Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1597 ggr
smeo
2012-01-11 08:46

Sjukdomar o LoA

Hur ser ni på sjukdomar  o tex vaccinationer

brukar ni vaccinera er själva ? inför tex en resa,influensan, TBE  mfl

vaccinerar ni era barn ?       i så fall  varför   

malaria tex   bör man tänka att om jag reser dit så får jag inte sjukdomen     låta bli att fokusera på den   fokusera på hälsa istället ? !

Annons:
Stella_Polaris
2012-01-11 11:10
#1

Jag känner mig inte så "bra" på att vara i Vortex än att jag är beredd att strunta i alla normala säkerhetsåtgärder för att jag är helt säker på att LoA fixar allt till mig.

Jag fortsätter tills vidare att vaccinera mig enligt rekommendationer, använda säkerhetsbälten, hålla mig inom min budget osv. Rent allmänt försöker jag fokusera så mycket jag kan på bra saker (hälsa, kärlek, välstånd, skönhet) och inte på mina rädslor för bristen på dessa.

linnease
2012-01-11 16:21
#2

Gör bara så mycket som känns bra! Det som känns bäst i varje stund. Om det är nåt tankemönster du skulle vilja ändra så låt det komma med tiden, som du skrev i #1 låter perfekt! Pressa det inte, det behövs inte :)

smeo
2012-01-11 19:38
#3

Kan jag bli av med min nötallergi ?

smeo
2012-01-11 19:39
#4

Hur e det med barnens allergier ?

de e ju så små  har de framkallat allergier vid 2 -4 års ålder ?

Allamej
2012-01-12 09:16
#5

Jag vaccinerar mig inte, jag behöver bygga immunförsvar så lite sjuka är bara bra. Jag vet inte riktigt vikla vaccinationer min mama gav mig men det var ju inget jag kunde påverka.

Men hade jag haft barn själv så kanske jag haft annan åsikt om vaccinationer än nu.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: