Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 6721 ggr
målle
2012-05-05 17:20

övningar ur The Secret

Igår läste jag kapitlet om pengar i The Secret och tänkte jag skulle testa det där med "låtsaschecken" och även det ngn gubbe i boken gjort att när han betalade sina räkningar hade han föreställt sig att det var pengar han FICK istället för betalade och att han lade en extra nolla (ifantasin då) bakom varje summa.

Ngn som testat? Skrattande

Jag ska skriva ut den där checken imgn och sätta på typ badrumsskåpet, på så sätt ser man den varje dag!

Tyckte det var jättebra idéer och tips att ta till sig! Så vi hörs väl igen då när jag är mijlonär! Guld i mun

Annons:
linnease
2012-05-06 11:17
#1

"Så vi hörs väl igen då när jag är mijlonär! Guld i mun"

Haha, skön attityd!! :D :D  Gilla! :D

Här är lite mer inspiration på det ämnet!!

http://www.youtube.com/watch?v=0KgtvBRNEd4

Jag kör oxå nu… först till första miljonen?!?!?! Tungan ute

Jag fick 150 000 ur det blå nån gång i början när jag först hittade LoA!! Så det funkar!! Visualiserade massor om att jag skulle med på Abraham-Hicks kryssning till Tahiti, ville sååååååååå mycket följa med där.. lite för mycket, så pengarna kom två dagar efter att kryssningen var slut, just när jag släppt besvikelsen över att jag inte lyckades ta mig dit. (Sen åkte jag till Florida på workshop och till Alaska på kryssning samma sommar istället! :D )

målle
2012-05-06 12:31
#2

Åh wow, härligt att höra hur fint det funkar med LoA! Jag har fastnat för en specifik summa (16 miljoner) vet inte riktigt varför just den summan, men det är den jag kommer få.

Jag berättade för min sambo om checken, han log lite smått och skakade på huvudet, jag sa åt honom att det ska han inte göra! Han ska få se minsann! Ska bli så underbart att få visa honom att det funkat!

Dessutom kommer han se checken varje dag han med för jag tänker sätta upp den på utsidan av mitt badrumsskåp (har vars ett skåp med spegeln emellan)

Ja vi ser vem som kommer först! Hihi!

målle
2012-05-06 12:40
#3

Oh wow, vilket underbart klipp du postade linnease! Jag lyssnar med brett leende och nästintill tårfyllda ögon! Underbart! Härligt! Love it!

linnease
2012-05-08 09:23
#4

Åhh, det är bra grejor!!! Bästa känslan! Låter som du skiftade nåt där genom att lyssna på det klippet!!!

Ok, så vi gör det här, seriöst nu!! Varsin miljon, minst! Jag siktar på 10 den här omgången. :D Vad har du för manifesteringar längs vägen hittills, sedan du såg klippet?

Jag har:

  • en bättre känsla om det, en närmre känsla av att det är fullt möjligt och att jag kan göra det och att det är LÄTT - bara bestämma mig för att lägga fokus på det!
  • Dök upp snack om miljoner överallt på TV-reklamen i förrgår, roligt! :) :)
  • inspirerad take dök upp: "talk about what you want and why you want it" - kör den massor nu på alla möjliga ämnen som dyker upp, för att boosta känslan i kroppen i nuet, och hitta sköna vibbar!
  • inspirerad tanke 2: "it's as easy to create a castle as a button - it's just a matter of whether you focus on a castle or a button!"
  • massa nya sköna ideer och vibbar om vad jag vill göra med pengarna, som jag kan suga på och vara i känslan av att ha dem på banken
målle
2012-05-08 10:21
#5

Absolut, nu kör vi på detta! Jag siktar på mina 16 miljoner då eftersom det är den summan jag sett/känt ett bra tag nu!

Jag har samma känsla som du, att den är närmare och fullt möjligt.

Jag såg filmen "Blood Diamond" igår och jag ska köpa mig ett par äkta diamantörhängen att använda till vardags, varje dag när jag fått pengarna!

Jag frågade dessutom min sambo om man kan ha massa miljoner på ett helt vanligt konto eller om jag måste byta till ngt anat typ av konto och utan att tänka på det, det var som en självklarhet, så nämdes just dessa "16" miljonerna, så de där 16 miljonerna ÄR bara, det är det jag kommer få!

Just idag känner jag mig smått ofokuserad då jag fått lite för många måsten, så ska försöka reda ut det så gott det går eller bara lämna det åt sidan och ta en skön dusch, koka lite kaffe och sedan sätta mig här igen och fokusera och manifestera ännu mer på mina fina härliga 16 miljoner svenska kronor.

Coolt snack på reklamen förresten! Flört Hoppas jag får fina tecken/vibbar idag!

crinalina
2012-05-08 11:44
#6

Jag vill också vara med!!! Får jag? Får jag?? :D

Jag har dock ett problem, jag har ingen skrivare (som funkar) så jag kan inte skriva ut checken. Och även om jag hade det så känns checkar overklga för mig. Förslag någon?? :D

Jag har tanken 25 miljoner i huvudet, om det är i svenska kronor eller euro, som ju är min vardagliga valuta vet jag inte och inte spelar det mig någon roll heller. hehe Fast det är ju betydligt mer om det är i euro.

Min första tanke är att jag ska ge dem jag älskar en maaaaaaassa pengar, min son, syster, bröder, mamma, farfar, syskonbarn, vänner. Åååh vad jag älskar att göra dem glada och ååh vad jag älskar att göra deras liv lättare och hjälpa dem uppfylla sina drömmar!!

Min andra tanke är att skänka pengar till välgörenhet, först en stor klumpsumma och sedan en viss summa varje månad. Sååå härligt att kunna bidra ordentligt!

Därefter köper jag lägenheten vi bor i nu för jag verkligen ÄLSKAR den och vill att den ska vara våran för alltid!

Kärlek och harmoni till er! :D <3

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
linnease
2012-05-08 12:46
#7

Tappade oxå lite fokus, förkyld me feber o grejor, fastnade i det. Bästa boten - chilla.. lyssna på musik.. dricka kaffe.. andas..

Tills jag är tillbaka på inspirerad-vibben igen :) och kan spinna vidare på alla sköna grejor ni säger!

Crinalina - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA du får!! :D :D

åh så kul att göra det här ihop med er!!

crinalina
2012-05-08 13:02
#8

Jätteroligt! Och när vi har våra miljoner så kan vi träffas och fira. Var vi än vill i världen!! :D JAAAAAAAAAAA!!!!!

Mmm, Kaffe och chill är underbart. Jag är trött idag så jag njuter av min soffa med min laptop och min Kindle som jag precis fått gratis Harry Potter böcker på engelska till. (Jag hade bestämt mig för att skaffa dem på engelska när vi hittat vår drömlägenhet och mindre än en månad efter vi flyttat in så dök de helt plötsligt upp för mig att ta hem gratis till min Kindle. Tack så mycket! :D

Nu ska jag göra en macka på mitt specialbröd, med massor av goooood ost på. Mmmmmmums! <3

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-05-08 13:34
#9

Oh halleluja! Jag fick ett halleluja-moment! Läste era senaste inlägg med lika brett leende på läpparna och nästintill tårfyllda ögon precis som när jag kollade Abraham-Hicks-klippet linnease postat här uppe!

Och absolut, självklart, hjärtligt välkommen crinalina att delta!! Oh vad kul!

Crinalina..kan du inte rita en sedel..det finns ju inte miljoner-sedlar såvitt jag vet haha men du kan väl rita en sedel av den högsta valutan, antingen i kronor eller euro och sätta upp istället för checken?

Vi har precis samma tanke om vad vi vill/ska göra med pengarna när de kommit till oss. Jag vill köpa hus, bilar o massa massa annat kul och bra till min älskade familj! Vill bjuda på världens lyxsemester och jag och sambon kan resa runt och se oss omkring, vi kan åka till Disneyland med lillpojken och massa massa annat! Och jag skulle vilja åka ner till typ Afrika och starta ngt eget projekt av ngt slag så man vet att pengarna kommer till sin rätt!

linnease - haha bra att du chillar! Chilla på! Det ska jag med göra! Ska sätta igång kaffekoket på en gång efter jag postat detta! :)

Skrattande

Måste bara tillägga att jag fick ännu ett litet tecken från Universum tidigare idag (dock inte så mkt med pengarna att göra) jag skulle hämta mina glasögon hos optikern idag då de äntligen kommit efter flera veckors väntan och ville inte parkera i det trånga dyra parkeringshuset bara för att springa in hos optikern och manifesterade då att 1 av de 2 gratis 10-minutersparkeringarna precis utanför optikern skulle vara ledig, och mycket riktigt, exakt den platsen av de två som fanns var ledig! Haha! Tackade högt för det och hämtade mina brillor!

Oh just det! Det hade ju varit suveränt otroligt kul att ses när vi blivit miljonärer! Åh vad kul det skulle varit! Sitta på ngt varmt ställe och äta och dricka gott, skapa ny vänskap och dela våra fantastiska upplevelser tack vara LoA!

Go-kram på er!

målle
2012-05-09 10:47
#10

Tjejer! Hur går det? Skrattande Jag sitter här vid datorn idag nu och njuter av en kopp kaffe. Jag har gjort www.thesecret.tv som min startsida på internet och jag har skrivit ut både The Secret-chechen och The Magic-checken (har inte ens läst The Magic, har inte ens läst ut The Secret!) Fyllt i belopp, datum och undertecknat på båda checkarna. Kollade ett otroligt klipp på www.thesecret.tv/planet-earth , tårarna rann!

Det mest otroliga hittills idag är att jag testade göra deras memory-spel, och det räknade antalet ggr man klickat innan man löst ut hela memoryt och den siffran motsvarade ett exakt och perfekt budskap från Universum för dig i ditt liv just nu, jag fick klart mitt memory med 43 klick, scrollade ner och fick detta svar:

43. The Universe wants to give you so much, if you could just let it in. To let it in, slow down. To let it in, relax. To let it in, unwind. To let it in, be calm. To let it in, let go. You are now letting it in.

Det är nästan skrämmande! Det är ju EEEEEXAKT så jag har det! Jag har önskat massor, massor och jag vet att det ligger på hög allting och jag blir frustrerad över att inget av allt jag önskat kommer och jag vet att jag har problem med att bara…chilla (linnease, tack) Skrattande

Wow, det meddelandet är ju helt FINT!

crinalina
2012-05-09 12:45
#11

Heej. jag hamnade också framför min dator idag fast jag inte tänkt mig det under början av dagen. En vän till mig hemma i Sverige skrev någonting på sin status, och jag brukar ge henne råd och hjälpa henne på traven i hennes jobb med att må bra, och jag gjorde som jag brukar göra. Jag kommenterade med en fråga och fick ett ärligt svar. Det handlade om att hon inte trivs med och älskar sig själv så hon flyr ut på långa promenader i tid och otid. Hur som helst så gav jag henne rådet att hon skriva ner alla positiva saker hon kan komma på med sig själv. En annan vän såg detta och kände att hon behöver också det, vilket jag också har förstått, och hakade på. Jag skrev ner några bra saker som jag ser med tjejerna. De skrev båda två att de tycker att jag är en helt fantastisk människa, och den ena skrev att jag har blivit hennes positiva guru! :D Jag blir så glad  när jag kan hjälpa andra att må bättre i sig själva och sina liv och jag började gråta glädjetårar. TACK Universum för att du visar mig vägen.

Jag har länge känt att jag vill "jobba" med att hjälpa människor, och det är väl lite det min blogg handlar om också. Den senaste tiden har jag känt starkare och starkare att det är det jag vill. Nu ska jag sätta mig ner och komma på hur jag kan hjälpa andra att ändra sitt tänk till mer positivt, och så småningom tjäna pengar på det. Jag tror att min blogg kommer att bli plattformen jag kommer jobba utifrån.

Vilken inspirerande morgon jag har haft!! :D

Jag insåg att jag har en musmatta som är i form av en 500 eurosedel, den använder jag som isnpiration för mina 25 miljoner tills jag får inspirationen till något annat. :D

Jag har spelat det där spelet ibland jag också när jag behövt råd, och det har alltid kommit fram bra svar. Jag använde även boken The Secret som uppslagsbok för inspiration innan jag gav den till min son. Jag slog helt enkelt upp den och läste det som stod där och hittade alltid mitt svar. :D

Kram och ha en fantastisk dag! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-05-09 23:33
#12

Jahaaa, här har jag gått omkring och sett och njutit av att jag snart har

300 000 kr på mitt sparkonto, men varför vara BLYG????Tungan uteFlört Får väl lägga till några nollor så att jag får vara med i klubben härSkrattande.

Härlig läsning - en sedel med måååånga nollor har jag redan uppsatt, den ritade min gudson till mig så att jag ska kunna flyga och hälsa på oftaSkrattande

( #5 hoppas bara att filmen fick dig att vilja se till att du köper " rättvisemärkta" diamanterFlört…om det nu finns sånaObestämd)

målle
2012-05-10 10:40
#13

Haha absolut ska jag se till att diamanterna är rättvisemärkta haha! Igår kollade jag runt på nätet efter diamantörhängen, kollade in de som kostar mest (såklart) hittade ett par för 91.000:-, de ska jag köpa!

Nej nej inte vara blyg inte! Plussa du på ett par nollor där tycker jag!

Jag har inte satt upp mina checkar ännu…bör nog göra det men ännu så länge kan jag inte känna ngt speciellt när jag ser på de, men får jag bara upp de så jag ser de varenda dag ska det nog komma!

Nu blir det kaffe! Ha en bra dag! Och Tack för er och tack för mig! Skrattande

Annons:
[Torahzen]
2012-05-10 10:46
#14

Jag satsar på 100 miljoner, för det är ingen idé att vara blygsam! Det räcker ju till er också!!!

linnease
2012-05-10 14:23
#15

Haha, nice Torahzen..!

Va kul att komma hit o läsa allt i denna tråden!! Känns verkligen som vi gör det ihop, vi är synkade på det här, kuuuul!

Åh, ja chilla.. Supergrymt det där meddelande nr 43! Roligt spel, inte sett det innan, provade nu.

Var fortfarande förkyld igår, så gjorde jag precis så..  slow down. relax. unwind. be calm. let go. Fortsätter på det spåret idag!

Efter jag postade och läste här i förrgår dök det upp en facebookvän i Australien som skrev i sin status:

"So, who won the $70 Million? Anyone…..lol"

Nåt lotteri därnere.. i kommentarerna stod:

"3 winners got near $25 mill each ;)"

Hehe, fett! Vi var tre på den här tråden då..! Bra synk! :D

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag vill fira nånstans i världen med er sen!! Vilken superbra idé! Vart ska vi åka? Karibien? Hawaii (surfa är aldrig fel Skrattande )? Eller nåt spännande historiskt ställe med mycke magisk energi, som Machu Pichu? Nya Zeeland? Hoppa bungy jump eller bara sola på nån strand? Snorkla? Bo på lyxställe och äta gourmetmat? Vad ska vi göra??!

Åh, 300 000 på kontot är ju super!

målle
2012-05-10 16:04
#16

Jag spela på det amerikanska MegaMillions för ngn vecka sedan efter att Aftonbladet uppmärksammat den enorma summan man kunde vinna där, men jag fick säga "bättre lycka nästa gång" Skrattande

Jag har satt datumet till den 31/5 2012 på mina The Secret -och The Magic-checkar, det är en torsdag, alltså dagen efter Lotto's onsdagsdragning Tungan ute jag har alltid trott att det är Lotto de ska komma genom, vi får vänta lite till, chilla under tiden, och se! Skrattande

linnease; varför inte fira på ALLA de där ställena?! SkrattandeFlört

Idag har jag chillat hela dagen! Och tack vare alla tidigare händelser kostade läkarbesöket ingenting idag då jag nu har frikort, haha.

Oh, just det jag har en Trisslott i plånkan! Vi ses! Tack för er och tack för mej! Skrattande

målle
2012-05-10 16:19
#17

Det var vinst på 1 lott utav 5 (hade fått mina 4 prenumerationslotter i brevlådan idag oxå!) Woho, 25:-x2, så 2 nya lotter med chans igen! Och nya numret av Elle och min DVD The Secret som jag beställde igår låg i brevlådan! Så nu vet ni vad jag ska göra imgn! CHILLA! Skrattande

Tack för er och tack för mej!

målle
2012-05-10 19:04
#18

Nej alltså nu börjar jag tro på detta på riktigt riktigt allvar, det är nästan läskigt!

Gjorde memory-spelet på www.thesecret.tv/memory-game och ni som gjort det förr vet ju att siffran man får av antalet försök innan det är löst motsvarar ett meddelande från Universum, idag löste jag spelet på 35 klick, gå ner och läs nr 35 den som vill. (funkar inte att kopiera texten och klistra in..)

Det är ju helt helt otroligt! HUR kan jag få just de svaren som jag söker precis just nu! Det var samma sak igår!

crinalina
2012-05-10 21:15
#19

Åh, nu kom jag på att jag måste spela på Euromillion lotteriet imorgon!! Om det blir en vinnare så är vinsten till den vinnaren, JAG alltså, 44 Miljoner Euro. Låter som en lagom bra summa tycker jag. :D Det gör ju inget om det är mer än jag önskat mig liksom. :Dhehe

Såklart vi ska fira på alla ställena, varför välja om vi inte behöver!

Vad härligt att du hittar hjälp av spelet Målle, all inspiration och hjälp på vägen är ju fantastiskt!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-05-10 21:21
#20

Ooooh crinalina! Härligt att du kommer få 44 miljoner Euro! Nice, riktigt nice! Glöm inte bort att spela nu!

Jag ser redan nu fram emot att spela imgn och se vad jag får för meddelande! Och jag ska ut och springa i naturen, sen ska jag duscha, sätta mig i fåtöljen och se The Secret.

Det ska bli riktigt spännande och se vem av oss som får miljonerna först! Skrattande det är ju det vi tävlar om i denna tråd hihi! Tungan ute

Åååh kram på er goa människor! Kram, kram, kram!!

Tack! Tack för ER och tack för mig!

Annons:
linnease
2012-05-11 10:25
#21

vi får ha lite beach party när vi firar.. fniss..

http://www.youtube.com/watch?v=PXYjgHC_Ycw&feature=relmfu

OskyldigTungan ute

målle
2012-05-11 11:28
#22

Hahaha åh tack linnease för videon! Kände att jag behövde ett gott skratt, av ngn anledning känns det som denna dagen inte riktigt börjat som jag vill…kaffekokaren funkar inte och jag känner mig smått uttråkad!

Jag var tvungen att dela videon på facebook! Skrattande

Jag tror att jag fokuserat lite väl mkt på LoA de senaste dagarna…känner att jag måste tvinga fram bra känslor och leenden..då blir jag låst och känner ingenting istället. Får väl köra bort till macken och köpa kaffe då, för jag vill verkligen ha en god kopp kaffe NU!!

P.S. Jag kan för allt i världen INTE komma på att jag ens tänkt ngt om kaffekokaren så varför har den då lagt av idag?! Plattan blir varm men den drar inte vattnet!

Åh jag vill ha kaffe!!

Aha! Det slog mej precis att jag inte behöver ngn kaffekokare! Jag kokar ju såklart bara vatten i en kastrull på spisen och häller i filtret!

Omg tack!!

Nu tror jag att jag e på G igen, haha ska se om ngn musik-kanal på TV'n spelar lite härlig nostalgimusik!

Åh kram! Tack för er och tack för mig!

linnease
2012-05-12 10:52
#23

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWW!!!

Jag har fått den första riktiga ledtråden/idén/inspirationen till miljonerna nu på morgonen!!!!!!!!!!!! Ska äta lite och lugna ner mig så kan jag berätta sen! Tungan ute

Jag tror den rör er med! Allra minst dig Crinalina, men jag tror allihop kommer skifta vibbar med det här..

linnease
2012-05-12 11:15
#24

haha… och nu dök en gamma granne upp på facebook, hon hade tippat 10 kr på 7-3 till Ryssland i hockeyn igår… och vann över 5000 spänn!! Naaaaajs!!!

Finns så många sätt att få små o stora pengar!!! :) :) ♥♥♥♥

linnease
2012-05-12 12:22
#25

"Det är ju helt helt otroligt! HUR kan jag få just de svaren som jag söker precis just nu! Det var samma sak igår!"

Målle - låter från alla dina inlägg här på sistone som om du varit löjligt mycket glad! :) :) Och då levererar LoA! Så är det bara, haha! Hmmm.. sen HUR fasen det funkar med timing och leveranser.. det fattar jag fortfarande inte jag heller.. :D

"P.S. Jag kan för allt i världen INTE komma på att jag ens tänkt ngt om kaffekokaren så varför har den då lagt av idag?! Plattan blir varm men den drar inte vattnet!"

Jag tror att det är en del av en större, djupare intention vi har, vi VILL att saker ska gå sönder, brytas ner, köras tillbaka i kretsloppet så vi kan fortsätta göra nya grejor utan att översvämmas av alla gamla.. Nu får du tillfälle för en uppgradering! En som är nyare, snyggare, bättre, matchar bättre, kanske med bättre funktioner! Och de kanske blir en lattemaskin oxå ;) :D

linnease
2012-05-12 13:09
#26

Ok, så jag låg i sängen i morse och drog mig, tog sambons smartphone för att underhålla mig lite, och blev sugen på att gå in på aftonbladet. (gör det typ ALDRIG.. nån gång om året!). Gick in på nöje, och översta nyheten var:

"J.K Rowling belönad med  /…/ Londons frihetspris. /…/ Rowling har skrivit de sju böckerna om Harry Potter som dragit in miljarder, genererat åtta filmer och en uppsjö av merchendiseprylar. /../"

Jag fick värsta heureka/hallelujauppenbarelsen! Haha! En stor download av tankar o vibbar som snurrat runt i ett par timmar nu! :) :)

Kändes som JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO, så KLART!!!

Så det här var downloaden jag fick: Vi kan oxå göra vad hon har gjort!!!!!

Det är ingen slump när nån skriver en bok eller en låt och den 'råkar' bli en superhit, eller inte. Det hänger bara ihop med vibbar, intentioner, förväntningar och allowing.

En stor bok är inte bara skriven av författaren.. den är skriven av massmedvetandet, av universum, av alla i publiken tillsammans med författaren! Jag har insett det här när jag har funderat på låtskrivande - både skriver musik och lyssnar massor, och har klurat på det de sista två tre åren..

Hur kan mina favoritartister skriva låtar som bara är 100000 procent sjukt bra för mig? Jo, för att mina önskningar har varit en del av mixen från början, i vårt gemensamma massmedvetande-vortex! Abraham har snackat om det här oxå, såååååå cooolt!!

Så, de som skriver superhits - de har en önskan att göra det, och är tillräckligt allowing för att släppa fram det (medvetet eller inte). Och LoA pusslar ihop komponenterna: ger idéerna till melodier, harmonier, rytmer, texter som matchar en superstor publik! Till den som har en önskan och är redo och vill och kan vara en superstar.

Samma sak med Harry Potter-böckerna! De slog så stort för att de var en co-creation mellan publiken och författaren!!!! De fanns i allas Vortex redan när de skrevs - och publiken kände igen dem när de kom ut! Fattar ni?!?! Därför vissa saker går så fort och blir så stora!

Såååå, jag kan bestämma mig för hur stor publik jag vill ha! Och hålla den intentionen, bara veta det när jag skriver musik - och jag kommer ladda ner inspiration till precis de låtarna som precis den publiken jag önskar mig kommer att älska! (och distributörer, radiokanaler.. alla som behövs i hela kedjan)

Vi behöver bara inse att det funkar så här, och hålla intentionen att göra det! Nästa stora tanke i downloaden i morse var att vi kan välja vilken väg vi vill göra det här på! ♥ :) Vilken väg passar DIG? Vad skulle vara roligast? Och lättast, nåt du redan är på spåret på, nåt du redan kan eller är väldigt nära? Nåt där glädjen finns! Nåt du skulle tycka vore superroligt att göra!

Bok, filmmanus, musikal? Coaching? - håll intentionen att LoA pusslar ihop dig med några snuskigt rika kunder som du kan hjälpa! Måla - rätt kunder där oxå! Du kan få idén att måla den DÄR tavlan som någon bara dör för att få ha! Som berättar en personlig story, och du blir rikligt och frikostigt belönad och hyllad! Och en hel karriär kan dra igång!

Det finns alltid en eller massor av RÄTT kunder som matchar dig perfekt - vad de vill ha, vad du vill göra, vad de vill ge dig tillbaka för det!

(Ok, nästa tanke vad att det här är inte en så supersnabb ide - jag vill ha fett med semesterpengar redan nu :) Sen insåg jag att det borde inte behöva ta mer än ett par månader om vi klarar av att vara i flow! Och, med det här fokuset och vibben av möjligheter och pengar så måste oväntad support rulla in från olika håll under tiden! Och… jag kom på att jag skulle faktiskt tycka den här vägen vore roligare än att bara vinna några miljoner.. köpa lott..vinna..klart.. sen då?! :D JAg kan tänka mig att vinna 300 000 att ha under tiden! lol!)

Jag blir sugen på nåt slags filmmanus, jag är historieberättare..! Och på att äntligen göra en hemsida eller nån slags reklam för min egen stil av intuitiv LoA-coachning.

Vad skulle ni vilja göra som når en miljonpublik, eller en mångmiljonär?? :D :D

målle
2012-05-12 14:32
#27

Oj wow, vilken insikt du fått! Låter riktigt nice! Dock har jag inte kommit så långt på vägen ännu, känner att jag behöver behärska denna fina Lag lite djupare och därigenom kunna tyda svaren lättare, så jag kan ställa mig frågan om vad jag verkligen vill och sedan kunna tolka svaren på rätt sätt..Jag sitter fortfarande i första skolbänken så att säga Skrattande

Men det låter helt fantastiskt det du skriver och jag tycker verkligen att du ska köra på! Men glöm inte chilla mellan varven! Flört

Kaffekokaren fungerade helt och tolalt problemfritt imorse! Skrattande Kanske försökte Universum tala om ngt för mig igår, ingen aning..jag fick iaf mitt kaffe både igår och idag haha. Jag kanske inte uppskattat och tackat ordentligt för min kaffekokare tidigare, så när den la av igår och jag fick ordna kaffe på spisen istället, gjorde ju att jag uppskattade mer att den fungerade idag! Tackade högt för det när jag hörde den köra igång Skrattande

Haha, jag tror inte att jag känt mig speciellt extra glad men varje gång jag ser era svar här och ska svara på de så är det som om ett litet ljus går upp för mig och då känns det ännu bättre! Ni är min hjälp, skänkt från Universum, därför jag tackar er så mkt! Ni är så fina! <3 (att man kan sitta och skriva så om människor man inte ens känner..hihi) Men för mig känns det som vi redan träffats, som ni är mina vänner..vet ju egentligen ingenting om er mer än att vi dragit till oss varann och då kan det inte bli bättre!

Idag chillas det utav bara den här hemma, sambon är i Tyskland och handlar vin/sprit mm, vädret är sådant som man absolut inte vill gå ut i och jag har suttit framför datorn i timmar nu Tungan ute, ska nog förflytta mig till fåtöljen och TV'n nu Flört

Tack för er och tack för mig! Kram!

Annons:
crinalina
2012-05-12 18:46
#28

Åh linnease, du slog mitt huvud på spiken!! haha Precis så är det ju. Den första delen har jag ju greppat redan, att det jag skapar kommer från mig och Universum, men tanken att jag bara är ett verktyg och att alla som kommer läsa mina böcker och Universum är samskapare med mig är ju helt fantastisk. Och bara sååå rätt!! Tack tack tack! :D Vilken grej!! Det är min saknade pusselbit!

Precis som du skriver så är en plötslig storvinst inte det jag vill, så egentligen är det onödigt för mig att lägga pengar på att spela på lotterier. Min dröm är ju att skapa ihop mina pengar, med böcker och coachning och vad annat som dyker upp i mitt inre. Tavlorna jag precis börjat måla? Min dröm är att hjälpa folk hitta rätt, genom mig, och jag vill nå en stor publik. Det har ju varit tanken med min blogg redan från dag ett.

Kombinationen skriva, hjälpa och måla kanske kan bli en storsäljande bok?! :D Inspirationen kommer!! :D

Tack linnease! Du är min vägledare många gånger, har du märkt det? Att det just var J.K. Rowling som det handlade om och som väckte din insikt är ett tecken på att du skulle vidareföra det till mig. Hon är ju min förebild eftersom hon faktiskt skrev Harry Potter för att hon älskade att skriva, och hon fungerade som ett verktyg, precis så som jag vill känna. Jag har funderat mycket på vem som skulle vilja köpa min bok, förutom närmaste vänner och familj för att de känner sig tvungna och stolta, och nu vet jag ju. Alla dem som är medskapare av boken kommer ju att köpa den. Miljontals människor! :D Vad fantastiskt och härligt!! :D

Målle, jag tror som linnease att ibland går saker sönder för att vi ska ha en bra chans att uppgradera den, men jag tror också som du att ibland sker saker för att vi tar dem för mycket för givet och behöver en liten påminnelse. Kanske är det så att när du nu upptäckt hur tacksam du är för din kaffekokare så kommer en nyare och bättre dyka upp i ditt liv inom en snar framtid?

Ha en fantastisk helg! Själv ska jag bara chilla i det fina vädret i mitt nya hem, grilla och sola på takterrassen, gå promenader, läsa Harry Potter, och bara vara i flowet.

Kram på er!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Alexandraea
2012-05-13 11:22
#29

#26 Åh tack linnease för att du lärde mig något nytt idag! Glad Jag har varit på jakt efter nästa steg i min utveckling i några veckor nu, hur jag ska tjäna massor av pengar på det jag älskar att göra (design), men jag har liksom inte fått ihop det logiskt i huvudet, förrän nu när jag läste detta! Vilken fantastisk insikt, tack för att du delade med dig av den!

linnease
2012-05-13 15:59
#30

TACK Målle för att du påminner mig om att chilla! Chilla chilla chilla! Det är det enda och det bästa jag behöver göra just nu.. Och nånsin gissar jag! För det är ju när man chillar som allt ordnar sig, när man chillar som alla såna här idér och insikter dyker upp, när man chillar som vibbarna skiftar uppåt! ♥

Man behöver inte ens vara extra glad för att U ska leverera.. bara glad! :)  Eller… inte o-glad :D

Crinalina och Alexandraea, va kuuuuuuul att insikten bara klickade på plats för er oxå!!! Fiiiiint!! Vist är den grym!? Tar så mycket osäkerhet ur ekvationen - innan tänkte jag hm hm här sitter jag och kommer på nåt för mig själv, undrar om nån kommer gilla det? Nu kan jag bestämma mig för vilka och hur många jag skulle vilja göra saker för och med!  Coolt.

Roligt att J.K.Rowling var en extra vink till dig oxå Crinalina!! ♥♥ Jag har alltid älskat fantasy, så att det var just hon som dök upp talade extra till mig med!

målle
2012-05-13 16:27
#31

Det glädjer mig att ni nu är 3 st som hittat den rätta känslan om vad ni ska hitta på för att få det ni vill ha, och ha det som ni vill ha det! Jag känner tyvärr inte med er ännu, inte just nu..men som jag skrev i tidigare inlägg vill jag lära mig hela Lagen lite bättre över lag (Flört)

Under tiden ska jag chilla, göra det som faller mig in, lyssna på mig själv och lära mig att tolka mig själv på lättare och bättre sätt. Jag ska läsa i The Secret, göra en ny visionstavla, (just nu har jag en bild på mitt drömhus som bakgrundsbild på datorn) Har en visionstavla jag gjort i typ Powerpoint här på datorn, men jag tittar inte på den varje dag eftersom jag glömmer bort det. Hade en VT på riktigt papper förr som stod på min sideboard, men jag slängde den i flytten till min sambo.. Obestämd

Har ni en VT förresten?

Det är lustigt det här nu..få se hur jag ska förklara detta utan att det låter barnsligt och dumt Obestämd Men Harry Potter har jag varken läst eller sett på film (kanske sett en halv film totalt) då den typen av historier inte alls intresserar mig, och då vi (jag och ni som gillar HP) inte delar samma intresse där känns det som "avståndet" till er ökat..förstår ni hur jag menar..? Obestämd Att jag typ känner mig utanför, att jag oxå vill gilla HP och känna samma inspiration som ni gör nu. Samtidigt vet jag att jag tänker "ha er kvar". Ni skänker mig glädje, ni gör verkligen det och jag ska och vill verkligen glädjas åt era inspirationer kring det linnease skrivit! Fortsätt skriv om det här! Jag VILL läsa om det! Jag VILL glädjas åt ER! Jag kommer komma ifatt er på ett eller annat sätt!

Tack för er, och tack för mig! Och framför allt, LYCKA TILL!!!!!

linnease
2012-05-13 17:44
#32

Åååhh, det låter skönt som du tänker göra Målle.. :)  Näääääh, ingen har dratt ifrån här.. för ingen är först till första miljonen än vad jag vet, lol!!

Och när de kommer ses vi ju på beachen! :D

Har vibbat massa skönt med dig här, kommer fortsätta det.. vet du, DU är MIN bästa lärare just nu.. inse att chilla chilla, bara vara, uppskatta alla små vardagsgrejor som kaffekokare och göra visionstavlor o kolla the Secret.. det är ju DET som är livet på nå vis.. Även om jag skulle skriva nåt eller vinna nåt eller coacha nån.. så är det ju för alla små upplevelser längs vägen vi gör det! Och de stora, men de är färre och mer sällan.. vill ju ha en stabil, jämn bas av alla de små!

(Har ingen visionstavla just nu, hade klistrat bilder under loftsängen där vi bodde innan, men tog ner dem när vi flyttade. Hmm, börjar bli sugen på att göra en igen! Brukar samla bilder i en mapp på datorn och kolla på, och sköna bakgrundsbilder med.. men inte riktigt samma känsla som att klippa och klistra och göra en riktigt fysiskt.. ÅÅhhh, tänk om vi bodde nära allihop, hade varit sjukt kul att ha en pysselkväll och göra visionstavlor!! Var bor ni egentligen? Jag bor i Varberg! Två i Spanien.. lite långt bort kanske..)

♥♥

Alexandraea
2012-05-13 18:06
#33

#31

Jag älskar min VT, den hänger på min sovrumsvägg och gör mig glad varje morgon när jag vaknar. :)

Jag är helt övertygad om att du kommer att komma till samma stadie av inspiration snart också. Vi behöver alla olika tid för att utvecklas, vi måste gå igenom vissa erfarenheter för att få den kunskap och de insikter vi behöver för att kunna gå vidare (för ett par månader sedan var jag inte ens i närheten av där jag är nu). Detta är så häftigt tycker jag, älskar att lära mig nya saker och ser framemot alla nya insikter och kunskaper som fortfarande ligger framför mig. Det tog dock ett tag för mig också att hamna i det här stadiet, i början var det ju så mycket nytt att ta in och lära sig att tänka om. Det jag gjorde var att suga i mig så mycket LoA-kunskap som var möjligt, laddade ner ljudböcker till min ipod (Michael Losier är min favorit) som jag lyssnade på på väg till jobbet varje morgon, läste LoA-bloggar, som Livet genom rosa glasögon. Och ibland så bara klickade något, och man insåg något nytt som man inte tänkte på förut. :)

Och Ps. Jag har inte heller läst Harry Potter… :)

målle
2012-05-14 14:09
#34

linnease, jag bor i södra Sverige, en liten bit utanför Lund. Men är 08:a i själen (född i Nacka, Sthlm)

Jag väntar spänt på vem av oss som kommer tillmiljonen/miljonerna först, tänk om vi når de samtidigt! Hur häftigt hade inte det varit!! Skrattande

Alexandraea, jag ska fixa en ny VT! Ska nog sätta dne i sovrummet, tror inte sambon vill att jag ska sätta den i vardagsrummet, ahha han e så petig med sånt, men han har inte sagt emot att mina checkar nu sitter på kylskåpet (dock ska jag flytta på de nu för det slog mej precis att jag inte lägger märke till de där som jag vill)

Det hade varit SKITKUL att pyssla VT's ihop!

Jag höll på att dra ner mig själv i de dumma tankarna innan idag..och då börjar hemska tankar som att göra slut med sambon och bara skita i allt (som om det skulle göra mig lycklig?!) surra runt i skallen, att jag inte orkar bry mig om ngt, att jag bara vill vara ensam i ngn lägenhet någonstans och bara isolera mig typ. Men jag har lättare nu för att plocka fram de fina tankarna igen än jag hade innan så det går ju framåt med att lära mig LoA ordentligt. Så resten av dagen ska jag bara tänka fint Glad

Jag ska snurra ner mig lite nu så de fina vibbarna kan hamna på rätt ställen och platser och sedan ska jag svetsa fast de där!

Kram på er! Tack för er och tack för mig!

Annons:
crinalina
2012-05-14 14:43
#35

målle, så är det ju att det går upp och ner, även efter man lärt sig LoA. Men som du själv har upptäckt så är det lättare att hitta tillbaka till den positiva känslan när man förstår lite mer. Själv hamnar jag ofta i svackor när jag har haft en intensiv period av lärande och aha-upplevelser, då bearbetar min hjärna helt enkelt den nya informationen och stoppar den på rätt plats i biblioteket i min hjärna. När jag kommer upp ur den låga perioden igen så är jag högre upp än jag var innan. Och för varje gång så blir den låga perioden högre upp och kortare. Jag ser inte de perioderna som någonting dåligt längre utan som en del i processen som är nödvändig. Ibland behöver jag också tillåta mig att stanna i den perioden i en dag, om det tex handlar om sorg över någon som gått bort.

När det handlar om min relation till min sambo och de där tankarna du beskriver dyker upp så har jag lärt mig att stanna upp, och så tänker jag tillbaka på när vi först blev kära, och sedan plockar jag fram bra minnen efter varandra och därefter alla hans bra egenskaper som jag älskar. Visst finns det en och annan sak jag skulle kunna lägga en massa energi att irritera mig på, men varför göra det när jag kan lägga energin på att njuta av alla de bra sakerna med honom istället. :D

Kram på dig och tack för att du delar med dig och inspirerar oss! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-05-14 14:54
#36

Åh fina crinalina! Haha det rimmade tom! Det var ju precis det som fick mig att lägga bort de dumma tankarna och nu känns de så..löjliga på nåt vis, helt onödiga! Jag fokuserade på allt det fina, och grejen är den att han hade inte gjort eller sagt ngt alls överhuvudtaget för att jag skulle börja tänka så dumt! Jag hade haft kass mage igår och inte ätit ngt idag så det var som bäddat för mina dumma tankar att gotta sej!

Men, nu är de borta, jag är lugn och fin och vill bara fortsätta dagen i detta spåret.

Och det är verkligen som du säger att man behöver de små svackorna för att bättre känna hur fint det är på de höga höjderna!

Tack själv för tusan för inspiration och för att du delar med dig!

Alexandraea
2012-05-14 20:51
#37

#34 Jaaa, gör en ny! Glad Uppdaterade min för ett par dagar sedan, och det är så roligt, känns som när man var liten och skrev en önskelista till tomten! Glad

Tyvärr är jag lite för långt borta (Barcelona) för att joina er pysselkväll dock. Glad

målle
2012-05-14 21:03
#38

När vi fått våra miljoner ska vi ju ändå träffas allihop, då får vi pyssla ihop våra fina VT's!

Jag tittar på mitt drömhus flera ggr om dagen, vill verkligen ha det huset! Har redan planerat hur jag ska placera krukor med blommor i och hur det ska möbleras i rummen. Ska faktiskt gå på visningen på söndag! Det är öppen visning och det kostar ju ingenting att kolla! När jag ska göra min nya VT ska jag skriva ut foto på huset och klistra fast!

[Kathja]1
2012-05-15 17:03
#39

Så kommer en annan - typ 750 inlägg senare! Har helt missat denna underbara tråd ni har fått igång. Av någon anledning så måste jag här inne på LoA skrolla ner dubblet så långt för att kunna läsa - först kommer alla inlägg med de är i typ html-kod och sedan kommer läsbara inlägg. Och det har inte medmin dator att göra så jag tänkte att jag kanske skulle hålla mig här ifrån lite… Men det var för trist så nu tittar jag in iaf, trots läsproblem. Jag är absolut på vad det gäller att bli miljonär - jag har sedan en tid 40 miljoner i huvudet. Till saken hör att vi faktiskt trillade över en helt otrolig grej där vi investerade vår tid och kunskap och utfallet blir runt 4 mijoner Euro. Nu gäller det bara att inte vänta, hi hi. Är glad för att ni alla börjar hitta er grej och insikt efter insikt gör att allt faller på plats - det är så cool och ni är så bäst! Själv kommer jag att förläsa inför 1500 personer om just sånt här för det kan jag känna i hela mitt jag. Det och köpa ett hus på Kreta. Livet är gott att leva!

målle
2012-05-15 17:20
#40

Hej Kathja-R och vaaaaarmt varmt välkommen till denna tråd!

Dock hängde jag inte riktigt med i det där med de 4 miljoner euro..Obestämd…inte vänta..? Haha du får ursäkta om jag släpar efter (får skylla på min otroligt dåliga kost idag haha)

Jag tror inte och framför allt tycker inte att läsproblemen för dig här inte ska hindra dig från att kika in här, du hittade ju hit trots allt och här får du bli kvar hur mkt du vill! Skrattande

[Kathja]1
2012-05-15 17:43
#41

Målle - tack darling! Det jag menar med att inte vänta är att nu är önskan skickad, bollen i rullning - att vänta är bara frustrerande och negativt. Så jag gör det som funkar bäst (men inte alltid är så lätt) - njuter av livet som det är här och nu. Och skrattar åt Big Bang Theroy, hi hi.

Annons:
[Kathja]1
2012-05-15 18:15
#42

Glömde ju att säga - att då vi har våra pengar här och "ta bara" så ska vi köpa oss en Lexus. Och sedan en tid kör det runt just en sån, fast vit, här ute hos oss på landet. Och iförrgår så mötte jag först den och tio bilar bakom den låg en till. It´s a sign! Lexus är ingen vanlig bil, och absolut inte vanlig ute hos oss på landet. Trallande glad för vår egen Lexus står just bakom hörnet, redo att köra oss vart hän vi vill.

målle
2012-05-15 18:28
#43

Kathja-R, nu trillade poletten ner! Och jag är helt med dej på din bana! Att vänta e trist! Jag njuter av dagarna så gott det går jag med! Tänk att en så enkel grej kan vara så svår ibland Skrattande Det är rätt så kul att skratta lite extra (lite typ överdrivet) om man ser ngt kul på TV'n, för plötsligt skrattar man så helt "av sig själv", ibland kan jag hamna i tillstånd där jag bara ger ifrån mig ett högt skratt helt utan anledning, det är så kul! Och smaka på ordet "skratt", låter det inte härligt?? Sådär bubbligt, glatt, det nästan doftar om det, haha! Skratt på er!

Haha på tal om bilar, jag drömmer om en sprillans ny Land Rover Evoque, wow den är sååå läcker! Så igår gick jag in på deras hemsida och man kan ju bygga ihop sin egen modell på bilsidorna, så min bil (så som jag nog vill ha den) fick en totalsumma på drygt 600.000:- Skrattande Härligt va? Skrattande

När ni fått er Lexus bjuder jag hem er till mitt nya snygga hus så kan ni få se min Land Rover! Skrattande

Tack för er och tack för mig!

[Kathja]1
2012-05-15 18:50
#44

Kanon! Vi kommer. Sedan får ni ta vägen om vårt hus då vi har fixat klart det. Ska laga middag på min fina gasspis och så äter vi den i mitt stora fina kök, ett kök som passar i ett hus från början av 1900-talet. Och ni kan komma när ni vill för vi jobbar bara när vi har tid och lust.

szirius
2012-05-15 18:56
#45

Ta en sväng ner till vårt paradis också - hm, en stor husbil kanske behövsSkrattande

Vi kan göra Europa ihopCool

Minst två år framöver kommer jag vara hemma med liten knodd, så det är bara att kommaTungan ute

[Kathja]1
2012-05-15 19:02
#46

Klart att vi kommer till dig oxå szirius! En Lexus kan man köra långt! Är vi inte hemma eller runt och hälsar på folk så kommer ni att hitta oss i vårt hus på Kreta. Där finns plats för gäster och vi har en vidunderlig utsikt och en pool att chilla vid - bara att komma! Här njuts det för fullt!

målle
2012-05-15 21:51
#47

Härligt härligt! Kan inte låta bättre! Vad ska ni bjuda på för mat, tro Kathja-R? Skrattande Jag och sambon kommer förbi med våra barn Flört

Jag vill gärna komma och hälsa på i alla era hem ni äger! Vill ligga vid din pool och sola och dricka en Gimlet!

Szirius, perfa, då kan våra barn leka ihop! Skrattande

målle
2012-05-17 11:21
#48

Hahahah åh wow jag är sååå glad! Jag måste gå off topic nu för jag har verkligen fått bevis för att LoA verkligen verkligen funkar (ja, jag vet..jag tvivlar ibland…men jag lär mej)

Jag har vunnit en tävling, en tävling på www.funlight.se där man kan vinna ett par Asics löparskor! Och jag VISSTE när jag skrev min slogan att jag skulle stå med i listan på veckovinnarna! Igår när jag skulle kika efter var det ngt fel på sidan så jag kunde inte se och nyss kikade jag in och där står mitt namn, på tredje plats i listan av 40! WIHOOOO!!

Har önskat mig nya Asics-skor då jag e lite trött på färgen på mina jag har, dock har dessa jag nu får inte den färgen jag egentligen velat ha men de har mer färg än mina gamla och egentligen, who cares!? Jag FÅR ett par nya skor värda ca 1300:-, åh jag e så glad! Tack tack tack!!

Det är första gången i mitt liv jag vinner än sådanhär typ av tävling!

Annons:
[Kathja]1
2012-05-17 12:05
#49

Målle - Jippi do hurray för dig! Skrattande

målle
2012-05-17 12:14
#50

Haha tack! Det första jag såg var mitt namn i listan, bara för jag visste att det skulle stå där! Denna känslan är jätteskön! När man liksom så tydligt förstår att det är LoA som verkat! Skrattande

crinalina
2012-05-17 22:10
#51

Åååh grattis målle. och du vet väl att ibland när vi önskar pengar till någon särskild sak så kan ju den saken dyka upp på annat sätt istället! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-05-17 22:18
#52

Jag såg Lexusen både igår och idag!!! Var jag än är så är den oxå där. Och varje gång jag ser den, eller varje gång jag ser en Lexus, så fånler jag, hi hi. Snart står våran Lexus på gårdsplan där hemma, var så säker på det!

crinalina
2012-05-17 22:33
#53

Kathja-R, så var det för oss när vi till slut hittade vår drömlägenhet. En efter en av mina vänner började skriva att de hittat och var på att flytta in i sina drömlägenheter. När jag såg det så visste jag att våran var nära den också! :D Så jag är säker på att den kommer snart om du ser dem överallt! Grattis!! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-05-18 15:41
#54

Jag hoppas på att inom snar framtid få läsa ett inlägg om att ni köpt er fina Lexus, Kathja-R!! Ser jag fram emot! Och då vill jag se foton! Skrattande

crinalina; ja visst är det så, visst skulle jag allra helst vilja ha de grå/rosa assnygga Asics-skorna som jag sett i Stadium-reklamen och som jag höll i och suktade över inne på Intersport idag! MEN, jag är SÅ glad, nöjd och tacksam över de fina skor jag fått för 16,95:- (det var så mkt Fun light-flaskan kostade haha)

Idag har jag shoppat! Trodde jag aldrig att jag skulle våga tillåta mig själv, men tack vara er här har jag ju kommit underfund med att jag faktiskt inte är fattig, jag har ju pengar och jag kan köpa det jag vill köpa! Så idag blev det en tröja (tom 100:- rabatt!) och ett par byxor! Det var vad jag ville handla idag! Och presenten till min bror då förstås!

Universum ger mig mer och mer av det jag vill ha, jag känner det! Allt ligger på hög och ju mer och mer jag slappnar av, desto mer kommer till mig! Jag ser det som en tratt, den är så fylld så det måste rinna sakta, men ju mer jag slappnar av desto större blir mynningen och whoops så dimper kanske hela altet ner på en gång, haha! Skrattande

Tänk att få en snygg, smal, stark, välmående kropp samtidigt som man är gravid och skriver på papperet till huset och sedan kör till resebyrån och beställer drömresan i min sprillans nya Evoque ihop med min sambo som tänker fria på resan och hans fina pojke i baksätet med 5 nya Skylanders-figurer! Skrattande

Lovely! Kram på er och jag vet att ni kommer ha en udnerbar helg ni med! Tack för er och tack för mig (och mina nya insikter!)

szirius
2012-05-18 18:33
#55

Stort grattis Målle till skorna - och grattis i förskott Kathja till bilenGlad

#54 wow, det var en bra liknelse med en förlossning, funkar ju lite likadant - liten mynning Tyst men man måste slappna av för att den ska vidgas - och då ploppar den ut - bebis eller händelser eller pengar eller vad man nu längtat efter Flört

Good luck med att få smal kropp samtidigt som du är gravid baraSkrattande - MEN - mirakel sker varje dagTungan ute!

Annons:
målle
2012-05-18 18:40
#56

Tack szirius!

Haha ja det skulle kanske vara lite konstigt att få drömkroppen och en gravidmage samtidigt! Men jag kan gärna ha den kroppen innan och efter bebismagen! Skrattande

Hur går det FÖR ER ALLA med miljonerna då? Känns det som ngt e på G eller? Skrattande

crinalina
2012-05-18 19:51
#57

Haha, när jag blev gravid med min son, som blir 23 i år, så vägde jag ca 55 kg, som mest vägde jag 55,6 kg och när han var precis nyfödd vägde jag 47 kg. Så vistt kan man kombinera bli smal med att vara gravid. hehe Dock inte att rekommendera att ha väldigt oroligt omkring sig och kräkas i 7 månader.Men smal det blev jag. Och barn det fick jag. :D

Vad gäller mina miljoner målle så har jag sänt ut min önskan och nu njuter bara av allt jag har så kommer dem när dem kommer. Jag brukar tänka att det jag önskar mig kommer när jag är redo. När rätt sätt för mig att få mina miljoner har dykt upp i min värld så att säga. Tills dess så sitter jag här i det soliga Spanien och sippar på en Tinto de Verano på en solsäng på min stora takterrass och läser på min Kindle, och skriver och målar och bara älskar livet i detalj och i helhet. <3 Och om 23 dagar kommer min son och hälsar på i några veckor. Min sambo betalade den resan. :D

Önskar er alla en fantastisk helg också, med mycket njutning och chillning! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-05-25 11:00
#58

Kathja-R - Det slog mig precis att jag hade en liten sak att berätta för dig! Jag tror nämligen att er Lexus är väääldigt nära nu! (kommer den hit till mej får du den haha) Men häromdagen var jag ute och körde och mötte då en snygg röd bil jag inte riktigt kände igen, men jag konstaterade iaf att det var en snygg bil, när jag körde närmre såg jag att det var en snygg Lexus. Någon dag senare sätter jag på TV'n och hamnar rakt in i en reklam jag aldrig förr sett, en långdragen, detaljerad LEXUS-reklam!! Haha! Så se nu till att ta emot! Skrattande

[Kathja]1
2012-05-25 21:42
#59

Målle - det är ju super nice! Idag såg jag tre (3!) stycken på min väg från jobbet till falkenberg, en sträcka på ca 4 mil, och så väldigt många kan det ju inte finnas i Halland. Har sett fem totalt denna veckan. Men jag har en plats redo för den då den landar. Tackar och tar emot.

målle
2012-05-26 22:10
#60

Åh va härligt! Jag tror faktiskt att du har den på gården snart! Brukar ha rätt när känslan säger så Flört Sambon och jag har varit på power meet idag, ojojoj vilka tjusiga bilar! Så nu ska vi ha minst varsen mustang 60-tal typ, jag ska ha en bel air -57, en cadillac årsmodell där ngnstans den med…och ja en hel del till Skrattande Ska bygga världens största garage någonstans torr jag.. Skrattande

målle
2012-05-27 13:38
#61

Idag när jag skulle lämna tillbax den dåliga hyrfilmen sambon o jag hyrde igår bestämde jag mig för att åka bort till det området där jag sett ett drömhus till salu. Hade ju bestämt mig för att gå på visningen förra söndagen men igår slog det mig att jag glömde bort det. Sagt och gjort körde jag bort till området (ett område en bit utanför staden jag bor utanför där husen ploppar upp som svampar, bara nybyggen i hela området) Körde förbi huset 3 ggr, allt för att se det från alla håll (orkade inte kliva ur och råglo)

När jag körde hem kan jag nästan förstå varför jag helt och hållet glömde bort att gå på visningen; Universum har inte tänkt sig just det huset till mig, för jag kände på väg hem nu att det är inte precis just DET huset jag vill ha, tror jag, utan jag vill ha mitt hus i ett sådant typ av område, lite förort, lagom till stan men hemskt gärna åkrar och fält runtom, så man ändå kan se rapsen blomma etc, och jag vill ha ett sånt nytt, fräsch modertn hus. Det är skönt att man på ngt sätt kan se Universums "planer" innan man själv hunnit uppleva förväntan och seda besvikelse då man inte fått det man trodde man ville ha.

Me detta sagt tror jag att jag så smått börjar förstå mig själv, kunna tyda min egen känsla inför saker och ting. Har alltid vågat påstå att jag litar på min magkänsla, men ibland är det inte magkänslan man ska lita på utan en helt annan typ av känsla. Det är (för mig iaf) en hel uppsjö av olika känslor kring olika tankar. Så mer tillit till mig själv och våga lita på mig själv. Så kommer allt rätt tillslut!

P.S. Jackpotten på Powerball var 915 miljoner igår. Men som sagt jag behöver inte spela för att vinna 915 miljoner, jag kan 915 miljoner kronor om jag vill!

Kram på er!

[Kathja]1
2012-05-27 19:29
#62

Målle - insikt efter insikt. Viss är livet underbart spännande! Håller helt med i det du säger, det gäller att känna igen de olika signalerna man fångar upp om vad man vill ha och inte vill ha och framför allt signaler som talar om för en vad man ska göra och inte göra. Det handlar mycket om att ha självkännedom oxå, så att man vet när det är hjärnspöken och blockeringar som talar till en och när det är magkänslan och Universum. Men känslan när man hittat rätt den går iaf inte att ta misste på! När man väl har hittat känslan av YES nu är jag helt RÄTT, då känner man det i varje cell. Då behöver man inte fråga sig själv vad man ska göra - då är det bara att köra. Själv har jag idag kännt det som att jag är på Kreta, och det har inte bara med att göra att vi haft gott sommar vädet, utan det är något annat. Lite som att "det är nära nu". Skön känsla som jag försöker att få att räcka länge. Det coola var att när jag nämnde detta för min man så hade han samma känsla. Vi satt vid vårt köksbord, i vårt skabbiga 70-tals kök ute på landet och hade båda känslan av att sitta på en taverna på Kreta, omgivna av "grekiska" lukter och ljud. Det är fräckt hur man kan få föraningar på det viset, hi hi. Tack för det!

Annons:
målle
2012-05-27 19:44
#63

Ååååh Katjha-R, alltså! Helt helt rätt! Det där med att man känner att "det är nära" jag känner det med! Det är ngt på gång snart! I can feel it! Och vad det än är av mina önskningar spelar ju ingen roll alls! För jag vil ju ha det som kommer!

Känslan av "YES" går inte att ta miste på nej! Den är fantastisk! Just nu älskar jag den lilla enkla känslan av insikt efter insikt! Jag börjar lära mig om mig själv och jag tror det är där iaf jag behöver börja för att kunna komma vidare och lättare få/kunna ta emot det jag önskat!

Jag hade en helt fantastitk underbar dag igår och ett meddelande från The Secret (har laddat ner en sk "gadget" från www.thesecret.tv där man får dagliga små "meddelanden") frågade om jag skulle leva på gårdagen eller skulle jag låta dagen bli regerande? Jag läste högt för mig själv, eller mer sade åt mig själv det som stod i texten, att allt gott kommer till mig idag, alla mina önskemål ska komma till mig idag, magi och mirakel kommer följa mig överallt idag, ha den bästa dagen någonsin!

Jag har mått toppen hela dagen! Känner riktigt lyckan i maggropen och jag är SÅ otroligt lycklig, just idag!

Jag hoppas på att få läsa att er Lexus står på gården inom snar framtid och att ni kikar på hus på Kreta! Fasiken va noce det hade varit!

Gud vad jag ville träffa er alla nu! I riktiga verkligheten!

Tack för er och tack för mig!! Kram!

P.S. Kathja-R, jag såg Lexus-reklam idag IGEN!! Feel it coming!

szirius
2012-05-27 20:18
#64

Kathja, har du läst " Vindarnas ö"? Jag blev helt KÄÄÄR i Kreta då, hela kulturen som rått där med fred och respekt för kvinnor etc.och det harmoniska livetGlad

Med det klimatet kan man också bli helt självgående, om man har en plätt att odla, lite höns o ev några getter om man äter kött…så det behövs inte mkt pengar. Ni kan göra det NU!!!Flört

[Kathja]1
2012-05-27 20:22
#65

Jag håller med om att det skulle vara kanon kul att ses IRL, är ju iten så ofta man träffar på folk som har samma tänk som en annan. När jag och mannen i livet var ute med hundarna på skogspromenad så kom vi på att en husbil hade varit nice att ha, då kunde man ge sig ut i Europa och bara njuta av god mat, upplevelser och trevliga möten. Så nu har vi beställt en husbil av Universum. Tack för vår husbil! Så kanske blir det att vi tar den då vi kommer på besök.

målle
2012-05-28 06:59
#66

Kathja-R - Har din man samma LoA-tänk som du? Är han lika "insnöad" som vi är? Skrattande Min sambo bara skakar på huvudet, men jag ser till att fortsätta mitt tänk och jag har sagt att han ska få se! Han har iaf låtit mina checkar sitta kvar på kylskåpet Skrattande Ibland lyckas jag snurra igång drömtänket på honom! Faktiskt en del genom den övningen du skrev om i "övning ur Be så ska du få" ska nog göra det lite oftare med honom!

En husbil hade varit nice. Sambon hade en husvagn men den sålde han. Men när miljonerna kommer kan vi iväg och köpa en sprillans ny, fräsch istället! Det finns ju riktigt lyxiga varianter, och jag gillar lyx! Skrattande

[Kathja]1
2012-05-28 08:37
#67

Målle - Han är inne på det till viss del, har ju lyckats att smitta lite. Men har fixar INTE det han ser som att man gör ingenting, detta att man inte måste jobba röven av sig för att dra in pengar. Fast när jag visar honom alla gånger det har trillat in pengar "bara sådär" så protesterar han inte. Men det beror nog mest på att han kan bli stressad av att, som han ser det, inget händer och då är det ångestdämpande att "jobba på", även om det inte ger resultat. Är ju mänskligt. Men han har inte lugnet helt och fullt alltd, han kan ha svårt att vända känslan och se det positivt. Och då är det egentligen han som har fått in mig på detta! Då vi träffades var jag en ganska osäker, ångestfylld kvinna med fokus på alla hinder som gick att komma på. Han såg målet. Så jag tror att anledningen till att han är med på banan till viss del är nog att han är sån som person. Men han har inga problem att jag håller på, eller att prata om det - och det är ju skönt. Sedan ser han nog inte allt som sker som LoA utan bara som Livet, och det är det ju! Det spelar ju ingen roll vad man kallar det och att kalla det LoA är ju bara ett sätt, och det spelar ju ingen roll egentligen. Han är iaf helt inne på att vi formar och styr våra liv, och han är inte mycket för att "göra som alla andra" - så det underlättar ju.

szirius
2012-05-28 10:03
#68

Min man har alltid varit den mest positiva av oss, alltid hållt sig lugn och sagt att allt ordnar sig, bara man har lite tålamod. Sedan har vi haft lite för många tuffa år på raken nu och jag märker hur han halkat ner och tappat gnistan, tappat tilliten, han är uppgiven och säger saker som " vi får helt enkelt finna oss i att såhär kommer livet vara…" och det är så svårt att själv försöka hålla sig uppe då…jag är inte lika bra på att "lyfta honom" som han varit att "lyfta mig"…det har ofta räckt att han bara hjälpt mig att se på situationen från ett annat håll så har det liksom släppt…men när jag försöker med samma för honom så går det inte. Det här är ett dilemma för mig just nu…att se honom vara så nere då jag bryr mig om honom så mkt och vill att han ska komma tillbaks upp i känslan av flow igen, jag vill se honom njuta o skratta igen…och vetskapen att det bästa jag kan göra är att själv njuta o skratta, men att jag liksom inte lyckas nu, skapar den där LoA-rädslan som vi talat om förutTyst

crinalina
2012-05-28 10:07
#69

Jag pratar inte alls med min sambo om LoA specifikt, däremot så har jag lekt med honom ungefär som i övningen från "Be så ska du få". Min sambo har svårt med drömmar och positivitet, även om han inte är negativ heller. Han har aldrig fått lära sig att hantera känslor så det känns tryggt för honom att vara på "neutral" mark så att säga. Det jag säger till honom blir istället om attityden till saker och ting som sker.

När han säger att han inte vill hoppas för att han inte vill bli besviken, så säger jag att jag hoppas för då har jag iaf fått ha det roligt och drömma ett tag. När han säger att det går inte, så säger jag att såklart det går vi har bara inte rätt verktyg just nu. När han sa att nu slutar vi leta lägenhet för det kommer aldrig att dyka upp någon, så sa jag att ja vi slutar leta för när rätt lägenhet, till rätt pris dyker upp på marknaden så kommer den komma till oss iaf. Ja du har nog rätt sa han då. Och sedan började leka med honom om hur vi ville att den skulle vara i våra drömmar, fick lirka lite men till slut slappnade han av och tillät sig drömma lite. Och sedan släppte vi det och var nöjda och glada där vi var. Och så helt plötsligt en dag så öppnade Universum ögonen på oss så vi inte skulle missa vår chans, och tre veckor senare skrev vi kontrakt på vår drömlägenhet. :D

Så med andra ord. Jag pratar inte om det öppet med honom för han skulle iaf inte förstå, även om han har en del av tänket också utan att vara medveten om det, men jag leker och lirkar (manipulerar) med hans tankar och känslor så han hamnar i rätt läge iaf. :D hehe Jag har andra jag kan prata med om det. Jag har börjat attrahera fler och fler in i mitt liv som tänker likadant, och de som inte gör det och som finns i mitt liv fyller en annan funktion. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
2012-05-28 10:28
#70

Målle - det där att när man själv väl har fått kläm på hur mycket bättre livet kan vara då man är positiv så dimper mannen, lite som att "nu behöver jag inte anstränga mig så mycket för nu klarar du detta själv" och då trillar de ner i mörkare tankar/känslor. Så har det iaf blivit här. Men jag tänker att det ger sig med tiden. Om jag ser till att må så bra som jag bara kan så lär jag ju smitta av mig på honom, och andra med för den delen. Att inspirera andra helt enkelt.

crinalina
2012-05-28 10:43
#71

Målle - precis som Kathja-R skriver så försöker jag också tänka. Mitt jobb är att se till att JAG mår så bra som möjligt för då smittar det av sig. Min sambo är nykter alkholist sedan 8 år och har helt andra referensramar än jag har till känslor och tankar, men han förstår till viss del att saker blir till vad man gör det. Jag låter honom vara den han är och så ser jag till att jag drömmer och mår bra, och så leker jag med honom så han slappnar av lite och vågar drömma också. Men utan att göra någon stor sak av det utan bara för att det är kul.

När min sambo blir stressad och på dåligt humör så låter jag honom vara det och jag fokuserar helt på att jag ska vara glad och kärleksfull och så avslappnad som möjligt så smittar det i regel av sig på honom också. Om jag känner att jag är trött och börjar ta in hans humör mer än han tar in mitt humör så går jag undan till ett annat rum, går en promenad eller försvinner bort till en annan värld i en bok eller film eller något.

Ingenting kan förstöra mitt humör om inte jag tillåter det. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-05-28 11:04
#72

Man "vet" ju ofta bättre än hur man ändå reagerarOskyldig, tex kan jag känna mig frustrerad över makens bestämda uppfattning att saker måste ta sån tid. Han tror att saker ska lösa sig - om 5-10 år! Hallå, sluta tänka så! Vill jag nästan skrikaSkäms,jag får nästan panik av att veta att han går omkring med den inställningen hela dagarnaTyst. Varför tro att det måste vara kämpigt, jobbigt och ta lång tid, när vi ju har haft så många upplevelser om att det faktiskt kan gå jättelätt och fort? Jag är inte så stark i det här ännu att jag inte blir påverkad av honom, tyvärr…jag vet att det viktiga är att " sköta mitt eget tänkande", men jag känner att jag ändå blir väldigt labil i förmågan att bara slappna av och ha tillit beroende på hur min omgivning mår…

#70 så kan det säkert funka ( du skriver det till Målle, men jag plockar upp detFlört), att här har maken varit den som stått för optimismen då jag har tvivlat, nu börjar jag få mer kläm på det, och då kommer hans orosmoln plötsligt fram…och på ett sätt är det väl en bra process, för det betyder väl då att hans positivitet innan inte kom helt från hjärtat utan mer var ett sätt att stötta mig…Obestämdnu kanske han känner sig trygg att kunna rensa bland sina egna skelett och komma ut starkare och sannare!

Jaaaaa, så får det varaSkrattandeFlört

crinalina
2012-05-28 11:16
#73

#72 Det där känner jag igen, med att karln har tänket att det ska vara svårt och ta sån tid för saker att lösa sig. Trots att vi gång på gång fått saker, och en massa pengar, ur tomma intet när vi "behövt" det. Jag har alltid haft det tänket själv och kämpar med det fortfarande. Nu när han säger någonting i den stilen så försöker jag tänka att det är Universums sätt att tala om för mig att JAG fortfarande tänker så och att jag behöver ändra mitt tänk och mina känslor kring det. För det är ju JAG som har attraherat hans tänk!! Så när min sambo tänker negativt är det för att JAG behöver vara mer positiv, när min sambo är på dåligt humör är det för att JAG behöver bli på bättre humör, när min sambo pratar om "Sod's Law" så behöver JAG ha mer tillförlit och förtroende för att saker faller på rätt plats. Där trillade min polett ner!!! :D Woohoo! haha

Så är det ju naturligtvis!!! Jag attraherar ju mitt eget tänk och beteende, och mina egna rädslor. Och de visar sig genom min sambo så jag får se dem, så jag kan förändra mig själv och mitt tänk och mina känslor inför det. :D

Hurra!!!! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-05-28 11:25
#74

#73 det intressanta är ju bara att jag först var så glad att jag attraherat en så positiv makeFlört…"hurra, alltså finns det även nåt positivt frö inom mig" liksomTungan ute…nu får jag slängar av dåligt samvete, att min oro har "smittat av sig" för han säger nu saker som jag TIDIGARE kunnat säga, och som han då ALDRIG skulle säga…Obestämd

Men ABSOLUT är det så- att det han speglar är sidor jag fortfarande har kvar- det är ju det som gör det så smärtsamt, tycker iaf jagSkäms…det finns så mkt tvivel kvar ändå..uppenbarligen…

crinalina
2012-05-28 11:45
#75

#74 Så, även om det finns tvivel kvar, fast man trott att det inte gjorde det… Så har vi ändå kommit betydligt längre än de allra flesta människor som går på denna jord, och jag tror att ingen kommer någonsin att bli perfekt och "ofellbar". Var är skönheten i det?! Jag njuter lika mycket av själva processen att lära mig nytt om mig själv och om livet, som jag njuter av lugnet jag känner när jag inte har tvivel på områden jag tidigare hade det på.

Jag såg en intervju en gång med ett mycket gammalt par som hade varit gifta i en herrans massa år. De fick frågan hur de lyckats hålla ihop i så många år (tror de varit gifta i 70 år) och då svarade dem; "vi har aldrig slutat älska varandra samtidigt" Det säger så mycket tycker jag. Vi är människor och inte robotar, alla faller eller snubblar i sina känslor och sin tro emellanåt, det är sånt som gör oss starkare. Det är när en faller eller snubblar som den andra ska finnas där och plocka upp. Man ska inte bara försöka hindra att man faller, för det är mänskligt att göra det ibland.

Min sambo, som håller sig väldigt neutral i det mesta när det gäller känslor och positivt tänkande (med lutning åt negativt) plockar alltid, utan undantag, fram sin positivitet när jag har snubbeldagar. Vi helt enkelt kompletterar varandra. Vi plockar upp varandra när det behövs. Jag tror att det är lärande att ibland vara den som plockar upp, och ibland vara den som blir upplockad.

Din man kanske helt enkelt har ett behov av att bli upplockad, eller så har du ett behov av att ibland få plocka upp honom. Och när du får plocka upp honom så lär du dig samtidigt något nytt om dig själv. Hurra!! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-05-28 11:51
#76

# 75 Glad

Annons:
[Kathja]1
2012-05-28 12:58
#77

Kan inte annat än hålla med er i all er klokskap, tänk en sån massa bra insikter som kommer fram då man bollar lite. Håller med om att livet inte är tänkt att enbart vara lyckligt och på rosa fluffmoln, hur mycket skulle man utvecklas då? Och visst är det väl som så att vissa saker ploppar upp som en påminnlese om att man inte ska luta sig tillbaka och vara nöjd, utan att det finns jobb kvar att göra. Vad det gäller detta att kunna strunta i vad andra gör, eller hur de resonerar och tänker så ser jag det som den viktigaste läran. Att tillåta alla att vara just som de är! Att veta vilka saker som är mina att råda över, vilka som är andras och vilka somär Guds (Universums). Viktigt vetande helt enkelt, annars är man och pillar och styr i saker som enbart kommer att göra en frustrerad och mindre glad - och det är ju inte det vi vill vara!

crinalina
2012-05-28 13:39
#78

Precis så är det ju. Man måste lära sig vad man kan, och har rätt, att påverka. Jag tror att en av anledningarna till att min sambo och jag fungerar så bra ihop är för att vi båda har en stark känsla av JAG och vi förstår att låta den andra vara just den den är.Vi förstår att vi båda har en fri vilja, och vi förstår att vi är olika och vi accepterar och respekterar den saken. Det betyder inte att vi inte vill samma saker i den stora helheten.

Ibland när jag irriterar mig på någonting hos honom, när jag har en dålig dag, så försöker jag ta ett steg tillbaka och tänka. Jag visste det där om honom innan vi blev ett par, eller jag har vetat det där länge, och jag har ingen som helst rätt att efter så pass lång tid helt plötsligt tro att han ska ha förändrat den saken eller begära att han ska ha förändrat den. Universum förde oss samman av en anledning, av min omedvetna inre önskan, och jag har ingenting för att tvivla på min egen inre önskan. Och så kan jag släppa det igen.

Dessutom så kan jag skrämma mig själv till att slappna av ibland genom att tänka på vad han skulle kunna tänka och tycka om en del av mina dåliga sidor och egenheter. Och det vill jag ju inte att han ska fokusera på. Så jag inser helt enkelt att jag är fasiken inte perfekt och det är inte han heller, men vi är ta mig tusan perfekta ihop!! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-05-28 13:45
#79

Så bra skrivet! Att inse det är stort - jag är inte perfekt, min man är inte perfekt men tillsammans är vi perfekta. Inser att det är så vi resonerar oxå - tack för att du satte ord på det crinalina.

[Torahzen]
2012-05-28 20:01
#80

Massor utav klokskaper här!

Jag gillar verkligen:

"vi har aldrig slutat älska varandra samtidigt"

och

"jag är inte perfekt, min man är inte perfekt men tillsammans är vi perfekta."

målle
2012-05-28 20:54
#81

Min sambo är så himla envis och bestämd (precis som jag Tungan ute) Så jag skulle aldrig lyckas slänga det över honom, men jag smyger in det lite då och då, som innan idag, då sade jag till honom "hade det inte varit härligt att ha 16 miljoner?" "Jodå.." svarade han ju då haha! Det är lite typiskt karlar att tycka "sådant här" (LoA) är lite fantasier och fjanterier..Skrattande

Förr fick jag nästan panik och trodde att min sambo skulle lämna mig när han hade en dålig dag, för han stänger in sig som i en mussla och jag blir alldeles förtvivlad när jag inte når honom. Men jag har nog insett nu att sålänge jag fokuserar på att må bra och vara lycklig och glad så är ju han oxå det!

Vi har slagit våra kloka huvuden ihop! Skrattande

Upp till toppen
Annons: