Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1447 ggr
SHIAWASE
6/22/12, 8:45 AM

Glad Midsommar!

Glad midsommar till er alla som firar det:FlörtHar i Japanar det ju "bara" en vanlig fredag, och helg,mitt inne i regnperioden, vilket betyder harligt osregn!  Se till att njuta av den svenska sommaren for den ar harlig och for mig var det nagra ar sedan nu, sa jag ska se till att njuta av var sommar har,, efter regnet kommer sa smanginom VARMEN och SOLSKENETGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
6/22/12, 12:10 PM
#1

Här känns det också som en vanlig fredag. Har min jobb-helg men valde att ta leidgt tills i morgon eftermiddag för att hålla min man sällskap. Alla barn är på vift på annat håll så det är bara vi hemma och jag ville ju inte ha honom sittandes här helt ensam. Han har alltid varit en sådan som firat just midsommar ordentligt, medan jag helst inte firar alls (för många kaotiska midsommrar som barn har satt sina spår…)

Men vi ska iaf njuta av jordgubbar, lite solsken och hemmagjord glass.

Alexandraea
6/22/12, 3:39 PM
#2

Glad midsommar! Glad

Och glad Sant Joan som vi firar i Barcelona i helgen! Här samlas alla på stranden och eldar brasor, skjuter fyrverkerier och picknickar med cava (mousserande vin) och coca de sant joan (en sorts sockerkaka med vanlijkräm eller kanderad frukt). Vi ska nog hålla oss till att grilla på en väns takterass i år dock. Det brukar vara "livsfarligt" att gå nedför gatorna med alla barn som springer runt och kastar smällare överallt. Obestämd De har lite slappare regler gällande barn och smällare här nere, hehe…

Ha en fin helg!

LoAEmma
6/22/12, 4:13 PM
#3

Glad midsommar alla! Jag ska grilla med min kära, sen ska vi åka till min bästa vän och umgås :-)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
6/22/12, 7:03 PM
#4

Glad midsommar och Glad San Juan, som de firar även här i Fuengirola imorgon. Precis som i Barcelona så samlas man på stranden och eldar brasor och picknickar, och vid midnatt går de baklänges ner i vattnet (varför vet jag inte) Vi kommer dock att bara ha en vanlig dag idag, och imorgon kommer även vi att grilla på vår takterrass och sedan avnjuta fyrverkerierna för första gången från taket. Fyrverkerierna här i Funkan (som vi svenskar här nere kallar Fuengirola i dagligt tal) är väl påkostade och härifrån vår terrass bör vi kunna se några andra fyrkverkerier också. Om det inte är som förra året när det var så dimmigt så man inte ens såg dem när man stod bredvid piren där de skjuts ifrån. hehe

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

mariagr
6/22/12, 10:12 PM
#5

Glad midsommar! Ska äta min tårtbit nu. Har jobbat!Glad

[Evigheten]
6/24/12, 11:41 AM
#6

Glad Midsommar i efterskott! det har varit en klassisk midsommarafton med dans runt midsommarstången, grillning och jordgubbstårta =)

Annons:
Upp till toppen
Annons: