Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1364 ggr
crinalina
10/23/11, 3:35 PM

Dreams are coming true :D

När jag var liten drömde jag om tre saker. En man som respekterar, älskar och stöttar mig för den jag är och i vad jag vill. Att bo i värmen, nära havet där solen oftast skiner och att försörja mig på att skriva.

Drömmen om en man har jag jagat hela livet, så länge jag kan minnas. Drömmen om var jag vill bo har kommit fram då och då och drömmen om att skriva har jag precis erkänt för mig själv även den varit där hela tiden.

För lite mer än två och ett halvt år sedan hände en rad av saker som gjorde mitt liv väldigt jobbigt, men de händelserna ledde till att jag akut behövde förändra mitt liv för att ens vilja ha ett liv. Utan att tänka före så flyttade jag utomlands, från tanke till flytt gick det fem dagar. Några månader senare lärde jag känna en man som ett halvår efter det blev min pojkvän och för ett år sedan min sambo. Igår fick jag klart med ett deltidsjobb på ett magasin som deltidsskribent och jag har ingen som helst erfarenhet av det. :D

Så idag bor jag ca 7 minuters gångväg till Medelhavets strand med min helt fantastiska, kärleksfulla och stöttande man och jag får betalt för att skriva.

Vägen hit de senaste åren har ju inte varit spikrak, men den har lett hit och det är jag som valt vägskälen som funnits.

Det jag vill säga med detta är att våga dröm och väga känn och ta chanserna, biland måste man kasta sig ut i det man tänker på som osäkert för att kunna landa mjukt. :D

Ha en härlig söndag och njut av era liv, var ni än är!

Kram

Carina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Upp till toppen
Annons: