äh pengarna kommer på fre lagom till jag åker till Oslo. Så idag när jag vaknade och skulle ära frukost så tittade jag på mobilen och tänkte: när jag kommer tillbaka från frukosten så ska jag har fått ett sms från försäkringskassan om att pengarna kommer imon! Självklart hade jag fått sms när jag kom tillbaka. Så imon är jag rik igen:D

Tiskella
2012-09-18 21:30
#191

Idag inträffade en sådan "mini manifestering"

I lördags då vi hade våran veckovisa inhandling glömde vi att handla disktrasor. Jag kom naturligtvis på det så fort vi kom hem. I morse då jag skulle till jobbet upptäckte jag att min sambo glömt sin plånbok hemma, det gör han sällan, men jag tänkte inte mer på det just då. Påväg hem från jobbet slog det mig att jag glömde köpa disktrasor idag igen, typiskt, jag hade enkelt kunnat köpa med mig det efter jobbet. När jag väl kom hem och stod i trappuppgången och sökte efter nyckeln till postfacket kom det några barn med en kartong runt trappsatsen, de frågade om jag ville köpa disktrasor eftersom dom hade en insamling till en klassresa. Perfekt! Jag frågade vad dom kostade, och kom på att jag inte hade några kontater på mig, dom såg lite besvikna ut. Sedan insåg jag att min sambo glömt sin plånbok hemma, barnen följde med upp till dörren, lyckligtvis fanns det kontanter i den kvarglömda plånboken, och mot alla odds har vi nu ett paket disktrasor :)

Otroulig
2012-09-18 21:48
#192

:) Tiskella vilken härlig manifestation!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2012-09-18 22:36
#193

Underbara manifestationer! :-)Det är nästan de där mindre, men ganska osannolika, manifestationerna jag gillar mest. Troligtvis eftersom det är så tydligt vad det är, när man vet. :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2012-10-01 07:50
#194

Oj vad jag fick leta efter den har traden!!

Jag hade igar igen, ett WOW-moment, en manifestation som var sa tydligen,, sa jag kunde inte annat an skratta.

Men jag kan inte beratta om den just nu,, vi far det nar kylan har kommit!!

I vilket fall ledde det mig till lite bra insikter.

Och annu en gang fick jag bekraftelse pa hur ENORMT POWERFUL vi ar,, om alla bara visste,, om VI sjalva bara kunde inse!!!

REN fokusering,,, en stund (A-H pratar om 17 sekunde roch 68 sekunder) och WOPS,,, sa dyker det upp.

Nu haller jag pa att hitta satt pa att rena de vibrationer jag sander ut, med andra ord,,, ta bort det motstand som finns dar!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2012-10-01 08:52
#195

Och nu blev jag inte ett dugg nyfiken;) det låter superhärligt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
SHIAWASE
2012-10-01 09:59
#197

Otroulig, manifestationen var inte harlig, men insikten (haha)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-10-02 12:44
#198

Jag ärr långldig just nu, ärr ju ledig var 3e vecka, men denna gången har vi haft fullt upp med ungar hemma i omgångar och en massa annat inbokat - så igår var den enda dagen då det bara var jag och mannen hemma och vi kunde mysa till 100%.

Jag skickade spontant iväg en önskning om att få mer egen-tid då jag kände att jag hade kram-brist, och idag ringer dagens inbokade besök och bokar om sig till i mon och i mon var det iaf tandläkarrdag så det passade fint att få två saker på samma dag istället för att hacka upp två dagar.

Så tack för att vi fick en ledig dag till! Skrattande

crinalina
2012-10-02 15:50
#199

Jag har tydligen, utan att vara medveten om det, attraherat till mig en diskussion om kolhydrater på facebook. Intressanta åsikter från en person vars pappa tydligen var jätteutbildad inom träning och kost. För 30 år sedan…. haha Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2012-10-02 17:36
#200

#197 ooops, jaha det var en sån lite omedveten manifestering :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Evigheten]
2012-10-02 20:47
#201

Wohoo nu kan jag äntligen berätta vad jag manifesterat!

För några veckor sen hade jag en omtentan i en kurs som jag inte klarat innan. En onlinetentamen där det är ett kunskapstest som går på tid och man får inte gå tillbaka efter man har svarat på en fråga och sedan två andra skrivfrågor på tid med.

Dagen innan sista tentan tänkte jag att jag skulle testa att överlämna det till universum. Jag bara bestämde mig för att jag kommer klara den, men har ingen aning om hur det gå till som alls…

På tentadagen när jag ska börja öppna testet så blir det något fel så jag vann en 20minuter och då hann jag förbereda lite inför resten av frågorna. Sedan fick jag testet skickat till mailet så då blev det mkt lättare för då kunde jag ta de lättaste frågorna först och sen de svåra.

Kände på mig direkt att det hände för att jag skulle klara tentan men ville inte berätta nåt förrän jag fick resultatet, och gissa vad jag fick tom ett VG!Skrattande

Haaaaapppyyy!!!!!

Otroulig
2012-10-02 21:13
#202

Grattis Evigheten, kanon!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Evigheten]
2012-10-02 21:16
#203

Tack Otrouligt ♥  jag e så GLAAAD Glad

[Kathja]1
2012-10-02 21:20
#204

Evigheten - bra jobbat! Nu vet du hur du ska göra nästa och nästa och nästa gång. Skrattande

SHIAWASE
2012-10-03 02:23
#205

Grattis Evigheten!!

#200  Manifestationen var pa satt och vis medveten, jag "tog risken" sa att saga,,trodde att jag skulle lyckas med att INTE manifestera detta. Och eftersom jag ar saaaa powerful,, sa fick jag ju "skylla mig sjalv"(haha) Ska beratta om den senare som sagt:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
2012-10-03 06:23
#206

Tack Shiawase och Kathja-R ♥

Jaaa det vet jag ju nu, när du säger det så Tungan ute

szirius
2012-10-03 11:19
#207

Tänkte först skriva om det i tacksamhetstråden, men jag tror den gör sig bättre här.

Jag känner nämligen en stark tacksamhet för en gammal manifestationGlad!Det är så lätt att puttra vidare och nästan glömma bort det härliga man redan manifesterat.

Jag insåg precis nu, när jag gör mig redo för att gå ner i min dansstudio och göra koreografier inför morgondagens lektioner att WOW - jag HAR en egen dansstudioSkrattande! Hemma - i mitt hus! Det är en sak som verkligen bara kändes som en hittepådröm när jag fantiserade om detta i min ungdom.Men det blev verklighetKyss. Och det är en SÅN fantastisk grej att bara kunna gå ner och dansa järnet när jag vill! Tack kära kära universum för det!

Nu ska jag dansa!

[Evigheten]
2012-10-03 12:11
#208

Det låter ju helt underbart! Dansa är så roligt medGlad

SHIAWASE
2012-10-03 13:16
#209

Det later ju underbart Szirius, vad ar det for dans du sysslar med??

Vi har ju var Karate-dojo i samma hus som vi bor, sa jag kan ju ga och sla pa sackar,, och trana vikter nar jag vill!! Eller dansa ! om jag har lust med det!:)Det ar nagot som man glommer bort att vara tacksam for:) Tack for paminnelsen

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
crinalina
2012-10-03 14:06
#210

Det låter verkligen underbart både Szirius och Shia!

Och det är ju precis dem manifesteringarna som det är så viktigt att stanna upp och se, känna och njuta av. Och vara tacksam för. Jag får den känslan varje gång jag jag ser havet skymta mellan husen när jag sitter på bussen, eller varje gång jag är nere vid stranden. Och varje gång jag går upp på min takterass. Att minnas känslan man en gång hade, önskningen man en gång kände att någon gång i framtiden så vill jag bo vid havet, i solen och värmen långt borta från den mörka svenska vintern.

Och min fina, underbara sambo. En gång i tiden så hade jag drömmen om en man som var perfekt för mig, en man som älskade och respekterade mig. En man som trodde på mig. En man som dyrkade mig på ett bra sätt. Och idag har jag ju precis det.

Och en gång i tiden så var det i mina drömmar som jag var lycklig med allt i mitt liv. Det var i drömmarna som jag gick runt med en känsla av harmoni, glädje och kärlek och med ett leende på mina läppar. Idag är det min verklighet.

En gång i tiden så drömde jag om att skriva. Idag skriver jag. Idag drömmer jag om att sälja det jag skriver, tjäna pengar på mina ord, på min passion. Imorgon är det min verklighet och då är det min uppgift att vara glad och tacksam över det, att se det och njuta av det. Idag njuter jag av att skriva.

Tack Szirius för en mycket viktig och härlig påminnelse! Kyss

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-10-12 17:08
#211

Här var det ett tag sedan nån skrev, vi hoppar rätt vilt mellan trådarna, så vi nämner ju våra manifestationer lite här och var, heheTungan ute . Och jag glömmer bortOskyldig att skriva in saker här, även fast jag tycker att det är en toppenidé att påminna sig själv om allt man faktiskt manifesterar: det braiga för att man då får pepp att fortsätta men även det mindre braiga som insikter om vart man hamnat lite snett s.a.s.

Här har hänt massor de senaste två månaderna (alltså sedan Emma dog):

vi har ny dusch, vi har kapat träd på gården och fixat ved, jag har tokrensat gården så att den snart är helt klar inför hösten, idag har solcellerna åkt upp på taket, vi har lagat bilen, fixat elen i köket, jag har möblerat om en del i huset…. hmm…mer? Jag har fått en mobiltelefon av pappa - bara så där, har typ aldrig fått något av honomFörvånadGlad (en resa till Sverige fick jag ju också)  har även fått bidrag till Emmas gravsten från helt oväntat håll, så snart ska vi nog kunna beställa en.

Jag har gått ner nästan alla graviditetskilon, jag ska sjunga på en spelning ikväll, jag har fått flera nya danselever. Tja mkt rullar helt enkelt på!Glad

Mitt humör däremot är inte att leka medTyst. Ofta arg som ett bi och inget tålamod, vilket gör att jag -såklart - drar till mig likasinnade eller lockar fram den sidan i andra. Utbrott och skrik brukar inte höra till här hemma….jag tar det dock med någorlunda ro, då jag tror att det en slags sorgeprocess det med. (Vi blir alltid sams igen och vi alla tre vet att vi bär på spänningar, stress och oro pga det som hänt, det försvinner inte i en grisblink…)

Men just NU är jag spirande glad - märks det i energierna på mitt inlägg eller? FlörtSkrattande

Otroulig
2012-10-12 20:41
#212

Härligt Siriuz, herregud vad ni varit effektiva:) härligt att du mår strålande bra!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Alexandraea
2012-10-12 21:39
#213

Szirius: Ja det märks! Därför jag blev så förvånad när jag läste om ditt dåliga humör, det stämde liksom inte ihop med vibbarna jag fick. Glad

Jag tror dock det kan vara nyttig att bli arg ibland, bättre det än att hålla allt inombords. Genom att skrika blir du ju av med ilskan istället, lite som en reningsprocess (som vi pratar om i någon annan tråd), och särskilt när man som du går igenom en sorgeprocess är det extra viktigt att få släppa ut alla negativa känslor för att kunna fortsätta gå framåt.

LoAEmma
2012-10-12 23:02
#214

Härligt szirius!! Kram till dig :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

fuyfuydesu
2012-10-14 15:03
#215

Förstod ej om denna tråd var till för bara små manifestationer eller alla?
Tänkte iaf berätta om min nyligaste manifestation (som jag önskat i kanske 1-2 månader)

Det är ju så att jag är ganska nyinflyttad i sthlm. Har då önskat mig utveckling inom mina övernaturliga intressen och önskat någon att umgås med då jag knappt känner någon här.

NU bara kommer dem som att jag vore en magnet! ALLA med liknande livssyner och intressen, utan att jag kontaktat dem först. Jag är sådan som hellre letar på nätet (communitys och forum) efter likasinnade. Då jag ej är en sådan som kontaktar först och att det varit ganska tomt i inboxen ett tag, så kom det som en chock att de bara kommer en efter en nu!
Jag har alltså manifesterat nya vänner! Underbart.
En konstig sak är dock att alla är 31 år gamla. Funderar på om det kan bero på att alla jag träffat nyligen i min ålder känns mer som barn än vuxna, och har inte riktigt trivts med det. Dock så kan det bero på något annat jag inte vet än. De kanske vet något som bara 31åringar vet? Då de levt längre osv.
Detta är alltså hela 3 personer på bara en månad!

SHIAWASE
2012-10-14 15:14
#216

Harligt Fuyufuyudesu (har ditt namn nagot med japan att gora forresten?)

ALLA manifestationer ar valkomna har!!!

Ett fantastiskt exempel pa hur man drar till sig de manniskor som passar den vibrationsfrekvens man sander ut!!! Harligt for dig:)

Just darfor, som jag skrev i en annan/andra trad/tradar. Sa forsvinner ocksa vissa, nar frekvensen skiljer sig for mycket:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
fuyfuydesu
2012-10-14 15:41
#217

SHIAWASE: Ja, är japanfrälst i grund och botten, fuyfuy betyder ingenting alls, det var bara något som kom av en hyperaktiv chatt då jag bara knappade på tangentbordet av all hyperaktivitet, då blev det fuyfuy och tyckte det lät japanskt. :D

Åh, kan människor också försvinna av frekvensen/vibrationer? Tack för att du skrev det, nu höjdes mitt framtidshopp mer :D
Detta är ju helt underbart! <3

szirius
2012-10-14 15:46
#218

# 215  Härligt- och tack för påminnelsen om denna manifestation.

Jag inser ju gång på gång att jag verkligen är välsignad med otroligt många fantastiska vänner som jag mött på olika forumKyss. Vid datorn känner jag mig aldrig ensamFlört.  Lätt att glömma dem när jag tänker på vad mitt liv innehåller…OskyldigSkäms

Men- jag är redo att få fler likasinnade vänner i min närhet, IRL så att säga.

SHIAWASE
2012-10-14 15:48
#219

Glad Kul med en gemensam namnare da:)

Ja, vi moter bara personer, attraherar bara saker som ligger inom samma frekvensomrade som vi sjalva skickar ut..Sa hojer vi var frekvens, sa attraherar vi andra manniskor, nya bekantskaper:) Vissa "gamla" stannar kvar, men vissa forsvinner:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-10-14 16:18
#220

Det är intressant det där med vänner - jag har attraherat en återträff med 4 tjejer jag hängde med då jag gick på gymnasiet och kanske 5 år efter det, m.a.o ca 20 år sedan.

En av dem har jag hållit kontakten med, men inte de andra - och nu börjar jag undra VARFÖR? För ju närmre det kommer desto mindre lust har jag att åka. Känner mig super töntig! Skulle kanske lägga detta i Goda Råd-tråden…

crinalina
2012-10-14 20:55
#221

Kathja, kanske bara för att du själv ska riktigt förstå hur mycket du har utvecklats genom livet? Det brukar jag finna när jag manifesterat gamla vänner på olika sätt. Att det är för att lyfter mig och får mig att se min egen utveckling på ett nytt och annat sätt.

Jag har bara människor i mitt liv som jag stortrivs med, alla andra har jag vibrerat bort genom åren.

Jag ville dock berätta om en rätt så rolig manifestation jag omedvetet gjorde här i veckan. För en vecka sedan så skrev en vän på sin facebook att hon höll på att skratta ihjäl sig då hon tittade på hur hennes kille skuttade runt helt naken och försökte fånga en fluga mitt i natten. Jag skrattade gott och det undrade för mig själv hur min sambo skulle se ut i den situationen. Några nätter senare fick jag veta, förutom att det var en mygga han jagade och inte en fluga. Men mitt i natten var det, och spritt språngande näck var han. Och skrattade gjorde han.

Jag har också kommit på att jag på flera sätt manifesterat hit min son. Jag har nämligen känt ett tag att jag önskat att jag hade kunnat dela med mig till honom av den erfarenhet och den vishet jag har anskaffat mig om livet på senare år, för att hjäpa honom vidare i sitt liv. Och nu har jag ju fått precis den chansen!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

fuyfuydesu
2012-10-14 21:15
#222

En kort fråga om frekvenser och människor, om det t.ex. är en person i min närhet som är negativ eller deppig och ej vibrerar i min frekvens, kommer den då försvinna även fast jag inte vill det? (Om jag även försöker få personen att må bättre samtidigt).

crinalina
2012-10-14 21:34
#223

Det du ska göra då är att fokusera på att du har en positiv frekvens, och oftast så brukar det smitta av sig om det är en tillfälligt låg frekvens den andra personen har. Ibland kan man dock inte låta bli att ta till sig deras frekvens och då är det bättre att helt enkelt gå undan en stund för att hitta sin egen höga vibration igen.

Är det en person som är ständigt negativ och deppig så gäller fortfarande samma sak, men det kan ta längre tid innan personen börjar suga i sig din energi. Om personen försvinner så är det meningen att den ska försvinna, då är det för att du innerst inne vill det och det är alltid till ditt eget bästa även om du inte kan se det just då.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
fuyfuydesu
2012-10-14 21:49
#224

Okej, tack för ett bra svar! Då behöver jag inte oroa mig alltså. :)

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: