Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 2266 ggr
Pagan
2011-12-30 14:25

Ur Dagens Visdomsord

Av Rhonda Byrne

För att förändra ditt liv snabbt, använd tacksamhet för att höja din energi. När du inriktar all din kraft på att känna tacksamhet kommer mirakel att inträffa i ditt liv. Besluta dig för att varje dag skriva ner 100 saker som du är tacksam för. KÄNN tacksamheten. Kraften ligger i den KÄNSLA som du laddar dina ord med.

De känslor du har inom dig i dag är de som skapar din morgondag. Det du behöver göra är ett inre arbete. För att förändra din värld behöver du bara förändra de känslor du har inom dig. Visst är det enkelt?

Universum vägleder dig och kommunicerar med dig varje sekund av ditt liv. Det svarar an på dina tankar och ger dig ovärderlig feedback genom dina känslor. Dina känslor är kosmisk kommunikation. De goda känslorna betyder BRA FÖR DIG: De negativa tankarna är till för att fånga din uppmärksamhet så att du kan välja vad du verkligen vill fokusera på. Lyssna till den kosmiska kommunikation som finns där varje dag. Universum vägleder dig i varje steg du tar, men du måste lyssna!

Sök efter gåvan i allting, särskilt när du möter något som tycks vara en negativ situation. Allt som vi drar till oss hjälper oss att växa och utvecklas, vilket innebär att allting i slutänden verkar för vårt bästa.

Oavsett var du befinner dig, oavsett hur svåra saker och ting kan verka, leds du alltid i riktning mot att finna din egen storslagenhet. Alltid.

Vår lycka och glädje beror på oss själva. Aristoteles (384 – 322 f.Kr.)

En bra början inför 2012

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[rore]
2012-01-01 15:46
#1

Tack Pagan!!Glad

Pagan
2012-01-01 20:01
#2

vassego Rore.Kyss

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Torahzen]
2012-01-02 19:56
#3

Jag rabblar med inlevelse så fort jag kan, allt jag är tacksam för. DEt är väldigt upplyftande! REKOMMENDERAS!!!

Upp till toppen
Annons: