LoA-generellt

Här fick jag glädjefnatt! :)

2011-11-05 08:53 #0 av: Spejsan

Hej på er! Jag är ny här och letade mig till denna sidan eftersom jag läst "The Secret" och kände direkt att det här var något som jag alltid upplevt i livet. Fast jag har nog "resonerat" som så, att det är mina skyddsänglar som hjälpt mig genom livet. ALLT som jag verkligen och innerligt velat, har jag fått! Jag tänker att det kanske kvittar om det är universum eller skyddsänglar som har "ordnat" detta, huvudsaken är att jag VERKLIGEN vill och ser positivt på min önskan. En annan förutsättning, som jag ser det, är att vara TACKSAM för det jag redan HAR och inte ta det för givet.

Har jag uppfattat det här rätt? Eller om jag ska använda en afformation; Oj, vad lätt jag greppade det här med LoA :-D

Anmäl
2011-11-05 11:54 #1 av: crinalina

Haha, välkommen och du har så rätt, så lätt är det egentligen. Allting annat, som man tycka gör det svårt, skapar man själv med sina föreställningar.

Däremot var det där en affIrmation och inte en affOrmation ;D

Anmäl
2011-11-06 20:11 #2 av: linnease

Cool! Tjohooo för glädjefnatt!! :D :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.