Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 2283 ggr
[Sniff]
2012-07-01 23:41

Denna månad...

Hej!

Tänkte starta en tråd där vi kan skriva våra mål med juli månad, för att sedan kunna kryssa av när vi uppnår demGlad

Denna månad ska jag få lite mer pengar. De börjar komma till mig redan nu!
Jag ska också träffa massa roliga och spännande människor. Ser fram emot det!

Vad ska ni göra? Skrattande

Annons:
SHIAWASE
2012-07-02 00:13
#1

Mitt mal ar att varje dag under hela manaden

UPPSKATTA, vara TACKSAM for NU

att

TILLATA alla mina onskningar som redan ar manifisterade jmen annu inte har kmmit till mig, att komma till mig

att  oppna dorren till UNIVERSUM helt och fullt

for att TILLATA ETT OAVBRUTET  FLODEGlad

Lite luddigt kanske,, men alla konkreta mal ar uppsatta, nu ar det bara att TILLATA FLODET

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2012-07-02 10:07
#2

Denna månad ska jag få ett nytt jobb, med trevliga arbetskamrater, spännande arbetsuppgifter och en betydligt högre lön!

franzeen
2012-07-02 15:43
#3

Denna månad ska jag få mycket pengar!!!!
En rutin med thaiboxningsträningen igen,
Gå ner lite i vikt,
och hålla mina positiva tankar, känslor positiva :)
Även, vara glad och skratta mycket :D

MissInAction
2012-07-02 16:00
#4

Denna månad ska jag som nybliven arbetssökande ta två veckors semester och sedan ska jag gå på två jobbintervjuer. Jag ska få in extra pengar på kontot och jag ska åka på semester både till Göteborg och till Dalarna Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-07-02 16:27
#5

Denna månad ska jag bli organiserad inom det jag vill  och behöver bli organiserad i. Jag ska skapa och bygga upp rutiner kring mitt skrivande, och mitt bloggande mm, och jag ska njuta av ha det så.

Jag ska börja få in pengar från andra källor än mitt "vanliga" jobb.

Jag ska tappa fett runt framför allt mage och lår, och lite på överarmarna också. Så mina muskler som finns därunder blir synliga. Det är det enda jag behöver för att få min drömkropp.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
2012-07-02 16:53
#6

Jag kommer att bli älskad <3

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
[Vargöga]
2012-07-02 16:59
#7

Denna månad skall jag börja träna på gym igen.

Spara pengar tills flickorna kommer.

Sola så mycket som möjligt och få i mig d-vitamin.

franzeen
2012-07-02 17:09
#8

Det låter härligt människor!

Jag önskar er all lycka och är nyfiken hur det går för alla!

:)

Håbe
2012-07-02 18:30
#9

Den här månaden kommer att vara starten på ett mycket bättre liv. Det här är vändpunkten och nu jobbar jag mot nya, positiva och glada mål.

Jag kommer att ha en härlig semester med min familj och jag kommer även att påbörja att reda upp i röran här hemma.

När augusti börjar så kommer jag att vara pigg, glad, utvilad och nöjd med det jag har uppnått.

LoAEmma
2012-07-02 18:55
#10

Superbra mål Håbe!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
2012-07-02 19:05
#11

Denna månad visar vågen 70,1 kg och jag är asa-rik!

Håbe
2012-08-02 21:51
#12

Tänkte det var dags att checka av målen jag satte för juli.

Den här månaden kommer att vara starten på ett mycket bättre liv. Det här är vändpunkten och nu jobbar jag mot nya, positiva och glada mål.

Jag kommer att ha en härlig semester med min familj och jag kommer även att påbörja att reda upp i röran här hemma.

När augusti börjar så kommer jag att vara pigg, glad, utvilad och nöjd med det jag har uppnått

* Jag har helt klart påbörjat en ny resa i livet. Jag ÄR mer positiv och känner mig mer medveten om hur jag tänker. Det är massor kvar men jag är på gång.

* Jag har så här långt haft en mestadels härlig semester. Vi har gjort massor med roliga saker men mycket av det som inte varit bra går ihop med första punkten. Jag är inte där än och rom byggdes inte på en dag. Men det har nog varit mycket bättre än vad det hade varit annars.

* Jag har börjat röja ganska ordentligt här hemma. Det syns inte så mycket på ytan än eftersom det tar tid attt gå igenom alla lådor och skåp. Men det är SÅÅÅ skönt att se den ena sopsäcken med skräp efter den andra försvinna.  Och det är underbart att kunna öppna ett skåp eller en dörr och se tomma ytor.  På köpet får jag med mig lusten att även ta tag i att bli fin själv. Nu börjar jag längta efter att äta nyttigt igen. Jag får allt mer känslan av att jag är värd bättre än så här. Inte att jag ska gå ner i vikt för att det är finare utan just för att jag för första gången börjar känna att jag är värd att ta hand om mig bättre än vad jag gör. Och det känns så skönt. När jag hängde undan mina nytvättade kläder sist så passade jag på att plocka fram mina träningskläder, som hängde längst bak, väl undangömda, och hänga dem längst fram i stället. Jag är inte riktigt där än. Men väldigt väldigt snart känner jag.

* Nu är augusti här och jag känner mig definitivt mer pigg och glad. Positiv inför framtiden och jag ser med glädje fram emot att få se mig själv förändras ännu mer. Utvilad? Nja, kanske inte. Men med förnyad energi. Jag ser fram emot hösten. Det ska bli roligt att komma till jobbet igen och det ska bli superspännande att börja plugga. Jag har ingen aning om hur jag ska få ihop deltidsjobb, halvtidsstudier, familj och hem….men det kommer att ordna sig till det bästa. Klart det kommer att fungera!

* Och jag är mycket nöjd med det jag uppnått så här långt :-)

[Kathja]1
2012-08-02 21:56
#13

Bra jobbat Håbe!!!!!

Annons:
[Kathja]1
2012-08-02 21:56
#14

Bra jobbat Håbe!!!!!

LoAEmma
2012-08-02 23:21
#15

Jättehärligt, jag blir så peppad av din text Håbe! Att stämma av såhär månad för månad är nog en riktigt bra grej. Både för små och stora manifesteringar :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

LoAEmma
2012-08-02 23:22
#16

Jag skrev: Jag kommer att bli älskad <3

Hm, har då inte hört nåt om det än iallafall! Obestämd

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
2012-08-02 23:23
#17

Jag bra Habe!  Bra att den ar traden kom upp igen, for jag hade glomt bort den for jag har ocksa satt igang flodet, jag har oppnat dorren och TILLATER det FLODA NU, och har gjort genom TACKSAMHET, och UPPSKATTNING av nuet!!!

Kanns fantastiskt . Det hander saker bade pa inre och yttra plan och kroppsligt plan!! (jag har ingen vag och inget mattband,,,, men det "flodar av" en massa kroppsligt ocksaFlört)

Augusti, sa ska jag fortsatta pa samma satt, varai nuet, tillata , njuta och uppskattGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-08-02 23:26
#18

Visst är det underbart att känna att man är där, just där man ska vara i deta nu.

LoAEmma
2012-08-02 23:31
#19

Återkommer om vad jag vill ha ut av denna månad. Ska ha en rekreationshelg i helgen tänkte jag, få fram vad jag vill ha av livet och hur jag ska nå dit. Ta hand om mig själv, läsa tänka lyssna…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Sniff]
2012-08-04 22:09
#20

Mina mål för juli var att få lite mer pengar och att träffa massa roliga och spännande människor.

Pengar har jag inte ont om längre, och denna helgen har jag kunnat köpa det jag velat och gått runt och känt mig rik. Och jag vet att det massor mer som bara väntar på att trilla in på mitt konto! Glad

Alla jag träffar är jättetrevliga och jag har haft väldigt lätt för att bli vän med dem. Det förvånar mig, för jag brukar vara så nervös runt folk. Det har verkligen flytit på bra nu i juli, alla jag träffar får mig att må braKyss

Så mina mål för augusti får bli:

Att bli en säkrare människa. Känner redan att jag är mycket säkrare och modigare än tidigare, och det blir bättre hela tiden.

Att kunna vända mina negativa tankar till positiva. Allt ordnar sig!

(och förra månadens mål)

Skrattande

Annons:
LoAEmma
2012-08-04 22:45
#21

Vad roligt att du lyckas så bra Sniff, grattis! Fortsätt så, du är inne på rätt spår!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Upp till toppen
Annons: