Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1291 ggr
målle
2012-04-25 14:41

dagens insikt

Att jag ska behålla min bil! Den kostar 1400:-/månad exkl. bensin men idag kom jag till insikten att jag nog visst mycket hellre behåller min fina vita Seat Ibiza än har en liten summa pengar extra på kontot.

Jag fick möjligheten (tackar LoA för det!) att i augusti 2009 hämta ut min alldeles sprillans nya Seat på bilfirman i Svedala efter att ha längtat och kollat på nätet vilken modell/märke jag vill ha.

Känslan att få sätta sig i sin alldeles egna nybakta bil är ju helt fantastisk! Och att jag skulle sälja den nu bara för min inkomst inte riktigt är som jag vill ha den ännu och då få 1400:- mer kvar på kontot varje månad att ha till…ja just det..vad?!

Min bil ger mig så mkt mer glädje och frihet än den där inte ens 1,5 tusenlappen! Dessutom är jag bombis på att min ekonomi kommer bli betydligt ljusare snart och då vill jag inte sitta här utan bil med en massa pengar.

SkrattandeFlörtKyssGladTungan uteGuld i munCool

Tack för den finfina insikten! I love my car!

Annons:
målle
2012-04-25 14:43
#1

får man lov att klicka på "Bra inlägg" åt sitt eget..? Tungan uteSkrattande

crinalina
2012-04-25 15:45
#2

Haja, härlig isikt! Grattis till den! Och visst får du klicka bra inlägg på din egen. :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2012-04-25 16:01
#3

Haha! Låter som du chillar bra idag!! :D :D

målle
2012-04-25 16:40
#4

#2 det känns fortfarande bra! Jag vill ju verkligen behålla min fina bil! Och det skall jag! Haha tur man får det!

#3 haha jag har haft en kanonbra dag idag! Känt mig nöjd och tillfreds med hela dagen och snart kommer sambon och bonusson hem, då blir det pizzamiddag, lill-lördag idag ju Flört

Upp till toppen
Annons: