Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1236 ggr
[Sniff]
6/26/12, 10:05 AM

Drömmar

Drömmer ni ofta om det ni vill ha, och om ni gör det, hur använder ni drömmen?

Jag drömde världens bästa dröm inatt, det var precis så som jag vill att det ska gå till och kännas när jag hittar min kärlek. Så nu har jag en ännu starkare bild av den känslan!Skrattande
Hoppas också att det är ett tecken på att det händer snart… Oskyldig

Annons:
LoAEmma
6/26/12, 3:11 PM
#1

Va härligt!!
Jag önskar verkligen att jag drömde såna fina drömmar…tyvärr drömmer jag oftast jobbiga drömmar, att jag ska resa och hittar inte mina saker, att jag kommer försent till tåget, jobbiga saker om ex osv osv….

Använd absolut känslan från din dröm!! Bra vibrationer :-)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Sniff]
6/26/12, 3:44 PM
#2

Usch vad jobbigt med sånna drömmarObestämd Jag hade en period då jag ofta blev jagad, men det var när jag mådde väldigt dåligt. Nu drömmer jag oftast väldigt ljusa drömmar, det är så enormt härligt!

Det ska jag absolut göra, den känslan var helt perfekt, precis så som jag vill ha det. Såå härligt med kärleksdrömmar! Glad

SHIAWASE
6/26/12, 11:33 PM
#3

Jag ar ingen expert pa drommar, men de speglar ju det "vibrationslage" man befinner sig i, sa att dromma harliga karleksdrommar later ju jatteharligt!! Jag brukar ocksa ofta dromma att jag inte hinner med saker, att jag aldrig kommer fram etc. och  det gor jag ofta nar jag har mycket med jobb, och manga saker som jag "maste" gora.

Aven om jag inte kanner nagon stress eller press i vaket tillstand, sa betyder det ju att jag fortfarande har de i min vibration, sa det ar en bra "vagvisare".

Nar man har dromt harliga drommar, och aven vaknar upp med samma harliga kansla visar det ju ocksa pa att man befinner sig i ratt virationslageGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
6/27/12, 12:34 AM
#4

man kan faktiskt öva upp sig att "vara medveten" i sina drömmar, och alltså I drömmen ifrågasätta det som sker och välja ett annat sätt.

Tex vända sig bestämt om och konfrontera den man blir jagad av, tänka att " jaja jag tar nästa tåg", bestämma sig för att strunta i packningen osv.

Testa!Flört

SHIAWASE
6/27/12, 10:13 AM
#5

Jag har aldrig tankt pa sant satt!! Tack. Det ska jag forsoka med. Man ar ju inte "medvetslos" liksom nar man soverFlört utan befinner sig ju endast i ett annat medvetandetillstand, sa det borde ju fungera. Kul med nya ovningar!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
6/27/12, 12:22 PM
#6

#5 det ÄR faktiskt jättespännande! Jag läste om detta tips i en drömbok när jag hade mkt mardrömmar en period, jag drömde alltid att jag var i mörka hus o blev förföljd. Vad jag gjorde var att innan jag somnade tänka ut vad jag skulle göra i drömmen om det hände igen : leta efter lampor att tända, leta upp den som förföljde mig o fråga vad den ville.

Och tänka sig - i drömmen kunde jag plötsligt hitta lampor att tända överallt o personen som förföljde mig smet ut o kom aldrig tillbaksGlad.

Nån annan gång när jag drömt att jag känt mig förföljd och bestämt mig för att vända mig om har det varit en god vän/ släkting som stått där med ett stort leende.

Såna små saker ger stora perspektiv… den drömmen sa iaf till mig att det inte alltid är som man tror…ha tillit till det godaGlad

Den här "konfrontationsövningen"  är lite som Alice gör i "Alice i underlandet". Hon säger hela tiden till sig själv :  "det här är bara en dröm, jag kan göra vad jag vill, inget farligt kan hända på riktigt för jag drömmer ju!"

Och på det sättet finner hon mod att möta drakar och slåss med svärd - och därmed vinna insikt om vem hon är, som hon kan ta med sig ut i verkliga livet!Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: