Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 3222 ggr
[Kathja]1
2012-06-11 21:01

Del 2 - Just idag är jag tacksam för;

Vår tacksamhets tråd börjar bli så låååååååååååång, vilket är underbart men jag tänkte att vi kunde fortsätta på en ny så blir den smidigare att skriva i! Oskyldig

Just idag är jag tacksam 1 hittar du HÄR.

Kan ju även tillägga att jag är tacksam över att vi har en sån aktivitet här inne nu. Det är sjukt roligt!

Annons:
LoAEmma
2012-06-11 22:27
#1

Tacksam för att jag verkar ha kommit hit i rätt läge! :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
2012-06-12 06:55
#2

idag är jag tacksam över att min kondis har blivit bättre!

crinalina
2012-06-12 10:02
#3

Idag är jag tacksam över att jag är en dag närmare en massa pengar! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

crinalina
2012-06-12 10:47
#4

Jag är så otroligt tacksam för min fantastiska och underbara sambo som ger mig pengar utan att blinka när jag frågar om han har lite över. Jag är tacksam över att han talar om för mig att jag inte ska känna mig skyldig eller dum för att jag gör det, och jag är tacksam över att han vill att jag ska fråga om jag vill ha lite pengar. :D <3

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2012-06-12 13:23
#5

Äsch, missade.. skrev på fel tråd..!

Jag är galet glad och tacksam för er idag!! ♥

Åh, målle, jag såg din bil här igår, det bor en Range Rover Evoque på gatan jämte!! Extremt cool bil!!

[Kathja]1
2012-06-12 18:07
#6

Jag är så tacksam över att få bekräftelse på att jag ibland gör skillnad. Och så är jag så tacksam över att det är en sån otrolig aktivitet här inne! Heja oss!!!Skrattande

Annons:
[Kathja]1
2012-06-13 22:10
#7

Jag är tacksam över att jag idag börjar min långledighet, jobbar inte förän nästa lördag. Me like!

målle
2012-06-13 22:15
#8

linnease - åh wow, visst e den cool!

Jag är förresten tacksam över att min sambo har en så fin mamma, jag tycker om min svärmor!

LoAEmma
2012-06-13 22:23
#9

Idag är jag tacksam för att jag fått vara med när en liten femåring börjat träna sig på att simma, åå va lycklig hon blev när hon märkte att hon flöt med puffarna på armarna! Och sen att hon tyr sig till mig, vill komma och sitta i knät när hon är trött osv <3

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
2012-06-13 22:46
#10

Idag är jag tacksam för svaren jag gav mig själv på mina frågor, via Universum såklart! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-06-13 23:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Jag är tacksam över alla hintar som Universum skickar för att visa att jag är på rätt väg! Tack, tack, tack.

crinalina
2012-06-14 19:52
#12

Idag är jag tacksam för en bra dag på jobbet, och för att jag börjat skriva igen. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-06-14 19:58
#13

Är tacksam över att jag kommit till insikt om ett och annat.

Annons:
[Kathja]1
2012-06-17 18:08
#14

Idag är jag tacksam över att ha nått botten i min tvättkorg!

crinalina
2012-06-17 18:24
#15

Idag är jag tacksam för Potasionkapslar, Aircondion i lägenheten och vatten. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Torahzen]
2012-06-18 13:06
#16

Jag är tacksam för att jag fick sova ända till kl 7 och lillan ända till 8.15.

Jag är också tacksam för en skön lunchpromenad i solsken och genom ett område med mycket träd.

[Kathja]1
2012-06-18 15:15
#17

Jag är så tacksam över solsken!!!!!!!!!

[Evigheten]
2012-06-18 17:45
#18

Jag är tacksam över att jag haft en lyckad jobbdag idag=)

[Kathja]1
2012-06-18 18:00
#19

Just nu är jag tacksam över att jag är bra på att ha ett positivt fokus, då jag har en man som går runt som ett åskmoln (inget jag har gjort, men det går ju lätt  ut över den som är närmast…)…

franzeen
2012-06-19 10:40
#20

Idag är jag tacksam för många saker!

Att jag vaknade och mådde bra fysiskt och psykiskt! SÅÅÅÅ GLAD OCH TACKSAM FÖR DET! AochÖ!!!

Mer behöver jag inte.

Men mer är jag tacksam över.

Tack för att jag har ett jobb att gå till idag.

Att jag fick möjligheten att handla en latte idag och det var såååå god, jag lovar att jag njöt J

Och knäckebröden och osten på jobbet gratis! Tack!

Tack för all mat!!!

Tack för att det finns så fina människor som engagerar sig, speciellt i personer som de inte känner eller har träffat.

Tack för mina och andras leende.

Tack för musiken!!! Och beaten MAJGAAD så bra.

Tack för rytmen!

Dansen!

Stegen!

Tack för luften. Att jag får se natur varje dag!

Att jag tänker positivt. Att jag får tänka över huvud taget.

Jag är tacksam för att jag tycker om att filosofera. Haha. Är verkligen det.

Är tacksam att jag är medveten.

Att jag gillar min rumpa.

Att jag kan träna!

Mina fina kläder jag har idag.

Mina fina vänner.

Min mamma även min pappa som jag mer eller mindre ogillar, men jag är ändå tacksam för jag har lärt mig så mycket av att betrakta och prata med honom.

Att jag äntligen står upp för mig själv!

Tack för hoppet!

Tack för universum!!!!!

Tack för mer men tack för att jag inte behöver skriva ner allt! POSS

Och tack för att dessa forum finns! tacl för er!

Annons:
[Kathja]1
2012-06-19 10:51
#21

Jag är tacksam över en bra start på dagen och över alla teckan som visar att jag är på rätt väg i livet. Tack!

linnease
2012-06-19 12:28
#22

Idag är jag grymt tacksam över att efter fredag kan jag bara slappna aaaaaaaaaaaaaaav… och över att från sent fredag kväll väntar en helt ny värld på mig att utforska! :)

[Evigheten]
2012-06-19 18:25
#23

superdupertacksam över att jag klarade jogga 3,5km idag! mitt mål är 5km inte långt kvar nu yeeey!!

[Kathja]1
2012-06-19 21:30
#24

Just nu är jag tacksam över att ha kunna sjunka ner i soffan med en mugg jordgubbs-te. Tack!

LoAEmma
2012-06-19 23:09
#25

Jag är tacksam för att jag hunnit med mycket idag, och att timmarna på jobbet gick snabbt!
Och att jag nu sitter i soffan med min fina katt spinnandes intill mig :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

LoAEmma
2012-06-19 23:12
#26

Och jag är också SÅ TACKSAM för att min pappa mår bättre!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
2012-06-20 08:42
#27

Är tacksam över klarblå himmel och solsken! Och ett avsnitt av Buffy på tv, hi hi. Tack för det!

Annons:
[Torahzen]
2012-06-20 09:39
#28

Jag är tacksam för att jag kan gå till jobbet och att jag har ett jobb att gå till!

crinalina
2012-06-20 16:36
#29

Idag är jag tacksam för min och sonens fantastiska resa till underbart vackra Ronda igår, makalösa vyer från början till slut. Jag är också tacksam för lugnet vi har idag då vi slappat vid poolen och nu slappar inomhus, borta från solen.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
2012-06-20 18:04
#30

Jag är tacksam för att jag har en riktigt braaa ledig dag!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
2012-06-20 18:15
#31

Åh, jag undrar, kan ni alla se aktivitetesindexet uppe i högra hörnet, eller är det så att jag kan se det eftersom jag är Medarbetare på forumet? Cool

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-06-20 19:12
#32

Det är bara du som ser den, ja eller ni men det är väl bara du som är kvar här inne… Sköter vi oss bra? Flört

[Kathja]1
2012-06-20 19:13
#33

Sorry! Datan hakade sig så det blev samma inlägg två ggr.

crinalina
2012-06-20 19:29
#34

Vi sköter oss mycket bra! Aktivitietsindex består av en uppdelning i 5 olika poänggrupper, där poäng baseras på aktiviteten på sajten. Vi har sedan jag blev Medarbetare legat i den mellersta gruppen med någon snabb peak upp till den näst högsta gruppen. Vi ligger nu stadigt på gränsen upp till den högsta gruppen, och oftare och i längre perioder ligger vi i den högsta gruppen. Så här står det på den gruppen i aktivitetsindexet;

1500-9999 poäng (vi har i skrivande stund 1548 poäng)

Ni är grymma! På den här nivån kommer alla som besöker sidan tycka att er sajt känns som ett väldigt aktivt community. Detta medför många positiva saker; fler kommer att ansluta sig som medlemmar, fler kommer att själva börja posta inlägg och många kommer att återvända till sajten varje dag. Hatten av för en himla fin mötesplats för de som delar ert intresse!

Så, jag är tacksam för er alla, och mig själv, för att vi tillsammans skapat och fortsätter skapa en himla fin mötesplats, inte bara i våra ögon utan även i iFokus ögon. Tack allihop! <3

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
målle
2012-06-20 19:34
#35

denna sajten är den jag kollar först av alla! Den är bäst! Många andra är heldöda!

målle
2012-06-20 19:34
#36

Oh just det! Jag är ju tacksam över att sambon börjar sin semester idag!!

[Kathja]1
2012-06-20 19:47
#37

Tack själv Crinalina, det är tur vi har en så bra moderator. Skrattande

Och så är jag även tacksam över att jag för en gång skull hade hårfärg hemma, köpte två sist, så nu slapp jag se de grå titta fram utan kunde vara ute i god tid. Tack för det. Känner mig extra rik faktiskt.

målle
2012-06-20 19:53
#38

jag hade ingen aning om att crinalina var moderator här SkämsSkrattande

crinalina
2012-06-20 19:59
#39

Jag blev tillfrågad, av SandraBo som är Sajtvärd, i höstas om jag ville bli Medarbetare på sajten. Vilket jag ju naturligtvis ville. Det var dock ett tag sedan vi såg till vare sig SandraBo, eller retep och Saihtam (som är de andra två medarbetarna) här på sajten. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-06-20 20:02
#40

ja vi som skriver här rular ju stället så det behövs inga moderatorer mer än du crinalina! <3

[Kathja]1
2012-06-20 20:04
#41

Men det visste jag! En annan är lite nyfiken… Kollade faktiskt upp det sist då vi hade, nu mins jag inte hans namn, en snubbe som mest var här inne för att provocera. Man måste ju vara moderator för att kunna låsa trådar.

Men det är ju tur att du är det oxå eftersom de andra tycks har försvunnit! Hade ju varit bättre att de "avgick" och så fick du hjälp av någon annan, om du nu skulle vilja det.

Annons:
crinalina
2012-06-20 20:25
#42

Ja, eller hur. Jag tror att jag kan lägga till någon som Medarbetare om någon känner sig manad?

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-06-20 20:26
#43

vad innebär det att vara Medarbetare egentligen?

crinalina
2012-06-20 20:46
#44

Under den tiden som jag varit Medarbetare har jag inte behövt göra någonting alls. Jag fick en förfrågan om att plocka bort några inlägg bara. Men jag har möjligheten och rättigheten (och till viss del skyldigheten) att plocka bort kommentarer som strider mot de uppsatta reglerna, jag kan även låsa trådar, och jag kan censurera kommentarer och inlägg. Inget av dessa är ju något man bör göra annat än i yttersta nödfall..

Jag funderade på att plocka bort, eller låsa tråden som (jag tror det var) boxman hade lite roligt i för ett par månader sedan, men jag bestämde mig för att vänta ut det och se var det ledde. Jag har ju inställningen att vi attraherar hit personer och diskussioner så då kan man inte bara plocka bort eller blockera trådar hit och dit. Den diskussionen slutade ju också med just att vi som var involverade i den attraherat dit boxman för att vi alla behövde lära oss något av just den diskussion som uppstod. Han är nu en del av en av mina karaktärer i min bok som jag skriver :D.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-06-20 20:57
#45

Kul för Boxman (hade förträngt vad han hette), att få vara med i din bok. Är nog fel ställe att komma hit och försöka utmana oss, hi hi, vi är för bra på att välja våra strider och våra känslor och vi inser ju att de som dyker upp gör det därför att vi har attraherat dem. Men det fattar ju inte de "stackaran".

Behöver du hjälp är det bara att säga till, en annan kan "offra sig" och "ställa upp" och "hjälpa till" med sidan. Flört

crinalina
2012-06-20 21:19
#46

Kathja-R, jag lade till dig på listan, men du står som "vanlig medlem". Jag kunde inte ändra det till Medarbetare. Jag vet inte om du har fått några funktioner som du kan göra som du inte kunde det förut.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-06-20 21:28
#47

Okej, ska kolla det med en gång…

… Nop inget har ändrats. Jag kanske måste ha iFokus Insider? Fixar det och ser om det hjälper, kan väl köpa det för allt mitt guld tror jag. Skrattande

…Hm, nu är det fixat men ingen skillnad på vad jag har eller vad jag kan göra…

Alexandraea
2012-06-20 21:40
#48

Crinalina, jag hoppas du skickar en kopia av din bok till boxman när den är klar och tackar för inspirationen. Glad

På tal om det, känns det inte lite som att det var just Boxman-tråden som fick liv i det här forumet igen? I och med att vi blev "attackerade" (i brist på ett bättre ord) så kom vi alla samman för att försvara vår tro och varandra, och det skapade en sammanhållning och positiv energi här inne som nu bara blir starkare hela tiden. Kanske ska vi vara tacksamma för Boxman att han kom och skakade om lite här inne….  Glad

Annons:
[Kathja]1
2012-06-20 21:43
#49

Eller så var det bara en önskan om att hitta flera som oss själva, att inspirera och låta oss inspireras och en längtan att växa inom detta med LoA. Det var iaf den önskan jag skickade ut dagarna innan alla vaknade till liv här inne. Skrattande

målle
2012-06-20 21:45
#50

Boxman? Nu blev jag nyfiken hur kan jag missat detta? Finns tråden kvar?

[Kathja]1
2012-06-20 21:48
#51

Det borde den ju göra, men jag minns inte vad den hette. Men det vet säkert någon av de andra.

målle
2012-06-20 21:50
#52

Jag hittade en som FrökenFrisk startar "sätter LoA på prov" eller ngt liknande, men jag har inte ens läst den tråden, bara ett par inlägg i början så därför har jag missat den här boxman helt haha

[Kathja]1
2012-06-20 21:52
#53

Den var det ja!

målle
2012-06-20 21:59
#54

ja jag har inte missat ngt känner jag, är väl därför jag just har missat den haha

crinalina
2012-06-20 21:59
#55

Ja, precie den tråden var det målle. Han ifrågasätter varför v inte alla önskar en miljon till imorgon typ.

Alexandraeam visst var det så att det var i samband med den tråden som forumet vaknade lite till liv, även om många av oss var aktiva innan det. Det var som att det förlöste någonting. Jag tror att vi alla hade olika önskningar inom olika områden, men att vi alla också önskade mer fart och diskussioner här inne. Genom Boxman så sammanföll alla våra önskningar till ett svar från Universum. Coolt tycker jag!! Cool

Vore ju superroligt att skicka en kopia till Boxman, om han fortfarande är kvar i den. Mycket kan ju hända än, hans karaktär kanske åker, eller så får den en större roll. Vet dock inte om jag har någon större lust att låta han få glänsa sig i min glans. Cool

Kathja-R, okej. Då vet jag iaf att jag inte kan göra andra till Medarbetare. Kanske borde jag ta kontakt med SandraBo och be henne ändra medarbetare…

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
2012-06-20 22:05
#56

Nu har tråden helt spårat ur tror jag! Tungan ute

Men jag är tacksam över att mina pojkar skrattar gott åt en helt imbecill film de tittar på.

målle
2012-06-20 22:06
#57

Jo hela forumet här var ju dött som f*n ett tag och den ruljans vi har här nu är ju fint som solvarma jordgubbar i strålande solsken!!

LoAEmma
2012-06-20 22:09
#58

Undrar vem det var som tipsade mig på rosaglasögon om att detta fanns?!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
2012-06-20 22:12
#59

Och nu bryter vi av och landar i rätt tråd igen.

Idag är jag tacksam för mina underbara supergoa och härliga katter som alltid kan få mig att skratta eller känna kärlek oavsett vilket humör jag är på i övrigt. (Inte för att det har behövts idag, men jag är ändå tacksam för det) Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-06-20 22:15
#60

LoAEmma - det var nog jag. Och jag är väldigt tacksam över att jag hittade till den sidan. Irina är underbart kunnig! (för att hålla oss till tråden syfte, hi hi)

LoAEmma
2012-06-20 22:30
#61

Jag är väldigt tacksam till dig Kathja som ledde tillbaka mig hit!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
2012-06-20 22:32
#62

Ha ha, gulle du! Kyss

Annons:
Alexandraea
2012-06-20 22:47
#63

Haha, trodde det var jag, vet att jag tipsade en Emma om LoA i Fokus i kommentarsfältet hos Irina för någon månad sen, antog att det var du. Glad I vilket fall så är det kul att du hittat hit.

I övrigt vill jag säga att jag är tacksam för alla tecken jag har fått den senaste tiden att det är pengar på ingång. (I morgon är dessutom datumet jag skrivit på min secret-check, så det ska bli kul att se vad dagen kommer att bära med sig. Glad)

[Kathja]1
2012-06-21 10:51
#64

Idag är jag väldigt tacksam över att kunna börja dagen med en kopp kaffe på trappen, i solen, i sällskap av en glad man och glada hundar.

franzeen
2012-06-21 14:16
#65

Idag är jag tacksam för att jag har inre harmoni och får pirrkänslor i hela kroppen när jag tänker på

Hur fint, och lite komiskt livet är.

Jag är också väldigt tacksam för att jobbet bjuder på JORDGUBBAR idag! :D

Upp till toppen
Annons: