Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1920 ggr
crinalina
2011-10-29 09:39

Hallåå (eko: haallåå, hallå, allå, lå, å.....)

Var är alla? Finns det någon som kikar in här emellanåt? Skriv ett litet hej, så vi kommer igång lite igen. Saknar våra diskussioner.

:D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Otroulig
2011-10-29 15:31
#1

:) hejhej

Jobbar vidare i mitt lilla berg och dal bane liv. Det går mycket upp och ner för tillfället;) Fast inte så dramatiskt, mer som en barn bana.

Det känns som att jag nästan blir utmanad. Puttas av universum liksom. Så är det upp till mej att välja reaktion och känslor. Ibland går det bra, ibland blir det lite tokigt.

Spännande.

Det känns som att jag får tillbaks snabbare. Skickar jag ut negativt irriterade känslor så kommer det liksom kärleksfullt tillbaka.hehe. 

Hoppas ni har det bra därute.

Kram Maria

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2011-10-29 18:35
#2

Heej! :)

Hängt mer på andra ställen på nätet ett tag, bl.a. Matrix Energetix forum.. och i verkligheten minsann, haha! Fler roadtrips, blev bjuden iväg på en flerdagars nyss. Men jag kollar in här ibland o ser om nåt fångar mitt intresse!

Crinalina, har förresten funderat på din fråga till mig om hur man hittar känslan av det man vill ha ända sedan du ställde den, säkert en månad nu, och inte kommit på nå bra svar, ha ha.. (Beror så mycket på var man är o var man kommer ifrån och vart man vill! Därför det finns hela forum som det här antar jag..det är en konstform!)

Åh, Maria, känner igen det där.. :)

Förresten hur går det med skrivandet Crinalina?

♥  Går galet bra för mig just nu! :) mys! ♥

crinalina
2011-10-30 12:43
#3

Hej!

Vad härligt det låter Maria! Och vad underbart och roligt att känna den där spänningen, som sakta men säkert blir tryggare och tryggare. Jag älskar när det känns som att Universum puttar mig framåt, speciellt nu när jag har lärt mig att knuffarna alltid är framåt. Jag vet att det är meningen att jag ska dit även om det är skrämmande och okänt område. Underbart!

linnease, du har ju naturligtvis rätt i att det är en konstform och allting utgår ifrån individen själv, det verkar ju helt logiskt nu när du säger det. haha

Vad gäller mitt skrivande så har världens häftigaste grej hänt!! Jag har fått jobb som skribent på ett nystartat magasin här nere på solkusten, ett magasin som vänder sig till skandinavier men som är på engelska. Och JAG kommer att skriva artiklar, göra intervjuer, korrekturläsa och godkänna andras artiklar!! Hur häftigt är inte det, och det bara trillade ner i knäna på mig för ett par veckor sedan! Jag har ju ingen som helst erfarenhet av sådant, men tjejen som startat tidningen tror stenhårt på mig. :D Gissa om jag är glad!! :D Wooohooo!!! Jag får betalt för att skriva, en livslång dröm har gått i uppfyllelse! :D En till!

Vilka fantastiska tjejer vi är, hörni!! Snacka om att vi skapar våra liv! :D

<3

Carina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2011-10-30 13:59
#4

HÄRLIGT Carina!!! Jag blir alldeles varm!

Linnease, galet bra, låter strålande!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2011-10-30 15:38
#5

tjohooo!!! :D

kram på er!!

Upp till toppen
Annons: