Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1796 ggr
crinalina
2012-02-29 14:33

Idag är jag tacksam för livet!

Jag försöker att varje dag vara medvetet tacksam för livet, att jag och mina nära och kära mår bra och har det bra. Idag känner jag mig extra tacksam för just det.

En god vän till mig, några år yngre än jag är har precis haft två strokes och de upptäckte då att hon har en pseudo-tumör som i sig är ofarlig men som trycker på olika viktiga saker där inne. Hon mår efter omständigheterna bra.

En ung tjej avvek igår från behandlingshemmet hon var på och hon är just nu spårlöst försvunnen och har spärrat sin facebook-sida bla, Den unga tjejen är 18 år och dotter till en av mina bästa vänner hemma i Sverige och syster till en annan av mina goda vänner (min kompis andra dotter som också är vän med min son).

Så idag uppmanar jag er alla att titta er lite extra omkring och vara lite extra uppmärksamma på allt bra ni har i era liv. Tala om för de ni älskar att ni älskar dem och att de aldrig någonsin behöver tveka. Älska varandra och förstå hur lyckliga vi alla är som har en förståelse för att uppskatta allt vi har och inte minst alla underbara människor vi har i våra egna liv. Var lite extra uppmärksamma och älska lite extra allt som ni har skapat i era liv!

Kram <3

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Upp till toppen
Annons: