Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1211 ggr
linnease
5/23/12, 11:52 AM

♥ get happy ♥

♥♥ Bästa videon ♥♥

When people say - "How are you?"  Say - "Irrelevant. How I are and how I've been is irrelevant, it's where I'm going that I wanna talk about!"

So..

Vart är ni på väg, tjejer???

:D

Annons:
målle
5/23/12, 11:59 AM
#1

Haha "vart är ni på väg, tjejer?" NO BOYS ALLOWED! CoolTungan ute

Jag är på väg mot MIG, mot mig själv helt enkelt, den jag är menad att vara, den jag SKA vara, den jag VILL vara.

I'm om MY way to ME!

linnease
5/23/12, 12:01 PM
#2

hehe…

niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!!!

crinalina
5/23/12, 6:45 PM
#3

målle, underbart svar! Det är som att jag svarade själv! :D Det är exakt så jag ser det också, jag är på väg mot mig själv. Jag är på väg HEM! :D

Yeeeaaaahh! Cool

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
5/23/12, 7:43 PM
#4

Yeeeeeaaaah!! Cool Hahahha! Skrattande

Jag ska för en gångs skull bli den jag SKA vara! Den jag föddes till att vara! Vad ska jag annars göra här på planeten Tellus?! Kyss

[Evigheten]
6/7/12, 7:47 PM
#5

haha har du oxå hittat den videon=P den är ju så klockren!!

Skrattar lika gott jag ser denSkrattande

mm är påväg mot en ljus framtid….detaljerna spar jag på tills de är så säkra att ingen kan rubba mig ;)

[Kathja]1
6/7/12, 10:33 PM
#6

Jag är på väg dit där jag ska vara. Till frihet, harmoni, lycka, inspiration, kärlek, skratt och lite mer frihet. Skrattande

Annons:
[Evigheten]
6/8/12, 7:34 PM
#7

Det låter härligt Kathja!Skrattande

lycklig ligger högt på listan för mig med, finns så många områden man kan bli lycklig av med.. oo yes I feeel good dodododo…

[Kathja]1
6/8/12, 7:53 PM
#8

Det är härligt! "Bättre och bättre da för da" trallalallala Är tacksam över att vara jag, är tacksam över att utvecklas, är tacksam över att bli större, mer bättre - och att få visa andra att det går att finna lycka och harmoni oavsett var du befinner dig i livet och på jorden. Sedan är det bara att lära sig skita i att livet vissa dagar är som gegga, eller ett hål i marken - för vad gör väl egentligen det då livet på det hela taget är gott att leva?!

LoAEmma
6/8/12, 10:50 PM
#9

Halloj i tråden! Jag har för mig att jag läste nånstans att det fanns en tråd om dagens tankar eller nåt liknande… Jag vill gärna ha nånstans att skriva ner vad man varit med om å funderat över just den dagen typ… Och kolla hur ni har haft det :)

Finns det?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
6/8/12, 11:08 PM
#10

Vi har Just idag är jag tacksam för-tråden, med den handlar inte om funderingar utan helt enkelt om att plocka fram och lägga fokus det positiva med dagen. :-) Funderingar har vi alla och det finns en massa trådar om allt möjligt, du kan söka genom att "söka på sajten" till vänster ovanför menyn. Annars kan du alltid starta en ny tråd, även det till vänster ovanför menyn.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
6/8/12, 11:14 PM
#11

Oki tackar! Får se om jag får fart i en ny tråd då :-)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Upp till toppen
Annons: