Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1195 ggr
szirius
6/4/12, 2:56 PM

Hur inte bli negativ av sjukdomar?

Det här är nog min största akilleshäl…att inte deppa ihop totalt och börja spinna i negativitet när jag är sjukObestämd

Har en dag i sängen idag…svettas som en gris, snorar o har huvudvärk (det kan ev. vara lite solsting då det var rejält hett igår). Förutom det en återsläng av grav.illamående som gör att jag bara får i mig vattenTyst

Surfar runt för att försöka komma i  "bättre stämning" men känner mig bara neddragen av allt…försöker sova men det går inte…försöker läsa, inte heller bra.Tankarna maler i stället på om allt jag inte kunnat göra idag som jag skulle ha gjort…och som jag alltså måste hinna med nån annan dag i veckan som redan är rätt full…vilket gör mig stressad så jag börjar skriva listor för att försöka skapa nån påhittad kontroll över lägetSkrattande, ja jag kan ju skratta åt mig själv.

Men allvarligt….får ni till det här? Att acceptera läget? Att meditera om härlighet och tacksamhet när kroppen mår pyton? ( Ok, Crinolina, du är expert, det vet jag redanFlörtKyss)

Hoppas att ni andra har en bättre dag än migFlörtKyss!

Annons:
crinalina
6/4/12, 3:40 PM
#1

Undviker att kommentera på det här då du redan vet vad jag tänker säga (fast jag mediterar inte…) Puuuuussss hahaha :D Tyst

Nej, men seriöst så ja… det är bara att gilla läget och kanske börja fundera över om det är din kropps sätt att tagga ner och få dig att sluta stressa? För om du har så fulla och fyllda dagar så en dags avbrott fäller omkull allting så är det nog så att du helt enkelt försöker göra för många saker samtidigt och inte tar dig tid att njuta av de saker som du gör. :D Chilla dvs, njuta och vara tacksam för det man har i livet, är ju det som ÄR livet. Så, ja, gilla läget och fundera över vad du är tacksam för och över om jorden går under och någon dör om du inte hinner med allt du tänkt dig, när du tänkt dig. :D

Hoppas du mår bättre snart! :D Kyss

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
6/4/12, 4:27 PM
#2

Faktiskt har det varit väldigt lugnt en längre tid, bara att många möten,läkarbesök etc råkat hopa sig på samma vecka just nu, i samband med en gräsänkevecka…

Snarare är det många som ÖVERLEVER nu när jag ligger här - på dagens lista fanns nämligen att avlusa kattenSkrattandeSkrattandeSkrattande

crinalina
6/4/12, 4:55 PM
#3

Hahaha, ja då är det ju därför. Lössen har en gemensam manifesteringsaktion att få överleva!!! :D Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
6/5/12, 10:43 AM
#4

HAHA!  shit, ni är så roliga! :) :)

Upp till toppen
Annons: