Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 7693 ggr
smeo
2012-01-06 06:21

Vad har ni MANIFESTERAT ?

Det skulle vara intressant att få veta vad ni har lyckats manifestera sedan ni kom i kontakt med LoA       

och vad kom ni på som ni hade manifesterat  innan   utan att ni visste om det ?

(kanske det finns en sån här tråd redan   fast jag har inte sett den  )

Annons:
[Kathja]1
2012-01-06 08:30
#1

Antar att du menar vilka saker som vi har tänkt att vi vill ha som vi sedan fått… Annars har du faktiskt manifesterat allt i ditt liv! Flört

Kort kan jag iaf säga att innan LoA så var det ett antal lägenheter, arbeten, studieresultat och en underbar man - hade inte så stora drömmar förr.

Sedan har det blivit ett hus, affärsmöjligheter, vårt bröllop, ett flertal bilar, utvecklande möten, arbeten, hjälp från oväntat håll då livet rasat ihop, positiv utgång på situatuioner som sett väldigt mörka ut, pengar vid flera tillfällen, hälsa, en snygg kropp, lycka…

Finns säkert mer men det var det jag kom på nu iaf!

retep
2012-01-06 11:54
#2

Jag har använt mig av LoA aktivt och medvetet sen början på -70 talet, långt innan det blev känt. För min del har utbildning, jobb…mina möjligheter att arbeta som konstnär växt fram ganska spontant. Likaså kärleksförhållande, familj, boende, ekonomi, hälsa…Har hela tiden sett det som och kopplat samman med personlig, andlig utveckling. Min motivation utgår mer från en andlig synvinkel än kring materiella önskningar och saker. Insikten i att LoA är just en lag, en naturlig lag, betyder för mig att se till helheten i hur jag förhåller mig till karma och livet.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

smeo
2012-01-06 15:22
#3

Wow ni har lyckats med så mycket

jag e så ny på att använda mig av denna lag  "medvetet"   den har ju alltid funnits där   har sett så många bevis på det  både vad gäller mig själv  och folk runt omkring

linnease
2012-01-06 17:00
#4

Haha, säger som Kathja-R, hela mitt liv!

Men sjuuuuuuuuuuuukt mycket mer av det jag verkligen vill ha efter jag hittade Samtal med Gud-bokserien och sen Abraham-Hicks , tokispiration och entusiasm och så sjukt nya grejor, innan hängde jag med i samhället, nu är jag helt i framkant och leder evolutionen, på plan som musik, grafik, foto, film, relationer mellan människor, vårt lokalsamhälle här (stora visioner för stan jag bor i och massor av projekt på gång och ännu mer ligger i luften), globala nya sätt att tänka och vara och betala för tjänster och förhålla sig till varandra.. Galet spännande tider, känns verkligen som jag SKAPAR framtiden och mitt liv och stora delar av vårt gemensamma liv på jorden nu!! Jag kanaliserar ner de nya idéerna och får dem att få fäste och gro här ♥♥♥  LOVE IT!!!!!!!!!!!

retep
2012-01-06 17:04
#5

…och se…hur ödmjukheten balanserar egots storslagenhet!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

linnease
2012-01-06 17:22
#6

:) vi människor är sTOrSlagNa! ♥♥♥♥

Annons:
retep
2012-01-06 18:06
#7

…och förblir så, utvecklas så, för att vi är ödmjuka och kärleksfulla!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Spejsan
2012-01-06 22:38
#8

Jag bara älskar att vara härinne och läsa! Det finns så mycket positiv livskraft och hopp/energi/glädje så det fyller mitt hjärta med värme!

Även om jag inte skriver så mycket själv, så är jag oerhört tacksam för att få ta del av det ni skriver. Jag blir lycklig varje gång. Tack! Kyss

[Nidlo.]
2012-01-07 02:26
#9

Är inte så mycket för grejor, och saker…har lyckats komma i kontakt med mig själv genom att vara den jag är även då jag ser ut som någon annan och beter mig så.

saarah
2012-01-07 11:09
#10

En positiv manifestering från i sommras är när jag attraherade 7000kr. jag bara bestämmde mig för att jag hade dom pengare, vet inte varför de blev just 7000 men de var en siffra som kom upp bara :) jag gjorde inga motstånd genom saknaden av dom utan jag bara visste. några veckor senare ringer min faster och säger att hon hade 3400 kr till mig efter farmor. jaha tänkte jag och blev glad oh tänkte att de var iaf nästan hälften. men 2 veckor senare igen så ringer hon och säger att de var 3700 till. Där hade jag mina 7000 plus lite extra som universum bjöd på ;) men säger som de andra, de är små saker hela tiden som man reagerar på. Vi gör det ju trots allt hela tiden! :D kram!!

Spejsan
2012-01-07 11:42
#11

Själv har jag manifesterat mitt jobb, min flytt till en annan stad samt en ny bil som redan blivit verklighet. Även mitt livs kärlek (som jag redan fått förra året) och det visade sig vara ett gammalt ex som jag fick kontakt med igen och all kärlek och passion blommade upp igen. Det vi har är en stor samhörighetskänsla, massor med fysisk attraktion och kärlek för varandra.

Jag har också börjat känna in hur det känns att bo i ett hus på landet med honom, och det känns fantastiskt naturligtvis men vi är inte riktigt där ännu (eftersom jag nyss flyttat och fått nytt jobb). Men jag SER inom mig hur det kommer att bli verklighet och det känns otroligt tryggt att veta att det kommer att bli så. Jag har tidigare haft "automatiska tankar" när jag önskat, att "ingen idé att önska, det kommer ändå aldrig att bli så". Dom är helt borta och det är då det börjar hända saker! LOVE LoA ♥

FrökenFrisk
2012-01-07 12:42
#12

#8 Jag är med dig i precis varje ord!

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════


 

[Torahzen]
2012-01-07 13:20
#13

Jag är lite nybörjare på att aktivt manifestera saker. Senast blev det än ny säng till lillan. Jag ska gå vidare med nya eltandborstar och en bärbar dator och ett nytt jobb.

Jag behöver öva mig på att lita på att min önskan kommer att uppfyllas. Jag ska gå på större saker sedan men behöver bli säkrare, så jag vågar önska flera saker samtidigt.

Lycka till!

Annons:
[camillahj]
2012-01-07 16:21
#14

Hittills har jag fått en ny bil och mitt livs kärlek, och jag är på god väg till det andra jag vill ha Skrattande

crinalina
2012-01-09 11:05
#15

Oj, jag säger som flera andra. Allt! Av det jag manifesterat innan jag insåg att jag attraherade det är nog en pojkväns otrohet det mest påvisbara. Han var bortrest en vecka och jag fastnade i en vision av att han var otrogen, jag skrev ner i detalj i min dagbok hur det gick till, hur tjejen såg ut osv. När han några dagar senare kom hem och talade om att han var otrogen så visade jag honom vad jag skrivit, och han blev alldeles vit i hela ansiktet och frågade hur jag kunde veta allt det där. Jag svarade att jag sett det och känt det, han sa att jag var läskig för jag hade beskrivit det exakt som det var in i minsta detalj, det enda jag hade fel om var att det hände dagen efter jag skrivit det….

Det fanns ju en mening med alltihop och jag lärde mig massor av det, så ingenting är tråkigt eller i onödan så här i efterhand.

Vad gäller mitt liv nu, när jag lever MED LoA, så har jag attraherat att bo i ett varmt och soligt land med utsikt över havet och horisonten, en fantastisk och underbar sambo som är allt jag någonsin drömt om och mer, vi fick 20 000 euro helt utan förvarning för ett halvår sedan som hjälp till handpenning på ett hus (som kommer när vi är redo för det), jag har ett jobb som jag älskar och en chef som uppskattar, respekterar och gillar mig, jag är publicerad och betald skribent. Ja, helt enkelt mina drömmars liv. :D Fast jag har ju mycket kvar än som kommer när jag är redo för det. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

smeo
2012-01-09 14:14
#16

Det e helt fantastiskt vad ni kan lyckas med 

både positivt o negativt

Hur e det vmed det där egentligen  har läst "KRAFTEN"  och där står bla exempel om hur schwarzenigger haft drömmen om att vilja ha den mest välbyggda kroppen samt bli en berömd skådespelare.

Och visst har han lyckats   vart tom guvernör  ( han e så duktig )    men  han har ju KÄMPAT massor för att lyckas, ätit "rätt" tränat massvis  med jobbiga timmar   mm mm mm                                              men om jag fattar allt rätt så ska man kunna åstadkomma   - manifestera     med att bara känna tillräckligt med kärlek    o föreställa sig   

Hur har ni gjort ?      Har jag uppfattat fel ?

crinalina
2012-01-09 14:29
#17

Nja, man måste också agera när det är dags för agerande. Ingen blir ju tex en känd sångerska utan att faktiskt sjunga. :D

Eller författare utan att skriva. Osv…

Det första steget är att känna kärleken och visionera det man vill, andra steget är att släppa det och lita på att det kommer till en. Det betyder inte att man kan sitta på sin rumpa och inte göra någonting, man måste fortfarande jobba och leva sitt liv i den riktning man vill att det ska gå. Tredje steget är att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt för att kunna ta emot det som du önskat dig.

Sedan är det så att ibland så sker det så snabbt och så lätt att man inte märker av de olika stegen, ibland så krävs det mer innan man är redo för av få det.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

smeo
2012-01-13 09:05
#18

Blir så lycklig o glad när lilla sonen säger  

O tack ! (för den där tröjan jag köpt åt honom )  det var ju precis vad jag hade beställt   från universum         detta var dessutom innan vi ens hade hört talas om "The secret"      Fantastiskt

Eller när vi häromdan var på bibblan o skulle låna nya barnfilmer o sonen väljer och så helt plötsligt utropar han :   

- Men här är  den ju    den här filmen som jag hade önskat !   

sen e han ALLTID så enormt tacksam o gullig   så enormt kärleksfull att jag förstår verkligen att han har lätt att manifestera saker  

Visst e det KUL

[camillahj]
2012-01-13 10:39
#19

#18 Åh vad mysigt! Vad underbart!

Ashsol
2012-01-15 23:02
#20

#18 Så härligt att han redan är duktig på det!

Det är snart ett år sedan jag först kom i kontakt med LoA på ett medvetet plan. Jag insåg att jag använt LoA så många gånger utan att veta det. Kan berätta ett exempel som utspelade sig för några år sedan.

Jag var nybliven sambo, förlovad och kattägare när jag träffade Mr J på mitt sommarjobb. Han var så otroligt attraktiv och ganska mkt äldre än mig. Vi pratade lite varje dag som hastigast (blev inte mer eftersom vi arbetade på olika avdelningar) och varje gång fick jag fjärilar i magen. Höjdpunkten på var arbetsdag blev mötet med honom. Samtidigt funderade jag mkt över vad jag egentligen höll på med eftersom jag precis förlovat mig o blivit sambo. Den sommaren var omtumlande och jag satt ofta vid havet och drömde mig bort till ett annat liv, ett liv med Mr J, och fick gång på gång påminna mig själv om allt fint och bra jag hade i mitt nuvarande liv. Att jag inte skulle ge upp allt det för någon sommarflört. Så jag tog ett beslut om att stanna kvar i mitt förhållande, för jag visste ju inte ens om Mr J var intresserad tillbaka. Sommaren tog slut och vi träffades inte mer igen. Jag drömde mig dock fortfarande bort till Mr J's famn då och då och önskade av hela mitt hjärta att vi skulle träffas igen någon gång.

3 år senare var jag singel och ute på en nattklubb… vid den tiden var jag lycklig fri och hade släppt tankarna på Mr J sedan långt tillbaka. Plötsligt stod han där, framför ögonen på mig på nattklubben. Vi började prata en massa om hur det var när vi först träffades och det visade sig att han hade varit lika intresserad av mig då som jag var av honom! Resten av kvällen satt vi och hånglade i en soffa på nattklubben…..

Vi dejtade ett tag men det varade inte så länge eftersom jag insåg att vi inte riktigt passade ihop, trots allt. Men jag är så otroligt tacksam för att universum gav mig chansen att ta reda på hur det hade varit att befinna sig i hans famn, för nu vet jag och behöver inte undra längre!

Annons:
smeo
2012-01-17 09:22
#21

Visst e det kul med LoA     fantastiskt att se hur det faktiskt fungerar

Jag tycker det e så kul att se på både mig själv o andra nu o bakåt i tiden   vad  folk har manifesterat     Fachinerande  

Hoppas du har ett fint förhållande nu som du trivs i

Upp till toppen
Annons: