Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 5394 ggr
[Kathja]1
6/21/12, 10:56 AM

Del 3, Just idag är jag tacksam för...

Vi är så aktiva här inne så trådarna blir så långa, så långa - underbart!

Dax att dra igång del 3 av "Just idag är jag tacksam för…" Del 2 hittar du här.

Att sända tankar av tacksamhet är bland det viktigaste du kan göra. Var tacksam över stort som smått i ditt liv. Med ett bra fokus på nuet och det du redan har kan du komma hur långt som helst. För att inte tala om hur bra du mår!

Vad är du tacksam för idag?

Carpe Punctum!!! Skrattande

Annons:
LoAEmma
6/21/12, 1:20 PM
#1

En fråga bara…jag klickar alltid på "Olästa" ovanför inläggets början, då hoppar automatiskt texten ned till det jag läste sist…så jag blir inte störd att trådarna blir långa.

Gör jag på nåt annat sätt än er etablerade? Flört

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Torahzen]
6/21/12, 1:39 PM
#2

Bra tips! Jag brukar trycka på ctrl och End-knapparna så hoppar jag längst ner på sidan, men måste ändå scrolla upp lite.

målle
6/21/12, 6:13 PM
#3

Jag gör precis som du LoAEmma, fick tipset att göra så för inte så längesedan.

[Kathja]1
6/21/12, 6:32 PM
#4

Det är ni som är smartare än mig. Nu behöver jag ju ine göra nya trådar! Även om denna tråden blev till eftersom den andra blev lite väl OT. Skrattande

Men jag är iaf tacksam över att vårt möte på jobbet idag gick så pass bra.

crinalina
6/21/12, 9:08 PM
#5

Jag tror att trådarna låses automatiskt när man kommer till 250. Skrattande

Jag visste inte heller om att man kunde göra så. Jag trycker också ner via End-knappen och sedan scrollar mig upp.

Men för att gå till trådens topic;

Idag är jag tacksam för hängmattan min sambo har satt upp på taket, och jag är tacksam för stunden jag precis haft i just den hängmattan med min Kindle och en klarblå himmel. Cool

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
6/21/12, 10:48 PM
#6

Vill bara tacka alla er fina som bidrar här inne med er klokskap! Idag när jag funderade över en jobbsituation så kunde jag höra er vägleda mig i hur jag ska hantera det hela. Så tack för att ni finns och för att ni delar med er! Skrattande

Annons:
LoAEmma
6/21/12, 11:18 PM
#7

Jag är tacksam för att ni nu fattar hur man gör Flört

Hehe närå, kul att kunna bidra!

Tacksam för att stressdagen på jobbet ändå gick snabbt, och jag jag för myskväll med katten när den andra myskvällen blev framflyttad :)
Och jag är tacksam att jag får spendera midsommarafton med människor som betyder såå mkt för mig!
Och att, när jag önskade mig att få sluta kl 15 imorgon, lösningen tillslut uppenbarade sig!! (Kände Loa där alltså Oskyldig )

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
6/22/12, 1:14 AM
#8

Jag ar tacksam for att jag alltid har lyssnat mera pa mitt inre an pa vad andra sager och tycker.

Tack vare det, kom jag hit till Japan for 23 ar sedan, och tack vare det gifte jag mig med min man for 20 ar sedan (den 20 juni:)

Tack vare att jag traffade honom har jag lart mig hur viktigt det ar att lata andra manniskor vara precis som de ar , att aldrig forsoka andra pa nagon. Jag har lart mig att min lycka inte beror pa vad nagon annan gor eller inte gor gentemot mig, utan min lycka endast har att gora med mitt forhallande till MIG , mitt inre.

Och nu efter tjugo ar har vi nog ett battre forhallande an nagonsin! Vi ar tva separata individer som lever tillsammans och tillater varandra att vara fria,,,nar man kanner sig FRI , befriar man sig ocksa automatiskt fran negativa tankar.

Sa, jag tackar mig sjalv for att jag som tjugo-aring struntade i allt och alla(vad "allt och alla" sa och tyckt ar ovasenligt att ta uppFlört) och kom hitGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
6/22/12, 1:13 PM
#9

Jag är tacksam över min diskmaskin!

målle
6/22/12, 7:40 PM
#10

Jag är tacksam över att solen orkade kämpa sig igenom de tunga gråa molnen som släppt regn över oss nästan hela dagen.

crinalina
6/22/12, 7:55 PM
#11

Idag är jag väldigt tacksam över fläkten vi ställde in i vårt sovrum igår natt, första natten på länge som jag sovit utan att vakna av att det är varmt och svettigt :D

Jag är också tacksam över allt jag har fått, allt jag får och allt jag kommer att få under hela mitt liv. Jag är tacksam över mitt växande bankkonto. Och jag är otroligt tacksam att jag har drömmar, att jag drömmer mitt liv, och att jag lever mitt drömliv. :D

Tack, tack, tack! <3

ooh, jag är tacksam över de nästan 300 böcker jag just har laddat hem gratis till min Kindle. Bla 88 stycken Agatha Christie som var en av mina första inspirationer och idol inom bokvärlden. :D På orginalspråk naturigtvis. :D <3

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
6/22/12, 9:00 PM
#12

Förlåt att jag nu bara måste gå OT crinalina, men jag har funderat så länge på vad det här Kindle är för ngt? Tänkt fråga dej hur länge som helst!

Jag kan ju passa på att tacka för att "fröken röd" är lite sen och självklart hoppas jag på att Universum snappat upp bonussonens önskan om en lillebror Flört

crinalina
6/22/12, 9:11 PM
#13

OOOOOOOOH, hoppas. Håller tummarna! :D

haha, en Kindle är en ebok, målle. Det är alltså en elektronisk bok, och just Kindle är Amazons (du vet webshopen) egna. Den är helt fantastisk, jag har den lilla varianten och jag kan ha ca 1400 böcker i den. Antingen laddar man hem böcker till datorn och för över, eller så går man ut på Amazonbutiken på Kindlen och köper böcker direkt därifrån. Det tar ca en sekund, om ens det, att få hem en bok.

Kindlen använder elektroniskt bläck, så det är alltså inte digitalt och det ser ut precis som en boksida utan blänk eller någonting så man ser hur bra som helst i starkt solsken också. Om man läser ungefär 30-60 per dag så räcker batteriet i ca en månad.

Det finns även andra märken och varianter, men jag har ingen aning om vad de heter.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
målle
6/22/12, 9:22 PM
#14

Aha jag misstänkte ju att det var ngt sådant men hade aldrig hört talas om just Kindle förr! Tack Glad

Ja, jag håller oxå tummrna, fast egentligen försöker jag att inte tänka så mkt på det just därför att jag redan skickat önskan etc så nu sker ju det som sker Skrattande Jag har helt lagt det i Universums händer, jag lita på Universum och vet att jag får det jag vill ha!

SHIAWASE
6/23/12, 8:36 AM
#15

Ar tacksam for det /de jobb jag har!!! Och for att solen har tittat fram, sa att jag ta en paus i allt oversattande, och satta mig pa balkongen med en kall olGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
6/23/12, 8:39 AM
#16

Är tacksam över att kunna starta dagen i min takt, med det som får mig att må bra. Tack!

LoAEmma
6/23/12, 11:51 AM
#17

Är såå tacksam att jag hade en jättebra midsommar med en otroligt gosig och härlig karl Flört

Börjar våga hoppas! <3

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

målle
6/23/12, 11:55 AM
#18

Härligt att läsa LoAEmma!

Jag är tacksam idag igen över att jag är ännu en dag sen! Skrattande

[Kathja]1
6/23/12, 9:04 PM
#19

Jag är tacksam över att jag idag kunde strunta i, och se förbi, att det såg ut som ett smärre bombnedslag då jag kom till jobbet idag. De senaste två månaderna har det nästan på inte gått ett arbetspass utan att jag blivit på dåligt humör då jag kommit hit därför att "vissa" inte fattar vad som ingår i deras arbetsuppgifter vilket gör att då får jag, när jag löser av dem, göra det istället.

Men idag uteblev den negativa känslan och jag var bara luuuuuugn och lycklig. Tack för att jag visade mig själv att jag kunde. Kyss

Håbe
6/23/12, 9:42 PM
#20

Jag är så otroligt tacksam, och stolt, över att få vara mamma till just min underbare men ganska krångliga lille prins. Hans adhd gör att livet här hemma ibland är ganska tufft och vi får kämpa en hel del för att få saker och ting att flyta på men jag är så tacksam över allt det lär mig och att jag får vara en del av det.

Annons:
SHIAWASE
6/24/12, 2:06 AM
#21

Jag ar tacksam for att jag aktivt har borjat delta i detta forum, efter ha varit en "gluttare" under lang tid. Glad Att skriva gor att man tydliggor kanslor och tankar for sig sjalv, och oftast sa ar det sa att de kommentarer, "rad" man skriver till andra, ar egentligen precis det man behover saga till sig sjalvFlört Man drar till sig/ dras till fragor, tradar som man behover just da, och skriver ett svar till nagon annan, men genom det har man precis fatt det svar man sjalv behovde. Universum fungerar pa ett finurligt sattSkrattande TACK

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

mariagr
6/24/12, 6:44 PM
#22

Jag är tacksam över att jag snart ska få sova i min sköna säng.

[Sniff]
6/25/12, 1:43 PM
#23

Jag är tacksam över det fina vädret och att hundarna kommer så bra överensGlad

[Kathja]1
6/26/12, 3:39 PM
#24

Idag är jag tacksam över att jag har fått handlat mat så det är fyllt i både, kyl, frys och skafferi. Och så är jag tacksam över glada nyheter, nu ska vi bara hålla tummarna att allt klaffar på torsdag oxå… Tack för att jag har mat och för att mötet kommer falla ut väl. Skrattande

målle
6/26/12, 6:23 PM
#25

Jag är tacksam över min lillasyster (självklart över mina andra 2 systrar oxå, men speciellt min lillasyster just nu!)

LoAEmma
6/26/12, 6:31 PM
#26

Jag är tacksam över att det går framåt!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
6/26/12, 11:23 PM
#27

Jag ar tacksam for annu en harlig, solig morgonGlad Och ar tacksam for att starta morgn med att lasa har. Det och kaffe pa balkongen, ger en bra start, och hjalper till att "koppla upp" till sig sjalv TACK till alla er har som ger detta forum en sa positiv vibration.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
6/27/12, 12:35 AM
#28

tack för att ni finnsGlad

Håbe
6/27/12, 5:54 AM
#29

Jag är tacksam för att vakna upp och solen skiner, jag ska åka iväg till mitt jobb som jag tycker så mycket om och får vara tillsammans med mina härliga arbetskamrater. Både de stora och de små.

Jag är också tacksam för att jag slutar så tidigt att jag kommer att hinna umgås med mina barn ordentligt och vi kan hitta på något roligt att göra. Idag är en bra dag!

[Kathja]1
6/27/12, 9:33 AM
#30

Är grymt tacksam över att jag lyckades behålla en väldigt positiv känsla genom hela betala-räkningarna-processen, satt och log hela tiden, detta tilltrots att jag långt ifrån kunde betala dem alla. Tungan ute

Tack, tack, tack. Har denna veckan både kunnat handla och betala räkningar helt utan penga-ångest. Tack!!!! Skrattande (det tar sig, är nog redo att ta emot asa mycket pengar snart Flört)

SHIAWASE
6/27/12, 10:20 AM
#31

Jag har ocksa antligen borjat vanda mitt tankemonster nar det galler pengar. Hade haromdagen, ovantade utgifter, men jag hade inget emot att betala det, utan tankte helt automatisk "ju mera utgifter, desto mera inkomster" det var en fantastisk kansla!!! TACK. Antligen har jag hamnat i ett lage dar jag VET att allt ar ok, och dar jag kan tycka att det ar roligt t o m att betala rakningar, och annat!! TACK, TACK till mig sjalv som har lyckas vanda..

Och da rullar ocksa jobb in:) Tack for det ocksa.

Sitter just nu och oversatter Svenska statens arsredovisningObestämd sa min hjarna ar nu helt mosad,,,, sa for att rensa mig sjalv tittade jag in har och blev upplyft igen!! Tidigare brukade jag ga in pa FB nar jag behovde pausa fran svara oversattningar, men att titta in har ger pafyllning av energi!!!  sa TACK for det allaGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
6/27/12, 10:27 AM
#32

Visst är det underbart när man hittar rätt i tanken och känslan.

Stog och packade ner maten på Willys i förrgår, handlat för 2600kr och hade endel att packa. Var vid det laget, efter att ha peppat mig själv innan besöket och under hela rundan i affären, helt euforisk! Stog och log för mig själv och var så lycklig över all mat jag hade köpt att jag nästan började grina, hi hi.

[Torahzen]
6/27/12, 10:33 AM
#33

Jag känner mig så rik när jag har mycket mat hemma! Vi har även varit ute i god tid och redan hämtat hem 6 kubik ved inför kommande vinter. Det känner jag mig också rik av.

Tack för världens överflöd som räcker till oss alla!

SHIAWASE
6/27/12, 10:38 AM
#34

Jatteharlig kansla!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
målle
6/27/12, 11:06 AM
#35

#30 Kathja, jag kom just på att jag kände ingenting, eller jo jag kände att "oj vad lite räkningar jag har, har jag inte fler än dessa?" när jag betalade mina räkningar igår! Ingen panik, ingen känsla av fattigdom!

Tack för det idag! Och tack för att "tant röd" fortfarande håller sig undan och fler och fler tecken på bebis börjar arta sig! Får bara hoppas att det inte är inbillning Flört Taaaaaack!!

[Kathja]1
6/27/12, 11:08 AM
#36

Åh vad spännande målle! Håller alla tummar och tår, och ber för dig. Skrattande

målle
6/27/12, 11:21 AM
#37

Tack Kathja!! Kyss

målle
6/27/12, 11:27 AM
#38

Lite OT nu men jag måste bara berätta; min sambo har en Kawasaki-hoj, och för några veckor sedan var vi in och kikade i en MC-butik i närheten och de hade barnkläder, bla babybodies i Kawasakis gröna färg som jag visade för honom och sade att en sån ska vi ha till vår bebis, kan vi inte skaffa en snart? Frågade jag lite på skoj, han skrattade bort det lite och sedan var det glömt. Igår satt han och googlade och plötsligt säger skrattar han till lite grand och visar mig en Kawasakigrön babybody på en av bilderna. Jag tänkte direkt att detta är ett tecken! Eftersom jag visade honom först då var han inte intresserad, nu var det han som visade MIG! Han har ju googlat Kawasakigrejor hur många ggr som helst innan, men nu ville han visa mej just en babybody, annars brukar det vara hojar eller hjälmar jag får se haha!

Dessutom hann jag igår kissa 2 ggr innan jag somnade och bad Universum om ett tecken på att det verkligen är bebis och typ 15 minuter efter att jag kissat andra gången vart jag kissnödig igen!

Tack Universum för de fina tecken jag får och tack för att jag får uppleva den största gåvan jag någonsin kommer uppleva!

<3<3<3

SHIAWASE
6/27/12, 11:28 AM
#39

Målle! Även om vi inte har "pratat" förut så tänkte jag precis på dig idag och undrade hur det har gått med dig och din bebisönskan😊 sänder lite tankar till dig härifrån Japan ☺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
6/27/12, 11:29 AM
#40

Åh tack Shiawase! Jag har lovat min lillasyster ett plus på tisdag och ett plus ska hon få!

SHIAWASE
6/27/12, 11:37 AM
#41

Alla väljer ju sina föräldrar så kanske är du den utvalda nu :)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
6/27/12, 11:38 AM
#42

Tack för att mina barn valde just mig 😊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
6/27/12, 11:38 AM
#43

jag tror det! Skrattande

szirius
6/27/12, 12:25 PM
#44

jag är också så nyfiken Målle - hur kan du hålla dig från att inte göra ett test!!!?Skrattande

Själv ska jag på ultraljud idag, är nu i v.29 - så jag instämmer i #42 - tack för att mina barn valt just mig/oss! En sann gåva!

[Torahzen]
6/27/12, 12:51 PM
#45

Idag är jag glad för jag fick tips om en massa roliga smileysar, tack Amandla

Här finns dem:

[Kathja]1
6/27/12, 12:52 PM
#47

Du fick inte med länken Tora! Tungan ute

-nu kom den med! Nice!!! th_hi5

crinalina
6/27/12, 2:23 PM
#48

Just idag är jag tacksam för de sista timmarna med min son för denna gång. Jag är också otroligt tacksam för alla er här, nya som gamla, som ger vårt fina forum sådan glädje, kärlek, inspriration och inte minst positiv energi! :D <3

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
målle
6/27/12, 2:52 PM
#49

#44 Szirius - jag gjorde ett test i förrgår (måndag) för min lillasyster vart så exalterad att hon bara ville att jag skulle göra ett och det blev lite otydligt, vi tyckte det var ett väääldigt svagt plus, sen såg vi ingenting, sen såg vi igen osv så vi sa att jag skulle vänta lite till så vi bestämde att jag ska göra på tisdag nästa vecka igen om inte sambon vill tidigare, han kanske tror jag börjat blöda nu för han har inte frågat på ett par dagar nu. Får tala om för honom idag att jag nu är en vecka sen.

Men jag har lovat lillsyrran ett plus på tisdag så Flört

LoAEmma
6/27/12, 4:34 PM
#50

Idag är jag sjukt tacksam för att jag fått känna på "ha eget hus-känslan! Dejtar ju en kille som äger ett hus och idag var vi där och donade, jag klippte gräset mm. SÅÅÅ KUL!

Lite roligt, jag önskar mig en härlig man, jag pratar om att det är så roligt med små tjejer och jag vill ha en dotter, jag har även önskat hus sååå länge.

Så träffar jag en man (vi är inte tillsammans offentligt än, men träffas och har det fint!), som har en femårig dotter, och ett hus! Barnet är ju inte mitt, och huset ligger ute till försäljning, men jag får ju små glimtar av min framtid känns det som!

Tacktacktack!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
6/27/12, 8:46 PM
#51

Jag är väldigt tacksam att jag utan större problem har kunnat hålla mig ifrån godis, kakor osv sedan i förra veckan. Skrattande

Idag jobbar jag, bara jag här, och i köket står tre gigantiska choklad muffins och jag är inte det minsta sugen på dem!!!

Tack , tack, tack - jag känner hur jag steg för steg närmar mig min idealkropp.

[Torahzen]
6/28/12, 1:01 PM
#52

Jag är tacksam för den healing jag fick igår som har gett mig mer energi idag. Jag känner mig som Nalle Puhs kompis Tiger för jag måste hoppa och studsa idag! Tungan ute

målle
6/28/12, 5:54 PM
#53

Idag är jag tacksam över den otroligt fina och trevliga dag med helt perfekt väder vi haft på Skånes djurpark idag!

Fortsätter även att tacka för att jag förmodligen kan se ett plus på tisdag om inte innan!

Wiho! Tack!

[Kathja]1
6/28/12, 10:20 PM
#54

Just nu är jag tacksam över att jag får gå och lägga mig om 40 minuter! Har jobbat i ett sedan kl.7 i morse, eller nej jag satt nog 15 minuter de gångerna jag åt, så 2x15 minuter, man ska ju inte överdriva. Tungan ute

Så j-ar vad jag är trött i kropp och knopp. Men i mon kl.9 går jag av mitt pass och det är jag oxå tacksam över. Skrattande

SHIAWASE
6/29/12, 8:09 AM
#55

Idag ar jag tacksam for att jag kom ut pa en springtur!! (tva veckor sedan sist pa grund av dotter med vattkoppor och annat). Traning och meditation ar valdigt lika,, man tommer sig, och fyller paGlad

Sedan ar jag tacksam for det fantastiska vadret!

Och jag ar ocksa tacksam for de oversattningsjobb jag gor just nu, dar jag far lara mig sa mycket nya ord och begrepp bade pa svenska och japanska!! Kunskapen bara flodar in!!

Och naturligtvis sa ar jag otroligt tacksam for INTERNET, for hur skulle man klara av att jobba med oversattning annars!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
målle
6/29/12, 11:16 AM
#56

Idag är jag tacksam över att jag så lugnt och fullt helt och hållet litar på att Universum ger mig det jag vill ha i rätt tid! Det blir ingen bebis här denna gången, men jag känner ett fullt och ärligt lugn och tacksamhet ändå och det är för att jag litar på Universum. Jag tror att min absoluta inre önskan är att ha allt ordnat innan bebis kommer. Jag är ju sjukskriven och arbetslös och jag vet ju innerst inne att jag vill ha ett arbete innan ngn bebis skall tillverkas.

Tack Universum för den tillit jag känner! <3

szirius
6/29/12, 11:47 AM
#57

Idag är jag tacksam för att jag snart ska gå på fruktaffären o frossa i FRUKT. En lyxig stor fruktsallad ska det bli med meloner, persikor, färsk ananas etc! Tack för den rikdeom som naturen ger oss!

Jag är också tacksam över ljudet här hemma idag: knackande och sågande, vilket betyder att vårt nya golv i vardagsrummet blir inlagt - hurrayTungan ute

[Torahzen]
6/29/12, 12:09 PM
#58

Jag är tacksam för att jag inser att mina "inspelade monologer i huvudet" fortfarande finns kvart och går såklart att byta ut till det motsatta! Bara positivt! Oskyldig

SHIAWASE
6/29/12, 3:21 PM
#59

Har ar nu kvall (22:30) och jag sitter pa balkongen och njuter!! TACK for det, jag ar sa tacksam for var harliga, stora balkong, och alla varma , trevliga kvallar vi har att se fram emot tre manader framover!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
6/29/12, 7:43 PM
#60

Jag är idag tacksam för mina nya favoritstunder under mina arbetsdagar, stunderna före och efter jobbet när jag sitter på ett kafé och läser. Istället för att som förut ha stressat till jobbet känner jag nu ett lugn när jag kommer dit. Istället för att som förut ha stressat från jobbet för att hinna med ett så tidigt tåg hem, och sedan komma hem med samma stress så går jag nu lugnt och tar mig en iskaffe och läser en stund innan jag tar bussen hem i lugn och ro, och jag är lugn och avslappnad när jag kliver innanför dörren hemma. Tack! Mina arbetsdagar känns betydligt bättre och trots att jag nu tar bussen som stannar precis utanför huset och stannar 2 minuter från jobbet, mot att förut ha gått en och en halv kilometer mellan hem och tåg två gånger per dag, så mår kroppen bättre och jag verkar gå ner i vikt (eller fett iaf hehe). Tack för det också! Cool

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
6/30/12, 2:47 AM
#61

Thank YouIdag ar jag tacksam for annu en solig morgon! Trevlig pratstund med min man,,, och jag ser fram emot vad denna dag ska ge mig, eller rattare sagt hur jag ska skapa min dag !I'm A Star

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
6/30/12, 9:47 AM
#62

Jag är tacksam över att jag har blivit så bra på att inte ta till mig då folk omkring mig är på dåligt humör.

Annons:
[Vargöga]
6/30/12, 11:32 AM
#63

Idag är jag tacksam för att min mamma gav mig 200kr i midsommarpresent och det räckte till lite mat. Skrattande

SHIAWASE
7/1/12, 9:40 AM
#64

Idag ar jag tacksam for att jag ar sa bra pa att vara pa bra humorGlad

Det ar sondag, regnigt, jag har suttit framfor symaskinen och haller pa att sy scenklader (FLERA STYCKEN) till mina tva aldsta dottrar…. Dett ar nagot som aterkommer varjer ar,, och inte alltid det jag tycker bast om att goraFlört Men idag var det skon omvaxling fran jobb!!

Sedan for att vaxla om fran det satte jag mig och jobbade!!!

Och nu ska jag bara SLAPPA med nagon film,,, innan matlagning!!

Sa jag berommer mig sjalv for det!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/1/12, 9:47 AM
#65

Är tacksam över at det regnar idag!

målle
7/1/12, 11:26 AM
#66

idag är jag tacksam över att juli kommit till oss! Härliga fina juli! Välkommen!

[Vargöga]
7/1/12, 11:35 AM
#67

Jag är tacksam att solen skiner idag.

LoAEmma
7/1/12, 10:40 PM
#68

Jag är tacksam över en massa saker, men skriver att jag är tacksam för att jag inser att jag är otålig som tusan och att jag irriterar upp mig på småsaker när jag blir sån. Måste vara första steget till att ändra på detta ;)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

MissInAction
7/1/12, 10:52 PM
#69

Jag är tacksam över att jag lever, att både jag och sambon är på bättringsvägen från förkylning och virus och att dagen varit så vacker <3


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Håbe
7/2/12, 6:32 AM
#70

Jag är tacksam för att den här sajten, och alla ni som håller till här, finns och hjälper mig att få mina tankar på rätt spår. Tack!

franzeen
7/2/12, 3:38 PM
#71

Idag är jag tacksam för att jag vänder mina lägre tanker till högre, positiva tankar!
Att denna sajten finns, och NI som håller till här, precis som Håbe säger, finns och hjälper mig att få mina tankar på rätt spår.

Att jag har en frisk kropp så att jag har möjligehten till ex. träna!
Att jag har trevliga kollegor på mitt arbete.
Att jag har fått en bra relation med min mamma, att hon är en så fantastisk människa, att jag har henne som stöd. Tack!

Även min lilla syster.

Att min familj stöttar mig.

Att thaiboxningen gör mig till en lättare människa (på alla håll och kanter haha) :)

Och specillt idag.. min kompis karin! Tack! Tack!

Tacksamhets inläggen behövs så mycket!
Det gör en verkligen tacksam när man får skriva ner och tänka efter, det får en att komma in i sin sanna vibration. :)

MissInAction
7/2/12, 3:58 PM
#72

I dag är jag tacksam för att jag vaknade tidigt och faktiskt gick upp så jag fick lite morgonljus.

Jag är tacksam över att jag vann i en tävling som radion anordnade - biljetter till ABBA-allsång här i stan på onsdag!

Är tacksam över att jag fick så bra hjälp vid inskrivningen på Arbetsförmedlingen i dag - mycket vänlig och hjälpsam kvinna.

Är tacksam över att jag hittade den tröja till REA-pris som jag ville ha, som jag tidigare köpt men som var missfärgad.

Är tacksam över att det paket som jag beställde i fredags kväll kom i dag så jag kunde hämta det.

Är tacksam över att det är sommar och varmt och att Sverige är så vackert.

Jag är tacksam över att få vara Anders flickvän.

Jag är tacksam över att jag i väldigt många stunder idag har fokuserat på det som är positivt och känt varma, glada känslor - och jag märker skillnaden.
Och jag är tacksam över att jag mår bra och är glad! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LoAEmma
7/2/12, 4:51 PM
#73

Jag är tacksam för att det är sommar!
Och för att det flyter på bra för mig!
Och för att det känns sååå braaa med Tobbe <3

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
7/2/12, 5:59 PM
#74

Jag är tacksam för min alldeles underbara och fantastiska sambo, som även om han inte alltid förstår iaf alltid lyssnar och gör sitt bästa för att förstå.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Vargöga]
7/2/12, 6:07 PM
#75

Idag är jag tacksam för att jag kommer att få äta mat på Pelaren flera dagar i veckan och kommunen betalar för det. Skrattande

[Kathja]1
7/2/12, 6:55 PM
#76

Idag är jag tacksam för att jag så ofta känner mig otroligt lycklig, utan att egentligen veta varför. Skön känsla! Tack för den. Tungan ute

Annons:
[Torahzen]
7/2/12, 9:48 PM
#77

Jag är tacksam för att jag snart ska gå och lägga mig i en skön säng och mysa med en bok innan jag ska sova.

LoAEmma
7/2/12, 10:27 PM
#78

Jag är tacksam för att jag nyss hade ett väldigt utvecklande och givande samtal med min kille om ett personlighetsdrag jag har som han gjorde mig uppmärksam på. Såå intressant att få höra hur man uppfattas, och att hitta något man kan jobba med som kommer leda till ännu bättre självkänsla! Hurra för omtänksam ärlighet!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Vargöga]
7/3/12, 7:05 PM
#79

Jag är tacksam för min underbara lägenhet och att jag har råd att bo kvar här.

[Sniff]
7/3/12, 7:06 PM
#80

Jag älskar mitt livSkrattande

Är så tacksam över allt, att jag får må så här bra och att allt bara är så BRA hela tiden!

SHIAWASE
7/4/12, 1:08 AM
#81

Jag ar tacksam for annu en harligt solig dag!! Igar var det regn (forutom naturligtvs den timme jag var ute och sprantFlört) sa idag kanns det skont med sol igen!

Ar ocksa tacksam for alla dessa kontraster i tillvaron (sol/regn ar bara ett exempel) som gor livet sa intressant och harligt!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/4/12, 7:17 AM
#82

Idag är jag tacksam för att jag går av mitt pass om 1 timme 45 minuter och sedan är jag låååååååång ledig till fredag i nästa vecka! Gillar att vara ledig. Tack för det Universum/Gud.

MissInAction
7/4/12, 11:53 PM
#83

I dag är jag tacksam för att jag fick en trevlig kväll med ABBA-allsång i stadsparken, och att en väninna ville hänga på - hade varit lite jobbigt att gå ensam! 

Är också tacksam för att jag fått fina och tips av en make up-artist som jag var på kurs hos i dag.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Kathja]1
7/5/12, 8:09 AM
#84

Jag är tacksam över att jag mår löjligt bra! Så bra så att jag t.o.m missade att jag skulle ha mens, brukar alltid vara PMS-deppig iaf en vecka innan.  Tack för det! Kyss

[Torahzen]
7/5/12, 10:26 AM
#85

Jag är tacksam för jordgubbar som jag nu sitter och äter, på jobbet!

målle
7/5/12, 11:18 AM
#86

Idag är jag tacksam över att jag ska ut och äta med mor och syskon med familjer!

Och jag är även glad över att jag snart kommer vara helt ensam hemma en hel vecka! Det ska bli skööööönt!

[Joar]
7/5/12, 11:34 AM
#87

Jag är tacksam för att jag har orken att träna här hemma. Skrattande

SHIAWASE
7/5/12, 12:43 PM
#88

Jag ar tacksam for att det ar en harligt, ljummen kvall, och att jag sitter har pa balkongen och njuter!!! Varmen har gjort sitt intag!! Somrarna har ar varma!!! fuktiga, kvava!!! Men jag tycker ju om varmen .OCh jag uppskattar varan stora balkong!! Att kunna satta sig ute, aven nar det ar en kvav kvall,, blir sa mycket svalare an inomhus,,, morkret, ljud av trafik, lite neonljus, VARMT , lugnt och harligt!!! Underbar kansla. TACK.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/5/12, 2:36 PM
#89

Har just avnjutit några underbara timmar i solen med min man. Det blev ett glas rosévin och en massa prat hur vi ska förhålla oss till saker och ting när vi blir asa-rika.  Så tack för min man, solen, livet och asa mycket pengar.  Skrattande

SHIAWASE
7/5/12, 2:48 PM
#90

Ah ! vad harligt Kathja!! Vi ska ju kopa hus pa Hawaii (Big Island) nar vi blir asa-rika (som ni sager, jag har inte hort det uttrycket forut (inte asa- bara as, ,, har val varit borta fran Sverige for langeFlört Visst ar det harligt att sitta och bara prata om allt sadant,,, Jag har hus pa Hawaii, sedan renovering av varan lagenhet, underhall av stugan i Sverige pa min lista,  mina dottrar vill kopa KLADER!!!!! TACK Kathja for att du fick mig att komma ihag alla saker som jag redan har "bestallt"…

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
7/5/12, 4:46 PM
#91

SHIAWASE - det var så lite så! Det är underbart att sitta och snacka så, speciellt som min man har haft svårt för det innan. Han har bara blivit stressad av det, eftersom han inte "ser" pengarna. Han fixar inte att gå och kolla på bilar, hus, klocker whatever om han inte vet att han kan köpa det.

Btw så tror jag inte att "asa" är något ord som man säger, jag har aldrig hört det förr. Det bara ploppade upp i huvudet här häromdagen då jag skrev om pengar. Känns bra att säga, tror att alla fattar att "asa-mycket pengar" är mer än "as mycket pengar". Tungan uteGuld i mun

Användbart ord helt enkelt när något är väldigt mycket. Gillar det och har börjat säga det om annat oxå. Skrattande

målle
7/5/12, 8:20 PM
#92

Då jag bor i Skåne kan jag säga att det sägs mycket mer "asa" än "as" här i skånskan tycker jag. Så jag har läst det lite på skånska Skrattande (är ju halvskåning nu efter alla år här nere)

Men SHIAWASE - din balkong låter helt fantastiskt underbar att sitta på! Jag har en otroligt tydlig bild om hur jag tror det ser ut där och jag längtar dit! Skrattande

Nu är jag tacksam över att middagen med mor, syskon, syskons respektive och alla fina hjärtegull till syskonbarn blev jättefin, trevlig och glad!

[Sniff]
7/5/12, 8:21 PM
#93

Allt är så fantastiskt braSkrattande

[Kathja]1
7/5/12, 8:23 PM
#94

Där ser man! En annan är ju från Göteborg och där säger vi ju "gör" eller "göra" - mycket, hi hi. Men min mamma är från Skåne så det kanske sitter ett litet "asa" i min skånska-gen. Tungan ute

[Kathja]1
7/5/12, 9:32 PM
#95

Är djupt tacksam över att jag mår så bra. Har vågor av lycka som bara sveper över mig gång efter gång. Sjukt skön känsla.  Tack för det, lever bara på känslan just nu. Gör just inget speciellt bara njuter av att må så här asa-bra! Tack!

SHIAWASE
7/6/12, 8:55 AM
#96

Idag vill jag beromma mig sjalv for att jag har varit sa duktig.

Som jag har namnt, sa har jag massa scen-klader som ska sys,,,och inga enkla saker,,, Det mesta mast vara gjort tills pa sondag, och jag har skjutit upp detta eftersom jag bara inte har haft NAGON LUST att satta mig framfor symaskinen…

MEN antligen imorse , sa kom den , INSPIRATIONEN!!! Sa nu har jag suttit framfor symaskinen hela dagenGladOch jag tycker att jag har varit fantastiskt duktig:) Sa TACk till mig sjalv men framfor allt ett stort BEROM till mig sjalv:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
7/6/12, 8:59 AM
#97

Jag är tacksam över att detta är min sista arbetsdag före semestern som börjar ikväll!!! Åh, vad skönt det känns.

Denna sista dag ska jag vara effektiv och få undan så gott det går och lämna ett rent skrivbord.

Annons:
[Kathja]1
7/6/12, 9:16 AM
#98

Jag är så tacksam över att jag nu för tiden följer min magkänsla/intuition!

Vi bor i ett stort gammalt hus på landet, inga grannar direkt och åkrar och skog runt om, men huset ligger vid en väg. På kvällarna då vi ska kissa våra tre hundar så brukar vi bara "slänga ut" dem och så tramsar de runt och gör det de ska göra och sedan kommer de in.

I går kväll så var det fortfarnde ljust ut och jag fick en känsla av att "jag går med dem ut" så jag tog på mig skorna och gjorde det. När vi hade vait ute i 30 sekunder så dyker det upp ett rådjur på andra sidan vägen, vår tik får syn på det men jag får stoppat henne. Då brölar rådjuret och hunden drar!

Jag slänger in den andra hunden för att den inte oxå ska dra över vägen och rusar efter henne. Det är ju snet så trafiken är nästan noll, men just när jag når fram till diket och hon får syn på mig så kommer där en bil. Hon är då i diket på andra sidan vägen och när hon ser kig ramsar hon upp på vägen…

Det enda jag tänker är att hon får inte springa till mig! Så jag rusar, utan att se mig för "känner" bara vart bilen är (enerigmässigt) över vägen och tar henne. Pust! Det gick bra, föraren undrade väl vad jag höll på med, men var inte närmre än att han kunde manövrera undan, han behövde inte ens tvärnita.

Så tack för magkänslan/intuitionen som visade mig att hunden skulle dra så det var bäst att jag var ute.  Och tack för att jag lyssnade!  Skrattande

[Joar]
7/6/12, 11:54 AM
#99

Idag är jag tacksam för att jag har ett hem och inte behöver att bo på gatan.

Idag är jag tacksam för att jag kan köpa mig mat varje vecka.

MissInAction
7/6/12, 12:01 PM
#100

#98
Å huua, jag satt och höll andan medan ajg läste - skönt att det gick bra!! Förvånad

Idag är jag tacksam för det sköna vädret. Det är mulet och drygt 20 grader.  

Jag är också tacksam för att jag har mer än tillräckligt med pengar och för att jag är frisk och mår bra.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
7/6/12, 3:07 PM
#101

Jag är så tacksam över att jag (nästan alltid) känner mig asa-rik, trots rejäla skulder! Tack för känslan av rikedom, och tack för känslan av att allt alltid ordnar sig. Tack!

Håbe
7/6/12, 9:08 PM
#102

Idag är jag tacksam för att semestern äntligen har börjat. Nu ska jag och Gulliganerna mysa och ha det bra i 5 veckor. Härligt!

Samtidigt är jag tacksam för att jag har ett jobb att ta semester ifrån. Världens bästa jobb dessutom. Det är härligt att gå på semester och ändå känna lite förväntan över att snart få starta upp en ny rolig termin med mina allra goaste kollegor.

[Kathja]1
7/6/12, 9:12 PM
#103

Jag är tacksam över att jag har struntat i att äta av chipsen som resten av familjen äter.

målle
7/6/12, 9:15 PM
#104

Åh Kathja! Toppen! Jag är då tacksam över att jag inte heller äter några chips ikväll! Är inte ens sugen! Wihoo!

Annons:
[Kathja]1
7/6/12, 9:23 PM
#105

Heja oss! Asa-snygga och asa-rika babes inom kort. Skrattande

[Torahzen]
7/6/12, 9:26 PM
#106

Choklad och jordgubbar. Det är bra vid mens!

målle
7/6/12, 9:28 PM
#107

Hahaha fast jag åker till Tyskland imgn o ska handla vin/sprit och…godis! Skrattande Så det lät bli lite snaskande imgn…men normalt brukar dte ju blir fredagsmys OCH lördagsgodis på samma helg.

[Sniff]
7/6/12, 10:00 PM
#108

Tack för att jag fått gjort det jag skulle idagGlad

LoAEmma
7/6/12, 11:36 PM
#109

Tack för att jag hade en härlig förmiddag i solen med min fina :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
7/7/12, 8:16 AM
#110

Tack for mitt harliga liv och tillvaroGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
7/7/12, 8:53 AM
#111

Just nu ar jag tacksam till Katja-R!!! for att du lade upp den fantastiska videon, och visade oss till den kanalen.

Idag jag suttit framfor symaskinen sedan sju imorse, och jobbat mellan varven, sa hjarnan var totalslut.. ska ivag och instruera (karate) snart, sa jag tankte , nej nu satter jag mig ner en timma och vilar, kollar forumet!! Och , sa kommer Kathja med denna inspirationsgivande lanken, sa nu ar jag fylld med energi, och ser fram emot att traffa alla vara karate-kids ikvall!!

TACK.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
7/7/12, 8:58 AM
#112

"Be så skall du få" Flört

[Kathja]1
7/7/12, 9:05 AM
#113

Är tacksam över en skön start på dagen. Ännu kvar i sängen bland sovande hundar och man - skriver lite och kollar in pepp-videor. Livet är gott att leva! Tack för det.

[Joar]
7/7/12, 9:12 AM
#114

Jag är tacksam över att jag lever idag.

mariagr
7/7/12, 12:27 PM
#115

Jag är tacksam över att jag precis börjat greppa det här med tanke och känsla att kunnna välja en tankte som får mig att må lite bättre är fantastiskt.

[Kathja]1
7/7/12, 6:27 PM
#116

Åh vad jag är tacksam över alla jordgubbar som växer så fint här hemma. Mmmmm. Tungan ute

[Sniff]
7/7/12, 7:04 PM
#117

Tack för att det finns folk som tänker på mig och gör det enklare för mig att vara veganKyss

crinalina
7/7/12, 7:10 PM
#118

Idag är jag tacksam för att det är lördag och slutjobbat för den här veckan. Jag är tacksam för att sambon inte heller hade lust att gå ut ikväll så vi har en skön relaxad kväll hemma istället. Och jag är tacksam för att jag fick lite mer i lön den här veckan än jag räknat med.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Sniff]
7/7/12, 8:02 PM
#119

Tack för den goda glassen! Skrattande

målle
7/7/12, 10:06 PM
#120

Idag är jag tacksam över den otroligt roliga, trevliga, fina härliga dag jag, sambon och hans söta fina gullunge till son haft i Danmark/Tyskland idag (Fleggard och Calle= vin/sprit och lite godis) Skrattande

Vädret har avrit perfekt och allt jag köpte kostade MYCKET mindre än jag hade räknat med! Wihoo! Taaack!

[Sniff]
7/7/12, 10:56 PM
#121

Tack även för pengarna och att allt jag köper är billigt. Och chokladen, jordgubbarna, internet, min släkt, den här dagen, mina pennor, mitt liv, min hund och allt annatSkrattande

[Torahzen]
7/8/12, 8:55 AM
#122

Jag är tacksam för att jag vaknar i en skön säng, med en underbar man och dotter, känner mig energisk och REDO att ta nästa steg i mitt liv. Det steget verkar vara att röja här hemma. städa och mera space clearing.

Idag blir den en liten utflykt!

[Kathja]1
7/8/12, 9:19 AM
#123

Jag är tacksam över min man som igår när jag "dampade" lite tittade på mig, log, och sa - men älsklingen nu är du i fel känsla. Och sedan vände han den åt mig i ett nafs. (genom att bli väldigt busig och bråkig, hi hi)

Tack, tack, tack <3

SHIAWASE
7/8/12, 11:04 AM
#124

Jag ar tacksam for en intensiv men harlig dag…

symaskin, symaskin  , meditationsklass, symaskin,,,Glad NU tar jag mig en paus i den harliga kvallssolen!!! Och njuter av luften, och vinden och vadret:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
7/8/12, 11:45 AM
#125

Jag är tacksam för att jag har SEMESTER!!!

Och för att lilltjejen ville att vi skulle ha myskvällen hemma hos mig igår istället för hos dom :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
SHIAWASE
7/8/12, 1:07 PM
#126

Harligt med semester LoaEmmaGladNjut av den !

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
7/8/12, 1:27 PM
#127

Kom pa fran en annan trad, att jag ar SA tacksam for att vara sjalv.

Sondag kvall, tva aldsta dottrarna ar pa danstraning till sent!

Mannen akte i vag till ett "public bath "(typ SPA,, har finns de overallt)

och JAG ar hemma sjalv,,, med minsta (men hon ar sa duktig pa att leka sjalv,,

Har stadat upp (nagorlunda,,,),,,,, sitter med bra musik, ett glas rott vin, och NJUTER!!

LUGNT, HARMONSIKT, SKONT, UNDERBART, NJUTNINGSFULLT

TANKAR, IDEER, INSPIRATION, flyter pa sa bra nar man ar sjalv:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
7/8/12, 4:19 PM
#128

Tacksam över att jag fixade klart en uppgift idag såå gött, bara relaxa resten av dan om jag villSkrattande

crinalina
7/8/12, 5:04 PM
#129

Jag är tacksam över att inte ha min mobil hemma. Jag bara njuter av dagen som den kommer, gör precis det jag känner när jag känner för det och jag har bara tittat på tiden två gånger under hela dagen. Inte ens nu vet jag vad klockan är (fast jag har den längst ner här på sidan) och det är sååååååå skönt!!

Jag är också tacksam för att jag nu har fått lära mig känslan av att inte följa klockan, vilken frihet det ger. Cool

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
7/8/12, 5:07 PM
#130

Jag är tacksam för att jag unnade mig en tupplur på flera timmar (hihi) mitt på dagen idag, vädret är grått och jag har semester. Skit i att jag "borde vara duktig" och bara latar mig! Choklad har jag ätit också! Cool

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
7/8/12, 6:25 PM
#131

Jag är så tacksam över en underbar dag med min man ute i sooooolen. Me like! Tack för det!

målle
7/8/12, 6:39 PM
#132

Åh jag är så tacksam över min fina sambo och det fina, stora trädäck/altan han byggt på gräsmattan. Tack vare honom och detta fina trädäck kan vi ha den stora poolen framme och idag har vi alla tre legat i varsen solstol och stekt i den heta varma sommarsolen (25 celsius i skuggan) och sedan kunnat ta oss ett härligt dopp i poolen! Tack!

Annons:
[Kathja]1
7/8/12, 7:02 PM
#133

Jag är så tacksam över att jag känner mig asa-rik! Mår så väldigt bra, känner mig så lugn, fylld av tillförsikt och fylld av kärlek till livet. Tack!!!

målle
7/8/12, 8:28 PM
#134

Jag är dessutom även tacksam över att jag såg mig själv som mycket smalare i bikini än jag trodde att jag skulle göra. (hade bikinipremiär idag Skrattande)

Oooh just det, jag bara måste tillägga att min sambos son nog är en av de gulligaste snart 7-åringarna jag känner, när jag stod i badrummet och knöt halternecken på bikinin bak på ryggen för att undvika få ränder när jag solar säger han "vad fin du blir, Camilla" Skrattande Han är bara för söt!

målle
7/8/12, 10:08 PM
#135

Jag är så tacksam över att jag får ha äran att älska och bli älskad av min otroligt snygga och sexiga sambo! Ohlala!

P.S. han är FRISKT sexig! FlörtSkrattande D.S.

[Torahzen]
7/8/12, 10:30 PM
#136

Jag är tacksam för att jag haft en härlig dag i solen med familjen och att min SEMESTER nu har börjat!

SHIAWASE
7/9/12, 7:00 AM
#137

Nar jag vaknar pa morgonen och oppnar forumet, sa har det fullkomligt EXPLODERAT under natten! Tack for trevlig morgonlasning till kaffetGlad

MYCKET battre an att titta pa morgonnyheterna!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Sugarcream
7/9/12, 2:47 PM
#138

Wieeee, alltså på senare dar så händer det grejer. Vänner och bekanta från förr dyker upp och hör av sig. Flera st, på facebook, vänner som kommit tillbaka till mitt jobb över sommaren. Vänner jag saknat o önskat höra från. Vänner från gymnasiet som man gled ifrån (8 år sedan). Jag är såååå glad och tacksam över detta för det gör mig verkligen så innerligt glad och jag tror att det är LoA som är snäll mot mig :) Just nu önskar jag få tillbaka kontakten med vänner som jag tappat den med och få större umgängeskrets och riktiga vänner. Har två bästa vänner som jag känt i måååånga år men vänner, bra vänner kan man inte få för många av. Så tack tack tack, uppskattar det så mycket! Skrattande Detta gjorde iaf min dag idag :)

MissInAction
7/9/12, 8:35 PM
#139

I dag är jag så oerhört tacksam för att musik finns. Sambon har jobbat i dag, första dagen på länge eftersom han var/är sjuk i troligen körtelfeber. Skönt med lite egen-tid!!
Jag har ordnat med lite jobbsökargrejer och städat lite i badrummet, men framför allt har jag dansat och sjungit till låtar från 80- och 90-talen och mått så bra av det!Cool

Jag är också djupt tacksam för att boken The Secret kom in i mitt liv <3


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Alexandraea
7/9/12, 10:18 PM
#140

Jag är tacksam för att jag hade en supertrevlig spontan-dejt igårkväll, och att killen i fråga totalkrossade alla dumma förutfattade meningar jag hade om honom innan och istället i princip återställde min tro på mänskligheten (och med det menar jag just män-skligheten Flört ) och fick mig att inse att det finns ju faktiskt fina fantastiska respektfulla killar där ute. Älskar när människor överraskar positivt och man får sig en tankeställare, jag skäms lite att jag dömde ut honom innan pga ett kort möte för flera månader sedan. Så dumt! Jag är tacksam för att jag lär mig att inte döma människor på förhand! Glad

Jag är också tacksam för att jag ska få 100 000€ inom de närmsta 6 veckorna så att jag har råd att gå tillbaka till skolan till hösten och göra klart mitt sista år som fattas för att jag ska få min examen. Tack för det universum! Guld i mun Yay!

[Sniff]
7/9/12, 10:26 PM
#141

Tack för den här kvällenKyss

Och tack för alla pengar jag har fått, jag är riiikGuld i mun

[Kathja]1
7/9/12, 10:29 PM
#142

Alexandrea  - du ska veta att jag tryckte att min man var det mest dryga och otrevliga jag hade träffat på väldigt länge då jag träffade honom. Tog ett år innan jag ändrade uppfattning om honom. Och då gick han från att vara dryg och otrevlig till att vara mitt livs kärlek. Så kan det gå. Flört

Alexandraea
7/9/12, 10:36 PM
#143

Kathja, haha, vad roligt! Och vad härligt att vi är så fantastiska öppensinnade människor att vi kan ändra oss. Glad

crinalina
7/9/12, 10:38 PM
#144

Då kan jag berätta att jag tyckte min karl var konstig och skum på en massa olika vis när jag först träffade honom. Trevlig, men alldeles för annorlunda och definitivt inte min typ. Det tog sex månader och en enda datesedan var jag tvärsåld.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
7/9/12, 10:39 PM
#145

…lite av varje. Det har varit en bra dag helt enkelt :-)

[Kathja]1
7/9/12, 10:40 PM
#146

Tror att det ofta kan vara så. Ordspråket "kärlek börjar ofta med bråk", hi hi.

Annons:
Sugarcream
7/9/12, 11:07 PM
#147

Och killen/mittex jag nu ligger och gråter över dissade jag efter en blinddejt för ca 8 år sen, några år senare blev vi ihop o nu ytterligare några år senare har vi varit vänner men inte riktigt vetat var vi står så just nu har vi paus eller vad man ska säga, ensamtid kanske. Så ja kärlek kan nog börja med "bråk". :)

[Kathja]1
7/10/12, 7:35 AM
#148

Idag är jag tacksam över att få vara själv (eller bara jag och hundarna) hemma tills i morgon kväll. Det är inte ofta! Brukar dock tröttna på mitt eget sällskap efter någon timme, men jag gillar känslan av att kunna göra vad jag vill i 1,5 dygn.

Ha tv:n avstängd om jag vill det. Lyssna på musik asa-högt om jag vill det. Äta vad jag vill, eller strunta i det om jag vill det. Ligga på soffan och titta i taket om jag vill det, eller dansa som en tosing om andan faller på.

Tack för en lagom lång stund i mitt eget sällskap! Men sedan får han allt komma hem. Skrattande

[Kathja]1
7/10/12, 8:03 AM
#149

Tack för att det alltid dyker upp mer pengar när man behöver det. Tack för ett konstant flöde av pengar till mig. Tack, tack, tack. SkrattandeGuld i mun

målle
7/10/12, 2:18 PM
#150

Jag är tacksam över att jag har råd emd det jag vill ha råd med just nu. Jag har som flera andra av oss här inne de pengar jag behöver just nu Skrattande

SHIAWASE
7/10/12, 2:23 PM
#151

Kathja! NJUT av att vara sjalv ,,, Jag skulle garna vilja var sjalv en manad ungerfar just nu:) Missuppfatta nu inte,,,men jag vill bara vara Jag, och jag och jag!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/10/12, 7:14 PM
#152

Idag är jag tacksam över att jag har fått röjt undan en massa skit som ska slängas och att jag har penga-pimpat husets penga-hörna, (se inlägg i tråden "Jag vill berömma mig…"). Och att vi precis när jag var klar med min pimpning fick trevlig info rörande en penga-grej. Kul! Guld i mun

LoAEmma
7/10/12, 7:19 PM
#153

Haha sedär..Coolt!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
Håbe
7/11/12, 8:58 AM
#154

Jag är tacksam för att jag får börja den här dagen alldeles ensam. Sonen sover borta, maken har gått till jobbet och dottern är den morgontrötta sorten som jag får skaka liv i framåt 9.30 eller så. Så jag är helt själv och det är TYST :-)

målle
7/11/12, 10:14 AM
#155

Idag är jag tacksam över mitt liv! Mitt friska, härliga, fina, kärleksfyllda liv! Att jag får uppleva ännu en dag och jag är tacksam över att 11 juli är min födelsedag! Kl 11.18 för 28 år sedan i Nacka såg jag dagens ljus för första gången, tack fina mamma! <3

[Kathja]1
7/11/12, 10:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#156

GRATTIS målle!!! Skrattande

MissInAction
7/11/12, 11:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#157

Grattis målle! Kyss Önskar dig en fantastisk dag!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
7/11/12, 11:35 AM
#158

Åh tack snälla ni! Jag ska ha en superfin dag! Jag lovar!

Pelle Långlös
7/11/12, 11:52 AM
#159

Idag är jag tacksam för att jag har mat som räcker hela veckan och att jag klarade budgeten.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[Kathja]1
7/11/12, 12:08 PM
#160

Idag är jag tacksam över att jag i princip har slutat att dricka kaffe så att jag kan ta mig en kopp med förhoppning om att få igång mig lite, för idag är jag såååå seg. Men har lite saker jag skulle behöva göra innan mina pojkar kommer hem, så jag kan inte sega hela dagen. Tungan ute

Annons:
[Sniff]
7/11/12, 5:24 PM
#161

Tack för den här fina dagen!

Grattis Målle! Skrattande

SHIAWASE
7/11/12, 5:29 PM
#162

Jag sager som Sniff, Tack for den har fina dagen!!

OCH GRATTIS malle:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
7/11/12, 5:43 PM
#163

Tack sniff! Och tack SHIAWASE och tack Szirius för det fina "tårtkalaset" Skrattande

[Evigheten]
7/11/12, 6:00 PM
#164

Jag är såå glad för att jag är såååååååå GLAD!Skrattande

[Evigheten]
7/11/12, 6:02 PM
#165

#160 Men då segar du på rätt dag, läste nyss på aftonbladet att idag den 11/7 är det den slappaste dagen på åretCool

målle
7/11/12, 6:10 PM
#166

naaaajs slappaste dagen på året! Passar mig perfekt och jag kan ju inte annat än hålla med! Tackar för den goda lunchen mor min bjöd mig på, och fikat med!

crinalina
7/11/12, 7:23 PM
#167

Jättestort Grattis på din fina dag målle! Skrattande

Jag är tacksam för att Kathja-R inspirerade mig att börja med EFT igen så jag slipper jobba ihjäl mig! Cool

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
målle
7/11/12, 7:30 PM
#168

Åh tack så mkt crinalina! Jag vill tacka er alla som gratulerat mig på min födelsedag idag! Ni är så fina! Tack!!

Pelle Långlös
7/11/12, 7:31 PM
#169

Idag är jag tacksam över att jag klarade promenaden före en viss tid utan att stressa. Skulle nämligen ringa mina barn en viss tid som alltid varje vecka gånger två. Onsdagar och söndagar.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

LoAEmma
7/11/12, 8:37 PM
#170

Jag är tacksam för att jag tränade idag!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

MissInAction
7/11/12, 8:37 PM
#171

Idag är jag tacksam för att jag har haft en helt awesome dag!! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Sugarcream
7/11/12, 10:00 PM
#172

Idag är jag tacksam för att jag klarade redovisningen och därmed klarat min examen! En av de bästa dagarna i mitt liv. Mkt slit är över och nu ska jag mest njuta av tiden framför mig. Även tacksam o glad över att en person som betyder mkt för mig ringde o grattade!

[Torahzen]
7/12/12, 8:37 AM
#173

Jag är tacksam för en mysig onsdag då jag lekte med barnen och plockade snäckor med en kompis. Det är sommar det!

Håbe
7/12/12, 9:11 AM
#174

Idag är jag tacksam för att jag kommer att "drabbas" av en oemotståndlig lust att rensa ut förrådet under trappan. Det var verkligen på tiden. Tack för det.

Annons:
SHIAWASE
7/12/12, 9:14 AM
#175

Harligt!! Nagon gang ska val jag ocksa "drabbas" haha,,,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
7/12/12, 9:20 AM
#176

Det är en härlig smitta! Jag ska också städa idag…

målle
7/12/12, 10:29 AM
#177

Jag är såå tacksam över att jag vaknade innan klockan ringde idag! En hel halvtimme innan, jag är tacksam över kissnödigheten som väckte mig haha!

Och vet ni vad! Jag har ringt alla samtal utom ett! Jag har inte ens satt igång kaffet och ingen EFT behövdes heller! (anledningen till att det sista samtalet dröjer lite nu är för att jag väntar på att FSK ska ringa tillbaka, det visade sig att ett stort fel uppstått med mig där och hon skulle undersöka saken direkt innan lunch, men sen ringer jag det sista samtalet! Wiho vad skönt det känns redan!)

Jag är även tacksam över att tandläkaren hade tid på måndag redan och jag ska klippa mej på tisdag! Skrattande

Tack!

crinalina
7/12/12, 8:36 PM
#178

Bra jobbat målle!! Skrattande

Jag är tacksam över att jag skickat ett mess till min förlorade bror idag. Jag är också tacksam över att min son står som 6e reserv till högskoleutbildningen han sökt, med den första reserven redan antagen (och beskeden kom idag), jag är tacksam för att han kommer in!

Jag är också väldigt tacksam över att jag ringde och sa nej till att jobba ikväll. Istället ligger jag hemma i sängen med laptopen på magen och bara njuter av att inte göra någonting. Jag är också tacksam över städenergin som kommit över mig som gör att jag varje dag när jag kommer hem röjer undan i köket efter gårdagen och håller undan lite med damning och sånt också. Städenergin på forumet är ett faktum!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
7/12/12, 9:03 PM
#179

#174 oemotståndlig lust är ju synd att säga men städat blev det :-)

Nåja inte helt klart än. Tar det sista i morgon.

Så alltså är jag tacksam för att jag fullföljde min plan för den här dagen och därmed är ett steg närmare ett hem med ordning och reda.

crinalina
7/12/12, 9:32 PM
#180

Tjooohooo Håbe, bra jobbat! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Alexandraea
7/12/12, 11:36 PM
#181

Crinalina, 6:e reserv, då är man redan inne i princip. Glad Är väl första antagningen nu dessutom, finns alltid flera som tackar nej till sina platser, så hurra för din son som kommit in! Skrattande

Jag är tacksam för min underbara vän S som jag varit ute och tagit en drink med ikväll efter att vi inte setts på flera veckor. Han har en sån fantastisk energi och vi får alltid varandra att skratta och bli på bra humör oavsett hur vi mår innan. Min fina fina vän!! <3

Annons:
målle
7/12/12, 11:40 PM
#182

Åh vad jag vill sitta och dricka drinkar och skratta och må toppen med ER! Jag ser verkligen fram emot det!! Shit va kul!

Miljonärs -(eller ska jag säga miljArdär) träffen är på G, can you feel it!!

I CAN!! Skrattande

SHIAWASE
7/13/12, 12:25 AM
#183

Tacksam for en solig morgon! Efter storm och regn i gar:)

Ocksa tacksam for att jag kanner energin fyllas, och inspirationen komma, och vibrationerna hojas. TACK

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/13/12, 8:46 AM
#184

Över att kunna komma hit till er och bli peppad. Tack alla fina! Kyss

Håbe
7/13/12, 11:30 AM
#185

Idag är jag enormt tacksam för att jag just fått veta att jag kom in på kursen jag sökt :-) Det ska bli så spännade. Och jätteläskigt (fast på ett bra sätt).

[Kathja]1
7/13/12, 11:34 AM
#186

Grattis Håbe! Skrattande

Håbe
7/13/12, 1:15 PM
#187

Tack Skrattande

målle
7/13/12, 2:10 PM
#188

Jag är så tacksam över mitt humör jag har just nu! Carpe punctum, carpe diem!

Annons:
[Sniff]
7/14/12, 9:57 AM
#189

Tack för alla mina djur! Skrattande

LoAEmma
7/14/12, 12:06 PM
#190

Tack för att det är lördag, jag har semester och att jag snart ska träffa min fina lilla "familj" ♥

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
7/14/12, 12:32 PM
#191

TACK till mig sjalv och TACK till detta forum…. Jag kom just nu till en insikt som gjorde att mitt hogre JAG svarade, som det brukar gora ar jag ar i ratt linje , det ar som en dusch over hela kroppen med rysningar:)

For att klargora insikten for mig sjalv , sa skriver jag ner den har,,

Jag ar ju som sagt i oblans med penga biten, Jag HAR jobb, vi HAR var verksamhet, jag HAR pengar pa banken, men jag kanner att jag behover storre inkomst, for att det ska ga runt.,,, och det ar ju dar hela blockeringen, motstandet och allt sitter,, det kanns som om jag inte har KONTROLL over situationen, fast det ar ju precis det jag egentligen har.

Sa nu hamnade jag i en svacka igen,,, och forsokte komma pa "ratt" spar. Satte mig pa balkongen och KNACKADE!!! Jag har ju inte gjort det forut,,, ANDADES, De ord som kom nar jag knackade var bara SLAPP ALLT, SLAPP ALLT, KAMPA INTE, FORSOK INTE, BARA SLAPP DET…. och DA kommer ju SVARET med dessa rysningar, jag VET ju att det ar det jag ska gor bara slappa det och allt ar OK.

Sedan en sak till som kom till mig. Vi bor i en oerhort fin lagenhet ,och den kostar ju ocksa,, men jag TRIVS sa bra har, den ar FANTASTISK. Sa det slog mig plotsligt att alla stadtradar ar till for mig.. for att jag ska inse att jag maste ta battre hand om lagenheten som jag trivs i ,,,, for att kunna slappa allt, sa maste jag ta battre hand om det jag har, helt enkelt.

Jag har haft sa mycket jobb pa sistone och anvant det som orsak till "roran" ,  sa jag har helt enkelt inte tagit tillrackligt om hand om det jag egentligen uppskattar bast, jag har inte kannt mig tacksam for det jag har, helt enkelt, Sa det ar ju dar allt ligger. Hela klossen som proppar igen halet for flodet handlar om det. Ta hand om det jag har nu, ta hand om var fina lagenhet,uppskatta barn, man  familj battre,,,, och MIG sjalv,,,

Sa darfor ar jag tacksam for allt stadprat har:) och allt annat ocksa,, Nu nar jag har skrivit detta, sa har jag forflyttat mig sakert 10 steg pa kanslostegen, jag visste att aven om det blir langt sa maste jag pranta ner allt detta, for det kandes som att jag har hittat nyckeln till mina lasningar:)

Sa nu ska bara vara tacksam och ta hand om det som jag har NU!!! TACK for den insikten:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/14/12, 12:52 PM
#192

Vad underbart SHIAWASE!

Själv är jag tacksam över att ha hittat tillbaka till lugnet och tillförsikten. För just som du säger SHIAWASE, om man bara släpper taget och är lugn i att allt alltid kommer att ordna sig till det bästa så gör det ju det!

Bara tro, ha tillförsikt och andas.

målle
7/14/12, 2:17 PM
#193

Ååååh vad jag är otroligt tacksam nu! Jag gav mig iväg på cykeln och sprang 2 km och sedan cyklade jag hem igen! Och jag orkade springa hela rundan! Jag bara flöt fram och stördes inte ens (inte speciellt mkt iaf..) av de envisa flugorna som ville in i öronen på mej! Jag invigde dessutom de där nya Asic's skorna jag vann tidigare i våras (minns ni? Flört)

Åh jag är så glad att jag är frisk, kry och stark och har den fina möjligheten att kunna röra på mig! Jag kan använda mina ben, jag kan använda mina armar, jag kan använda mina lungor och mitt hjärta slår för mig! Ooooh vad jag e glad! Det känns så himla härligt nu! Nu kan jag njuta resten av dagen!

Dessutom fick jag världens bästa insikt när jag satt där på farstutrappen och drack ett glas vatten. När jag var yngre och bodde hemma hade jag ett deltidsjobb, vilket innebar att jag var ledig vissa dagar mitt i veckan, dessutom bodde vi mitt i stan och jag tränade regelbundet på ett fint gym på cykelavstånd minst 3 ggr/vecka, satt och tänkte på hur duktig jag var då, tränade hur mkt situps som helst och kondisen var på topp eftersom jag cyklade dit och hem och magen var platt och fin! Tänkte att jag nog skulle vilja gå på fym trots allt ngn gång/vecka men jag vet att jag inte har lust att sätta mig i bilen bara och köra dit (tar mig typ 20 min in till stora stan) men så slog det mig att jag går ju på mina möten minst 1 gång/vecka och jag vet att det ligger ett stort nytt gym där i närheten!! Herregud jag har ju all chans i världen att sticka och gymma efter mina möten! Helt perfekt ju! Då slår jag två flugor i en smäll och jag får gymmat iaf! Så nu ska jag bara kolla upp ett bra gym i närheten av där jag går på mötena, sedan kör vi igång!

Taaaaaaaaaaaack!!! Tack tack tack tack!!

MissInAction
7/14/12, 2:21 PM
#194

#191
Ganska precis samma insikt har jag också fått! Visst är det härligt! Skrattande

Idag är jag tacksam över att jag mår bra och har energi, att jag har tvättat och sambon har städat badrumsgolvet och duschen, att jag fixar iordning lite så att det ser trevligt ut när vi kommer hem från resan.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
7/14/12, 8:04 PM
#195

Jag är tacksam för det här fantastiska forumet med alla er underbara människor. Så mycket energi som kommer genom oss till varandra här, så mycket klarhet vi hela tiden går mot är helt makalöst. Så tack till er alla för att ni finns, och tack till mig för att jag manifesterat er! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
7/14/12, 8:30 PM
#196

Jag är tacksam över mig själv och min kropp som idag har talat om för mig att jag faktiskt inte var intresserd av att äta vare sig kladdkaka eller marängsuiss.  Hade annars gett mig själv tillåtelse att ta en bit kladdkaka, men när jag väl funderade över varför jag skulle ta den insåg jag att det var mer för att man ska än för att jag egentligen var sugen.

En maräng slank det dock ner, en rackarns liten en och den var inte ens god. Så tack för att jag och min kropp är på banan, banan som för mig till en hälsosammare, slankare och snyggare kropp. Lätt som en plätt! Flört

[Torahzen]
7/14/12, 8:31 PM
#197

Jag har sprungit idag! Det är första gången på en massa år, minst 8 år förutom lite friskis och svettis.

Jag är HELNÖJD!

Jag tänkte att jag skulle väl springa 1 km och gå resten men det blev en 6 km:s runda och jag sprang minst hälften av sträckan, resten gick jag i rask takt.

Träningskläderna kommer med på semestern, bort 3-4 veckor nu.

[Sniff]
7/14/12, 10:51 PM
#198

♥♥♥

[Sniff]
7/14/12, 11:39 PM
#199

Jag är så tacksam för att jag kan få allt jag vill bara genom att veta att jag får det. Är så glad nu, livet är underbart! ♥

Marie-S
7/15/12, 4:22 PM
#200

Är tacksam över min fina pojkvän/särbo. Kärleken har aldrig varit större och den fortsätter att växa. Idag sa han "När vi gifter oss skulle vi ha en sån här.." och syftade på nån teknikpryl. Saken i sig är eg oväsentlig, men att han börjar prata giftermål, om än på halvskoj, innebär ju att det finns i hans tankar. Tacksam! Känner mig lugn och glad! :-)

Marie-S
7/15/12, 4:22 PM
#201

Är tacksam över min fina pojkvän/särbo. Kärleken har aldrig varit större och den fortsätter att växa. Idag sa han "När vi gifter oss skulle vi ha en sån här.." och syftade på nån teknikpryl. Saken i sig är eg oväsentlig, men att han börjar prata giftermål, om än på halvskoj, innebär ju att det finns i hans tankar. Tacksam! Känner mig lugn och glad! :-)

[Kathja]1
7/15/12, 5:30 PM
#202

Är tacksam över att jag fick en jobbhelg som gick i ett rasande tempo - precis som jag önskade mig då jag gick på i fredags. Annars brukar de vara ganska sega faktiskt. Tack, tack, tack för att jag fick just som jag ville. Skrattande

Annons:
målle
7/15/12, 5:47 PM
#203

Jag är tacksam för livet, för vinden. för träden, för luften, för solen, för gräset, blommorna! Vår planet är fantastisk!

Sugarcream
7/15/12, 6:16 PM
#204

Jag är tacksam för en rolig helg och en kul fest med fina vänner. Skratt och fina minnen att spara i hjärtat!

[Kathja]1
7/16/12, 4:06 PM
#205

Jag är så ofantligt glad över att jag har min fina man och mat i både kyl, frys och skafferi. Tack, tack, tack. Skrattande

målle
7/16/12, 5:23 PM
#206

Jag är tacksam över att jag tänker och SKA börja ett nytt liv imgn, ett friskare, bättre, lättare liv!

crinalina
7/16/12, 6:06 PM
#207

målle, varför imorgon? Varför inte idag? Tungan ute

Jag är otroligt tacksam för att vi kom tidigt från jobbet så jag kunde ta en tidigare buss och vara hemma en timme tidigare, och ändå hann med min kaffe- och lässtund.

Jag är också otroligt tacksam för min nya bokidé. Tack, tack, tack!! ♥ Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
7/16/12, 6:13 PM
#208

Jo om du går in på "LoA och vikt" och läser mitt inlägg där så förstår du varflr jag väljer just imgn Skrattande

Marie-S
7/16/12, 9:53 PM
#209

Jag är tacksam för hur underbart det är att finnas till. Att få vara här med min härliga man, i stunden, i känslan. Vi jobbar ihop, vilar ihop, är på varsitt håll, men ändå tillsammans.

Annons:
LoAEmma
7/16/12, 10:06 PM
#210

Jag tackar för en skön måndag och för att jag ha min karl här hos mig ikväll :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
7/17/12, 8:35 AM
#211

Just idag ar jag tacksam for WikipediaGlad Alla dessa ord och termer i Svenska statens arsredovisning som ska oversattasFörvånad Jag tar och berommer mig samtidigt , for jag tycker att jag ar ratt sa fantastisk som lyckas pussla ihop detta:) Duktig ar jag:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/17/12, 11:08 AM
#212

Är så tacksam över min man som har en otrolig förmåga att få mig på gott humör. Han fick mig att skratta så jag grät mitt i mitt "damp-ryck". *kärlek*

SHIAWASE
7/17/12, 11:11 AM
#213

Vad harligt Kathja!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
7/17/12, 4:15 PM
#214

Jag är tacksam över att allt jag gjort idag har varit så lättsamt, behagligt, ingen stress, jag har bara funnits i situationen som den uppstått. Är tacksam för den fina frisyr jag köpt mig för en billig penning idag! Skrattande

Håbe
7/17/12, 4:34 PM
#215

Jag är tacksam för att jag har en så himla bra chef. Tog en paus i semestern för att träffa henne och prata lite kring olika saker som behöver lösas inför hösten. Bla kursen som jag kommit in på. Måste vara bort från jobbet 2 dagar vid tre olika tillfällen under höstterminen. Ville kolla med henne så det funkar praktiskt och ta reda på hur jag söker tjänstledigt och så. Då sa hon att hon bjuder mig på de dagarna. Det jag lär mig kommer verksamheten till godo. Härligt! Dessutom kunde hon tänka sig att avsätta tid för studier sen när det är dags för sluttentan. Det tackar jag för.

[Sniff]
7/17/12, 6:48 PM
#216

Tack, tack, tack för mitt jobb och för den här dagen, som blev precis så som jag ville. Tack! Skrattande

Annons:
[Kathja]1
7/18/12, 7:50 AM
#217

Tack för att jag kan gå ut i min trädgård och plocka smultron, hallon, jordgubbar, vinbär och blåbär till min morgonfil. Det är rikedom! SkrattandeGuld i munSkrattande

crinalina
7/18/12, 10:13 AM
#218

Idag är jag tacksam och njuter av alldeles egna lediga dag då jag kan göra precis vad jag känner för. Idag känner jag för att måla men ska börja med att läsa på om chakran och dess färger så jag vet vilka färger jag ska måla i. Kanske blir det alla. En chakratavla! Min alldeles egna. Duken är förberedd och står på tork.

Jag är också tacksam för att jag blev inknuffad, LoA, i en fasta. Jag har ju tänkt att börja köra 24-timmars fasta en, eller ett par, gång(er) i veckan men tänkte börja typ kanske om jag känner för någon gång i nästa vecka eller så, fast jag kände direkt jag läste om det att det vore nåt bra för mg. Igår nar jag vaknade hade jag ett lätt molande i magtrakten som kom och gick under dagen på jobbet och som kulminerade i någon sorts odefinierbar värk/kramp när jag kom hem. Så jag var ju inte ett dugg sugen på att äta någonting så jag tänkte att då kan jag ju lika gärna köra fastan nu då, och då började värken lätta. Idag när jag vaknade så mådde jag bättre än på länge. Jag känner en energi och en lättnad inom mig.

Så tack tack tack!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
7/18/12, 10:43 AM
#219

Hur gör du när du fastar? Är det vatten, kaffe, te som gäller är det en riktigt fasta med hälsodrycker och grejer?

crinalina
7/18/12, 2:18 PM
#220

Jag kör från middag ena dagen till middag nästa dag och jag dricker vatten, stilla eller kolsyrat med mineraler, och lite kaffe. Eftersom det bara är 24 timmar så behövs det inga tillskott av någonting då kroppen fungerar så finurligt att den använder reserverna som det är menat att den ska använda ibland.

Eftersom jag också äter lchf så får jag sällan sug eller hungerskänslor, och kroppen går redan på fettdrift så den börjar inte ens fundera på att ta av muskler under den korta perioden det gäller.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
7/18/12, 4:33 PM
#221

Idag ar jag tacksam for mycket!! Min svarfar gjorde sin overgang i morse.. De bor ratt sa langt bort fran oss… (drygt tre timmars bilfard)

Jag ar tacksam for att han valde just idag!!! Eftersom hela familjen kunde aka dit och tillbringa dagen med svarmor:)  Vi kan inte vara med pa kremeringen i morgon, men det kanns som om det han ville var att vi skulle vara med svarmor idag,, sa att hon inte skullle vara ensam (ovriga syskon kommer imorgon).

Sedan ar jag tacksam for att jag glomde att ta med aksjukemedicinen till varan minsta (hon blir aksjuk,, men bara nar vi aker i var gula bil::::(det far bli en annan historia, men detta handlar mer om LoA fran henne sida an aksjuka:)). Sa innan vi skulle aka hem, sa stack jag ivag till "Drug Store" for att kopa aksjuketabletter, och vad ser jag dar vid ingangen,,, jattebra, "vagnar" for aldre som de har nar de ska handla, om de kan dra allt de har handlat, och aven sitta och vila pa en stund. Min svarmor har pratat om att hon vill ha en sadan,, men jag har inte hittat nagon till bra pris,, och mitt framfor ogonen star alltsa den PERFEKTA vagnen till det PERFEKTA priset!

Sa naturligtvis kopte jag den… Min svarmor var sa glad och uppspelt nar vi akte darifran, sa jag kande att DETTA var gavan fran hennes man…(i morse var hon helt forstord:)).  ATT ordna sa att vi kunde komma, och att fa henne att ma bra!

Sa TACK till honom och TACK till universum:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
7/18/12, 4:52 PM
#222

#221 Aaah, nu får jag ju vara tacksam för att jag läste ditt inlägg. Måste ju köpa åksjukemedicin till dottern innan vi ska ut och åka bil i nästa vecka. Hade helt glömt det och hon är åksjuk typ innan vi kommit ut från parkeringen Glad.

Annars är jag tacksam för att solen skiner, för att jag har semester, för att jag har haft hela huset fullt av barn idag och för att jag inte har några barn alls i huset just nu Cool. Det regnade och åskade på fm och tydligen blev vårt vardagsrum samlingsplats för gårdens alla sommarlediga barn. Hade 9 ungar som satt och spelade sällskapsspel och det var hur lugnt och trivsamt som helst. Nu skiner solen och de drog i väg hem till ena kompisen som har pool så nu har vi barnfritt någon timme och kan njuta av det med. Perfekt!

målle
7/18/12, 7:46 PM
#223

Jag är tacksam för den fina dagen med perfekt väder vi spenderat på Kiviks marknad och att jag inte kände mig sugen alls på ngn av godheterna en amrknad har (tex langos, churros, godis etc) Jag höll mig heeelt och hållet till lchf!

Annons:
crinalina
7/18/12, 9:18 PM
#224

Nu är det dags att avsluta denna tråd och fortsätta vara tacksamma i den nya tråden Här

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: