Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1133 ggr
MissInAction
2012-06-30 20:31

Så lycklig just nu :)

Lite svårt att sätta fingret på exakt varför, det är nog en mängd saker tillsammans. Tilltro och positiv känsla inför framtiden - nu när jag har slutat min ett år långa anställning - nya äventyr väntar! Men också dagen som den varit, en helt vanligt dag då jag är på bättringsvägen från min förkylning.. känt mig allmänt glad och nöjd med tillvaron, med livet och med de i min omgivning som vill mig väl.. och glädjen och tacksamheten över att ha upptäckt LoA och de texter jag hittills kommit över i ämnet, och de kunniga och inspirerande människor jag träffat på här. 

Satt en stund på balkongen i kväll också och läste ett kapitel ur The Secret. Jag fick en lite rolig tanke - det kanske är såhär de religiösa känner sig när de läser i bibeln eller toran eller liknande? Hehe Flört Nu har jag i alla fall hittat min bibel.

Ett citat ur boken, som jag tycker mycket om Glad

Fantasin är allt. Den är en förhandsvisning av livets kommande attraktioner. Albert Einstein


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Kathja]1
2012-06-30 21:01
#1

Skrattande

MissInAction
2012-06-30 21:12
#2

#1
Precis den sortens reaktion jag vill ha Skrattande

Du, en helt annan fråga - jag ser att du är väldigt aktiv här på sajten, hur kommer det sig att du inte är Medarbetare?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-06-30 21:28
#3

Därför att vi inte har någon aktiv admin, är "bara" crinalina som är aktiv och hon är Medarbetare så hon kan inte lägga in nya, vi har provat. Men jag tänker att jag väl gör lika mycket nytta oavsett vilket. Tungan ute

Är alltid kul om man kan hjälpa andra att må bra - för det är ju det som det handlar om, att skapa sig ett liv där man mår bra oavsett vilket.

MissInAction
2012-06-30 22:43
#4

Oki! Då var det ungefär som jag misstänkte. Lite synd när det blir sådär men det viktiga är väl ändå att det finns en aktivitet, och medarbetarna kan ju skriva artiklar iaf Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: