Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 2658 ggr
linnease
2012-01-01 17:46

2012

är året då jag blir rockstjärna! Woooohoooo!!!! Here I come!! Låtarna på g, studion är het så det ryker.. Världsklassmusik skapas i ett hörn av vårt hus!!!

2012 är året då fler och fler vaknar upp och börjar förstå vilka de verkligen är och vad de verkligen vill göra

2012 är året då kärleken och inspirationen tar över och för oss samman

2012 är sex!!!!!!!

2012 är helt enkelt bara sjuuuuuuuuukt bra!!!!!

♥  Vad ska ni göra i år?!? ♥

Kramar!!!!!

Annons:
[camillahj]
2012-01-01 18:12
#1

Jag ska gå ner de kilon jag tappade förra hösten och sedan monterat tillbax på min kropp under det gånga 2011, sen ska jag skaffa mig ett jobb jag trivs som fisken i vattnet med, sedan ska jag vinna ett par mijloner på Lotto, köpa mig en Audi Q5 eller Q3, vara oerhört lycklig ihop med min älskade sambo, bli gravid och vara snygg som fan!

Så, 2012, here we come!!

linnease
2012-01-01 22:31
#2

Naaaaaajs!!! Jaaaaaa!!

Ha ha, snygg som fan!? Det ska jag med Skrattande

Evaline
2012-01-02 02:06
#3

I början av 2012 träffar jag personer som kommer att betyda otroligt mycket för mig. Jag kommer även finna kärlek som kommer att förändra mitt liv och göra det ännu bättre.
Jag går ned i vikt och jobb väller in från alla hörn och kanter. Jag reser och så vinner jag pengar som jag betalar av lån med, renoverar och hjälper mina nära och kära med. Resten investerar jag och skänker bort, lite lägger jag på mig själv och vardagslyx :D! Börjar övningsköra och köper kanske en bil med hjälp av vinstpengarna.

Satsa stort eller inte alls ^^!

ThreeStars
2012-01-02 06:53
#4

jag ska ju klart uppfylla mina författardrömmar! ;)

[Kathja]1
2012-01-02 11:13
#5

Jag föreläser för folk, har ett inflöde av 100 000kr/månaden, kör en Lexus, påbörjar och avslutar renoveringen av vårt hus, reser till Kreta och Holland, njuter av min snygga vältränade kropp och av min man. Jag skrattar ofta och är allmänt väldigt lycklig! Heja 2012! Och oss Skrattande

linnease
2012-01-02 13:58
#6

fiiiiiiint!! nu kör vi, tjejer!!!  SkrattandeKyss

Annons:
[camillahj]
2012-01-02 19:20
#7

Oooh men herregud jag glömde ju bort att vi med blir klara med renoveringen, får huset sålt så fort att vi knappt anar det, hittar världens finaste drömhus som vi överlyckliga flyttar in i och trivs kanonbra i. reser till New York, London, Spanien och längre lyxresmål!

Jag ska vara frisk som en nötkärna och få världens kondition!

Ja, här ska göras mycket under året! Skrattande

[Torahzen]
2012-01-02 19:55
#8

Jag NJUTER AV LIVET!!!!

Jag har startat eget företag, inreder mitt hem helt enligt Feng Shui, tjänar bra med pengar så jag kan gå de kurser jag vill gå. Jag låter mig själv lysa igen!!!

Jag är frisk och har en slank figur och vältränad kropp. Jag umgås med bara trevliga människor och min kära make.

Vi reser lite och mina familjerelationer blir ännu bättre.

Jag är full av energi och kärlek och bidrar till en bättre värld!!!!

Cool

crinalina
2012-01-04 15:43
#9

2012 är året då jag skriver och säljer min första bok!! :D Woohooo!

2012 är året då jag blir skuldfri, och har en massa pengar på banken! :D Yes!!!

2012 är året då jag och min älskade sambo gifter oss!! (Oj, den var jag inte förberedd på…..?? ) Hahaha :D

2012 är året då vi flyttar in i drömhuset, men både takterass, pool, härligt kök och tillräckligt många rum!! :D JAAAAAA!

2012 är året då jag jag blir och förblir precis så vältränad och otränad som jag vill vara, och älskar min fantastiskt snygga och sexiga kropp! :D :D :D :D

2012 är året då jag finner nya nära vänner som jag kan umgås med eftersom alla andra har flyttat härifrån. :D Come on girls!! :D

2012 är året då jag inspireras och inspirerar mer än någonsin förr! :D I love life!! :D

2012 är det bästa året hitills i mitt liv! Precis som varje år varit under hela mitt liv! Utveckling is the shit!! :D

Gott Nytt År alla underbara! :D Kram <3

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[camillahj]
2012-01-04 16:36
#10

Ooh vilka härliga underbara inlägg! Man blir så vansinnigt taggad av att läsa allt ni skrivit!

Jag ska dessutom bli av med mina sömnproblem för gott! De ska aldrig aldrig mer besvära mig! Jag ska sova som ett litet barn om nätterna!

crinalina
2012-10-03 14:54
#11

Hahah, jag hittade den här tråden från strax efter nyår. Hur går det för er andra? För mig så ligger jag mer i fas än jag trodde jag skulle göra.

Vi har flyttat in i drömhuset.

Jag har fått nya nära vänner här inne och här ute.

Jag har skrivt en hel del även om jag ännu inte avslutat någon bok att sälja (men det kommer).

Min kropp är definitivt på väg åt rätt håll nu när jag upptäckt springa,

Sambon har inte friat, än.

Jag inspirerar och inspireras mer än någonsin förr.

Jag är inte skuldfri.

Det är mitt bästa år hitills, men det är ju varje år.

Så jag känner att det manifesteras för fullt i mitt liv. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-10-03 16:48
#12

Jag är på god väg! Mkt god väg och det är ju faktiskt nästan 3 hela månader kvar på detta året så mkt kan hända! Jag har till 99% blivit av med sömnproblemen, fettkilona och fettcentimetrarna är på god väg av min fina kropp och renoveringen av huset går framåt och jag ÄR snygg som fan! Verkligen snygg! Så det går framåt! Wihoo!

crinalina
2012-10-03 16:52
#13

Visst är det lite häftigt när man kan gå tillbaka så här och se vilka framsteg man har gjort med sig själv och sitt liv? Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
2012-10-03 17:13
#14

Kan väl inte annat säga än att det är tur att det är en stund kvar på 2012! Men en bit på väg, absolut, och de viktigaste bitarna är på plats - njuta av mannen, vara lycklig och skratta ofta!

linnease
2012-10-04 15:35
#15

Åh, hade helt glömt bort den här tråden, har jag startat den alltså? :) Kul att läsa o kul att se hur det går för oss!

Haha, rockstjärna? Det hade jag oxå glömt bort :D  Ja, tur att det är ett par månader kvar då.. Annars stämmer det ganska bra för mig! Förutom att jag inte lyckas hålla mig i känslan av sjukt bra hela tiden, men det är faktiskt sjukt bra om jag zoomar ut o inte hakat upp mig på grejor som är lite off :)

Kraaaaaaaaaam alla!

LoAEmma
2012-10-04 17:48
#16

Hur känns det att va hemma igen då Linnease??

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

linnease
2012-10-05 00:05
#17

Hm bra.. och rörigt.. :)

Upp till toppen
Annons: