Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 3223 ggr
aaamandie
2012-02-13 20:35

The Magic av Rhonda Byrnes!

Hej allihoooop! :)

Jag håller på och får lite smått frispel känner jag, längtar otroligt mycket tills Rhondas nya bok The Secret - The Magic kommer ut!
(Den 6 Mars tror jag det var)

Meeeen…. är det någon har som vet när den kommer på svenska? Har letat överallt och tänkte förhandsboka men jag hittar bara böcker på engelska :(

Tacksam för svar!
Ha en suverän vecka allesammans :)

Annons:
ulraxe
2012-03-19 08:27
#1

Jag har nyss fått hem The Magic på engelska..och den är väldigt lätt läst ändå…

Följer det dagliga programmet nu…lite svårt att hinna med allt..men jag är evigt tacksam ändåFlört

En Underbar bok..

Kram!

crinalina
2012-03-19 10:36
#2

Jag tog hem den på engelska till min Kindle samma dag den kom ut. Jag har inte tålamod för att följa det dagliga programmet utan jag läste hela boken på två dagar och bäddar nu in övningarna i mitt dagliga liv istället. Det passar mig bättre. Jag kan inte svara på om den är lättläst eller inte då engelska är mitt dagliga språk både hemma och på jobbet, och jag nästan bara läser på engelska, och även skriver på engelska. Men nog tror jag att den är lätt nog för den normala svensken att förstå.

För övrigt så älskar jag den! Den är helt underbar och fantastisk och väl värd pengarna. Tack så jättemycket! :D

Rekommenderar alla att läsa den!

Kram!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

aaamandie
2012-04-12 20:03
#3

Tack så mycket för svar! :) Är ganska dålig på engelska, men det är väl kanske värt att prova, orkar inte vänta! :)

Pagan
2012-06-23 19:35
#4

Bokus har den översatt, Magin, men ännu inte färdig? Obestämd jag lade en bevakning

Någon som funnit den någon annanstans?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: