Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 3729 ggr
smeo
2012-01-10 16:09

Symboler i vardagen

Vad betyder symboler  som vi ser i vardagen som påverkar oss på nåt sätt ?

en ambulans ?

ett annorlunda träd ?

jag har på senare tid sett flera övergivna cyklar i diken längs med vägarna   vad kan det betyda ?

Vad har ni sett  vad har det betytt ?

Annons:
crinalina
2012-01-10 16:17
#1

Det är ju något som du själv framkallat så du kanske ska ha en cykel? Du kanske inte är medveten om det men om Universum fortsätter att visa upp det för dig så ska du kanske nappa på det.Det kanske har en betydelse för något som väntar dig, tex hälsan.

Om jag upprepande gånger råkar på samma saker under en kort tid, och det inte är sånt jag råkar på ofta normalt sett, så vet jag att det är en fingervisning till mig själv. Jag har skapat den saken av en anledning, det gäller bara att gripa tag i den och se vart det leder. Svaret kommer när du är redo för det, när du är i rätt känsla. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Nidlo.]
2012-01-11 05:19
#2

Det som är ens intresse finns i världen, man ser sådant man är intresserad av och gör sådant som uppfyller ens intressen. Ser man cyklar har man ett intresse för sådana, ser man röda bilar över allt finns objektet i sinnet och har kommit till ytan.

Hade man varit intresserad av skogen i stället för cyklarna i diket hade man nog inte sett cyklarna. Om man tänkt på cyklar då ambulansen åker förbi kanske man inte upptäcker ambulansen.

smeo
2012-01-11 08:37
#3

OK intressant

jag har faktiskt sett många exempel i mitt liv på just det där att helt plötsligt när jag e på samma ort ,i samma butik   mfl ställen så helt plötsligt har jag upptäkt nya saker som  hela tiden funnits där men jag inte sett         intressant  !

Så ni menar att jag borde köpa en ny cykel  ?

Funderade på det i försomras men det vart inte av  tyckte det var lite för dyrt   valde att sätta pengarna på annat

 har en redan fasstän gammal o lite sliten   barnen lånar den ibland    vi har faktiskt rätt många cyklar i familjen i olika storlekar o kvalitet   flera som e trasiga  vissa urvuxna   - kanske väntar på att minstingen ska växa i dem

Jag tycker mycket om att träna o ta i         När vädret tillåter brukar jag konditionsträna på våra fina vägar häromkring på min cykel

crinalina
2012-01-11 11:46
#4

Vad cyklarna betyder kan bara du veta, det är ju din manifestering. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[camillahj]
2012-01-11 13:00
#5

Jag försöker fundera ut varför jag själv sett väldigt mkt bilar som gått sönder eller av annan anledning står med varningsblinkers på vid vägkanterna när jag själv kör/åker bil..börjar fundera på om min egen bil ska hamna där snart och jag fortsätter välja se dessa bilar, så jag får nog börja fokusera på ngt annat! Sist jag körde försökte jag skaka av mig den synen och sa att nu väljer jag att se snygga, fina bilar som kör på vägarna istället Skrattande

Samtidigt som jag ser dessa bilar vid vägkanterna har jag en stark önskan om en ny dyr bil, och har de senaste gångerna jag kört min lilla Seat, föreställt mig att jag sitter i denna nya dyra bil och kör, det är ingen Seat jag kör inte, nej nej det är min nya ursnygga röda dyra Jeep Grand Cherokee Overland! Så kanske dessa syner/visualiseringar blandas ihop till ngt riiiktigt bra! Skrattande

linnease
2012-01-11 16:12
#6

hehe, bra tänkt camillahj!!! :D

Annons:
smeo
2012-01-11 17:31
#7

lustigt idag såg jag en till skrotad,trasig cykel  dök upp där på parkeringen när jag svängde in

undrar om det har nåt med mitt trasiga äktenskap att göra

vad gäller bilar ar jag önskat mig en ny fin dyr bil  o det e bara såna lyxbilar jag råkar parkera vid, ser i trafiken mm  det e dem jag fokuserar på

ulraxe
2012-01-19 08:53
#8

För snart ett år sedan önskade jag mig att se en BLÅ FJÄRIL när saker i mitt liv är på rätt väg..och när det är tillfällen som inte får gå mig ur händerna..och när det är tillfällen då jag lär se hur saker verkligen är…Och det har dykt upp x antal sådana nu..:)

Evaline
2012-01-22 16:46
#9

Senaste dagarna har jag råkat välta först en colaflaska och dagen efter en vatten, båda hade korken på men inte åtskruvad så drickorna rann ut. Idag spillde jag igen, dock inte på samma sätt.

Är det ett tecken? I så fall, vad skulle det kunna betyda? Eller är jag bara otroligt klantig Flört?

FrökenFrisk
2012-01-23 13:48
#10

Ulraxe #8 Vad vackert! Och vilken fantastiskt idé!

Jag har börjat på ett nytt jobb förra månanden. Där är det otroligt många regler som ska hållas hit å dit. Varje dag "går jag på tå" och hoppas att jag inte ska klampa fel bland alla regler. varje dag klampar jag fel! Helt otroligt!

Dags att börja tänka om där och lyfta fram LoA… Glad

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════


 

smeo
2012-01-23 19:17
#11

#9  jag har just läst "kraften" för 2a gången   där står att om man snubblar.fastnar i mm  ska man sluta tänka o känna det man gör

Upp till toppen
Annons: