Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 968 ggr
[Vargöga]
2012-06-30 15:40

Tjoho regn

Alla klagar så fort det regnar. "vad tråkigt det är med regn, kan det inte bli sommar snart" osv. Idag kände jag att det var helt okej med regn och att jag kan ha det mysigt här hemma utan att känna mig sorgsen öer att det åter igen regnar. Skrattande

Annons:
MissInAction
2012-06-30 17:53
#1

Jag gillar regn. Tycker om att vara ute i regn så länge det inte regnar in i mina öron. 
Det finns inget dålig väder, bara dåliga kläder - det körde vår gympalärare i grundskolan alltid med Skrattande

Allvarligt. En promenad ensam i regnet.. hur mysigt som helst, tycker jag. Känna vattnet mot min hud…
Och sen kan man ta en kopp te när man kommer in Glad

En annan bra sak med regn, om man inte gillar att vara ute i det, är att man kan ta tillfället i akt att läsa, pyssla, spela spel eller städa.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Vargöga]
2012-06-30 17:58
#2

Jag gillar att ara inne när det regnar, höra hur det smattrar på fönsterblecket och taket. Flört

MissInAction
2012-06-30 18:08
#3

Åh, ja… tänk att vara i en stuga med plåttak, och en tänd brasa och massa tända ljus! *myser* Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Vargöga]
2012-06-30 18:21
#4

Hihi, ja det skulle vara toppen det. Skrattande

[Kathja]1
2012-06-30 18:37
#5

Just väder är det ju bra om man kan gilla, oavsett vilken sort det är, för vädret är svårt att ändra på. Där kan man bara ändra sin inställning. Bra grej att träna på.

[Vargöga]
2012-06-30 18:41
#6

Ja det tycker jag med. Jag skall ändra min uppfattning om solen och den extrema värmen som kommer emellanåt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: