Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 2106 ggr
Kalendula
2011-10-02 23:33

En kruka

För ett tag sedan så började jag tänka, säg ca 3 månader sedan: "För varje utgift fördubblas mina inkomster." Utan att ha några som helst tankar om att detta kommer att fungera.

För ca 6 år sedan blev ett blomarrangemang stulet utanför min dårvarande affär som jag drev. Kunde inte först hur dom kunde lyfta iväg den. För den vägde närmare 60 kilo med kruka o jord o blommor.

Jag har önskat mig en sån kruka igen för den var så fin.

Så igår var jag iväg till mammas jobb, för dom håller att rensa ut o kasta gamla grejer. O jag får med mig en terrakotta kruka som är dubbelt så stor som den som blev stulen. + en lite mindre o några stora plaskrukor.

Känslomässigt får jag tillbaka av en kär vän till mig dubbelt vad jag ger.

O av någon anledning så är jag aldrig riktigt barskrapad på pengar. Det dyker upp pengar några dagar efter att jag känner jag skulle behöva handla lite eller tanka bilen.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
Otroulig
2011-10-03 19:58
#1

Kanon, Grattis!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2011-10-04 11:27
#2

Visst är det en bra affirmation Flört! Grattis till flytet.Glad

Kalendula
2011-10-04 13:28
#3

Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

crinalina
2011-10-04 15:37
#4

Min farmor brukade alltid säga; "saker har en förmåga att ordna sig när man minst anar det, oavsett om det gäller pengar, relationer eller annat". Jag var ung när hon sa det och förstod inte riktigt vad hon menade, men idag vet jag ju bättre. :D Hon pratade om LoA, medvetet eller omedvetet vet jag inte, men hon har varit min inspiration i livet. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Stella_Polaris
2011-10-05 08:44
#5

Vilken bra affirmation!

Visst är det märkligt när saker ur ens förflutna bara "dyker upp", som tex när man helt plötsligt får eller kommer över en (likadan) sak som man blivit av med.

Kalendula
2011-10-05 09:17
#6

Jag tycker att det är skitcoolt Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
Upp till toppen
Annons: